Starfield (PC, XBX)

Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
933
10h takana eikä yhtään kaatumista vielä. 5900x + 3080 + 32GB DDR4-3200, 4k high + FSR 60% = 50-90fps riippuen paikasta.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
458
On kyllä uskomattoman raskas peli pyörittää näköjään, vaikkei ole visuaalisesti mitenkään erikoinen. Lisähuolta aiheuttaa se, että kun pelin julkaisua siirrettiin melkein vuodella viimeistelyä ja hiomista varten niin näinköhän tulevat päivitykset enää tuovat sanottavaa parannusta suorituskykyyn?
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 365
On kyllä uskomattoman raskas peli pyörittää näköjään, vaikkei ole visuaalisesti mitenkään erikoinen. Lisähuolta aiheuttaa se, että kun pelin julkaisua siirrettiin melkein vuodella viimeistelyä ja hiomista varten niin näinköhän tulevat päivitykset enää tuovat sanottavaa parannusta suorituskykyyn?
Tietääkö muutes joku paljon noiden muiden pelien (tyylin Skyrim tai Fallout 4) nopeus on parantanut vuosien aikana julkaisusta, vai onko jäänyt siihen? En suoraan löytänyt googlella muuta kuin modeja jotka lisää FPS:ää.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
458
Kyllä niihin parannusta tuli osin paljonkin, mutta enimmäkseen ajurien kehittymisen kautta ja siinä on kulunut paikoin pitkänkin aikaa (esim AMD näyttikset alkoivat potkia kunnolla FO4:ssä vasta noin vuosi takaperin; siinä tosin kyse oli laajemmasta ohjelmointirajapinnan hyödyntämisen kehittymisestä eikä mistään pelispesifistä).
 
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
2 049
On kyllä uskomattoman raskas peli pyörittää näköjään, vaikkei ole visuaalisesti mitenkään erikoinen. Lisähuolta aiheuttaa se, että kun pelin julkaisua siirrettiin melkein vuodella viimeistelyä ja hiomista varten niin näinköhän tulevat päivitykset enää tuovat sanottavaa parannusta suorituskykyyn?
Ottaen huomioon, että pelin virallinen julkaisu on vasta ensi viikolla, niin eiköhän tuon suorituskyky parane päivitysten myötä samaa tahtia kuin kaikkien muidenkin huonossa kunnossa julkaistujen AAA-pelien. Ihan sama miten studio väittää, että viimeinen vuosi olisi mennyt vain "viimeistelyyn" niin tuskinpa yhtään enempää viimeistelty kuin kilpailijoiden tuotokset.

(E: Jälleen tämäkin peli pistää ihmettelemään, miksi ihmiset, jotka ovat kiinnostuneita suorituskyvystä, ennakkotilaavat pelejä. Vuodesta toiseen ja pelistä toiseen sama juttu; Jos haluaa pelata peliä parhaimmalla mahdollisella tavalla, tulee odottaa vähintään se 2-3 kuukautta.)
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 393
Mitähä ny menee väärin kun en saa skill pointia fitness rank 1? Vaatimuksena että pitä käyttää kaikki happi 20 kertaa ja olen sen tehny takuuvarmasti mutta tuo luku ei vaan nouse. :confused:
Bugi vai en ny tajua jotain?

EDIT: oli jumissa tuo, pelin uudelleenkäynnistys autto


Jep, mulla sama juttu. Ja samalla ainoa bugi mikä on 12h kohdassa näkynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: ahi
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
933
Itsellä ei meinaa millään onnistua sneak / stealth killien saaminen, joita vaaditaan jotta sitä skilliä saa ylös. On kokeiltu suppressed pistol ja stealth laser, vaikka ampuu hidden-tilassa vihun niin tuo skill rank laskuri ei nouse.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 882
Ah, tänään jotenkin alkoi klikkaamaan peli. Vanguardin tehtävät maistui ja päätarinaa etenin ja sain ensimmäisen
voiman. Oli vaikuttava kokemus.
 

