Steam yleisesti

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 082
Tämän linkin takaa siis selviää, että 6 viikon sisään edellisestä alennuksesta samaa peliä ei saa alentaa uudelleen, mutta Steamin kausialet ovat poikkeus sääntöön eli niihin saa osallistua aina (paitsi ei alle kuukauden vanhat pelit).

Mielenkiintoisesti jos kieleksi vaihtaa suomen, niin kyseinen kohta "Discounts cannot be run within 6 weeks of your prior discount, with the exception of Steam-wide seasonal events or other specific Valve-organized sale events." on ainoana englanniksi, joten sitä lienee varsin vastikään muutettu tavalla tai toisella.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
40
Öh, Steamin Wishlist on mennyt ihan outoon järjestykseen, eikä nappulaa tai muuta vaihtoehtoa niiden järjestämiseen itse enää näy o_O Puolisolla toimii edelleen normaalisti.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 210
Öh, Steamin Wishlist on mennyt ihan outoon järjestykseen, eikä nappulaa tai muuta vaihtoehtoa niiden järjestämiseen itse enää näy o_O Puolisolla toimii edelleen normaalisti.
Ihan normaalisti näytti toimivan minullakin...
Tuostahan se nimikkeen vasemmassa reunassa se jännä sydeemi, josta voi hiirellä vedellä paikkoja ylös/alas per peli.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 082
Jep, oli, koska juuri se minulta on hävinnyt.
Veikkaisin, että Wishlist-sivu latautui tilassa, jossa et ole kirjautuneena. Noin voi käydä toisinaan sekä selaimessa että clientissä.

Eli tarkista, että olet kirjautuneena, siis niin että esim oikeassa yläkulmassa näkyy käyttäjätunnus ja avatar eikä login-nappi. Mutta jos on login-nappi, kirjaudu sen kautta ja kokeile sitten uudelleen. Tai toki clientillä voi aina kirjautua ulos ja takaisin sisään, minkä pitäisi korjata asia sen puolella.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 562
Järjestystähän ei voi myöskään vaihtaa, jos on mitään suodattimia käytössä. Oletettavasti saman saa aikaan myös yläreunassa oleva Sort by -valinta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
40
Järjestystähän ei voi myöskään vaihtaa, jos on mitään suodattimia käytössä. Oletettavasti saman saa aikaan myös yläreunassa oleva Sort by -valinta.
Jahas, juuri tuo näytti olevan ongelmana. En kyllä yhtään tiedä miten, miksi tai milloin tuo on muuttunut oman listani kohdalla, mutta tärkeintä että se nyt taas toimii :lol:
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Mites toi striimaus kahden koneen ja saman verkon välillä tapahtuu, pidän pelikonetta päällä ja normaalisti kakkoskoneella lyön pelin tulille? Pitääkö tuolloin ottaa huomioon kakkoskoneen rajallinen suorituskyky, vai pyörittääkö pelikoneeni peliä ja striimaa tän kakkoskoneelle?
Käytä tätä tuommoseen striimaukseen, pienempi viive ja toimii muittenki pelien kanssa ku steamin Moonlight Game Streaming: Play Your PC Games Remotely
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 610
Mites toi striimaus kahden koneen ja saman verkon välillä tapahtuu, pidän pelikonetta päällä ja normaalisti kakkoskoneella lyön pelin tulille? Pitääkö tuolloin ottaa huomioon kakkoskoneen rajallinen suorituskyky, vai pyörittääkö pelikoneeni peliä ja striimaa tän kakkoskoneelle?
Tämä toimii jopa puhelimella, eli pelikone pyörittää. Tai ainakin näin tämä toimi puhelimella ku kokeilin töistä käsin kotona päällä olevaa konetta.
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Tuhosiko Windows-päivitys taas Steamin toiminnan? Kaverilista ei toimi sitten millään.

 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
On kyllä todella harvinaista ettei Steam toimi, mutta vääjämätöntähän se on että nettipalvelu ei joskus toimi. Enemmän pitäisi panostaa siihen että voi pelata peliä kuin peliä ilman yhteyttä.

