no hyvä. Olin vaan lukeneeni facesta tai jostain ettei saa tolle laitettua ilman modeja.Kyllä saa. Itse olen pelannut tuolla resoluutiolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no hyvä. Olin vaan lukeneeni facesta tai jostain ettei saa tolle laitettua ilman modeja.Kyllä saa. Itse olen pelannut tuolla resoluutiolla.
.ini tiedoston puukotusta vaatii vähäsen. Toimii kyllä periaatteessa suoraan mut FOV on liian ahdas ja reunoilta jää joku puolen sentin kaistale käyttämättä, mikä on aika yleinen ongelma peleissä koska kehittäjillä on vaikeuksia hiffata sitä et se 21:9 ei oo tarkka kuvasuhde, vaan sellanen osimoilleen arvaus. 3440x1440 ja 3840x1600 ei oo kumpikaan täysin 21:9.eikö tätä tosissaan saa 3840x1600 resolle?
.ini tiedoston puukotusta vaatii vähäsen. Toimii kyllä periaatteessa suoraan mut FOV on liian ahdas ja reunoilta jää joku puolen sentin kaistale käyttämättä, mikä on aika yleinen ongelma peleissä koska kehittäjillä on vaikeuksia hiffata sitä et se 21:9 ei oo tarkka kuvasuhde, vaan sellanen osimoilleen arvaus. 3440x1440 ja 3840x1600 ei oo kumpikaan täysin 21:9.
no hyvä. Olin vaan lukeneeni facesta tai jostain ettei saa tolle laitettua ilman modeja.
Eli jos jotkut sanovat, että modaajat tulevat ja laittavat pelit kuntoon, eivät nuo pelit huonoja ole, vaikkei modeja asentelekaan. Saa laittaa, tottakai ja hyviä modeja näyttäisi olevankin kasapäin. Mutta tosiaan, bethesdan pelit toimivat mielestäni riittävän hyvin myös ilman mitään kikkailuja.
Tuo on sikäli outoa kun Microsoft on nyt kovasti ajanut esteetöntä pelaamista Sonyn kanssa ja heidän lippulaiva 1st party tekele käytännössä estää pelaamisen jos haluat jotain muuta kuin WASD+hiiri tai normi padi pelaamista.Kaikkein pahin Starfieldin moka on pädi + hiirikontrollien toimimattomuus yhdessä. Käsivamman takia en oikein voi pelata näppiksellä vasemmalla kädellä, eli käytän aina pädiä vasurilla ja hiirtä oikealla. Jostain käsittämättömästä syystä pädiin koskeminen estää hiiren käytön ellei samaan aikaan pidä hiiren- tai näppäimistön nappia pohjaan painettuna. Tämä on sinänsä korjattavissa esim. autohotkey skriptillä, mutta 99,9% peleistä mixed controllers toimii ilman kikkailua. Reilun neljän vuoden aikana vastaan on tullut vain kolme peliä jossa sekakontrollit eivät ole toimineet, ja Starfield on näistä omituisin.
Pitääkö tuossa LUT modissa koosata vaan se textures kansio sinne pelin asennuskansion contet\data kansioon? Ja sitten se custom ini muutos.
Tein kuo, mutta mun mielestä värit ei muuttunut miksikään.
Pitääkö tuossa LUT modissa koosata vaan se textures kansio sinne pelin asennuskansion contet\data kansioon? Ja sitten se custom ini muutos.
ehkä alue missä olet käyttää jo valmiiksi neutral luttia. new atlantiksessa pitäisi huomata aika selkeästi kun siellä kaikki varjot on vihreitä vakiona.Pitääkö tuossa LUT modissa koosata vaan se textures kansio sinne pelin asennuskansion contet\data kansioon? Ja sitten se custom ini muutos.
Täs pelis näyttää AI ja keskustelut tehty jollai chatgpt:llä kun on niin kankeeta meno ja hahmojen välillä on ilmapiiri kuin 40 vuoden avioliiton jälkeen.
Revikkapommitukset on kyllä tympeä ilmiö. Tekevät käyttäjäpisteistä täysin hyödyttömiä kellekään kun ihmiset eivät anna todellista arviotaan, vaan arvion, jolla olisi mahdollisimman suuri vaikutus keskiarvoon. Ihan absurdia väittää, että Starfield olisi maailman paskin peli 0/10. Ei tämä myöskään ole täydellinen 10/10. Onneksi on kriitikot, jotka edes jotenkin perustelevat pisteitään eivätkä voi vetää ihan läskiksi.
Tuo on sikäli outoa kun Microsoft on nyt kovasti ajanut esteetöntä pelaamista Sonyn kanssa ja heidän lippulaiva 1st party tekele käytännössä estää pelaamisen jos haluat jotain muuta kuin WASD+hiiri tai normi padi pelaamista.
12400f 3060ti 60-80 fps atlantis, muuten 100-120 fps. High asetuksilla, ruma peli. Vaatii pari tuntia pelejä ainakin ennenkuin pääsee mukaan jollain tavalla.
18h takana. Suurin osa dialogista menee skipaten mutta ei tuo omaa menoa ole haitannut.
En myöskään ymmärrä miksin latausruudut on ongelma, ei ainakaan itselle. Kestää muutaman sekunnin.
Ihan hauskaa pelaamista. Suurin ongelma itselle on oma kyvyttömyys sisäistää varastoa yms. On vaan ihan helvetin sekavaa.