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 281
Ah, tänään jotenkin alkoi klikkaamaan peli. Vanguardin tehtävät maistui ja päätarinaa etenin ja sain ensimmäisen
voiman. Oli vaikuttava kokemus.
Sama täällä. Meinasin jo perjantai-iltana kaljapäissäni kirjoitella negatiivista scheissea, mutta pidin mieleni. Tänään peli maistunut paljon paremmin kun asennoiduin niin, ettei tämä ole lentelypeli. Meleepainotteinen buildi maistuu kun tappelut ei ole tylsää suojista räiskimistä ja satuin löytämään jonkun ison pistoolin, millä rupesi tulitaistelutkin kulkemaan.

EDIT: Ei tietenkään poista pelin ongelmakohtia tai kritiikkiäni sitä kohtaan, että "olisi pitänyt tietää, koska bethesda" eikä parannusta saisi odottaa.
 

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 116
27+ tuntia pelattu ja mieli tekis kokoajan mennä pelaan lisää.
En taida ens yönä taas paljoo nukkua. :rofl:
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 087
Itsellä ei meinaa millään onnistua sneak / stealth killien saaminen, joita vaaditaan jotta sitä skilliä saa ylös. On kokeiltu suppressed pistol ja stealth laser, vaikka ampuu hidden-tilassa vihun niin tuo skill rank laskuri ei nouse.
Ilmeisesti se samalla tavalla jumittaa ku tuo fitnessikin, mulla oli sama juttu eli bugi kyseessä. Siihen kyllä riittää se että teet damaa sneakista.
Pelin uudelleenkäynnistys yleensä auttaa, mutta pari kertaa se ei olekaan sitten auttanu joten vähä nopalla mennään.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 079
Tuli kokeiltua tätä, ei kyllä oikein iskenyt, vähän sama kuin fallout 4, ei huono, mutta tuntuu kankealta, vanhahtavat grafiikat, hahmot jäykkiä, dialogi skip.
20min jälkeen en tiedä jaksaako jatkaa, vai käykö niin että alan innostumaan vasta kun tulee full goty versio korjattuna ja modeja alkaa olla.
Aika bueno, tein custom ukon jolla custom nimi, niin se robotti siellä kun menee ekaan omaan alukseen puhui oikein sen nimen, tein tollasen lihavan punatukkasen muijan nimeltä sally, oliko jossain tv showssa ollu en muista tarkemmin enää.
gun fight tuntuu todella kankealta, mutta tällaista olikin odotettavissa behtesdan peliltä.
E: amd 5900x, 4090 pyöritti peliä ihan ok 4k ultra asetuksilla fsr 75%. vasta sain oman aluksen ja kattoo nyt alkaako tätä jatkaan.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
933
Alku oli ihan ok mutta peli paranee mitä pidemmälle pelaa..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 079
Otin pois motion blur, dof, yms ja film grain effects, silti tuntuu, että pelaan kuin joka paikassa koko ajan sumua? miten ton saa pois? jollain modilla vissiin?

Local map vähän perseestä ja autotravel hakusessa miten toi toimii, en tiedä onko suoraan planeetalta planeetalle menoa, ainakin nyt tuli miscellaneous missioneja jossa käskettiin matkustaa toiselle planeetalle, vielä kyllä new atlantiksessa ihmeteltävää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 269
Otin pois motion blur, dof, yms ja film grain effects, silti tuntuu, että pelaan kuin joka paikassa koko ajan sumua? miten ton saa pois? jollain modilla vissiin?
Olisiko tämä?


1693804849691.png
 
Liittynyt
06.07.2017
Viestejä
462
34h näyttää Steamin kello viikonlopun jäljiltä, ja peli vaan paranee.
Nähtävästi pitäisi pääjuonta edetä vähäsen että jotain tarpeellista avautuisi :geek:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 541
Ammattitaidottomuus ja teknisen ymmärryksen puute varmaankin. "Näyttää siistille". Mutta sen vuoksihan tämä hyvä modaus tuki on just hyvä juttu että korjataan nuita aivopieruja.
Itselläni ei kyllä ole ollut 'joka paikassa', ja kuten tuo modi sanoo, niin se korvaa pelin omalla defaultilla kaikkialta nuo. Toi sledgehammer-tyylinen dissaaminen alkaa tuntua jo vähän puuduttavalta mielipidevaikuttamiselta.

