Ammo tuntuu olevan jatkuvasti kiven alla, kun tykkään käyttää vain muutamaa asetta. Ostan aina kaupat tyhjäksi, mutta silti saa säästellä. Ehkä pitäisi käyttää monipuolisemmin eri aseita?
Ärsyttää myös, kun päätarinan takia jatkuvasti on joku heppu mukana. Näistä ei taida päästä eroon ennen kuin tehtävä on suoritettu. Ostin kalliin pistoolin silencerilla ja yritän hiipiä ja tehdä Sneak-tappoja. Ei paljon onnistu, kun toinen alkaa heti räiskimään miten sattuu
Ihme kyllä tätä on jotenkin tullut nyt pelattua, vaikka alkuun haukuin ihan lyttyyn. Maailmassa on kuitenkin varsin mielenkiintoisia paikkoja ja pelaan Fallout-taktiikalla tätä. Eli tutkin ja loottaan kaiken mahdollisen. Patch korjasi myös valaistusta aika kivasti, vaikka vieläkin monet varjot ja hämärät alueet ovat aika tasapaksuja.
FSR3 ei toimi vieläkään. Tai siinä mielessä toimii, että FPS nousee mittarin perusteella reilusti. Pelin sulavuus ei kuitenkaan lisänny yhtään. Onneksi oma kone jaksaa 1440p Ultralla hyvin ilmankin.
FSR3 ei toimi vieläkään. Tai siinä mielessä toimii, että FPS nousee mittarin perusteella reilusti. Pelin sulavuus ei kuitenkaan lisänny yhtään. Onneksi oma kone jaksaa 1440p Ultralla hyvin ilmankin.
Ammo tuntuu olevan jatkuvasti kiven alla, kun tykkään käyttää vain muutamaa asetta. Ostan aina kaupat tyhjäksi, mutta silti saa säästellä. Ehkä pitäisi käyttää monipuolisemmin eri aseita?
Ärsyttää myös, kun päätarinan takia jatkuvasti on joku heppu mukana. Näistä ei taida päästä eroon ennen kuin tehtävä on suoritettu. Ostin kalliin pistoolin silencerilla ja yritän hiipiä ja tehdä Sneak-tappoja. Ei paljon onnistu, kun toinen alkaa heti räiskimään miten sattuu
Ihme kyllä tätä on jotenkin tullut nyt pelattua, vaikka alkuun haukuin ihan lyttyyn. Maailmassa on kuitenkin varsin mielenkiintoisia paikkoja ja pelaan Fallout-taktiikalla tätä. Eli tutkin ja loottaan kaiken mahdollisen. Patch korjasi myös valaistusta aika kivasti, vaikka vieläkin monet varjot ja hämärät alueet ovat aika tasapaksuja.
FSR3 ei toimi vieläkään. Tai siinä mielessä toimii, että FPS nousee mittarin perusteella reilusti. Pelin sulavuus ei kuitenkaan lisänny yhtään. Onneksi oma kone jaksaa 1440p Ultralla hyvin ilmankin.
Ammo tuntuu olevan jatkuvasti kiven alla, kun tykkään käyttää vain muutamaa asetta. Ostan aina kaupat tyhjäksi, mutta silti saa säästellä. Ehkä pitäisi käyttää monipuolisemmin eri aseita?
Ärsyttää myös, kun päätarinan takia jatkuvasti on joku heppu mukana. Näistä ei taida päästä eroon ennen kuin tehtävä on suoritettu. Ostin kalliin pistoolin silencerilla ja yritän hiipiä ja tehdä Sneak-tappoja. Ei paljon onnistu, kun toinen alkaa heti räiskimään miten sattuu
Ihme kyllä tätä on jotenkin tullut nyt pelattua, vaikka alkuun haukuin ihan lyttyyn. Maailmassa on kuitenkin varsin mielenkiintoisia paikkoja ja pelaan Fallout-taktiikalla tätä. Eli tutkin ja loottaan kaiken mahdollisen. Patch korjasi myös valaistusta aika kivasti, vaikka vieläkin monet varjot ja hämärät alueet ovat aika tasapaksuja.
FSR3 ei toimi vieläkään. Tai siinä mielessä toimii, että FPS nousee mittarin perusteella reilusti. Pelin sulavuus ei kuitenkaan lisänny yhtään. Onneksi oma kone jaksaa 1440p Ultralla hyvin ilmankin.
Jotain outoa tuon pelin skaalauksessa kyllä on. Tasolla 21 tuli vastaan tehtävän lopussa tason 44 mosa (tason 5 aurinkokunta) johon meni suunnilleen 3500 panosta normal vaikeustasolla (kaikki kokeiltiin paitsi partikkeli aseet joita ei ollut tippunut, melee ja räjähteet joita en muistanut mukana olevan). Koko tehtävä vei suunnilleen 5000 panosta joka on aika typerää kun niitä myydään 200-300kpl määrissä kauppiailla
5k ammusta tarkoittaa että sulla on todella surkeita pyssyjä käytössä. Varmaankin kyseisen tehtävän vastus on jollain tavalla kiinteä, joko täysin tai perustuen sun hahmon levelliin. Level 21 et varmaankaan saa yhtään advanced aseita, mutta joitain calibrated, tai ehkä jopa muutama refined. Noita kannattaa erityisesti asekauppiailta katsoa.
Toisaalta, sulla OLI kuitenkin ne ammukset. Aika varmasti ne olivat sellaisia jotka myöhemmässä vaiheessa eivät ole enää käyttökelpoisia.
