Lainaan itseäni vitutusketjusta, ja pahoittelen samalla kielenkäyttöäni, joka johtuu alkuperäisen ketjun hengestä. Täällä joku ehkä tavoittaa tunnetilan (Ja siis muuten homma on ihan ok ja osin jopa mukavaa, mutta muutaman asukkaan lähettäisin mieluusti kuuhun.)
Vituttaa ihmiset, joita vituttaa aina kaikki. Tämänkertainen menisi myös Perkeleen naapurit -ketjuun, mutta laitetaan nyt tänne. Tiedättekö ne taloyhtiön munapäät, jotka ovat kroonisesti tyytymättömiä ja vihaisia kaikesta? Ja vaativat sitten hallitusta/puheenjohtajaa/asukastoimikuntaa/pääministeriä ja presidenttiä hoitamaan näitä heitä vituttavia asioita - joita muuten riittää. He myös ohjeistavat mielellään ja pyytämättä mikä on ainoa oikea tapa ratkoa heidän osoittamiaan ongelmia. Itse eivät tietenkään mitään asioiden eteen tee, kun on aina niin kauhea kiire, ettei edes kokouksiin ennätä. Pään aukomiselle pihalla ja kiukutteluun Facebookissa silti riittää aikaa
Jestas, että pitikin avata talon FB-sivu näin vapaapäivänä. Taidan mennä jäähdyttelemään tuonne upeaan keliin, mutta välttelen kohtaamasta naapureita...
Siis voi vitun vittu nyt. Tämä yksi herrasmiesnaapuri päätti sitten aloittaa suoran ja julkisen vittuilun. Minulle, puheenjohtajalle. Syystä että en noudata hänen älyvapaita vaatimuksiaan ja neuvojaan. Olen vastaillut hänelle asiallisesti perustellen ja esittänyt kutsuja tulla keskustelemaan asukastilaisuuksiin, joissa voisin mm. selventää asioihin liittyvää juridiikkaa. Mutta ei. Besserwisser luulee olevansa oikeassa, vaikkei todellisuudessa ymmärrä yhtään mistä puhuu. Harkitsen seuraavaksi ryydittäväni asiallista ja ystävällistä käytöstäni kevyellä kenttävittuilulla takaisin. Ei minun tarvitse ihan kaikkea hymyillen sietää, enkä mä mikään hänen henkilökohtainen asumisen asiakaspalvelijansa ole. Saatana.
Huh. Helpotti