The color filters in Starfield look great, but I had some trouble seeing in a few places so this was more of a utility thing on my part.
This is NOT a full neutral LUT in the professional grading sense, it's the game's own standard LUT which is already dialed-in.
 
Liittynyt
05.07.2022
Viestejä
420
On ollut kyllä käsittämätön ratkaisu laittaa tuommonen värifiltteri päälle. Miten tämä on mennyt suunnittelupalaverissa läpi? :sdarra:
Ehkä on tarkoitus että se näytää siltä että katot kypärän lasin läpi. Kun toi toinen osa kuvasta niin kypärä on auki
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
933
Ehkä on tarkoitus että se näytää siltä että katot kypärän lasin läpi. Kun toi toinen osa kuvasta niin kypärä on auki
Tuossa screenshotissa näyttää että pelaaja on pimeässä huoneessa. Onko se sitten "parempi", että modin avulla huone näyttää siltä kuin siellä olisi valot päällä..
 
Liittynyt
12.03.2019
Viestejä
136
Mitähä ny menee väärin kun en saa skill pointia fitness rank 1? Vaatimuksena että pitä käyttää kaikki happi 20 kertaa ja olen sen tehny takuuvarmasti mutta tuo luku ei vaan nouse. :confused:
Bugi vai en ny tajua jotain?

EDIT: oli jumissa tuo, pelin uudelleenkäynnistys autto

Täytyy käyttää se valkea palkki loppuun ja myös se punainen että antaa sen yhden kerran tuonne ja sit täytyy myös antaa sen latautua täysin jotta seuraava kerta on mahdollista.

Keksin nopean keinon saada tuo täyteen. Menent New Atlantikseen junan lähelle ja juokset sitä ovea päin kunnes happi loppuu, sitten menet junalla vaikka spaceporttiin niin happi on palautunut takaisin jolloin juokset taas päin ovea ja sit sama juttu uudestaan. Minulla ei mene kuin muutama sekuntti kun se on ladannut seuraavan kentän joten on todella paljon nopeampaa kuin odottaa että mittari täytyy.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 269
Sinällään ihan jees että koittaa saada tienestiä sillä millä osaa, mutta kokonaisuutena jos ajattelisi että koko modding community olisi niin että 2e / modi niin se kuolisi kuin seinään. Skyrimissä 500 modia niin se olisi 1000e tikki pelata.

Itse kannatan sitä että olisi modit vapaata downloadia jokaiselle mutta donationilla saisi tukea jos/kun haluaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 541
Jos ei täysin halua poistaa filttereitä, niin tässä vaikuttaisi olevan kompromissia:
Toi 50% näyttää vielä ihan siedettävältä. Luulen kyllä, että jää asentamatta, kun juuri eilen illalla pimeässä huoneessa hipsiessä mietin, että en kyllä nyt voi olla ihan varma, että jääkö jotain käyttökelpoista tavaraa huomaamatta joltakin pöydältä. Päädyin tulokseen, että kerrankin jotain realismia tuon asian kanssa. (Älkää vain kertoko, että tässä saa kaikkien tavaroiden ääriviivat hohtamaan jollakin napilla, se robotti urputtaa jo nyt, että ihan kaikkea ei olisi pakko ottaa. Skannerilla varmaan saisi).

(Muistanko väärin, että alkuperäisissä Thieffeissä ei itemeitä saanut highlightattua kuin läheltä?)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 179
Itse kannatan sitä että olisi modit vapaata downloadia jokaiselle mutta donationilla saisi tukea jos/kun haluaa.
Samoin. Näinhän myös esim. Nexus toimii, kaikki modit ovat vapaasti ladattavissa, mutta modintekijät voivat tarjota vapaaehtoista optiota lahjoituksille.

