Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Siinä ajassa kun kesärenkaat kuluu 2mm, voi ne muutenkin ajautua epä-tasapainoon.Jos renkaat ei pysy tasapainossa niin ne on kaput
Made in Russia?Nyt pitää tulla sanomaan, vois olla kesärengasketjussakin, mutta kun talvi on ollut mitä on, että vedän henkilökohtaisen suositukseni pois kaikilta Michelinin renkailta, jopa hehkuttamaltani Crossclimate 2:lta.
Ominaisuuksiltaan rengashan on siis hyvä ja tänne Satakunta, Pirkanmaa, Uusimaa ym sadetalvi -25 mitä parhain talvikäytön rengas, mutta Michelin valmistajana on nyt kyllä pettänyt; mun piti viime (-24) talvena vaihtaa Teslaan kitkarenkaat ennenaikaisesti kaks talvea ajettuna kun oli kaikki rungot poikki, eilen olin vara-autolla liikkeellä pitkästä aikaa ja otti takapuoleen jumputus etupäästä, epätasapainoa ilmeisesti.
Aattelin, että liimapaino lentäny, happens, Vianor on viel puoli tuntia auki, mennääs fiksaan. Renkaat irti, pesukoneeseen ja uudelleen tasapainotukseen; runko poikki yhdestä, toisesta katkeamassa. Nyt osuu kyllä yhteen talouteen liian hyvällä prosentilla paskaa laatua, "friendship ended with Michelin, Pirelli is my new best friend."
Laitoin Cinturato sf3 tilaten, ehkä tulevat 1001:stä ennen pyhiä.
Voi, mutta jos tp ei auta, vaan muuttuu kokoajanSiinä ajassa kun kesärenkaat kuluu 2mm, voi ne muutenkin ajautua epä-tasapainoon.
Taitaa olla aivan liian lötkö/pehmeärunkoinen rengas painaviin autoihin. Voisi olla mahdollisesti yksi syypää runkojen hajoamisiin.Nyt pitää tulla sanomaan, vois olla kesärengasketjussakin, mutta kun talvi on ollut mitä on, että vedän henkilökohtaisen suositukseni pois kaikilta Michelinin renkailta, jopa hehkuttamaltani Crossclimate 2:lta.
Ominaisuuksiltaan rengashan on siis hyvä ja tänne Satakunta, Pirkanmaa, Uusimaa ym sadetalvi -25 mitä parhain talvikäytön rengas, mutta Michelin valmistajana on nyt kyllä pettänyt; mun piti viime (-24) talvena vaihtaa Teslaan kitkarenkaat ennenaikaisesti kaks talvea ajettuna kun oli kaikki rungot poikki, eilen olin vara-autolla liikkeellä pitkästä aikaa ja otti takapuoleen jumputus etupäästä, epätasapainoa ilmeisesti.
Aattelin, että liimapaino lentäny, happens, Vianor on viel puoli tuntia auki, mennääs fiksaan. Renkaat irti, pesukoneeseen ja uudelleen tasapainotukseen; runko poikki yhdestä, toisesta katkeamassa. Nyt osuu kyllä yhteen talouteen liian hyvällä prosentilla paskaa laatua, "friendship ended with Michelin, Pirelli is my new best friend."
Laitoin Cinturato sf3 tilaten, ehkä tulevat 1001:stä ennen pyhiä.
Taitaa olla aivan liian lötkö/pehmeärunkoinen rengas painaviin autoihin. Voisi olla mahdollisesti yksi syypää runkojen hajoamisiin.
Vai olisiko ennemmin niin että kiinankumeista menee ennemmin rungot kuin että pinta tai nastat loppuu.Jaaha, Sailunin rengas sitte runkovikanen, eikä saa tasapainotettua niin ettei tärisyttäs. Onko tiedossa mitään rengaskauppojen tarjouskamppiksia tähän aikaan vuodesta? ei taida paljoa olla?
Tuntuu että nykyään renkaista menee ennemmin rungot kuin että pinta tai nastat loppuu....
Kokemuksia näistä?
Lappi Jää-Ahma (96 nastainen eli aika vähän on nastoja)
Sailun Ice Blazer WST3
Vai olisiko ennemmin niin että kiinankumeista menee ennemmin rungot kuin että pinta tai nastat loppuu.
Jaaha, Sailunin rengas sitte runkovikanen, eikä saa tasapainotettua niin ettei tärisyttäs. Onko tiedossa mitään rengaskauppojen tarjouskamppiksia tähän aikaan vuodesta? ei taida paljoa olla?
Tuntuu että nykyään renkaista menee ennemmin rungot kuin että pinta tai nastat loppuu....
Kokemuksia näistä?
Lappi Jää-Ahma (96 nastainen eli aika vähän on nastoja)
Sailun Ice Blazer WST3
Uusi vai vanha rengas? Jonkinlainen takuu pitäisi olla..
Kumho ja Goodyear. Pienempää talvivannetta kehiin jos vielä puhtaalta pöydältä saa lähteä, ei ne MEBin jarrut kaipaa niin isoa kiekkoa päälleen..
Kyllä sitä kummasti vain kertyy. Ja kun pääsee sulamaan puoliksi niin homma on bueno. Isäukko joka ei ole niin autoihmisiä/ei jaksa enää kiinnostaa, vei työsuhdeautonsa merkkikorjaamoon koska auto täristi niin pahasti. Tämä johtui juurikin lumesta ja jäästä (peltivanteet joista ei liikaa nähnyt pölykapseleiden läpi. Ja on itsellä ollut jokaisessa autossa mitä olen omistanut lumet jarruihin asti kun keli on sopiva. Keskipako vain painaa lumen, loskan ja jään vain tiukemmin vanteeseen.Ei vanteisiin jää loskaa ellei kynnä syvällä pienillä nopeuksilla ja jätä autoa parkkiin kulkematta yhtään (~70km/h+) nopeammin ennen pysäystä, keskipakoisvoima ne puhdistaa. Lunta alkaa kertyä sisäkehälle tasaiseksi kiekoksi kyllä jos hangessa ajelee, mutta sillä ei ole väliä ellei aja autoa lämpimään tai keli lämpene yllättäen useita asteita plussalle, silloin tulee kiva epätasapaino kun lumet tippuu vanteen yläosasta alas ja jäätyy ulkona uudelleen ajoviimassa.
Ja se raha, se raha...
Itsellä oli ainoastaan 21" rekisteriotteessa, muutoskatsastin 19" koon ettei tarvi tuskailla Vianorin tiskillä liikaa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.