Steamiin tulossa (taas) muutaman päivän alennukset ajalle 23 - 27 päivä tätä kuuta, jos tähän on uskomista
Steam Lunar Sale dates released! : Steam
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielenkiintoinen tuo tieto 8 viikon "discount cooldownista".Steamiin tulossa (taas) muutaman päivän alennukset ajalle 23 - 27 päivä tätä kuuta, jos tähän on uskomista
Discounting (Steamworks Documentation)Mielenkiintoinen tuo tieto 8 viikon "discount cooldownista".
Ihan normaalisti näytti toimivan minullakin...Öh, Steamin Wishlist on mennyt ihan outoon järjestykseen, eikä nappulaa tai muuta vaihtoehtoa niiden järjestämiseen itse enää näy Puolisolla toimii edelleen normaalisti.
Tuostahan se nimikkeen vasemmassa reunassa se jännä sydeemi, josta voi hiirellä vedellä paikkoja ylös/alas per peli.
Mielenkiintoista, ethän ole muokannut Steamia mitenkään? Kannattanee kokeilla asentaa uusiksi...Jep, oli, koska juuri se minulta on hävinnyt.
Jep, oli, koska juuri se minulta on hävinnyt.
Järjestystähän ei voi myöskään vaihtaa, jos on mitään suodattimia käytössä. Oletettavasti saman saa aikaan myös yläreunassa oleva Sort by -valinta.
Mites toi striimaus kahden koneen ja saman verkon välillä tapahtuu, pidän pelikonetta päällä ja normaalisti kakkoskoneella lyön pelin tulille? Pitääkö tuolloin ottaa huomioon kakkoskoneen rajallinen suorituskyky, vai pyörittääkö pelikoneeni peliä ja striimaa tän kakkoskoneelle?
Tämä toimii jopa puhelimella, eli pelikone pyörittää. Tai ainakin näin tämä toimi puhelimella ku kokeilin töistä käsin kotona päällä olevaa konetta.Mites toi striimaus kahden koneen ja saman verkon välillä tapahtuu, pidän pelikonetta päällä ja normaalisti kakkoskoneella lyön pelin tulille? Pitääkö tuolloin ottaa huomioon kakkoskoneen rajallinen suorituskyky, vai pyörittääkö pelikoneeni peliä ja striimaa tän kakkoskoneelle?
En kyllä yhtään tiedä, mistä kaivat tuon 2016:n. Pelin uutiskanava Steamissäkin on täynnä päivityksiä, viimeisin tammikuun lopulta.Mistä löytyy Black Mesan patch notet? Steamin mukaan uusin päivitys 2016, vaikka eilen tuli lähes 10 Gigan päivitys ladattavaksi..
Sulla ei saa olla VPN käytössä, pitää olla tietokoneen kello Suomen ajassa, suomalainen pankki joka rekisteröity suomalaiseen osoitteeseen ja käytettävä Steamissa täysin oikeaa osoitetta ja muita yhteystietoja.
En kyllä yhtään tiedä, mistä kaivat tuon 2016:n. Pelin uutiskanava Steamissäkin on täynnä päivityksiä, viimeisin tammikuun lopulta.
En tiedä minkä takia se lisää sulla tohon osoitteeseen "&enddate=1451635200&appgroupname=Black+Mesa" eli siis takarajan uutisille, senkun poistaa, niin toimii oikein:Laitatko oikeaan paikkaan vielä linkkiä, thanks.
Minulla Steam ohjaa seuraavaan alisivustoon, kun koitan avata update historyä. Sivulla viimeisin päivitys 2015 joulukuu. News Black Mesa:
Black Mesa - Steam News Hub
Updates, events, and news from the developers of Black Mesa.store.steampowered.com
Ratkaisu jo ilmeisesti löytyikin, mutta enpä itse edes tiennyt (tai ainakaan muistanut), että joku Update Historykin on olemassa. Kaivelin kyllä ennen vastaamista aikani, mistä kaikkialta voisi päivitysten tietoja löytyä, mutta Update Historyä en silloin löytänyt. Ei ole ihan Steamin parhaita puolia tämä...Laitatko oikeaan paikkaan vielä linkkiä, thanks.
Minulla Steam ohjaa seuraavaan alisivustoon, kun koitan avata update historyä. Sivulla viimeisin päivitys 2015 joulukuu. News Black Mesa:
Black Mesa - Steam News Hub
Updates, events, and news from the developers of Black Mesa.store.steampowered.com
En noin muuten tiedä, mutta viikonloppu ei varmaan ainakaan nopeuta asioita.Jahas. Onkos minkälaisia kokemuksia tuosta steamin aspan nopeudesta?
Ajattelin liittää steam tunnuksen GoGiin, mutta huonoksi onnekseni en muistanut enää tilin salasanaa, eikä sitä missään ylhäälläkään ole. JOTEN, ajattelinpa sitten että palautan uuden salasanan sähköpostin/puhelimen kautta ja hoidan homma nopeasti loppuun. Ei se mennytkään niin. Salasanan palautuksen suhteen on vain kaksi vaihtoehtoa. Käyttää steam guardia steam sovelluksen kautta puhelimessa, joka ei onnistu koska huomasin olevani sieltä uloskirjautuneena. Toinen vaihtoehto on sitten, että otan yhteyttä asiakaspalveluun ja selitän tilanteeni. Ottavat asian työhön, sitten kun ottavat.