Eikä kannata unohtaa sitä, kuinka "positiivisesti" Bethesdan virallinen maksumodikokeilu vuosia sitten otettiin vastaan. Koko homma kuoli parissa kuukaudessa. Creation Club sinnitteli pidempään, mutta sekin tasi kuolla kun Skyrim Anniversary Edition julkaistiin.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Poistaako modit saavutuksien saannin pois? Eli esim jos asennan tuon fovin muutos modin esim
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
933
Mistä hankkisin edullisimmin? 52-69€ näyttää olevan joka paikassa... Onko missään esim 39€ pintaan?
Tämänkin foorumin myyntipuolella on myynnissä paljon AMD:n näyttisten ja prossujen kylkiäisenä tulleita pelikoodeja.

Niiden aktivointi onnistuu ilman AMD rautaa siten, että teet amdrewards.com tunnuksen ja annat sen myyjälle siksi aikaa, että hän aktivoi pelikoodin sinne ja tekee rautatarkistuksen. Tämän jälkeen voit vaihtaa tunnuksen salasanaa ja linkata Steam-tilisi, ja peli aktivoituu tilillesi.
 
Liittynyt
01.04.2017
Viestejä
89
Poistaako modit saavutuksien saannin pois? Eli esim jos asennan tuon fovin muutos modin esim
Peli merkkaa savefilen modatuksi ja saavutukset on silloin oletuksena pois päältä. Voit asentaa erillisen modin joka poistaa merkin savesta ja saavutukset toimii taas. Esim tuommoinen.
Achievement Enabler
En ole itse vielä pelannut Starfieldiä mutta vastaavalla tavalla toimi Skyrimissa.
 
Liittynyt
16.12.2020
Viestejä
54
Tietääkö muutes joku paljon noiden muiden pelien (tyylin Skyrim tai Fallout 4) nopeus on parantanut vuosien aikana julkaisusta, vai onko jäänyt siihen? En suoraan löytänyt googlella muuta kuin modeja jotka lisää FPS:ää.
Skyrimin suorituskyky oli ihan järkyttävä launchissa, luokkaa pelikelvoton tietyissä kohdissa silloisella koneella. Muutaman kuukauden sisään saivat patchattua ihan hyväksi. Tyypillistä Bethesdaa että alussa on kaikenlaista ongelmaa ja bugia ja sitten korjaillaan pikkuhiljaa. Itse ajattelin odotella nyt ihan rauhassa pari ekaa patchia ja pelata sitten vasta vähän valmiimpaa versiota. Tokihan tässä menettää hyvät alkuvaiheen hypet :D
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
1 789
Sinällään ihan jees että koittaa saada tienestiä sillä millä osaa, mutta kokonaisuutena jos ajattelisi että koko modding community olisi niin että 2e / modi niin se kuolisi kuin seinään. Skyrimissä 500 modia niin se olisi 1000e tikki pelata.

Itse kannatan sitä että olisi modit vapaata downloadia jokaiselle mutta donationilla saisi tukea jos/kun haluaa.
Modit on ihan samanlaista tuotosta kuin mikä tahansa muukin; jos teet tarpeeksi merkittävän verran omaa niin voihan siitä pyytää halutessaan rahaa, ei ole muiden asia alkaa kertomaan miten sen kanssa pitäisi menetellä.

Modit on ilmaisia usein siksi että jos siitä joutuisi maksamaan niin joku tekisi eri version siitä ja laittaisi ilmaiseksi saataville. Niin käynee tämänkin kanssa, tuskin siellä on mitään uniikkia luotu mitä joku muu ei osaisi tehdä. Ja mahdollisesti jopa tuo kyseinen kun ymmärsin jostain että hepun modit on usein aluksi patreon-only ja sitten myöhemmin tulevat ilmaiseksi.

Se että joku sitten alkaa kräkkiä vääntämään tälläselle on lähinnä ko. modaajan naamalle sylkemistä, mitäs sitä modaajia sen verran arvostamaan kun eivät mitään hyödyllistä tee pelaajille. Ei voi ymmärtää.

