Star Citizen

Eiköhän se ongelma ole, että yritetään tehdä niin suurta, ettei se valmistu. Se ajaa vielä featurecreeppiin, eli lisätään vielä tuokin juttu mukaan. Sitten kun aikaa palaa ja palaa, lupaillaan ja esitellään lisää visioita, niin hypen määrä nousee ja peli pitää julkaista sitten eeppisenä messiaana, jossa on kaikkea kivaa mukana.

Odottaminen ei ole itsellekkään mikään ongelma, mutta kyllä tuo SC olisi pitänyt tehdä ydinpeli eli avaruudessa lentely ja ehkä samaan pakettiin aluksessa ja asemilla kävely ensin. Sitten julkinen roadmap ja täysin integroitu moduli kerrallaan lisää tavaraa mukaan. Väittäisin, että noin tehtynä siinä olisi nykyisiä moduleja enemmän contenttia ja se olisi ollut pelattavana viimeiset 5v.
Featurecreepistä puhuminen oli ajankohtaista projektin alkuvuosina, mutta sen jälkeen featuret on lyöty lukkoon jo vuosia sitten, eikä mitään suurta ole enää lisätty mukaan, vaan lähinnä on tarkennettu miten eri featuret tullaan toteuttamaan.

Mutta tuo jälkimmäinen kappale viestistäsi on kyllä outo. Ensinnäkin tuosta tekstistä tulee mieleen, että kuvailet siinä juuri sen, miten CIG on toiminut. Nimenomaan se avaruuslentely tuotiin ensin peliin mukaan ja aluksessa/asemilla kävely seurasi pian perässä. En oikein ymmärrä mikä sulla on pointti, eli mitä tarkemmin ottaen olisi pitänyt tehdä eri tavalla? Roadmap on ollut julkinen jo vuosikausia. Pre-alphaa ja alphaa on pelailtu noin kuuden vuoden ajan.
 
Mutta tuo jälkimmäinen kappale viestistäsi on kyllä outo. Ensinnäkin tuosta tekstistä tulee mieleen, että kuvailet siinä juuri sen, miten CIG on toiminut. Nimenomaan se avaruuslentely tuotiin ensin peliin mukaan ja aluksessa/asemilla kävely seurasi pian perässä. En oikein ymmärrä mikä sulla on pointti, eli mitä tarkemmin ottaen olisi pitänyt tehdä eri tavalla? Roadmap on ollut julkinen jo vuosikausia. Pre-alphaa ja alphaa on pelailtu noin kuuden vuoden ajan.

Sitä, että sen lentely & kävelyn jälkeen olisi hinkattu persistent universe kuntoon ilman wipejä ja kun uusi moduli tulee, niin se ei näytä pelille pelin sisässä, vaan on oikeasti integroitu. Esim fps osuus olisi ollut sitä tasoa, että ammuskelet toisen aluksen moottorit palasiksi, ilmalukosta ulos, toisen aluksen ilmalukosta sisälle ja rynkky kädessä eteenpäin. Se, että aikaa on mennyt 10v ja kasassa on lentely, hangaari, parin kentän verkkoräiskintä ja avarauustaistelusimu ja yksinpeli on lykätty hamaan tulevaisuuteen, niin se ei ole sitä että tehdään pala kerrallaan valmiiksi. Se on sitä, että tehdään mikä tuntuu juuri sillä hetkellä hienolle ja upealle.
 