Toisaalta väkisin noi randomit viholliset ovat vähän ties mitä sattuu. Maksimi planeetta on 75, näillä 65 ja yli planeetoilla kuitenkin tulee jotain 90-130 level eläimiä vastaan. Ihmiset ovat pääasiassa korkeintaan hieman alle 100. Mutta siis tehtävien ei millään tarvitse noudattaa tätä. Mä en muista mikä, mutta Bethesdalla on ennenkin ollut 1.5x player level vihollisia. F4 se oli Kellog. Tässä pelissä oli jokin vihollinen sama. Mahdollisesti ne pahat Starbornit pelin lopputaistelussa. Mä en ole itsekään kovin hyvin kärryillä miten noi menee.
Mutta ainakaan "NG0" ei pitäisi olla mitään ongelmaa, on vain paskoja aseita. Se NG systeemi lisää jotain ylimääräistä vaikeustasoa joka varmaankin sitten tekee vihollisista vahvempia ja vaarallisempia. Toisaalta ideana kai on että sekä pelaajan(IRL ihminen) oman kokemuksen, että sen pelinsisäisen hahmon kehityksen(skillit ja osin varusteet) myötä, pelaaja itsekin osaa tehdä enemmän damagea jne.
Eli viitteeksi muille superior on paras mahdollinen. Armorissa on 4 parempaa tasoa, kun taas aseissa 3 joista advanced paras.
Mulla on takuulla käytössä heikompia koska mä valitsen sen efektien perusteella. Itse puku taitaa olla mantis tehtävästä, chameleon, weapon weight +40 carry weight. Kypärää olen pari kertaa onnistunut päivittämään hieman parempaan, chameleon +20% resource weight. Boost pack taitaa olla chameleon + 20 carry weight joka on about yhtä vanha ellei vanhempi kuin tuo Mantis puku. Katsoin noita muutamaa mitä mulla on kerättynä. Käytössä olevat olen nimennyt me ja follower, mutta vähän epäilen etten välttämättä ole lyötänyt juuri superior kamoja ollenkaan. Niissä siis väkisin pitäisi olla korkeat ne resistance arvot. Silloin kun vielä keräsin niitä, mulla oli korkeimmat armor arvot nimenomaan valkoisilla varusteilla. Keräsin aina sellaisia joissa näytti olevan korkeat arvot, dumppasin aluksen ruumaan ja myin aina kaikki muut paitsi korkeimman pois. Mutta sitten lopulta totesin ettei tule niitä koskaan käyttämään kun sen lopputaistelunkin jo kuittasin, ja pidän ainoastaan parhaimmat efektit omaavan setin itselleni ja seuraajalle.
Noi aseet on kyllä outoja. Meinasinkin kysyä että mitkä on kenenkin mielestä top 3 tai top 5 asetta. Hard target, Va'ruun partikkelikivääri, magshear aika selviä huippuja. Myös Beowulf on keskimääräistä parempi, ja ihan käyttökelpoinen sellaisaan, erityisesti koska se on hyvin geneerinen, siinä ei kauheasti ole mitään rajoittavaa ominaisuutta. Miltei aina mulla on ollut jokin Beowolf kierrossa muiden kanssa, mutta ilman todella hyviä efektejä se ei mahdu top 3 listalle. Hyvillä efekteillä hyvin käyttökelpoinen perusase. Kun taas suurin osa pistooleista ei ole hyviä missään vaiheessa, ja useimmat haulikotkin lakkaavat olemasta käyttökelpoisia pelin keskivaihteen jälkeen.
Sitten magsniper, sen pitäisi olla pelin paras tarkkuuskivääri. Mutta se oikeasti tosi huono, koska sen damage on jollain ihmeellisellä tavalla todella buginen. Tätä mä olen todella ihmetellyt. Aiemminkin mulla oli fiilis että se on jotenkin huono. Mä kun olen alusta asti pelannut niin ettei se peli näytä tehtyä damagea, eli olen ollut vain sen aseessa ilmoitetun damagen varassa. Nyt kun vihdoin kokeilin monia aseita läpi ja laitoin pelin näyttämään tehty damage, esim. se yksi mag tyyppinen "haulikko"(se muistaakseni on kivääri mutta se ampuu yhdellä kerralla läjän kohtalaisen pieneen kasaan), se on hieman parempi kuin ilmoitettu damage näyttäisi, muttei kuitenkaan merkittävästi. Liian vähäinen damage tai tulinopeus.
Yllättävin efekti on one inch punch. Se on tietyillä aseilla poskettoman OP. Se nostaa damagea reilusti, se tekee aseesta hitaamman, ja sitten se tiputtaa nimellisen rangen tosi pieneksi. Siis sen lisäksi että se ampuu haulikkotyyppisesti muutaman kudin joka on ainoa asia mitä peli suoraan kertoo. Mulla on näitä ollut useampia, mutta vasta parhaimman kohdalla huomasin katsoa tarkemmin. Kun monet aseet ovat vakiona niin heikkoja ettei se reippaasti suurempi damage näy niin selvästi. Extended magazine on monilla aseilla aika hyvä, tosin harmillisesti juuri Beowolf ei siitä hyödy.
Sitten joku Microgun. Miten se voi olla niin huono? Suuri lipas, suuri tulinopeus. Damage per kuti on tietysti vähäinen. Teknisesti siitä tekee huonon erityisesti se että osumatarkkuus on niin heikko, todellinen damage on reippaasti alhaisempi kuin nimellinen.