MUOK. Nyt pelittää täällä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
534
Mitenhän on mahdollista että neljä eri steam peliä ilmoittaa ettei niitä ole asennettu vaikka tiedostot löytyy steamin kansiosta? Myöskään uudelleenasennus ei onnistu samalle levylle vanhojen tiedostojen takia, joten poistin manuaalisesti nämä pelit ja nyt asentelin ne uusiks. Tosiaan yhtä näistä peleistä pelasin viimeks 2-3 päivää sitten, muissa peleissä on ollut viikosta kuukauteen taukoa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
241
Onko täällä ollut muilla ongelmia Steam + PayPal + Luottokortti-yhdistelmän kanssa? Mulla ei nyt jostain syystä mene maksut läpi tuolla yhdistelmällä. Herjaa vain:

"Your purchase has not been completed.
The payment processor has reported an authorization failure. Please select a different payment method.
"

Googlettamalla näytti siltä, että samaa ongelmaa on maailmalla esiintynyt jonkin verran, mut mitään "ratkaisua" ongelman korjaamiseen en huomannut missään sanotun.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Mistä löytyy Black Mesan patch notet? Steamin mukaan uusin päivitys 2016, vaikka eilen tuli lähes 10 Gigan päivitys ladattavaksi..
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 562
Mistä löytyy Black Mesan patch notet? Steamin mukaan uusin päivitys 2016, vaikka eilen tuli lähes 10 Gigan päivitys ladattavaksi..
En kyllä yhtään tiedä, mistä kaivat tuon 2016:n. Pelin uutiskanava Steamissäkin on täynnä päivityksiä, viimeisin tammikuun lopulta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
241
Sulla ei saa olla VPN käytössä, pitää olla tietokoneen kello Suomen ajassa, suomalainen pankki joka rekisteröity suomalaiseen osoitteeseen ja käytettävä Steamissa täysin oikeaa osoitetta ja muita yhteystietoja.
VPN ei ollut käytössä, kone hakee ajan automaattisesti netistä (Suomen TZ:n mukaan) ja koneen kelloon en ole koskenut. Paypalin osoitetiedot on oikeat. Steamiin en muista koskaan edes asettaneeni mitään osoitetietoja tai sähköpostia kummempia yhteystietoja. Mistä sellaiseen edes löytää asetukset Steamissa? Pankki toki on Suomalainen mut pankkitiedothan ei ymmärtääkseni välity edes PayPalille, kun luottokorttia käyttää. Lisäksi Steam ei taida edes nähdä luottokortin tietoja, kun PayPal on välissä.

Steam tili on wanha, ja vuosien saatossa olen siis ostellut sinne aika paljon pelejä. (viimeksi tätä ennen tammikuun alkupuolella) ja siinä on mulla ollut joskus aiemminkin pientä ongelmaa PayPal:in kanssa. Steamissa kun koittaa Paypal:illa maksaa, niin siinä on kaksi vaihtoehtoa PayPal:in käytön suhteen. Aiemmin kun on ongelmaa ollut, maksujen läpimenemisen suhteen niin siinä on riittänyt se, et olen vaihtanut sen toisen PayPal-maksuvaihtoehdon käyttöön. Nyt vaan ei kumpikaan toiminut. Tai siis kumpikaan niistä vaihtoehdoista ei toiminut minulla tällä viikolla ma-pe välillä. Hetki sitten ostotapahtuma meni läpi, enkä mitään asetuksia ole muuttanut missään.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
En kyllä yhtään tiedä, mistä kaivat tuon 2016:n. Pelin uutiskanava Steamissäkin on täynnä päivityksiä, viimeisin tammikuun lopulta.
Laitatko oikeaan paikkaan vielä linkkiä, thanks.

Minulla Steam ohjaa seuraavaan alisivustoon, kun koitan avata update historyä. Sivulla viimeisin päivitys 2015 joulukuu. News Black Mesa:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 210
Laitatko oikeaan paikkaan vielä linkkiä, thanks.

Minulla Steam ohjaa seuraavaan alisivustoon, kun koitan avata update historyä. Sivulla viimeisin päivitys 2015 joulukuu. News Black Mesa:
En tiedä minkä takia se lisää sulla tohon osoitteeseen "&enddate=1451635200&appgroupname=Black+Mesa" eli siis takarajan uutisille, senkun poistaa, niin toimii oikein:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 562
Laitatko oikeaan paikkaan vielä linkkiä, thanks.

