Taasko se romu on hajalla? Täällä korjataan autoja

Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
155
Aika mielikuvituksellisia jatkoja sai askarrella, että sai avattua takapyörän laakerin kiinnityspultit audissa. Varsinkin nuo alimmaiset.
DSC_4110.JPG


Kaverin auto tuo, siinä neuvomisen ohessa vääntelin omaan projektiin etujarruihin uudet putket molemmin puolin.
DSC_4109.JPG
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
141
Aika mielikuvituksellisia jatkoja sai askarrella, että sai avattua takapyörän laakerin kiinnityspultit audissa. Varsinkin nuo alimmaiset.

Kaverin auto tuo, siinä neuvomisen ohessa vääntelin omaan projektiin etujarruihin uudet putket molemmin puolin.
Etupyöristä olen noita samoja laakereita vaihdellut. Ensin olen navan naputellut kiilalla/taltalla laakeristia irti niin saa paremmin tilaa taivutella vetoniveltä pois edestä. Klannin hylsy, voimapallonivel ja mutterinväännin sopii joihinkin. 10mm XZN bitsi ja syvään taivutettu lenkki on myös ollut toimiva yhdistelmä pyörittelyyn. Pulttien irrotuksen jälkeen olen paineilmataltalla pyörittänyt laakeria kehällä eteenpäin, niin saa sen helpommin irti. Onko kyllä alapulteille takapäässä vähemmän tilaa
 

dmn

Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 723
Aika mielikuvituksellisia jatkoja sai askarrella, että sai avattua takapyörän laakerin kiinnityspultit audissa. Varsinkin nuo alimmaiset.

Kaverin auto tuo, siinä neuvomisen ohessa vääntelin omaan projektiin etujarruihin uudet putket molemmin puolin.
Jarruletku liian pitkä?
 

dmn

Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 723
renkaan pitää pystyä kääntymään ilman että letku menee kireäksi
Tässä tapauksessa kireys vaan ilmenee toisella tapaa, kun letku lähtee 45 asteen kulmalla liittimellä.

Ainakin joskus eräs m-alkuinen kauppa myi jarruletkut ja tuulettimenhihnat pyöristämällä tehtaan koon ylöspäin lähimpään varastokokoon ja lopputulos oli helposti tälläistä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 693
Viestejä
4 324 632
Jäsenet
72 073
Uusin jäsen
Kantoaalto

Hinta.fi

Ylös Bottom