Meinasin laittaa tähän muutaman kuvakaappauksen mm. tuosta one inch punchista, mutta näköjään mulla ei ole valmiina yhtään. Myöhemmin sitten, mulla se on tuossa Va'ruun kiväärissä ja tosiaan se on posketon ihan sellaisenaan. 3 efektin magshrear mulla on mm. extended magazinella joka on siinä aseessa väkisin paras ekan slotin efekti, kun sen aseen tulinopeus on niin kova, samaten kun lipas on valmiiksi 75 niin 150 (vai 70->140, jompi kumpi) on todella kiva määrä damagea yhdellä lippaalla, joka silti sen tulinopeuden ansiosta menee nopeasti.
Noi aseet on kyllä outoja. Meinasinkin kysyä että mitkä on kenenkin mielestä top 3 tai top 5 asetta. Hard target, Va'ruun partikkelikivääri, magshear aika selviä huippuja. Myös Beowulf on keskimääräistä parempi, ja ihan käyttökelpoinen sellaisaan, erityisesti koska se on hyvin geneerinen, siinä ei kauheasti ole mitään rajoittavaa ominaisuutta. Miltei aina mulla on ollut jokin Beowolf kierrossa muiden kanssa, mutta ilman todella hyviä efektejä se ei mahdu top 3 listalle. Hyvillä efekteillä hyvin käyttökelpoinen perusase. Kun taas suurin osa pistooleista ei ole hyviä missään vaiheessa, ja useimmat haulikotkin lakkaavat olemasta käyttökelpoisia pelin keskivaihteen jälkeen.
Sitten magsniper, sen pitäisi olla pelin paras tarkkuuskivääri. Mutta se oikeasti tosi huono, koska sen damage on jollain ihmeellisellä tavalla todella buginen. Tätä mä olen todella ihmetellyt. Aiemminkin mulla oli fiilis että se on jotenkin huono. Mä kun olen alusta asti pelannut niin ettei se peli näytä tehtyä damagea, eli olen ollut vain sen aseessa ilmoitetun damagen varassa. Nyt kun vihdoin kokeilin monia aseita läpi ja laitoin pelin näyttämään tehty damage, esim. se yksi mag tyyppinen "haulikko"(se muistaakseni on kivääri mutta se ampuu yhdellä kerralla läjän kohtalaisen pieneen kasaan), se on hieman parempi kuin ilmoitettu damage näyttäisi, muttei kuitenkaan merkittävästi. Liian vähäinen damage tai tulinopeus.
Yllättävin efekti on one inch punch. Se on tietyillä aseilla poskettoman OP. Se nostaa damagea reilusti, se tekee aseesta hitaamman, ja sitten se tiputtaa nimellisen rangen tosi pieneksi. Siis sen lisäksi että se ampuu haulikkotyyppisesti muutaman kudin joka on ainoa asia mitä peli suoraan kertoo. Mulla on näitä ollut useampia, mutta vasta parhaimman kohdalla huomasin katsoa tarkemmin. Kun monet aseet ovat vakiona niin heikkoja ettei se reippaasti suurempi damage näy niin selvästi. Extended magazine on monilla aseilla aika hyvä, tosin harmillisesti juuri Beowolf ei siitä hyödy.
Sitten joku Microgun. Miten se voi olla niin huono? Suuri lipas, suuri tulinopeus. Damage per kuti on tietysti vähäinen. Teknisesti siitä tekee huonon erityisesti se että osumatarkkuus on niin heikko, todellinen damage on reippaasti alhaisempi kuin nimellinen.
Meinasin laittaa tähän muutaman kuvakaappauksen mm. tuosta one inch punchista, mutta näköjään mulla ei ole valmiina yhtään. Myöhemmin sitten, mulla se on tuossa Va'ruun kiväärissä ja tosiaan se on posketon ihan sellaisenaan. 3 efektin magshrear mulla on mm. extended magazinella joka on siinä aseessa väkisin paras ekan slotin efekti, kun sen aseen tulinopeus on niin kova, samaten kun lipas on valmiiksi 75 niin 150 (vai 70->140, jompi kumpi) on todella kiva määrä damagea yhdellä lippaalla, joka silti sen tulinopeuden ansiosta menee nopeasti.
Beowolfilla mentiin joku 100 tuntia ja se oli todella tyydyttävä ase. Mutta kovin oli silti Rare Coachman jossa oli neljän kudin lipas, ja kun siihen kun asensi Hornet's Nestin niin siitä tuli varmaan kovin ase mitä olen missään pelissä nähnyt. Sekunnissa joku 50 räjähdystä pienelle alueelle, ja lopputaistelukin meni ekalla läpi Very Hardilla tuolla. Ei tarvinnut liiemmin tähtäillä.
Beowolfilla mentiin joku 100 tuntia ja se oli todella tyydyttävä ase. Mutta kovin oli silti Rare Coachman jossa oli neljän kudin lipas, ja kun siihen kun asensi Hornet's Nestin niin siitä tuli varmaan kovin ase mitä olen missään pelissä nähnyt. Sekunnissa joku sata räjähdystä pienelle alueelle, ja lopputaistelukin meni ekalla läpi Very Hardilla tuolla.
5k ammusta tarkoittaa että sulla on todella surkeita pyssyjä käytössä. Varmaankin kyseisen tehtävän vastus on jollain tavalla kiinteä, joko täysin tai perustuen sun hahmon levelliin. Level 21 et varmaankaan saa yhtään advanced aseita, mutta joitain calibrated, tai ehkä jopa muutama refined. Noita kannattaa erityisesti asekauppiailta katsoa.
