Ei maksa mitään, oli ilmainen näyte. Mä olen tätä nyt puoli aamua mietiskellyt, että mikä se pihvi on. Toisaalta puhelin ei ole niin tärkeä, että se pitää olla koko ajan kädessä. Mutta kun on poissa puhelimen ääreltä, ensimmäinen huoli on silti se, että onkohan joku tavoitellut? Hiukan paradoksaalista. En siis ihan oikeasti hahmota, miksi joku ledi ratkaisisi sen ongelman, että sitä puhelinta pitää koko ajan sairaalloisesti kytätä. Mun mielestä ledi-ratkaisu on ehkä huonoin, minkä keksin. Parempiakin kun on.
Mulla tää menee toisin päin. Joskus haluan olla rauhassa puhelimelta ja keskittyä johonkin paljon tärkeämpään, välillä jopa työntekoon. Jos jollakin on hirveän tärkeää asiaa mulle, se soittaa kunnes saa kiinni. Eipä ole ihan viikottainen tapahtuma. Viestitauhkaa tulee silti ajoittain niin hirveällä syötöllä, että laitan välillä WA-ryhmät hiljaiseksi. Kun on saanut tärkeämmät asiat hoidetuksi, näyttöä napauttamalla sen ainakin iPhonella näkee heti, onko tullut viestejä tai puheluita. Jos se luuri on kuuloetäisyydellä eikä tuntiin ole tapahtunut mitään, en usko missanneeni mitään oleellista.
Akuutin tarpeen varalta mulla on se värisevä kello, kun sitä ääntä ei ihan joka kerta kuule, varsinkaan ulkona liikkuessa. Live-palavereita ei enää ihan vanhaan malliin järkätä, noissa se luurin hiljentäminen oli itsestäänselvyys. Mutta silti olisi kiva saada joku indikaatio, kun eihän sitä koskaan tiedä. Alykello osoittautui mulle täydelliseksi ratkaisuksi, joten siksi sitä yritän tässä workaroundiksi tarjota. Näet soittajan numeron nyt ainakin, ja jos on yhteystiedoissa, näet nimenkin. Viestien esikatselukin on tarjolla. Nopealla vilkaisulla huomaa, onko kyseessä tärkeä vai vähemmän tärkeä asia.