- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 3 941
Ainahan se sulake johonkin siirtyy.On silläkin painoa kun todennäköisesti riittäisi siihen 2mm peltiin parin sentin välyksellä öljypohjan ympärille taivutettu lattarauta jakamaan iskun isolle alueelle peltiä.
Kuulostaa muutenkin siltä että seuraavaksi on joku tukivarsi, vaihteisto, polttoaineputki, käsijarruvaijerit tms. revittynä irti kun luotetaan öljypohjan kestävän. Mut kukin tavallaan.
Vanhalla audilla kesti vain ajella kiville niit että peruutuspeilistä näki tiellä kipinöitä. Moottori oli niin paljon ylempänä että just apurunko ja tukivarret otti runtua eikä mikään merkittävä osa Aina joskus katsastusmies jaksoi ihmetellä hieman kärsineitä osia mutta ei siitä koskaan mitään muuta ongelmaa tullut.
Se ilkein skenario mitä vastaan haluan semmosen pohjapanssarin että kuskilta katkeaa selkäranka ennenkuin öljypohja särkyy on juuri notkin pohjalla oleva kivenmurikka johon ajaa 100km/h. Tuossa golffissa on niin naurettava etäisyys öljypohjan takanurkasta maahan että sitä on vaikea uskoa. Niin vaikea että ruuvasin tänään öljypohjan numero kolme kiinni. Eka meni kaupungin hidastetöyssyyn samana päivänä kun auton osti, toka kuvan kaltaisesti metsätiellä ja kolmas varovasti ajaessa metsätiellä.