Sitä, että sen lentely & kävelyn jälkeen olisi hinkattu persistent universe kuntoon ilman wipejä ja kun uusi moduli tulee, niin se ei näytä pelille pelin sisässä, vaan on oikeasti integroitu. Esim fps osuus olisi ollut sitä tasoa, että ammuskelet toisen aluksen moottorit palasiksi, ilmalukosta ulos, toisen aluksen ilmalukosta sisälle ja rynkky kädessä eteenpäin. Se, että aikaa on mennyt 10v ja kasassa on lentely, hangaari, parin kentän verkkoräiskintä ja avarauustaistelusimu ja yksinpeli on lykätty hamaan tulevaisuuteen, niin se ei ole sitä että tehdään pala kerrallaan valmiiksi. Se on sitä, että tehdään mikä tuntuu juuri sillä hetkellä hienolle ja upealle.
Näin ison projektin kanssa ei oikein voi tehdä niin, että tehtäisiin pala kerrallaan. Menisi vielä paljon pidempään kehityksessä. On pakko tehdä kaikkia osa-alueita samaan aikaan, kuten nyt tehdäänkin. Meillähän on pelattavana arviolta 10-20% kaikesta sisällöstä, mitä peliin on tehty, koska kaikki muut on jossain määrin kesken, odottavat SQ42:n valmistumista tai jotain puuttuvaa tärkeää ominaisuutta.

Mielestäni pelinkehitys on aika paljon monimutkaisempaa, kuin miltä yrität saada sitä kuulostamaan.
 
Näin ison projektin kanssa ei oikein voi tehdä niin, että tehtäisiin pala kerrallaan. Menisi vielä paljon pidempään kehityksessä. On pakko tehdä kaikkia osa-alueita samaan aikaan, kuten nyt tehdäänkin. Meillähän on pelattavana arviolta 10-20% kaikesta sisällöstä, mitä peliin on tehty, koska kaikki muut on jossain määrin kesken, odottavat SQ42:n valmistumista tai jotain puuttuvaa tärkeää ominaisuutta.

Mielestäni pelinkehitys on aika paljon monimutkaisempaa, kuin miltä yrität saada sitä kuulostamaan.

Inkrementaalinen kehitys on ollut jo ikuisuuden käytössä softa-alalla, tuo kaikkea rinnakkain kuulostaa enemmän wanhalle big-bang integraatio mentaliteetille. Toki useita asioita voi tehdä rinnakkain, mutta oman kokemuksen mukaan homma etenee parhaiten, jos tingitään rinnakkain tehtävien saman aikaisten featureiden määrästä ja tehdään vähempää määrää hyvin resurssoituna. Teoriassa tuo Alpha on on tuota inkrementaalista kehitystä, mutta jos edellinen mieleen jäävä iso featuret on 2016 proseduraaliset planeetat ja star marine, niin jossain kyllä mättää.

Jos nyt on näkyvissä 10-20% jo tehdystä sisällöstä, koska palikka x ja y puuttuu, se kertoo vain siitä, että tekeminen suunniteltu väärin, tai koodipohja on sotkua, johon niitä ei saa lisättyä helposti rikkomatta asioita. Tietty aina voi sanoa, että on ne oikeasti valmiita, mutta spoilaavat Squadron 42:n joten ne lisätään vasta sen julkaisun jälkeen.

Star Citizenissä oli kyllä hieno idea, että sitä tehdään ja kehitetään niin kauan, kuin yhteisö haluaa ja rahaa tulee sisälle. Toisaalta se ei ole uutta, Sea of Thieves onnistui siinä, No Mans Sky on aikalailla eri peli kuin julkaisussa jne. Ero on siinä, että ne muut hinkkasi peruspelin ja serverikoodin kuntoon ja alkoivat laajentaa sen päälle.
 
Star Citizenissä oli kyllä hieno idea, että sitä tehdään ja kehitetään niin kauan, kuin yhteisö haluaa ja rahaa tulee sisälle. Toisaalta se ei ole uutta, Sea of Thieves onnistui siinä, No Mans Sky on aikalailla eri peli kuin julkaisussa jne. Ero on siinä, että ne muut hinkkasi peruspelin ja serverikoodin kuntoon ja alkoivat laajentaa sen päälle.
Tässä on se oleellinen ero, että Star Citizenin "peruspeli" on aika paljon monimutkaisempi ja vaikeampi asia toteuttaa, kuin mitä se oli mainitsemiesi pelien kohdalla. CIG:n idea on alusta asti ollut, että tehdään peruspeli valmiiksi ja laajennetaan siitä sitten. Tämä on edelleen tarkoituksena, mutta kun pohjalla oleva peruspeli pyrkii olemaan jokaisella osa-alueella uraauurtava, niin se ei ihan helposti onnistu.

