HS:n päätoimittajaa Kaius Niemeä epäillään törkeästä rattijuopumuksesta – Sanoman hallitus vapautti Niemen tehtävästään
”Ensitunnelma on suru ja järkytys”, vastaavan päätoimittajan tehtävää toistaiseksi hoitava Antero Mukka toteaa Ylelle.

Niemi kertoo HS:lle jättävänsä päätoimittajan tehtävät.
Helsingin Sanomien vastaavaa päätoimittajaa Kaius Niemeä epäillään törkeästä rattijuopumuksesta, lehti uutisoi. Niemi jättää päätoimittajan tehtävän.
– Poliisi epäilee minua rattijuopumuksesta Sanomatalon parkkihallissa. Olen asiasta syvästi pahoillani ja ilmoittanut Sanoman hallitukselle, etten katso voivani jatkaa nykyisessä tehtävässäni vastaavana päätoimittajana, Niemi kirjoittaa Twitterissä.
Tapahtumat sijoittuvat Sanomatalon parkkihalliin perjantaiaamuna. Niemi ei ole ollut autollaan liikenteessä, HS kertoo.
Onkohan tässä verhottuna Viestikoekeskus -jupakan aiheuttama luottamuspula?
Mitenkäs se poliisi 'sattui' tulemaan sanomatalon parkkihalliin puhalluttamaan päätoimittajaa?
edit. Ja vielä perjantaiaamuna. Yleensä ne aamun puhallusratsiat tehdään siellä asutuksen suunnalla, ja viikonlopun jälkeen.
Ja jos ei kerran ole ollut perjantaiaamuna liikenteessä, onko sitten ajellut selvin päin työpaikalleen, juonut muutaman ryypyn ja soittanut itse poliisit paikalle?
Vai onko ollut pitkä yö toimistolla takana?
Vaikuttaa tilatulta puhallusratsialta, jotta pääjohtaja saataisiin jostakin muusta syystä irtisanoutumaan tai irtisanotuksi.
Viimeksi muokattu: