Kyllä, mutta kondessivesi ei silti saa häiritä muita samoin kuin ei melukaa vaikka kuinka olisi lupa asentaa pumppu.Tästä vaan on korkeimman oikeuden päätös, että ILP:in saa asentaa parvekkeelle. Siinä kun @Mikkos jääräilee, niin tulee kallis lasku taloyhtiölle oikeudesta. Tämä on asia, joka täytyy vaan sietää.
Itse en haluaisi hallitukseen ihmisiä, jotka tekevät fiilispohjalta päätöksiä.
(Ja sitä kondessivettä tulee ainakin pingiviinillä pahimmassa tapauksessa minulla 1L/h, joka ei ole semmoinen määrä, että äänekkäästi lorottelisi tai pilaisi mitään)
Ei se ole fiilispohjatka torppaamista. ILPillä tulee parhaimmillaan se 10l vettä päivässä ja kun asut vaikka siinä alemmassa kerroksessa (ei maantasalla) niin ihanko tosissaan väität että sua ei häiritsisi että koko kesän lorttaa vettä sun parvekkeen edessä vaikka neljästä ylemmästä kerroksesta? 4x10l vettä vuorokaudessa? Ei saatana, ei todellakaan menis läpi mulla tommonen.
Pumpulle hyväksyntä ja asiallinen poisto kondenssivedelle niin että ei ole häiriötä naapureille, ihan sama kuin melunkin kanssa.
Luulis pumpun omistajakin jo ajattelevan muitakin kuin itseään noitten vesien kanssa.