- Liittynyt
- 30.10.2016
- Viestejä
- 49
Vajaa 50 tuntia pelattu, main story sekä pari faction questlinea takana ja voi jestas mitä paskaa koko peli. Ei ole sitten AC: Valhallan jälkeen kohdalle osunut näin huonoa peliä ja aika iso läjä on kaikkea tullut pelattua aivan laidasta laitaan. Odotukset eivät myöskään kovin korkealla olleet, mutta onnistui silti alittamaan ne vähäisetkin.
Niin pitkä lista valittamisen aihetta aina umpisurkeasta päätarinasta, fetch-questeistä, vanhasta enginestä aina vittumaiseen UI:hin, että en ryhdy edes kaikkea tähän listaamaan. Suurin, jatkuva ongelma itselleni oli tuo hidas ja tarpeettoman monta inputtia vaativa UI ja jatkuvalla syötöllä vastaantulevat latausruudut. Vaikea saada minkäänlaista immersiota tai hyvää flowta päälle, kun mustaa ruutua ja latausanimaatiota on ruudulla jatkuvalla syötöllä.
Koko peli kirjaimellisesti kehitetty sen ympärille, että pelaaja farmaa NG+ 10 kertaa sillä erotuksella aina aikaisempaan, että saat jotain nyansseja dialogeihin ja jotain uniikkia tavaraa. Pakko ei ole toki vetää NG+, mutta peli vaatii silti kymmeniä, ellei satoja tunteja peliakaa, jos aikoo avata kaikki perkkien taakse piilotetut mekaniikat, rakennella outpostit ja avaruusaluksen. Näillä pelitunneilla sai nippanappa auki edes tason 2 perkkejä. Eikä siinä grindauksessa sinänsä mitään, jos peli olisi hyvä.
Keskivertopelaaja, joka tulee pelaamaan main storya ja vähän sivutehtäviä siinä sivussa, ei saa tästä mitään irti. Starfield tuntuu enemmän joltain betalta tai modaajille suunnatulta barebonelta, kun viimeistellyltä AAA-titteliltä.
Niin pitkä lista valittamisen aihetta aina umpisurkeasta päätarinasta, fetch-questeistä, vanhasta enginestä aina vittumaiseen UI:hin, että en ryhdy edes kaikkea tähän listaamaan. Suurin, jatkuva ongelma itselleni oli tuo hidas ja tarpeettoman monta inputtia vaativa UI ja jatkuvalla syötöllä vastaantulevat latausruudut. Vaikea saada minkäänlaista immersiota tai hyvää flowta päälle, kun mustaa ruutua ja latausanimaatiota on ruudulla jatkuvalla syötöllä.
Koko peli kirjaimellisesti kehitetty sen ympärille, että pelaaja farmaa NG+ 10 kertaa sillä erotuksella aina aikaisempaan, että saat jotain nyansseja dialogeihin ja jotain uniikkia tavaraa. Pakko ei ole toki vetää NG+, mutta peli vaatii silti kymmeniä, ellei satoja tunteja peliakaa, jos aikoo avata kaikki perkkien taakse piilotetut mekaniikat, rakennella outpostit ja avaruusaluksen. Näillä pelitunneilla sai nippanappa auki edes tason 2 perkkejä. Eikä siinä grindauksessa sinänsä mitään, jos peli olisi hyvä.
Keskivertopelaaja, joka tulee pelaamaan main storya ja vähän sivutehtäviä siinä sivussa, ei saa tästä mitään irti. Starfield tuntuu enemmän joltain betalta tai modaajille suunnatulta barebonelta, kun viimeistellyltä AAA-titteliltä.