Minulla Steam ohjaa seuraavaan alisivustoon, kun koitan avata update historyä. Sivulla viimeisin päivitys 2015 joulukuu. News Black Mesa:
Ratkaisu jo ilmeisesti löytyikin, mutta enpä itse edes tiennyt (tai ainakaan muistanut), että joku Update Historykin on olemassa. Kaivelin kyllä ennen vastaamista aikani, mistä kaikkialta voisi päivitysten tietoja löytyä, mutta Update Historyä en silloin löytänyt. Ei ole ihan Steamin parhaita puolia tämä...
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
440
Jahas. Onkos minkälaisia kokemuksia tuosta steamin aspan nopeudesta?

Ajattelin liittää steam tunnuksen GoGiin, mutta huonoksi onnekseni en muistanut enää tilin salasanaa, eikä sitä missään ylhäälläkään ole. JOTEN, ajattelinpa sitten että palautan uuden salasanan sähköpostin/puhelimen kautta ja hoidan homma nopeasti loppuun. Ei se mennytkään niin. Salasanan palautuksen suhteen on vain kaksi vaihtoehtoa. Käyttää steam guardia steam sovelluksen kautta puhelimessa, joka ei onnistu koska huomasin olevani sieltä uloskirjautuneena. Toinen vaihtoehto on sitten, että otan yhteyttä asiakaspalveluun ja selitän tilanteeni. Ottavat asian työhön, sitten kun ottavat.

Viestiä tuli laitettua jo eilisen vuorokauden puolella, eikä vielä mitään vastausta ole tullut.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 562
Jahas. Onkos minkälaisia kokemuksia tuosta steamin aspan nopeudesta?

Ajattelin liittää steam tunnuksen GoGiin, mutta huonoksi onnekseni en muistanut enää tilin salasanaa, eikä sitä missään ylhäälläkään ole. JOTEN, ajattelinpa sitten että palautan uuden salasanan sähköpostin/puhelimen kautta ja hoidan homma nopeasti loppuun. Ei se mennytkään niin. Salasanan palautuksen suhteen on vain kaksi vaihtoehtoa. Käyttää steam guardia steam sovelluksen kautta puhelimessa, joka ei onnistu koska huomasin olevani sieltä uloskirjautuneena. Toinen vaihtoehto on sitten, että otan yhteyttä asiakaspalveluun ja selitän tilanteeni. Ottavat asian työhön, sitten kun ottavat.

Viestiä tuli laitettua jo eilisen vuorokauden puolella, eikä vielä mitään vastausta ole tullut.
En noin muuten tiedä, mutta viikonloppu ei varmaan ainakaan nopeuta asioita.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Miksi Steamiin saa julkaista tällaisia täysin "kelvottomia" pelejä??
No ehkä hinnasta sen jo huomaa ettei tätä nyt pelitsi voi kutsua mutta silti :cautious:

Jos se on samaa Greenlight shovelwarea, jota Steam on pullollaan. Joukkoon mahtuu myös suoranaisia huijauksia mm. erään murottajan julkaisema surullisenkuuluisia "Journey of the Light".
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
61
Hei,

olen nyt tehnyt sillei tyhmästi että aikoinaan hyvin pienen pieni vauvapoika on nyt iso iso poika ja käyttää minun Steam tiliä. Siis en koskaan ikuna tajunnut että perhejaolla et sitten pääse pelaa mitään Steamissa olevaa kun se Sun rakas lapsukaisesi eli paskiaisesi skulaa sitä CS:GOta


Nyt olen ajamassa häntä CS:Gossa omalle tilille että pääsisin pelaamaan niitä mun 300+ Steam peliä samaanaikaan mutta tottakai tää jonne ei siihen tahtois suostua "Kaverit menee, kamat menee, 5y ribbon menee, kehut menee nääänänänään"

Onko siis jotain keinoa saada häntä siirrettyä uudelle tilelle Primee ilman isompia kikkailua?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 425
Hei,

olen nyt tehnyt sillei tyhmästi että aikoinaan hyvin pienen pieni vauvapoika on nyt iso iso poika ja käyttää minun Steam tiliä. Siis en koskaan ikuna tajunnut että perhejaolla et sitten pääse pelaa mitään Steamissa olevaa kun se Sun rakas lapsukaisesi eli paskiaisesi skulaa sitä CS:GOta


Nyt olen ajamassa häntä CS:Gossa omalle tilille että pääsisin pelaamaan niitä mun 300+ Steam peliä samaanaikaan mutta tottakai tää jonne ei siihen tahtois suostua "Kaverit menee, kamat menee, 5y ribbon menee, kehut menee nääänänänään"

Onko siis jotain keinoa saada häntä siirrettyä uudelle tilelle Primee ilman isompia kikkailua?
En usko. Jos ei tosiaan ole perhejaolla, omalla tunnuksella, pelannut sinulla olevaa CS:ää. Joko potkit omalle tilille, tai alat ostelemaan jatkossa tilille 2 uudet pelisi, ja perhejaolla pelailet niitä muita jos iso iso poika ei pelaa samaan aikaan (tai pääsette sopimukseen ajoista).