Mielestäni tapasi arvostella SC:n kehitystä on aika erikoista, kun on aika mahdotonta nähdä ulkopuolelta, että miten hommaa kokonaisuutena työstetään ja millainen ideologia kehityksessä on taustalla. Etenkin, kun puhutaan tämän mittaluokan pelistä. Jokainen toki näkee asiat kuten haluaa, mutta itse vierastan sitä, että arvostellaan tekemisiä voimakkaasti, kun ei oikeasti tiedetä juurikaan, että mitä siellä peliyhtiön sisällä tapahtuu. SC:n kohdalla tulee jatkuvasti eteen näistä samoja asioita, kun ihmiset eivät ole tottuneet siihen, että pelinkehitystä päästään tällä tavoin ulkopuolelta seuraamaan. Tätä ongelmaa korostaa se, että SC on monella tavalla suurin peliprojekti, mitä on koskaan nähty. Monet saattaisivat yllättyä pahemman kerran, jos näkisivät esimerkiksi Rockstarin mammuttipelien kehityksen taustalle. Siellä on ihan varmasti tapahtunut paljon samanlaisia asioita, mitä SC:n kehityksen aikana on nähty.
 
Mielestäni tapasi arvostella SC:n kehitystä on aika erikoista, kun on aika mahdotonta nähdä ulkopuolelta, että miten hommaa kokonaisuutena työstetään ja millainen ideologia kehityksessä on taustalla. Etenkin, kun puhutaan tämän mittaluokan pelistä. Jokainen toki näkee asiat kuten haluaa, mutta itse vierastan sitä, että arvostellaan tekemisiä voimakkaasti, kun ei oikeasti tiedetä juurikaan, että mitä siellä peliyhtiön sisällä tapahtuu.

Ehkä siinä on sitäkin, että olen ollut projekteissa, jotka on kasattu 2v ajassa ja niiden työmäärällä pyörittäisi 14 vuoden ajan koko CIG:iä. Ne on toimineet, kun on tehty pala kerrallaan valmista. Se, että perustettiin firma ja alettiin etsimään tekijöitä on minusta oikein hyvä syy parin vuoden myöhästymiseen, mutta sen yli menevä alkaa olla jo sitä, että on tekemistavoissa vikaa.

CZ on peli jonka haluan valmistuvan ja seuraavassa ilmaistestissä käpälät hikoaa hotasia puristaessa. Pelottaa vain, että se on vielä 5v päästä alpha/beta vaiheessa.
 
Sitä, että sen lentely & kävelyn jälkeen olisi hinkattu persistent universe kuntoon ilman wipejä ja kun uusi moduli tulee, niin se ei näytä pelille pelin sisässä, vaan on oikeasti integroitu. Esim fps osuus olisi ollut sitä tasoa, että ammuskelet toisen aluksen moottorit palasiksi, ilmalukosta ulos, toisen aluksen ilmalukosta sisälle ja rynkky kädessä eteenpäin. Se, että aikaa on mennyt 10v ja kasassa on lentely, hangaari, parin kentän verkkoräiskintä ja avarauustaistelusimu ja yksinpeli on lykätty hamaan tulevaisuuteen, niin se ei ole sitä että tehdään pala kerrallaan valmiiksi. Se on sitä, että tehdään mikä tuntuu juuri sillä hetkellä hienolle ja upealle.
Itse näkisin, että tuota ovat juuri tekemässä - "hinkkaamassa" Persistent Universeä kuntoon. Painopiste on kuitenkin tällä hetkellä SQ42:ssa, josta emme tiedä juuri mitään. Saamme kuulla lauantaina lisää missä vaiheessa tietyt core-featuret ovat (universumin simulointi, server meshing, ...). Se miten featuret valuvat jatkossa SQ42:sta PU:n puolelle tulee muuttumaan Alpha 3.15:n jälkeen.

