- Liittynyt
- 10.10.2021
- Viestejä
- 2 302
Vaihtelin eilen viimein kuivaimen autoon ja iskin kompuran putket kiinni, niin nyt pitäisi olla siltä osin kunnossa.
Mutta tuo suojamuovi, joka on V70:ssa syylärin suojaraudan päällä, joka pitää irrottaa, koska tuo kuivaimen tulppa on nerokkaasti sijoitettu sinne.
Kyllähän se irti lähti kohtuullisen kivuttomasti mutta takaisin laiton kanssa olikin vähän hiljaisempaa, vaikka sain apua naapurilta, jota olen itsekin avustellut autoremonteissa ja tarvikkeiden haussa.
Käytännössä auton olisi syytä olla nosturilla tai vähintäänkin nostettuna koripukkien päälle niin ylös, kuin tunkki suinkin antaa periksi ja sittenkin saattaisi olla tuskaista.
Tuossa on nimittäin erittäin upeasti muovilirpakkeet, jossa on ruuvien paikat, jolla tuo on kiinni puskurissa. No tähän asti vielä ihan ok, mutta miksi, oi miksi se ei voisi vaan mennä helposti puskurin reunan päälle ja ruuvit kiinni & kovaa ajoa. Mutta ei, ruottalaisen insinöörin on pitänyt laittaa sinne puskurin taakse sellainen ura, joka tietenkin on vielä sellainen, jota pitää levittää, jotta nuo lirpakkeet saa paikoilleen.
Voin kertoa että ei onnistunut kyllä laittaa auton alle mönkimällä paikoilleen, vaikka toiselta puolelta olikin auto nostettu niin ylös kuin mahdollista. Käväisi kyllä mielessä että leikkaa kettumaisimmat lirpakkeet mäkeen, niin jos sitten menisi paikoilleen - tai sitten vetäisi vaan kaiken kylmästi pois ja iskisi puskurin alle peltiruuveilla kiinni. Mutta ole tullut ranetettua kuin pakon edessä tuota tähänkään asti, niin todettin nytkin että laittakoon huolto paikoilleen nosturilla. Siinä se onnistunee parilla ukolla varttitunnissa..
Mutta tuo suojamuovi, joka on V70:ssa syylärin suojaraudan päällä, joka pitää irrottaa, koska tuo kuivaimen tulppa on nerokkaasti sijoitettu sinne.
Kyllähän se irti lähti kohtuullisen kivuttomasti mutta takaisin laiton kanssa olikin vähän hiljaisempaa, vaikka sain apua naapurilta, jota olen itsekin avustellut autoremonteissa ja tarvikkeiden haussa.
Käytännössä auton olisi syytä olla nosturilla tai vähintäänkin nostettuna koripukkien päälle niin ylös, kuin tunkki suinkin antaa periksi ja sittenkin saattaisi olla tuskaista.
Tuossa on nimittäin erittäin upeasti muovilirpakkeet, jossa on ruuvien paikat, jolla tuo on kiinni puskurissa. No tähän asti vielä ihan ok, mutta miksi, oi miksi se ei voisi vaan mennä helposti puskurin reunan päälle ja ruuvit kiinni & kovaa ajoa. Mutta ei, ruottalaisen insinöörin on pitänyt laittaa sinne puskurin taakse sellainen ura, joka tietenkin on vielä sellainen, jota pitää levittää, jotta nuo lirpakkeet saa paikoilleen.
Voin kertoa että ei onnistunut kyllä laittaa auton alle mönkimällä paikoilleen, vaikka toiselta puolelta olikin auto nostettu niin ylös kuin mahdollista. Käväisi kyllä mielessä että leikkaa kettumaisimmat lirpakkeet mäkeen, niin jos sitten menisi paikoilleen - tai sitten vetäisi vaan kaiken kylmästi pois ja iskisi puskurin alle peltiruuveilla kiinni. Mutta ole tullut ranetettua kuin pakon edessä tuota tähänkään asti, niin todettin nytkin että laittakoon huolto paikoilleen nosturilla. Siinä se onnistunee parilla ukolla varttitunnissa..