Toisaalta, sulla OLI kuitenkin ne ammukset. Aika varmasti ne olivat sellaisia jotka myöhemmässä vaiheessa eivät ole enää käyttökelpoisia.
Toisaalta väkisin noi randomit viholliset ovat vähän ties mitä sattuu. Maksimi planeetta on 75, näillä 65 ja yli planeetoilla kuitenkin tulee jotain 90-130 level eläimiä vastaan. Ihmiset ovat pääasiassa korkeintaan hieman alle 100. Mutta siis tehtävien ei millään tarvitse noudattaa tätä. Mä en muista mikä, mutta Bethesdalla on ennenkin ollut 1.5x player level vihollisia. F4 se oli Kellog. Tässä pelissä oli jokin vihollinen sama. Mahdollisesti ne pahat Starbornit pelin lopputaistelussa. Mä en ole itsekään kovin hyvin kärryillä miten noi menee.
Mutta ainakaan "NG0" ei pitäisi olla mitään ongelmaa, on vain paskoja aseita. Se NG systeemi lisää jotain ylimääräistä vaikeustasoa joka varmaankin sitten tekee vihollisista vahvempia ja vaarallisempia. Toisaalta ideana kai on että sekä pelaajan(IRL ihminen) oman kokemuksen, että sen pelinsisäisen hahmon kehityksen(skillit ja osin varusteet) myötä, pelaaja itsekin osaa tehdä enemmän damagea jne.
Eli viitteeksi muille superior on paras mahdollinen. Armorissa on 4 parempaa tasoa, kun taas aseissa 3 joista advanced paras.
Mulla on takuulla käytössä heikompia koska mä valitsen sen efektien perusteella. Itse puku taitaa olla mantis tehtävästä, chameleon, weapon weight +40 carry weight. Kypärää olen pari kertaa onnistunut päivittämään hieman parempaan, chameleon +20% resource weight. Boost pack taitaa olla chameleon + 20 carry weight joka on about yhtä vanha ellei vanhempi kuin tuo Mantis puku. Katsoin noita muutamaa mitä mulla on kerättynä. Käytössä olevat olen nimennyt me ja follower, mutta vähän epäilen etten välttämättä ole lyötänyt juuri superior kamoja ollenkaan. Niissä siis väkisin pitäisi olla korkeat ne resistance arvot. Silloin kun vielä keräsin niitä, mulla oli korkeimmat armor arvot nimenomaan valkoisilla varusteilla. Keräsin aina sellaisia joissa näytti olevan korkeat arvot, dumppasin aluksen ruumaan ja myin aina kaikki muut paitsi korkeimman pois. Mutta sitten lopulta totesin ettei tule niitä koskaan käyttämään kun sen lopputaistelunkin jo kuittasin, ja pidän ainoastaan parhaimmat efektit omaavan setin itselleni ja seuraajalle.
Noi aseet on kyllä outoja. Meinasinkin kysyä että mitkä on kenenkin mielestä top 3 tai top 5 asetta. Hard target, Va'ruun partikkelikivääri, magshear aika selviä huippuja. Myös Beowulf on keskimääräistä parempi, ja ihan käyttökelpoinen sellaisaan, erityisesti koska se on hyvin geneerinen, siinä ei kauheasti ole mitään rajoittavaa ominaisuutta. Miltei aina mulla on ollut jokin Beowolf kierrossa muiden kanssa, mutta ilman todella hyviä efektejä se ei mahdu top 3 listalle. Hyvillä efekteillä hyvin käyttökelpoinen perusase. Kun taas suurin osa pistooleista ei ole hyviä missään vaiheessa, ja useimmat haulikotkin lakkaavat olemasta käyttökelpoisia pelin keskivaihteen jälkeen.
Sitten magsniper, sen pitäisi olla pelin paras tarkkuuskivääri. Mutta se oikeasti tosi huono, koska sen damage on jollain ihmeellisellä tavalla todella buginen. Tätä mä olen todella ihmetellyt. Aiemminkin mulla oli fiilis että se on jotenkin huono. Mä kun olen alusta asti pelannut niin ettei se peli näytä tehtyä damagea, eli olen ollut vain sen aseessa ilmoitetun damagen varassa. Nyt kun vihdoin kokeilin monia aseita läpi ja laitoin pelin näyttämään tehty damage, esim. se yksi mag tyyppinen "haulikko"(se muistaakseni on kivääri mutta se ampuu yhdellä kerralla läjän kohtalaisen pieneen kasaan), se on hieman parempi kuin ilmoitettu damage näyttäisi, muttei kuitenkaan merkittävästi. Liian vähäinen damage tai tulinopeus.
Yllättävin efekti on one inch punch. Se on tietyillä aseilla poskettoman OP. Se nostaa damagea reilusti, se tekee aseesta hitaamman, ja sitten se tiputtaa nimellisen rangen tosi pieneksi. Siis sen lisäksi että se ampuu haulikkotyyppisesti muutaman kudin joka on ainoa asia mitä peli suoraan kertoo. Mulla on näitä ollut useampia, mutta vasta parhaimman kohdalla huomasin katsoa tarkemmin. Kun monet aseet ovat vakiona niin heikkoja ettei se reippaasti suurempi damage näy niin selvästi. Extended magazine on monilla aseilla aika hyvä, tosin harmillisesti juuri Beowolf ei siitä hyödy.