Viestiä tuli laitettua jo eilisen vuorokauden puolella, eikä vielä mitään vastausta ole tullut.
Miksi Steamiin saa julkaista tällaisia täysin "kelvottomia" pelejä??
No ehkä hinnasta sen jo huomaa ettei tätä nyt pelitsi voi kutsua mutta silti
Hei,
olen nyt tehnyt sillei tyhmästi että aikoinaan hyvin pienen pieni vauvapoika on nyt iso iso poika ja käyttää minun Steam tiliä. Siis en koskaan ikuna tajunnut että perhejaolla et sitten pääse pelaa mitään Steamissa olevaa kun se Sun rakas lapsukaisesi eli paskiaisesi skulaa sitä CS:GOta
Nyt olen ajamassa häntä CS:Gossa omalle tilille että pääsisin pelaamaan niitä mun 300+ Steam peliä samaanaikaan mutta tottakai tää jonne ei siihen tahtois suostua "Kaverit menee, kamat menee, 5y ribbon menee, kehut menee nääänänänään"
Onko siis jotain keinoa saada häntä siirrettyä uudelle tilelle Primee ilman isompia kikkailua?
Nuo loyalty discountithan on ollut pitkään, pelintekijä voi alentaa hintaa esim. edellisen pelin omistajalle yms. Vai ymmärsinkö nyt tämän jotenki väärin?Hmm, onkohan Steam siirtynyt jotenkin personoituihin alennuksiin muutenkin kuin inventaarioon jaettavien alennuskuponkien avulla?
Viikko sitten tuli hankittua Moving Out, jonka alennus ei näkynyt isthereanydeal.comin kautta, mutta tarjosi sitä minulle -25% pelin sivulla (vai oliko peräti enemmän), mainoksena Loyality discount. Tässä tapauksessa julkaisijana on Team17, jolta ennestään omistan Overcooked-sarjan kaikki julkaistut sisällöt.
...nyt taas Steam mainosti minulle Biped -pelin julkaisua, ja isthereanydeal.com mainosti siihen olevan 15% julkaisualen. Kuitenkin kun tulin pelin sivuille, se näytti minulle -30%. Tähän tartuin. Nyt kun päädyin pelin sivulle takaisin kun piti linkittää sitä eteenpäin, näyttää pelin hinta olevan jälleen tuo -15% eikä se halvempi hinta, jolla Steam sen minulle myi.
Luulis kait noiden näkyvän jos on nuo "notify me about etc. etc. " asetusket päällä. Ei tosin kyllä Moving outin alennusta ole minusta näkynyt vaikka wishlistin alet sähköpostiin tuleekin.Näköjään itsellekkin tarjoaa tuo Moving Out -20% kanta-asiakkaan alennusta. Itsellä on Steamistä vain Overcookedin 1 osa ja senkin sai joskus ilmaiseksi. Ois ihan mukava saada tuollasista speciaalialennuksista jotain tietoakin.
Buy Sniper Elite V2 Remastered UPGRADE FOR ORIGINAL OWNERSMitenkäs Steamissa pystyy olemaan eri hinta samalle pelille? Steam ohjelma ja Mozilla Firefox näyttää eri hinnan Sniper Elite V2 remasterille
Toisessa väärä hinta ehkä jos siinä on yksittäin myytävä ja toinen on bundlessaMitenkäs Steamissa pystyy olemaan eri hinta samalle pelille? Steam ohjelma ja Mozilla Firefox näyttää eri hinnan Sniper Elite V2 remasterille
Jo on kyllä sekavasti tehty. Sniper Elite V2 kauppasivun kautta näkee tuon päivitys version, mutta ei muutenToinen on päivitys ja toinen kokopeli:
Hirveästi ei ole tullut testailtua, mutta noin se taitaa mennä. Kokeilepa huvikseen avata overlay vaikka silloin, kun pelissä on näkyvissä jonkinlainen latausruutu...Onko muilla että Steamin overlay on sidonainen pelin FPS lukemaan.
Jos pelissä vaikka on fps 1-5fps ja aukaiset overlayn niin käy todella hitaalla?
Jos taas pelissä on normaali fps lukema niin overlay toimii kuten pitääkin.
Tuossa pelissä mitä pelasin steamin kautta ei ole varsinaista latausruuta missään välissä(n.s noveli peli) ja tuosta tuon huomasinkin, luulin että steamissa joku vika ja sitten asensin sen uudestaan ja vielä windowsin koska luulin että joku bitti pahasti solmussa.Hirveästi ei ole tullut testailtua, mutta noin se taitaa mennä. Kokeilepa huvikseen avata overlay vaikka silloin, kun pelissä on näkyvissä jonkinlainen latausruutu...
Pitäis onnistua supportin kautta jos muistaa ne edelliset tiedot edes jotenkin. Steamissa joskus vuosia sitten saatiin veljen vanha tili takaisin. Samalla tavalla pleikkarilla mun jenkkitunnari lähti kävelemään jotain kautta. Soitin jenkki-ps4 aspaan Skypellä, kerroin vanhat tiedot sinne ja ne korjas asian.Kuinkahan kaapatun tilin palautus onnistuu? Pojan tili kaapattu ja salasana/sposti/puhelin vaihdettu. Mites vastaavissa yleensä käynyt? Steamin kautta pistetty spostia.