Jotenkin outoa, että sulla on lista yrityksiä, joita väität boikotoivasi tuollaisten mainosten takia, mutta sitten et pysty antamaan yhtään esimerkkiä tuollaisesta mainoksesta.
Luuletko sinä, että minä keräilen niitä mainoksia jonnekin kännykän muistiin tai johonkin? Mitä ihmettä sinä selität? Jos olen nähnyt jonkun mainoksen, minkä vuoksi olen laittanut firman boikottiin, niin enhän minä sitä mainosta nyt sentään talteen ole ottanut. Joten mistä ihmeestä sinä kuvittelet, että minä niitä nyt sinulle tähän repisin näytille?
Roolituksia voidaan tehdä monilla eri tavoilla. Mutta jos ei ole mitään syytä ottaa huomioon sitä ihonväriä, niin ei sitä sitten tarvi ottaa huomioon. Usein ei myöskään oteta huomioon. Joku mainos on tuosta mainio esimerkki.
Mutta sulla on nyt tässä joku pakkomielle tuijottaa sitä ihmisten ihonväriä niissä mainoksissa ja sitten sen seurauksena oletat, että kaikilla muillakin se ihonväri olisi jotenkin erittäin olennainen kriteeri, kun valitsevat niitä näyttelijöitä.
Kyse on siitä, että koska olemme valkoinen valoihoisten maa, niin päälle väkisin liimatut tummaihoiset pomppaavat helposti sieltä silmiin ja se pistää väkisin ajattelemaan, että onko nyt yritetty woke-hengessä pakottaa tummaihoisia näytille.