En ole CS-pelaaja, mutta eikös niitä kamoja voi vaihdella, mikä auttanee kummasti. Kai ne kaverit säilyy.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
romut voi tradea ja kaverit varmaan lisätä uudellekkin accolle. se 5y coini taitaa kyllä jäädä saamatta. Primen saa suoraan ostamalla niin ei tarvi sitäkään grindata.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 474
Hmm, onkohan Steam siirtynyt jotenkin personoituihin alennuksiin muutenkin kuin inventaarioon jaettavien alennuskuponkien avulla?

Viikko sitten tuli hankittua Moving Out, jonka alennus ei näkynyt isthereanydeal.comin kautta, mutta tarjosi sitä minulle -20% (tjsp. en muista tarkkaan) pelin sivulla, mainoksena Loyality discount. Tässä tapauksessa julkaisijana on Team17, jolta ennestään omistan Overcooked-sarjan kaikki julkaistut sisällöt.

...nyt taas Steam mainosti minulle Biped -pelin julkaisua, ja isthereanydeal.com mainosti siihen olevan 15% julkaisualen. Kuitenkin kun tulin pelin sivuille, se näytti minulle -30%. Tähän tartuin. Nyt kun päädyin pelin sivulle takaisin kun piti linkittää sitä eteenpäin, näyttää pelin hinta olevan jälleen tuo -15% eikä se halvempi hinta, jolla Steam sen minulle myi.

Mielenkiintoista kuitenkin se, että esim. Bipedin kohdalla olisi uskonut, että tuo -30% olisi mainittu sähköpostissa, jonka Steam minulle lähetti kun peli julkaistiin (Steam kun ilmoittaa, kun wishlistin peli julkaistaan).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 610
Hmm, onkohan Steam siirtynyt jotenkin personoituihin alennuksiin muutenkin kuin inventaarioon jaettavien alennuskuponkien avulla?

Viikko sitten tuli hankittua Moving Out, jonka alennus ei näkynyt isthereanydeal.comin kautta, mutta tarjosi sitä minulle -25% pelin sivulla (vai oliko peräti enemmän), mainoksena Loyality discount. Tässä tapauksessa julkaisijana on Team17, jolta ennestään omistan Overcooked-sarjan kaikki julkaistut sisällöt.

...nyt taas Steam mainosti minulle Biped -pelin julkaisua, ja isthereanydeal.com mainosti siihen olevan 15% julkaisualen. Kuitenkin kun tulin pelin sivuille, se näytti minulle -30%. Tähän tartuin. Nyt kun päädyin pelin sivulle takaisin kun piti linkittää sitä eteenpäin, näyttää pelin hinta olevan jälleen tuo -15% eikä se halvempi hinta, jolla Steam sen minulle myi.
Nuo loyalty discountithan on ollut pitkään, pelintekijä voi alentaa hintaa esim. edellisen pelin omistajalle yms. Vai ymmärsinkö nyt tämän jotenki väärin?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 474
Yllätys oli se, että eivät jaa noita enää kuponkeina, kuten ennen, joten noista alennuksista ei varsinaisesti tiedä mitään kuin pelin sivulle tultaessa.

...ja oikeastaan suurempi kysymys oli tuo Biped, koska sivu ei mainostanut mitään muuta kuin "Special offer", eli samoilla sanoilla jolla tällä hetkellä se mainostaa sitä normaalialennusta -15%. Minulla ei ole kysesein julkaisijan mitään muita pelejä, eikä mitään "syytä" saada lisäalennusta. Ja kun alennuksia vahtaava sivusto ei tätä lisäalennusta mainostanut, ei se voinut myöskään olla mikään hetkellinen muutaman tunnin lisäale.