Toki core-tiimien ulkopuolella muut jatkavat omia taskejaan. Voit tarkastella eri tiimejä tämän verkkosivun kautta. Kuukaisuraportit antavat jonkinlaista kuvaa mitä kuukauden on tehty. Tuo on siis mitä kertovat julkisesti emmekä tiedä tarkasti mitä kaikkea ovat tehneet.

Star Marine, Arena Commander ja Theatres of War ovat tarkoitettukin olemaan pelejä pelin sisällä - InterDimension Software
 
Viimeksi muokattu:

Jaaha, ei edes CR itse vedä keynotea, joten tuskin mitään mielenkiintoista luvassa. Ei oikein vakuuta tuo ohjelma muutenkaan mutta katellaa ny toisella silmällä..

EDIT: jaa toi ohjelma olikin jo edellisellä sivulla.. :dead:
 
....
Jaaha, ei edes CR itse vedä keynotea, joten tuskin mitään mielenkiintoista luvassa. Ei oikein vakuuta tuo ohjelma muutenkaan mutta katellaa ny toisella silmällä..
....
"
OPENING WITH CHRIS ROBERTS
The Chairman himself, Chris Roberts kicks off this year’s event.
"

Eikös tuo ole CR:n keynote
 
"
OPENING WITH CHRIS ROBERTS
The Chairman himself, Chris Roberts kicks off this year’s event.
"

Eikös tuo ole CR:n keynote

Tiedätkö mikä on keynote? Jos tämän vuoden Citizenconin keynote on vedetty 5 minuutissa niin olen entistä varmempi ettei siellä ole todellakaan mitään nähtävää.
Mun mielestä keynoten tarkoitus on esitellä tapahtuman "main event" tai pääuutinen, viidessä minuutissa se tuskin tapahtuu.
 
Tiedätkö mikä on keynote? Jos tämän vuoden Citizenconin keynote on vedetty 5 minuutissa niin olen entistä varmempi ettei siellä ole todellakaan mitään nähtävää.
Mun mielestä keynoten tarkoitus on esitellä tapahtuman "main event" tai pääuutinen, viidessä minuutissa se tuskin tapahtuu.
Sori en huomannut noita aikoja edessä, no toivottavasti se CR ei viidesssä minuutissa ehdi luvata tarkkoja julkaisuaikoja (jotka ei toteudu).
 
Tilaisuus kestää 8 tuntia, joten uskon sieltä löytyvän itselleni paljon mielenkiintoista nähtävää ja kuultavaa. Sen verran hankalaan aikaan kuitenkin tulee, ettei varmaan pääse suorana juuri seuraamaan.
 
CIG taisi tajuta että turhaa rahan ja ajanhukkaa Citizencon demojen rakentelu kun skippasivat yhden vuoden. Nyt saadaan sitten joku low effort paneelikeskustelu.

No ei sillä väliä niin kauan kunhan aluksia myydään ja niitä myydään vaikka ei olisi koko tapahtumaa.
 
Viimeksi muokattu:
Sehän skipattiin koronan takia kuten muutama muukin tapahtuma viime vuonna..
 
Tämän vuoden keynoten host on Tony Z jonka visioista ei ole materialisoitunut yksikään peliin asti. Mies puhuu läpiä päähänsä enemmän kuin iso C.

Vähän valkotaululle töhertää jotain ja mies on CRobbertsiakin suurempi messias.

Tony_zurovec_picture.jpg


Kalijat valmiiksi huomiseksi ja katsotaan minkälainen satu sieltä tänä vuonna tulee. Joka tapauksessa luvassa on jotain fantastista ja hyvää.
 
Tony saa aina innostuneen vastaanoton ja hän kuuluu kyllä omiinkin suosikkeihin.

Hänen visioitaan on jo integroitu osaksi peliä ja paljon lisää on vielä tulossa. Mielenkiintoista kuulla huomenna päivitystä että missä vaiheessa hänen tiiminsä taskit ovat menossa.


 
Viimeksi muokattu:
Juu, melkein 10 minuuttia jaksoi kattoa CitizenConceptin puhuvia päitä ja välillä näytetään jotain devitoolia jolla tehdään jotain joka ehkä nähdään joskus. Palataan asiaan taas ensi vuonna.
 