Ymmärsin lukkojen avaamisenkin ihan vasta. Varmaan jäänyt tuhat ja yks lootaa käymättä läpi ku en vaan ymmärtänyt miten se toimii.
Yksinkertainen toki kun sen hiffaa.
Minulle inventory, kartta ja aseet/panokset on vähän sekavaa. Rahaa on niin ostanu vaan kaikki panokset mitä kaupoissa on, kun en paremminkaan sisäistä mitä panosta mihinkin.
Välillä ollu päätarinassa tiukoilla, kun healpäkit olleet nollissa. Yhdessä paikkaa kävin taistelujen välillä pötköttämässä sängyssä, että sain energiat täyteen.
Aseen tiedoissa lukee, mitä ammusta se syö.
Sen olen sentään huomannut, mutta kaupassa oli helpoin ostaa vaan kaikki mikä irtosi. Jostain syystä minulle nämä tuliaseet aina vähän tämmöstä. Metrossa oli ihan sama. Joku hyvä legendary tykki on tai parikin, mutta en ole niihin hetkeen löytänyt panoksia.
Noi misc tavarat taitaa suurimmalta osin olla roskaa, ainakin luulen niin, resurssit ovat sitten erikseen. FO4:ssa tais olla modi jolla aseet ja armorit sai särjettyä rakennustavaroiksi, tässä ei taida olla, mutta varmaan joku modailee tuon tapaista tähän.Fallouttien perusteella oisin luullu että tavaraa ois pystynyt hajottamaan workbencheissä (aseet, misc). Mutta näköjään ei, eli misc kamaa ei kannata kerätä ollenkaan?
Aseet myyntiin vaan on kai ainut mitä niilläkään tekee.
Miten paljon tuo Reshade vaikutti FPS:ään (Netral LUT tuskin mitenkään) 1440p:llä?Reshaderit päälle ja neutral lut. Voi bojat että muuttui New Atlantic myös. Kuvakaappaukset ei tee oikeutta.
1440p reso ja grafiikka-asetukset ultra.
Volumetric lighting - high
Render Resolution Scale 100%
FSR2 on
Upscaling 100%
VRS Off
Miten paljon tuo Reshade vaikutti FPS:ään (Netral LUT tuskin mitenkään) 1440p:llä?
On kyllä aivan kyrvän näköinen tä peli xboxilla, ei niinku mitään järkeä miten pyörii vain 30fps.
Vitun kiva muutenkin oledilla pelata peliä missä on hdr gammat niin vituillaan että pelissä ei ole Lainkaan mustaa.
Siis niin Vitun rumaa.
Sellanen olo et pitäiskö vaan lopettaa heti tän pelaaminen ja ostaa ps storesta BG3
Palata sitten joskus kun noi idiootit myöntää että peli on optimoitu ihan päin vittua eikä tämä todellakaan ole mikään next gen moottori mikä selittäis sen ja pistää 60fps tilan x:lle ja modaajat korjaa ton naurettavan värimaailman…
Kyl taas vituttaa että tätäkin varten piti xbox hommata, mulla oli jo No mans sky pleikalla
Ostin 2v gamepass aikaa tota varten että ei siitä paljoa refundia saadaJos saat vielä refundin niin vaihda se ihmeessä Baldurs gateen. Starfield on ihan totaali roskaa.
Tässähän on kaikki Skyrim ja FO4 hyvät puolet,30 tuntia nyt takana.Questit ovat monipuolisia,saattaisi matkustaminen planeetalta toiselle olla monimutkaisempaa,nyt liian yksinkertaista.Ehkäpä modaajat tekevät jotain
Toivon todella että myös konsolipelaajat saavat nopeasti modit käyttöön. En ymmärrä miten voi olla xboxilla noin kova metacrit kun miettii miten paljon joutunut itse säätämään modien kanssa että hyvin pyörivän ja ennen kaikkea hyvältä näyttävän pelin. Aivan kamalat ne oletus vihreä/harmaa/ruskea ”savuverhot” oletuksena. Näin ainakin HDR päällä. Nyt säätöjen ja modien jälkeen näyttää oikeastaan hyvältä! Yötaivas on mustaa ja kirkkaat tähdet hohtaa paikoitellen hienosti.
On kyllä ollut tosi kivaa, aika jännittävääkin välillä. Hieman helpottaa kun roolipelaa semmosta hälläväliä avaruusroistoa jolla on kuitenkin pieeeni pilkahdus empatiaa, mutta ei jaksa paskanjauhamista. Korjauspatchi olis kyllä sillai semikiva noille bugeille.
Taisin jo tohon törmätä kun en löytänyt untrack-nappia mistään. No varmaan korjataan aika äkkiä.BUGI!!!
Älkää käyttäkö track resources esimerkiksi research panelia käyttäessä. Jos trackaat jotain itemiä vaikka iron tai aluminum ja saat tutkittua kyseisen asian, ne lukittuu lopullisesti ja et voi enää untrackia noita resursseja. Pieni visuaalinen haitta mutta aika ärsyttävä kun meet ostaan traderilta jotain harvinaista niin siellä on trackattanynä kaikkea turhaa.
BUGI!!!
Älkää käyttäkö track resources esimerkiksi research panelia käyttäessä. Jos trackaat jotain itemiä vaikka iron tai aluminum ja saat tutkittua kyseisen asian, ne lukittuu lopullisesti ja et voi enää untrackia noita resursseja. Pieni visuaalinen haitta mutta aika ärsyttävä kun meet ostaan traderilta jotain harvinaista niin siellä on trackattanynä kaikkea turhaa.