On ollut kyllä käsittämätön ratkaisu laittaa tuommonen värifiltteri päälle. Miten tämä on mennyt suunnittelupalaverissa läpi?
Koska siellä on samat ulkoasun ohjaajat kuten kaikissa muissakin BGS:n peleissä? Joissa siis kaikissa taivutetaan värimaailmaa samalla tavalla tiettyyn suuntaan tietoisesti ja tarkoituksella. Eri asia jos siitä ei tykkää mutta sitten voi tosiaan asennella modia tilannetta muuttamaan.

Yleisenä kommenttina että monet valitukset tuntuu lähtevän siitä että on tehty virheitä. BGS on tehnyt yli 20 vuotta näitä pelejä ja jokaisessa on tietyt piirteet kuten värifiltterit ja konsolilähtöinen UI, ei FOV-valintaa, taistelun (epä)balanssi, dialogi "skene" jossa hahmo liimataan keskelle ruutua tuijjottamaan herkeämättä eteensä ja kirjoituksessa pääasiana enemmän hassuttelu kuin syvät tunteiden virrat. Osa asioista kumpuaa enemmän toki enginestä kuten puiset animaatiot ja parhaimmillaankin vain "ok" tason suorituskyky mutta sekin on tietoista että niihin ei ole panostettu engineä parannellessa.

Kyllä ne siellä tietävät mitä tekevät, se vaan ei ole juuri sitä mitä monet PC pelaajat tuntuvat haluavan. Tai ainakin luulevat haluavansa.

Minun puolesta BGS saa jatkaa valitsemallaan tiellä, onpahan tunnistettava tyyli eikä modernin geneerinen RPG suoraan tehtaalta samalla enginellä kuin kymmenen muuta peliä tänä vuonna.

EDIT: lisätään vielä taustatiedoksi että olen tässä viimeisen about viiden vuoden sisällä pelannut KAIKKI BGS:n tekemät Fallout ja Elder Scrolls yksinpelit läpi modaamattomina, pelisarja kerrallaan putkeen. Eli tuntuma ja kehityksen kaari on tuoreessa muistissa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.03.2019
Viestejä
136
Nyt te nauratte, missä hitossa on new atlantis, olen kait tietääkseni käyny siellä, pitäs olla jemisonissa mutkun eipä näy muutenkun et olen tehtäviä siellä tehnyt, ei vaan pääse laskeutumaan mitenkään, jos lähelle laskeutuu niin näy koko paikka
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 541
Nyt te nauratte, missä hitossa on new atlantis, olen kait tietääkseni käyny siellä, pitäs olla jemisonissa mutkun eipä näy muutenkun et olen tehtäviä siellä tehnyt, ei vaan pääse laskeutumaan mitenkään, jos lähelle laskeutuu niin näy koko paikka
En naura. Laskeuduin myös väärään paikkaan, tutkailin karttaa ja ihmettelin. Sitten keksin, että hei... voiskohan tuota planeettaa pyörittää... Saa nauraa toilailulleni jos ei ole tuosta kyse. Toi kartta, ja sen navigointi, on minulle ainakin hyvin epäintuitiivinen. En nyt sano auoraan, että se olisi huono, mutta ei se kyllä helposti lähestyttävä ole.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 079
Tattista pitää kokeilla mikä noista filttereistä paras, mutta tuo default "sumu" color filtteri tuntuu ja näyttää lähinnä oksennukselta, ei joka paikassa häiritse, mutta noin 50% paikoista lähinnä ärsyttää ja tuntuu huonolta pelikokemukselta.
Ehkä tohon jossain vaihessa vois tulla ihan virallinen settings, mutta tuskin.
 
