Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mafia II DE pelin latauksessa nopeudet sahasi 0-45MB/s väliä ollen keskimäärin 25MB/s luokassa.
Minulla on ollut pidempäänkin sama vika. Oletan, että pelit edelleen päivittyvät automaattisesti mutta eivät välittömästi, mutta varmaksi en osaa sanoa. Aina tilanteen huomatessani käyn yleensä klikkailemassa päivitykset käyntiin saman tien, mutta ikinä ei ole tullut varsinaisesti testattua, katoaako kyseinen Update queued -teksti, jos odottaa jonkin aikaa (esim. vuorokauden tai pari).Onkohan Steamistä nyt joidenkin päivitysten myötä häipynyt/muuttunut jotenkin se asetus, joka piti pelit aina päivitettynä? Nykyisin nimittäin ainakin itselläni aika usein monenkin pelin kohdalla lukee vain, että "update queued" eikä automaattisia pelipäivityksiä näytä enää tapahtuvan?
400/100 on yhteysnopeus ja speedtestillä tulee luvatut. Normaalisti steamistä tulee 50MB/s.Mikäs sulla siis netin nopeus? Itselläni nykyisin 50/10 (mitattuna speedtestillä), mutta Steam yleensä lataa jotain max. 6 MB/s vauhtia.
Itselläni 200/40 ja lataa vain 10MB/s400/100 on yhteysnopeus ja speedtestillä tulee luvatut. Normaalisti steamistä tulee 50MB/s.
Itselläni 200/40 ja lataa vain 10MB/s
Onkohan Steamistä nyt joidenkin päivitysten myötä häipynyt/muuttunut jotenkin se asetus, joka piti pelit aina päivitettynä? Nykyisin nimittäin ainakin itselläni aika usein monenkin pelin kohdalla lukee vain, että "update queued" eikä automaattisia pelipäivityksiä näytä enää tapahtuvan?
Mikäs sulla siis netin nopeus? Itselläni nykyisin 50/10 (mitattuna speedtestillä), mutta Steam yleensä lataa jotain max. 6 MB/s vauhtia.
Minulla on ollut pidempäänkin sama vika. Oletan, että pelit edelleen päivittyvät automaattisesti mutta eivät välittömästi, mutta varmaksi en osaa sanoa. Aina tilanteen huomatessani käyn yleensä klikkailemassa päivitykset käyntiin saman tien, mutta ikinä ei ole tullut varsinaisesti testattua, katoaako kyseinen Update queued -teksti, jos odottaa jonkin aikaa (esim. vuorokauden tai pari).
Ei ole kyllä omalla kohdallani koronan tuoma rajoitus vaan vanha vika, joka on ilmennyt jo kauan ennen koronaakin. Tosin tuossahan tuo luki myös, että on ihan normaali ominaisuus eli tähän asti harvemmin pelatut pelit on päivitetty "hiljaisempana aikana".Ei ole vika, vaan Koronan tuomia rajoituksia:
![]()
Steam teki merkittävän muutoksen pelien päivityksiin suuren käyttäjämäärän vuoksi - Muropaketti.com
Steam ei enää päivitä välittömästi pelejä, joita et aktiivisesti pelaa. Koronapandemian ja eristäytymisen alettua Steam on takonut käyttäjäennätyksiä. Samoin kuin Xbox Livessä ja PlayStation Networkissa, myös Steamissa on nyt otettu käyttöön …muropaketti.com
![]()
Koronaviruksen vaikutukset leviävät Steamiin: kaikki pelit eivät enää päivity
Steam päivittää automaattisesti vain ne pelit, joita käyttäjä on pelannut viimeisten kolmen päivän aikana.www.mikrobitti.fi
Mulla lataili aina yöllä kuten pitikin ja nyt maaliskuun jälkeen paria eniten pelattuja lukuunottamatta 3-5 päivän viiveellä.Ei ole kyllä omalla kohdallani koronan tuoma rajoitus vaan vanha vika, joka on ilmennyt jo kauan ennen koronaakin. Tosin tuossahan tuo luki myös, että on ihan normaali ominaisuus eli tähän asti harvemmin pelatut pelit on päivitetty "hiljaisempana aikana".
Kyl tääl toimi pari tuntia sitten ihan normisti. Tuorein win 10 koneessa asennettuna.Onko kenelläkään muulla häikkää kirjautuessa Steamiin? Mulla jää heti siihen ensimmäiseen pieneen ikkunaan jossa lukee muodostetaan yhteyttä Steam tiliin:. Mielestäni tämä tuli kun Windows päivittyi tuossa pari päivää sitten. Kokeilin asentaa koko Steamin uudestaa mutta ei auttanut.
Pari tuntia sitten alkoi kesäale, tökkiminen johtuu siitäSteam sovelluksena on kyllä yhtä syöpää. Toimii kyllä, mutta on vain jäätävän hidas edelleen. Milloin olisi kokonaan uusi sovellus, kun ei tuo "facelifti" parantanut sovelluksen suorituskykyä yhtään.
Ei mutta niinkuin yleisesti. Sovelluksena käynnistyy hitaasti, store, profiili yms. käytännössä nettisivuja, mutta toimivat sovelluksessa hitaammin kuin nettiselaimessa. Puhumattakaan edelleen vanhahtavista UI-elementeistä tai mobiilisovelluksesta.Pari tuntia sitten alkoi kesäale, tökkiminen johtuu siitä.
Kerran saa käyttääSaako tuon kesäalen viiden euron alennuksen yli 30 euron ostoksesta hyödyntää useamman kerran vai onko se kertaluontoinen?
