Etupyöristä olen noita samoja laakereita vaihdellut. Ensin olen navan naputellut kiilalla/taltalla laakeristia irti niin saa paremmin tilaa taivutella vetoniveltä pois edestä. Klannin hylsy, voimapallonivel ja mutterinväännin sopii joihinkin. 10mm XZN bitsi ja syvään taivutettu lenkki on myös ollut toimiva yhdistelmä pyörittelyyn. Pulttien irrotuksen jälkeen olen paineilmataltalla pyörittänyt laakeria kehällä eteenpäin, niin saa sen helpommin irti. Onko kyllä alapulteille takapäässä vähemmän tilaaAika mielikuvituksellisia jatkoja sai askarrella, että sai avattua takapyörän laakerin kiinnityspultit audissa. Varsinkin nuo alimmaiset.
Kaverin auto tuo, siinä neuvomisen ohessa vääntelin omaan projektiin etujarruihin uudet putket molemmin puolin.
![]()
Jarruletku liian pitkä?Aika mielikuvituksellisia jatkoja sai askarrella, että sai avattua takapyörän laakerin kiinnityspultit audissa. Varsinkin nuo alimmaiset.
Kaverin auto tuo, siinä neuvomisen ohessa vääntelin omaan projektiin etujarruihin uudet putket molemmin puolin.
![]()
renkaan pitää pystyä kääntymään ilman että letku menee kireäksiJarruletku liian pitkä?
Tässä tapauksessa kireys vaan ilmenee toisella tapaa, kun letku lähtee 45 asteen kulmalla liittimellä.renkaan pitää pystyä kääntymään ilman että letku menee kireäksi