PÌÎUW®[ªøËrhl¾ÇÌ°1¿¼
MurottajaSince2004
- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 5 269
Vaikeustaso bethesda tyyliin muuttaa vain sitä millä prosentilla vahinko menee läpi. Normal: 1:1 sinä teet ja sinuun tehdään damagea. Very hard: vihut ottaa 0,5x ja sinä saat 2x. AI pysyy samana ihan sama mikä vaikeus.Itse laitoin asetukset High ja otin motion blurrin pois. Ei ole 3080, 5800X3D ja 3440x1440 missään vaiheessa haitannut fps. En ole edes vaivannut laittamaan mitään mittaria päälle. Näyttääkin ihan tarpeeksi hyvälle paitsi New Atlantis on jostain syystä aivan karmea näköinen. Miten tuo on voinut mennä mistään QA:sta läpi.
Muuttuuko tässä taistelu jossain vaiheessa mielenkiintoisemmaksi? Hieroin main questin suositeltuun pisteeseen saakka että kannattaa alkaa räpeltää omiaan. Alkoi kyllä jo puuduttaa tuo aivokuolleiden vihujen lahtaaminen. Hardilla ja Very Hardilla tässä pystyy pieksemään 16 levelisiä vihuja helposti kun itse on vielä 6:lla ilman yhtään combat skilliä. Tuntuu jotenkin turhalta koko combat. En huomannut muuta eroa noiden vaikauksien välillä kuin että very hardilla vihut ovat vähän enemmän bullet spongeja.