Minä olen sitten taksikuski, joten mitään sanomaani ei tarvitse tai kannata ottaa huomioon, koska olen paha ja väärässä tai vähintään tyhmä. Onhan se jännä, miten näissä keskusteluissa ennenkin rautalankaa säästämättä kirjoitetut perustellut vastaukset eivät ole ikinä saaneetkaan reaktiota "oho, hyvä kun kerroit, enpä ollut tullut ajatelleeksi/en tiennytkään" vaan "taidat olla taksikuski, joten ei se mee noin". Taitaa vastaus kaikua useinkin Tehtaankadulta.Puhut niin paljon paskaa että huhhuh. Ennen uudistusta se maksoi aina yli 50€ siinä tuli lisähintaa laukuista ym. Sulla ei ole kokemusta eikä tieto oikeasti keskustella tästä aiheesta.
Kerrottakoon nyt kuitenkin muille eli niille oikeasti "keskustelua" seuraaville, että tässä(kin) suoraan ja pidättelemättä valehtelet, etkä tee sitä vahingossa.
Vanhassa järjestelmässä taksin oli laitonta ottaa lisähintaa laukuista ja varsinkin syystä "ym". Se oli hyvin tarkkaan määritelty, mitä saa enintään veloittaa. Matkatavaralisä, joka ei päätä huimannut, tarkoitti esimerkiksi eläimiä, suksia tai polkupyörää. Ei isoja laukkuja, suurta määrää laukkuja, rollaattoria tai pyörätuolia(enkä tarkoita nyt invapalvelua vaan autossa istuvan asiakkaan mukana kulkevaa). Sillä ei ollut mitään merkitystä, pitääkö esimerkiksi kaataa takapenkit. Auto kattoon asti matkalaukkuja täyteen ei ollut peruste veloittaa matkatavaralisää.