- Liittynyt
- 10.01.2019
- Viestejä
- 19 342
Ilman muuta asiakkaalle/asukkaalle haastavaa jos aikaa ei voi neuvotella. Mutta ei mitenkään tavatonta että ne tehdään silloin kun tehdään. Kyse kuitenkin siitä että verkkoyhtiö (kuitu, sähkö, viemärit, vesi), niin se olisi aikamoinen kustannus jos joka asukkaan/omistajan/perheen kanssa aletaan kalenteria sovitteleen. Tilanne korostuu jos vielä jos ajan siirtämisen takia pitäisi kohteeseen tulla erikseen. (ymmärtääkseni haarassa ei montaa asiakasta ja haarakin mahdollisesti aika erillinen). Jonka seurauksena pitää löytää ja varata isompi aikaikunna, tai sovittaa naapurkohteet uudestaan samaan aikaikkunaan.Mun mielestä kohtuutonta ajatella että asiakkaille lähtökohtaisesti sopisi se ylhäältä päin tarjottu yksi aika. Helpompi olisi monelle ottaa vaikka viikko myöhemmin jos pääsisi itse valitsemaan ajan siten että on kotosalla tai saa asian muuten järjestymään.
Tuskin siellä ajanvaraajalla mitään kohde budjettia on, mutta "pienessä" yhtiössä voi silti olla ymmärrystä että halpakuidussa kustannuskuri pitää säilyttää.
Tuosta aasinsilta siihen että miksi niissä soppareissa korostetaan sitä että operaattorilla (sähkö vesi, kuitu jne) pitää olla esteetön pääsy, operaattorin kohteisiin, rasioille, mittareile. ja ettei niiden linjojen päälle rakennella terasseja, patioita jne.