Hmmh.. voiko kaverini USA:ssa ostaa minulle lahjaksi pelejä EU-tililtään? Vai vaihtuuko tuo tili US-tiliksi, kun hän on fyysisesti jumissa siellä?
Samalla Steam tilillä ei voi mitenkään pelata kahta peliä samaan aikaan?
Tottakai voiOlen usein tehnyt niin, puoliso joskus jopa kolmea peliä samaan aikaan. Samaa peliä ei voi tietenkään kahta kertaa päällekkäin pelata, mutta sitä tuskin tarkoititkaan.
Hmm yritin jotain viikkoja sitten ja tuli joku ilmoitus ettei niin voi tehdä. Sama tulee vieläkin:
Ehkä kyseessä on FO76:n ominaisuus?![]()
Vai puhutaanko myös kahdesta laitteesta, kuten tuossa virheilmoituksessa viitataan? Kuulemma sekin voi toimia jos toinen steam on offline, mutta eipä ole itse tullut noin tehtyä.
Yksi vaihtoehto on hankkia Paysafecard, jonka voi ostaa esim. Ärrältä. Sillä voi sitten maksaa Steamin lompakkolatauksen.Saako Suomesta ostettua Steamin lompakkokoodeja tällä hetkellä mistään?
Maksa verkossa ilman tiliä tai luottokorttia
Paysafecard on prepaid-ratkaisu, jonka avulla voit maksaa turvallisesti verkossa. Prepaid tarkoittaa, että voit ostaa paysafecardin maailmanlaajuisesti 450 000 myyntipisteestä. Paysafecardissasi on 16-numeroinen PIN-koodi. Verkkomaksu suoritetaan syöttämällä kyseinen paysafecard PIN-koodi. Paysafecard on muita maksutapoja turvallisempi, sillä maksaessasi Internetissä sinun ei tarvitse antaa henkilö-, pankki- tai luottokorttitietoja.
Maksa turvallisesti paysafecardilla 4 000:lla verkkoviihteeseen keskittyvällä sivulla.
Koodin arvo on 10, 25, 50 tai 100 euroa.
Mites tuo 30€ että saa 5€ alennusta menee?
Yksittäisostos vaiko saako olla useampi peli jotka ylittvät tuon 30€ ja sitten saa sen 5€ alennuksen?
Tnx mate.30 €:n arvosta mitä tahansa ostoskoriin ja kassalle.
Saakos tuosta valittua että mistä toi peli alkaa, minulla alkaa siitä ekasta majasta aina kun menen uudelleen peliin ja sitten onkin pitkä matka mennä seuraaravalle alueelle.Tuo Hunter call of the wild on kyllä todella hyvä peli varsinkin kaveri porukalla.
Itsellä taitaa olla tuollaiset 320h pelattuna tuota.
Kartassa näkyy ne "mökki" paikat johon pystyy spawnimaan mutta vaatii niiden avauksen ekana, mökki paikoista saa myös aseita,panoksia ja muita tarvikkeita ja jos on mönkijä dlc ostettuna sen saa otettua myös tuolta mökkipaikasta.Saakos tuosta valittua että mistä toi peli alkaa, minulla alkaa siitä ekasta majasta aina kun menen uudelleen peliin ja sitten onkin pitkä matka mennä seuraaravalle alueelle.
Aikaa vievää noiden peurojen seuraaminen ja metsästäminen, ei varmaan ADHD potilaille sopiva peli.
On sitä joskus tullut päivät metsässä käveltyä ja eikä linnun lintua näkynyt.
Elikkä pojalle tehdään ihan oma steam tili ja sinä kutsut tämän tilin family shareen. Sen jälkeen kaikki kirjastosi pelit ovat pelattavissa sillä toisella tilillä. Yhtä aikaa ei voi pelata pelejä eli jos sinä pelaat omalla koneella jotain muuta peliä niin poikasi ei voi pelata geometry dashiä. Nuista en tarkemmin tiedä että näkyykö ns. alaikäiselle tilille myös k-18 pelit vai mitenkä menee.Olen ilmeisesti jotenkin yksinkertainen mutta en tajua miten Steamin perhenäkymä toimii. Tällä hetkellä meillä on perheessä tasan yksi Steam-tili eli minun tilini. Olen sille sitten hommaillut pelattavaa jälkikasvullekin, esim. Geometry Dashin. Pojalle on nyt tulossa oma kone ja hänen olisi sitten tarkoitus päästä jatkossakin mättämään GD:tä. Omaa tiliäni en tietty ajatellut hänen koneelleen antaa. Eli jos nyt pojalle tehdään oma tili (toki jo tässä vaiheessa pitää valehdella ikä kun hän ei vielä vaadittua 13 vuotta ole) niin saako tuon hänen tilinsä jotenkin minun tilini alaisuuteen/perheryhmään samaan tapaan kuin esim. Googlen Family Linkissä? Vai onko uusi tili täysin erillinen ja siihen pitää sitten viritellä jotain pin-koodeja ja näkyvyysrajoituksia?
Pahoittelut jos tämä on jo keskusteltu, yritin etsiä mutta ei löytynyt tietoa.
Toi parin euron GD nyt on sama ostaa joka tilille omaksi ettei oma pelaaminen jumitu kun lapsi takoo jotain Extreme Demonia läpi mutta onpa sekopäisen kuuloinen toi perhejako jos tosissaan yhden yhteisen pelin pelaaminen estää muita pelaamasta mitään muuta, eihän tuo nyt oikeasti voi noin mennä?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.