Bill Warner selittää tällä videolla, mitä islam vaatii ja mihin se perustuu. Kuten huomataan, niin kyse ei ole mistään muutamista jakeista siellä täällä, vaan olennaisesti uskonnon ytimessä olevasta ajattelusta.
Lähinnä huomaamme, että tuo on Bill Warnerin näkemys asiasta.
Esim. RAFfilla ja ETAlla ja monella muulla muinasella terroristijärjestöllä oli selvät tavoitteet ja perustelut, miksi terrorismi. Oli myös tiedossa, millä keinoin terrori loppuu.
Ovatko nämä islamistiset terrorijärjestöt esittäneet meille selkeän listan vaatimuksistaan? Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska olisihan se tolkullista saada tietää mikä on tämän terrorismin ns. arvoperusta heidän omasta mielestään?
Hassua muuten, että tätä kysymystä ei internetinkään perusteella vaikuta kysyneen kukaan muu ennen minua. Länsimaat vaikeroivat keskellä islamistista terrorismiaaltoa - eikä kukaan edes vaikuta tietävän - tai olemassa selvittämässä mikä on tämän terrorismin
juurisyy - ja mitä terroristit vaativat. Hassua.Erittäinkin hassua.
PS. Ei mitään omia spekulaatioitanne tähän jatkoksi, mitkä ovat terojen terrorismin juurisyyt. Jos suollatte niitä tähän jatkeeksi, se on osoitus siitä että ette ymmärrä pohdintaani. Kyllä minä itsekin osaan spekuloida ja olen spekuloinutkin. Tänään rupesin vain funtsimaan, että entä jos en spekuloi enkä oleta mitään. Niin löytyykö faktaa jostain, mitä nämä terot haluaa ja millä he perustelevat toimintaansa?
Olisi muuten ihan selvittämisen arvoinen asia jollekin toimittajalle!
Niin ja voi olla, että se selvitystyö vetäisi ns. vesiperän. Sekin olisi mielenkiintoinen tulos sinänsä ja se olisi herkullista heittää päättäjillemme eteen, koska meillä olisi ensimmäistä kertaa modernissa maailmassa isohko terroristiliike, jonka toiminta perustuisi randomiuteen, madnessiin. Sen jälkeen voitaisiinkin pohtia, mikä on tuon madnessin juurisyy....mutta eipä mennä asioiden edelle. En minäkään tiedä vaikka selvitystyön tulosta etukäteen.