Sitten joku Microgun. Miten se voi olla niin huono? Suuri lipas, suuri tulinopeus. Damage per kuti on tietysti vähäinen. Teknisesti siitä tekee huonon erityisesti se että osumatarkkuus on niin heikko, todellinen damage on reippaasti alhaisempi kuin nimellinen.
Meinasin laittaa tähän muutaman kuvakaappauksen mm. tuosta one inch punchista, mutta näköjään mulla ei ole valmiina yhtään. Myöhemmin sitten, mulla se on tuossa Va'ruun kiväärissä ja tosiaan se on posketon ihan sellaisenaan. 3 efektin magshrear mulla on mm. extended magazinella joka on siinä aseessa väkisin paras ekan slotin efekti, kun sen aseen tulinopeus on niin kova, samaten kun lipas on valmiiksi 75 niin 150 (vai 70->140, jompi kumpi) on todella kiva määrä damagea yhdellä lippaalla, joka silti sen tulinopeuden ansiosta menee nopeasti.
Arvaa potuttiko ku sain one inch punch hard targetin ja damage jotain 1756. Kunnes tajusin kantaman. Meinas itku tulla. Itellä Beowulf, hard target, magshot, kodama, eagle ja a-99 ehkä mitä eniten käytän.
Tosissaan jos keksit jonkun hyvän craftattavan, niin sitä teet reilusti ja ostat aina trade authorityltä kaikki ammukset ja saat vielä sen rahat päälle, niin alkaa ammuksia kertymään. Ite en edes tajunnut miten niitä alkaa kertymään.
Sitten noi O2 shoteista saa 71 krediittiä per kappale, niin pää hajois jos noita alkais pelkästään myymään, siksi ostan aina ammusvaraston tyhjäksi samalla.
Juu tulihan sillä itsekkin kuoltua jonkin verran. Monessa paikassa kun joku alien pääsi yllättämään niin tuli tuolla paukutettua karkuun, ja joskus siinä sai itsekkin liikaa osumaa. Lähitaistelussa aika hyödytön.
Eli sä et kokeillut sitä? Sillä kantamalla ei ole mitään merkitystä. Advanced hard target one inch punchilla on pitäisi olla varsin hyvä ase vaimennettuna ja 10 lippaalla. Parempi ase olisi sellainen jossa on korkeampi tulinopeus, koska se haulikkomaisuus kuitenkin tekee siitä epätarkan.
Rahaa ja ammuksia tosiaan saa ihan hyvin mm. aseita myymällä. Mutta .50 mag on silti vaativa hankkia jos käyttää ahkerasti magshearia, vielä enemmän jos on extended magazine versio siitä. 10k ammusta menee paljon nopeammin kuin mitenkään ehtii hankkimaan. Parhaimpana aseena muiden rinnalla se toimii ihan hyvin, mulla on muistaakseni vielä 30k ammusta jäljellä.
Eli sä et kokeillut sitä? Sillä kantamalla ei ole mitään merkitystä. Advanced hard target one inch punchilla on pitäisi olla varsin hyvä ase vaimennettuna ja 10 lippaalla. Parempi ase olisi sellainen jossa on korkeampi tulinopeus, koska se haulikkomaisuus kuitenkin tekee siitä epätarkan.
Rahaa ja ammuksia tosiaan saa ihan hyvin mm. aseita myymällä. Mutta .50 mag on silti vaativa hankkia jos käyttää ahkerasti magshearia, vielä enemmän jos on extended magazine versio siitä. 10k ammusta menee paljon nopeammin kuin mitenkään ehtii hankkimaan. Parhaimpana aseena muiden rinnalla se toimii ihan hyvin, mulla on muistaakseni vielä 30k ammusta jäljellä.
Eli sä et kokeillut sitä? Sillä kantamalla ei ole mitään merkitystä. Advanced hard target one inch punchilla on pitäisi olla varsin hyvä ase vaimennettuna ja 10 lippaalla. Parempi ase olisi sellainen jossa on korkeampi tulinopeus, koska se haulikkomaisuus kuitenkin tekee siitä epätarkan.
Rahaa ja ammuksia tosiaan saa ihan hyvin mm. aseita myymällä. Mutta .50 mag on silti vaativa hankkia jos käyttää ahkerasti magshearia, vielä enemmän jos on extended magazine versio siitä. 10k ammusta menee paljon nopeammin kuin mitenkään ehtii hankkimaan. Parhaimpana aseena muiden rinnalla se toimii ihan hyvin, mulla on muistaakseni vielä 30k ammusta jäljellä.
Pystyisikö joku antaa verrokkina näillä asetuksilla ja suht tehokkaalla koneella verrokkia, kun tuntuu et jotain tapahtunut pelissä kun menee aika erilailla kun on ennen. Ja millä ajureilla? resoluutio 3440x1440.
Juoksee vaikka Neon coren pari kertaa päästä päähän poukkoilemalla jne? Kenellä siis rivatuneri käytössä?
Olisin erittäin kiitollinen jos max, avg ja min/1% fps saisi. Onkohan ajureissa jotain muutosta vai itse pelissä? itelläni 7800x3d ja 4090 niin olisi hyvä jos olisi samaa luokkaa. Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa vaivautua.
Pystyisikö joku antaa verrokkina näillä asetuksilla ja suht tehokkaalla koneella verrokkia, kun tuntuu et jotain tapahtunut pelissä kun menee aika erilailla kun on ennen. Ja millä ajureilla? resoluutio 3440x1440.