Ts. Bipedin kohdalla kyse ei ole loyalty discountista, vaan jonkinlainen muu personoitu alennus... tai bugi, jota vahvasti epäilen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 282
Näköjään itsellekkin tarjoaa tuo Moving Out -20% kanta-asiakkaan alennusta. Itsellä on Steamistä vain Overcookedin 1 osa ja senkin sai joskus ilmaiseksi. Ois ihan mukava saada tuollasista speciaalialennuksista jotain tietoakin.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 610
Näköjään itsellekkin tarjoaa tuo Moving Out -20% kanta-asiakkaan alennusta. Itsellä on Steamistä vain Overcookedin 1 osa ja senkin sai joskus ilmaiseksi. Ois ihan mukava saada tuollasista speciaalialennuksista jotain tietoakin.
Luulis kait noiden näkyvän jos on nuo "notify me about etc. etc. " asetusket päällä. Ei tosin kyllä Moving outin alennusta ole minusta näkynyt vaikka wishlistin alet sähköpostiin tuleekin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
623
Mitenkäs Steamissa pystyy olemaan eri hinta samalle pelille? Steam ohjelma ja Mozilla Firefox näyttää eri hinnan Sniper Elite V2 remasterille
Huomautus 2020-04-01 201153.jpg
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 221
Mitenkäs Steamissa pystyy olemaan eri hinta samalle pelille? Steam ohjelma ja Mozilla Firefox näyttää eri hinnan Sniper Elite V2 remasterille
Buy Sniper Elite V2 Remastered UPGRADE FOR ORIGINAL OWNERS
Only available for customers who previously purchased the original Sniper Elite V2.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 415
Onko muilla että Steamin overlay on sidonainen pelin FPS lukemaan.
Jos pelissä vaikka on fps 1-5fps ja aukaiset overlayn niin käy todella hitaalla?

Jos taas pelissä on normaali fps lukema niin overlay toimii kuten pitääkin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 562
Onko muilla että Steamin overlay on sidonainen pelin FPS lukemaan.
Jos pelissä vaikka on fps 1-5fps ja aukaiset overlayn niin käy todella hitaalla?

Jos taas pelissä on normaali fps lukema niin overlay toimii kuten pitääkin.
Hirveästi ei ole tullut testailtua, mutta noin se taitaa mennä. Kokeilepa huvikseen avata overlay vaikka silloin, kun pelissä on näkyvissä jonkinlainen latausruutu...
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 415
Hirveästi ei ole tullut testailtua, mutta noin se taitaa mennä. Kokeilepa huvikseen avata overlay vaikka silloin, kun pelissä on näkyvissä jonkinlainen latausruutu...
Tuossa pelissä mitä pelasin steamin kautta ei ole varsinaista latausruuta missään välissä(n.s noveli peli) ja tuosta tuon huomasinkin, luulin että steamissa joku vika ja sitten asensin sen uudestaan ja vielä windowsin koska luulin että joku bitti pahasti solmussa.

No eipä auttanut ja eilen kokeilin ressa 6 kanssa että manusti tiputin fps lukeman tuohon 5fps niin overlay alkoi lagamaan, kirjoittaminen tuli myöhässä ja avautuminen kesti "puolivuosisataa"

Toki ongelma ei koske 99,9% peleistä mutta kuitenkin.
Pitäs joskus kokeilla origin ja uplayssa että onko sama vaikutus.
 
Liittynyt
19.04.2018
Viestejä
30
Kuinkahan kaapatun tilin palautus onnistuu? Pojan tili kaapattu ja salasana/sposti/puhelin vaihdettu. Mites vastaavissa yleensä käynyt? Steamin kautta pistetty spostia.
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
22
Kuinkahan kaapatun tilin palautus onnistuu? Pojan tili kaapattu ja salasana/sposti/puhelin vaihdettu. Mites vastaavissa yleensä käynyt? Steamin kautta pistetty spostia.
Pitäis onnistua supportin kautta jos muistaa ne edelliset tiedot edes jotenkin. Steamissa joskus vuosia sitten saatiin veljen vanha tili takaisin. Samalla tavalla pleikkarilla mun jenkkitunnari lähti kävelemään jotain kautta. Soitin jenkki-ps4 aspaan Skypellä, kerroin vanhat tiedot sinne ja ne korjas asian.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 466
Viestejä
4 192 151
Jäsenet
70 745
Uusin jäsen
Rroy

Hinta.fi

Ylös Bottom