Liittynyt
12.03.2019
Viestejä
136
En naura. Laskeuduin myös väärään paikkaan, tutkailin karttaa ja ihmettelin. Sitten keksin, että hei... voiskohan tuota planeettaa pyörittää... Saa nauraa toilailulleni jos ei ole tuosta kyse. Toi kartta, ja sen navigointi, on minulle ainakin hyvin epäintuitiivinen. En nyt sano auoraan, että se olisi huono, mutta ei se kyllä helposti lähestyttävä ole.
Joo kyllä sitä on pyöritelty, löytyy kyllä sieltä mutta ei anna laskeutua, eikä johdu siitä ettei olisi skannattu ja lupaa laskeutua
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 079
Eroaako tää jotenkin no mans skysta?
Kyllä, mutta jos tykkää nms:stä, tykkää varmasti tästäkin. nms enemmän action painotteinen, ei dialogia, tässä on tarinaa, arpg:tä ja modattavuus. Molemmat hyviä ja tykkään, nms mulla on 410h steamin mukaan peliä pelattu
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
2 056
Hauskasta. Pelin tallennus on mennyt rikki ja kaatuu koko peli kun aukaisee loadin.
File siis jotenkin corruptoinut.

Tulee mieleen ihan Skyrimin ajat. Nyt toivon, ettei kaikki filut ole corruptoituneet, kuten muutamalla oli Redditin puolella käynyt.
 
Liittynyt
06.11.2017
Viestejä
57
Käytäs pelissä sitä AMD:n overlaytä (alt+r taisi olla oletuksena) ja katso sieltä näyttiksen käyttöaste ja varmista vaikka tehtävienhallinnasta että prossun kellot näyttävät oikealta.
Nyt tuli katsottua nuo keskusmuistit, niin koneessa on näköjään kaksi iän ikuista 2x8GB 2300Mhz kampaa kiinni ja kaksi uudempaa 2x8GB muistikittia kiinni. Eli muistit toimivat nyt 2300 Mhz nopeudella. Tuo varmaankin osittain selittää tuon matalan FPS:n? FPS counteri pyörii päävalikossakin ainoastaan 50 Ffps hujakoilla.
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
1 789
Eroaako tää jotenkin no mans skysta?
Voisi sanoa että suuresti, ainakin painotuksen osalta.

NMS on avaruusseikkailu jossa pääpaino on planeettojen tutkimisessa, tukikohdan rakentamisessa ja aluksen päivittelyssä. Paikasta toiseen liikkuminen tapahtuu saumattomasti suureksi osaksi lentämällä. Tarinaa on aika nimellisesti, pelihahmolla ei ole oikeastaan minkäänlaista kehityskaarta eikä pelillä ole käytännössä mitään "loppua".

Starfield on roolipeli joka tapahtuu avaruudessa. Pääpaino on tarinassa ja hahmoille juttelussa sekä tehtävien tekemisessä. Tukikohtaa ja alusta voi rakennella jos katsoo sen hauskaksi ja aluksella pääsee lentämään jos sellainen kiinnostaa. Paikasta toiseen liikkuminen tapahtuu latausruudulla, voi joko latailla itsensä aluksen kanssa avaruuteen ja siitä seuraavaan kohteeseen tai sitten voi vain katsoa alusta ja ladata suoraan kartalta valitsemaansa kohteeseen. Tarina on keskeisessä roolissa, sivujuonia riittää lukuisasti, pelihahmoaan voi kehittää haluamaansa suuntaan eri taidoilla (ja vähän muuutenkin mutta spoileri hyshys) ja pelillä on selkeä loppu (ja sitten sen jälkeen new game+ moodi).

Eli hyvin erilaiset pelit kyseessä.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 393
Nyt tuli katsottua nuo keskusmuistit, niin koneessa on näköjään kaksi iän ikuista 2x8GB 2300Mhz kampaa kiinni ja kaksi uudempaa 2x8GB muistikittia kiinni. Eli muistit toimivat nyt 2300 Mhz nopeudella. Tuo varmaankin osittain selittää tuon matalan FPS:n? FPS counteri pyörii päävalikossakin ainoastaan 50 Ffps hujakoilla.
Nopeampaa muistia, toihan on ihan perkuleen hidasta.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 079
Olikos tässä jotain systeemiä, jolla spacesuit ja helmet saa automaattisesti päälle mentäessä paikkoihin joissa sitä tarvii, meinas henki lähtee äsken?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 171
Viestejä
4 301 441
Jäsenet
71 796
Uusin jäsen
Anomalia

Hinta.fi

Ylös Bottom