Kannattaa tarkistaa, että Steami osaa ettiä pelit sieltä kansiosta. Eli Steam / Settings / Downloads / Steam Library folders. Sen jälkeenki toki voi olla että Steam "asentaa" pelit, eli se kattoo onko kaikki tiedostot paikalla ja asentaa puuttuvat ja mahollisesti saattaa tehä first time launchin.
Oisko suomeksi Steam(vasen ylänurkka ku Steamin aukaset). Asetukset (Exitin yläpuolella, toiseksi alin siis). Sit katot tuosta kuvasta ton kohan missä mulla lukee Steam library folders ja aukeaa kuvassa näkyvä ikkuna jossa sit tuo add library folder.@perato : Ookoo, tää avaa vähän tilannetta.. Mistähän perseestä nuo folderi-asetukset saa oikein steamissa sit kuntoon? Mulla steam suomeksi ja muistelen vaan että olen ne joskus ihan hämärästä påaikasta löytänyt sillä toi suomennos sivusta on jäätävää skeidaa Pystytkö tätä vielä vinkkaamaan. Joo, oon vähän uusi vielä tässä..
Steamin kielenhän voi vaihtaa englanniksi, toki sillä vaikutuksella, että osa Valveen peleistä kääntyy englanniksi. Löytyy tuossa vasemmalla kun näkyy kuvassa nuo Account yms. 6. kohta(itsellä interface). Siellä välilehdessä ylin kohta vaihtaa kielen.