Juoksee vaikka Neon coren pari kertaa päästä päähän poukkoilemalla jne? Kenellä siis rivatuneri käytössä?
Olisin erittäin kiitollinen jos max, avg ja min/1% fps saisi. Onkohan ajureissa jotain muutosta vai itse pelissä? itelläni 7800x3d ja 4090 niin olisi hyvä jos olisi samaa luokkaa. Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa vaivautua.
Itse itselleni vastaten, en tiiä kuuluuko tänne vai enemmän rautapuolelle. Mutta ylläolevilla asetuksilla antoi silloin:
Nyt testasin samoilla asetuksilla:
Sittn laitoin Full HD reson ja Low asetukset:
Ja lopuksi samat asetukset mitkä ekassa viestissä, mut windowed mode. Lopetti nykimisen ja näytti näin:
Jostain syystä jos esim vaihdan planeettaa, asetuksiin vaihtunut 1920x1200. Mistä hitosta sellainen voi johtua? Pitää varmaan windowed modelle pelaamista sitten.
Ja kaikissa juostu Neon 3 kertaa läpi päästä päähän.
-Juokse New Atlantiksessa kauppaan ja mene samantien sisään. Kun apulainen porttaa sisään se juoksee suoraan vastapäiseen seinään ja jää juoksemaan sitä vasten
-Yksi npc meni takaperin kukkapenkistä läpi kuin joku olisi vetänyt sen narusta nykäisemällä
-Pikamatkustus suoraan kohteeseen näyttää ohittavan kaikki etsintäkuulutusten tarkistukset
-Mosat tapaavat jäädä silloin tällöin jumiin. Paikallaan värisevä mosa on varsin helppo tappaa
-Lukkojen tiirikointi sekoilee armottomasti aina välillä. Menee varoittamatta ihan omituiseen tilaan josta ei pääse etenemään vaikka pitäisi. Ihan kuin koko lukon rakenne resetoituisi lennosta varoittamatta
-Kaveri kanteli kaupungissa näkymätöntä asetta
-Osaa mosista ei tunnu pystyvän loottaamaan ollenkaan
-Osa mosista kuolee pystyyn ihan kuin kävelevän mosan animointi vain loppuisi. Isoa osaa näistä ei pysty loottaamaan
-Mosat eivät lennä enää kuollessaan kiertoradalle kuten Skyrimissä, mutta kyllä ne naapurikuntaan lentävät (fysiikkaengine on edelleen täysi susi)
-The Lodgen ovi on jumiintunut jo monta kertaa. Jää hiukan raolleen ja lakkaa toimimasta kunnes tallentaa ja lataa tallennuksen
-Osaa noodeista ei pysty mainaamaan ollenkaan. Vaikka noodin nimikin näkyisi, niin laserpora ei vaan pysty siihen
-Hitboxit ovat ihan käsittämättömiä: välillä joku mosa tuntuu pystyvän ampumaan millin raosta läpi, mutta silti tikkaista ei useinkaan pysty ampumaan läpi vaikka koloja olisi vaikka muille jakaa
-Npc:t katselevat usein ihan mihin sattuu kun niiden kanssa puhuu
-Yhdessä random paikassa kun meni tehtaan ovesta sisään, niin hetkeä myöhemmin kaikki ulkona elossa olleet piraatit warppasivat kerralla ovesta sisään. Kunnon rähinä, mutta tuskin sen näin pitäisi toimia.
-Juokse New Atlantiksessa kauppaan ja mene samantien sisään. Kun apulainen porttaa sisään se juoksee suoraan vastapäiseen seinään ja jää juoksemaan sitä vasten
-Yksi npc meni takaperin kukkapenkistä läpi kuin joku olisi vetänyt sen narusta nykäisemällä
-Pikamatkustus suoraan kohteeseen näyttää ohittavan kaikki etsintäkuulutusten tarkistukset
-Mosat tapaavat jäädä silloin tällöin jumiin. Paikallaan värisevä mosa on varsin helppo tappaa
-Lukkojen tiirikointi sekoilee armottomasti aina välillä. Menee varoittamatta ihan omituiseen tilaan josta ei pääse etenemään vaikka pitäisi. Ihan kuin koko lukon rakenne resetoituisi lennosta varoittamatta
-Kaveri kanteli kaupungissa näkymätöntä asetta
-Osaa mosista ei tunnu pystyvän loottaamaan ollenkaan
-Osa mosista kuolee pystyyn ihan kuin kävelevän mosan animointi vain loppuisi. Isoa osaa näistä ei pysty loottaamaan
-Mosat eivät lennä enää kuollessaan kiertoradalle kuten Skyrimissä, mutta kyllä ne naapurikuntaan lentävät (fysiikkaengine on edelleen täysi susi)
-The Lodgen ovi on jumiintunut jo monta kertaa. Jää hiukan raolleen ja lakkaa toimimasta kunnes tallentaa ja lataa tallennuksen
-Osaa noodeista ei pysty mainaamaan ollenkaan. Vaikka noodin nimikin näkyisi, niin laserpora ei vaan pysty siihen
-Hitboxit ovat ihan käsittämättömiä: välillä joku mosa tuntuu pystyvän ampumaan millin raosta läpi, mutta silti tikkaista ei useinkaan pysty ampumaan läpi vaikka koloja olisi vaikka muille jakaa
-Npc:t katselevat usein ihan mihin sattuu kun niiden kanssa puhuu
-Yhdessä random paikassa kun meni tehtaan ovesta sisään, niin hetkeä myöhemmin kaikki ulkona elossa olleet piraatit warppasivat kerralla ovesta sisään. Kunnon rähinä, mutta tuskin sen näin pitäisi toimia.
-Tuosta tiirikoinnista. Jos alkaa sekoilee, ni mulla on riittäny välillä et kunhan ne löytyy mitä tarvii, ei haittaa vaikka kaikille ei lovea olekkaan.
-osa noodeista pitää ottaa scanneri pois ja sit tulee vaihtoehto harvest esille. Monesti luolissa tulee vastaan, mut tän varmaan tiesitkin?
-hitboxeihin, välillä sä myös pystyt ampumaan jonkun esteen läpi jos mosan lämpöjälki näkyy recon scopen kautta.
Tulisipa mullekkin jossain kunnon rähinä. Very hardilla saa vetää tukka putkella ja tuplalippaallisella beowulffilla missä damage 327 +10 vai +15%, ni ei montaa headshottia tarvii. Jetpackilla ilmoille ja korkeella tähtäys päälle ni liike pysähtyy sulla ni kerkee sen 3-5 aina tappaa hypyn aikana. saisi olla muutama planeetta missä esim olisi +50 mosaa magstormin kanssa ni saattas jo kiire tulla jos avoin tila. Toivottavasti joskus...
Tuo noodibugi josta mainitsin koskee siis vain noodeja jotka pitäisi lootata sillä laserporalla. Aqueous Hematite on ollut tähän asti hankalin. Osaan niistä ei tunnu tehoavan mikään kuvakulma
Tuo noodibugi josta mainitsin koskee siis vain noodeja jotka pitäisi lootata sillä laserporalla. Aqueous Hematite on ollut tähän asti hankalin. Osaan niistä ei tunnu tehoavan mikään kuvakulma
Patch notes are available for our next update. We’ve added in some new features for photomode, settings, and digipicks plus many fixes for quests, gameplay, and beyond. Come on in and take a look.
-Juokse New Atlantiksessa kauppaan ja mene samantien sisään. Kun apulainen porttaa sisään se juoksee suoraan vastapäiseen seinään ja jää juoksemaan sitä vasten
-Yksi npc meni takaperin kukkapenkistä läpi kuin joku olisi vetänyt sen narusta nykäisemällä
-Pikamatkustus suoraan kohteeseen näyttää ohittavan kaikki etsintäkuulutusten tarkistukset
-Mosat tapaavat jäädä silloin tällöin jumiin. Paikallaan värisevä mosa on varsin helppo tappaa
-Lukkojen tiirikointi sekoilee armottomasti aina välillä. Menee varoittamatta ihan omituiseen tilaan josta ei pääse etenemään vaikka pitäisi. Ihan kuin koko lukon rakenne resetoituisi lennosta varoittamatta
-Kaveri kanteli kaupungissa näkymätöntä asetta
-Osaa mosista ei tunnu pystyvän loottaamaan ollenkaan
-Osa mosista kuolee pystyyn ihan kuin kävelevän mosan animointi vain loppuisi. Isoa osaa näistä ei pysty loottaamaan
-Mosat eivät lennä enää kuollessaan kiertoradalle kuten Skyrimissä, mutta kyllä ne naapurikuntaan lentävät (fysiikkaengine on edelleen täysi susi)
-The Lodgen ovi on jumiintunut jo monta kertaa. Jää hiukan raolleen ja lakkaa toimimasta kunnes tallentaa ja lataa tallennuksen
-Osaa noodeista ei pysty mainaamaan ollenkaan. Vaikka noodin nimikin näkyisi, niin laserpora ei vaan pysty siihen
-Hitboxit ovat ihan käsittämättömiä: välillä joku mosa tuntuu pystyvän ampumaan millin raosta läpi, mutta silti tikkaista ei useinkaan pysty ampumaan läpi vaikka koloja olisi vaikka muille jakaa
-Npc:t katselevat usein ihan mihin sattuu kun niiden kanssa puhuu
-Yhdessä random paikassa kun meni tehtaan ovesta sisään, niin hetkeä myöhemmin kaikki ulkona elossa olleet piraatit warppasivat kerralla ovesta sisään. Kunnon rähinä, mutta tuskin sen näin pitäisi toimia.
Kyllähän tämä nyt pelinä menettelee, vaikka tyrmäsin alkuun täysin. 18 pelituntia takana ja nyt sain Freestarin avaruusaluksen. On kyllä aika päivitys aiempiin aluksiin verrattuna. Toisaalta vähän liiankin täydellinen, kun en juuri keksi, miten tuota parantaisi itse. Ja aluksien rakentelu itse on kivaa
Millä logiikalla asuintilat menevät? Tuntuu, että eri paikoissa on eri vaihtoehtoja tarjolla. Olisi kiva saada workbenchit alukseen sisälle. Sisustusta ei taida saada muokattuakaan mitenkään itse. Eli on pakko vain vaihtaa isoja palikoita alukseen.
Millä logiikalla asuintilat menevät? Tuntuu, että eri paikoissa on eri vaihtoehtoja tarjolla. Olisi kiva saada workbenchit alukseen sisälle. Sisustusta ei taida saada muokattuakaan mitenkään itse. Eli on pakko vain vaihtaa isoja palikoita alukseen.
Kyllähän tämä nyt pelinä menettelee, vaikka tyrmäsin alkuun täysin. 18 pelituntia takana ja nyt sain Freestarin avaruusaluksen. On kyllä aika päivitys aiempiin aluksiin verrattuna. Toisaalta vähän liiankin täydellinen, kun en juuri keksi, miten tuota parantaisi itse. Ja aluksien rakentelu itse on kivaa
Millä logiikalla asuintilat menevät? Tuntuu, että eri paikoissa on eri vaihtoehtoja tarjolla. Olisi kiva saada workbenchit alukseen sisälle. Sisustusta ei taida saada muokattuakaan mitenkään itse. Eli on pakko vain vaihtaa isoja palikoita alukseen.
Vajaa 1400h pelitunteja alla, mutta silti en aluksia juuri osaa rakentaa. Tälläsellä tulee pöristeltyä aika paljon, kun yhdessä kerroksessa kaikki tarpeellinen, ja nuo alakerran habsitkin joutaisi pois.
Strout Eklund Shipyard (Narion system) löytyy myös Neon Coresta(Volii system)
Taiyo Engineering, Ruyjin tower Neon Core (Volii system)
Valo system, Planet Polvo, Hopetown
Sol system, Deimos staryard.
Sol system, Titan, Saturnuksen kuu, New homestead.
Siinäpä ne taitaa olla, ulkoa nuo jo muistaa mut pitäis se rakentelu opetella. xD
Edit: Anteeksi videon huonoa laatua ja äänien heittelyä. Ilmeisesti kaipaisi jonkun kaapparikortin vai minkä lie. Varmaan 5 videota nauhottanut Viimesen vuoden aikana
Kyllähän tämä nyt pelinä menettelee, vaikka tyrmäsin alkuun täysin. 18 pelituntia takana ja nyt sain Freestarin avaruusaluksen. On kyllä aika päivitys aiempiin aluksiin verrattuna. Toisaalta vähän liiankin täydellinen, kun en juuri keksi, miten tuota parantaisi itse. Ja aluksien rakentelu itse on kivaa
Millä logiikalla asuintilat menevät? Tuntuu, että eri paikoissa on eri vaihtoehtoja tarjolla. Olisi kiva saada workbenchit alukseen sisälle. Sisustusta ei taida saada muokattuakaan mitenkään itse. Eli on pakko vain vaihtaa isoja palikoita alukseen.
Se tähtikotka alus saa aika reippaasti päivitystä B luokan reaktorilla, oma lemppari. Sisustus tosiaan määräytyy niiden isojen palikoiden valmistajan mukaan, täytyy niitä hakea mikä sopii omaan silmään, sekä mihin saa portaat(aivan omaa taide tai tiedelajinsa...).
Itse tykkään rakennella/modata niitä optimoinnin kautta (sen verran power gamer), Reddit - Dive into anything oma alus missä maximi B luokan herkut. Vanguard missiosta parhaat aseet ja shield.
Ainakin aiemmin oli jotain bugia, että varastetut alukset voi vaan kadota jos niiden päälle rakentaa, niin ei ole kärsivällisyyttä riittänyt ostaa useampia pohjaksi, ja onhan ne osat niin kalliita että monta miljoonaa menee tyhjästä aloitettuun alukseen.
Juuri tätä sivua itsekin käytin, tosi jees. Jos alkaa Grav hyppy optimointiin tuon avulla, suurin matka minkään kahden tähden välillä on jotain 27.x ly eli 28 hyppy riittää kaikkialle pääsyyn.
Se tähtikotka alus saa aika reippaasti päivitystä B luokan reaktorilla, oma lemppari. Sisustus tosiaan määräytyy niiden isojen palikoiden valmistajan mukaan, täytyy niitä hakea mikä sopii omaan silmään, sekä mihin saa portaat(aivan omaa taide tai tiedelajinsa...).
Itse tykkään rakennella/modata niitä optimoinnin kautta (sen verran power gamer), Reddit - Dive into anything oma alus missä maximi B luokan herkut. Vanguard missiosta parhaat aseet ja shield.
Ainakin aiemmin oli jotain bugia, että varastetut alukset voi vaan kadota jos niiden päälle rakentaa, niin ei ole kärsivällisyyttä riittänyt ostaa useampia pohjaksi, ja onhan ne osat niin kalliita että monta miljoonaa menee tyhjästä aloitettuun alukseen.
Onko kenelläkään äänien kanssa ollut ongelmia? Jonku pirate legendin tapat ni kauttimet alkaa vaa vinkuu ja sit loppuu? alt+tab ja youtubesta play niin kuuluu normaalisti. takas peliin, kuuluu hetken normaalisti. Ei oo kun viitisen kertaa käyny mmut jos jo pöytäkajareilla käy korviin ni uskalla ees kuulokkeilla pelata
Tää ilta meneeki sit ihan rennosti sohvalla chillaillessa uuden kamun kanssa
Ship Command Level skill on muuten ärsyttävän vaikea saada. Iso alus on vähän kuollut, kun on vain 3 miehistön jäsentä kyydissä. Enemmän saa vain tuon skillin avulla. Ainut vain, että skillin avaamiseksi pitää käyttää 12 pistettä Social-luokkaan, jotta sen saa edes auki
Ship Command Level skill on muuten ärsyttävän vaikea saada. Iso alus on vähän kuollut, kun on vain 3 miehistön jäsentä kyydissä. Enemmän saa vain tuon skillin avulla. Ainut vain, että skillin avaamiseksi pitää käyttää 12 pistettä Social-luokkaan, jotta sen saa edes auki