Viimeksi muokattu:
Juu, melkein 10 minuuttia jaksoi kattoa CitizenConceptin puhuvia päitä ja välillä näytetään jotain devitoolia jolla tehdään jotain joka ehkä nähdään joskus. Palataan asiaan taas ensi vuonna.

Oli siinä vähän myöhemmin Outpost raiding demo. Sentään vähän jotain uutta game looppia! Sitten palattiin takaisin maalauksiin ja dev tooleihin.



Tästä alkaa varsinainen in-game demo. Näyttävät 2 erilaista skenaariota.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on ehtinyt suurimman osan CitizenCon esityksistä katsoa ja toteutus sattui olemaan itselleni juuri oikeanlainen. Kuuntelen mielelläni kehittäjien esityksiä, vaikkakin täytyy sano että joistakin esityksistä jäi vielä kysymyksiä ilmaan. Monet jäivät varmasti kaipaamaan yhteisöllisyyttä ja asiaa Squadron 42:sta, joka on ollut kuitenkin "pääpeli" jo hyvän aikaa.

Tulen pelaamaan peliä pääasiassa yksin joten on aina hyvä kuulla, että NPC-hahmoilla on pelimaailmassa merkittävä osuus. Vaikuttaisi edelleen olevan tulossa "X-series on steroids" tyyppinen kokemus, jota olen odottanut.

Alpha 3.15 ehtinyt hivenen testailla ja peli ottanut mielestäni tärkeitä askeleita oikeaan suuntaan. Ehkä permadeathing suhteen peli voisi olla vieläkin armottomampi, mutta tuota täytyy vielä pureskella projektin edetessä.
 
Tulen pelaamaan peliä pääasiassa yksin joten on aina hyvä kuulla, että NPC-hahmoilla on pelimaailmassa merkittävä osuus. Vaikuttaisi edelleen olevan tulossa "X-series on steroids" tyyppinen kokemus, jota olen odottanut.

Tämä oli tiedossa jo vuonna 2012 ja loputkin 99% mistä puhuttiin oli vanhaa tietoa. Koko CitizenConissa oli onnettoman vähän uutta tietoa. Esimerkiksi Tony Z:n osuus oli Nine Tails post mortem joka oli jo postattu artikkelina verkkosivuille ja quanta osuus nähtiin jo vuonna 2017 tai 18

CitizenCon oli käytännössä ylipitkä replay jakso ATV jaksoista vuosien takaa.
 
Mikä olikin mukava kuulla, että suunnitelmat eivät ole liiaksi muuttuneet vaan edelleen on tekeillä peli josta itse kiinnostuin.

Olihan tuossa tosiaan tunnelmakin erilainen kun keskusteluja ei käyty yleisön edessä, eikä päästy näin ollen tekemään myöskään lisäkysymyksiä. Ei ainakaan omasta mielestäni näin jälkikäteen katsottuna tunnu lainkaan ylipitkältä ja olisi voitu minun puolestani esityksissä pureutua syvällisemmin ja pidemminkin aiheisiin.
Eiköhän ensi vuonna palata taas vanhaan formaattiin.
 
Tää on niin väärin
yksillle tarjoillaan 30k:ta
ja toiset pääsee pelaamaan 40 hengen kimpassa ilman ongelmia.




Johtuisikohan nimenomaan tuosta että kakki serverillä olevat pelaajat on samassa paikassa niin että serveri pääsee vain sen yhden paikan siemauksella toimimaan itseasiassa kevellä kuormalla.


PS Samalta tubettajalta sraja jossa ED pelaaja siirtyy SC pelaamisee




PPS Miten saa laitettua tube soittolistan pelkkänä linkkinä videon sijasta tänne.
 
Viimeksi muokattu:
3.15 kaikille avoimessa PTU:ssa ja se on niin hyvä että suosittelen siinä pelaamista Live 3.14 sijasta.

PS NixNax sovellus on vain katseluun varsinainen Inventory aukeaa I kirjainta painamalla.



Tuo video ei ole ihan ajantasainen (15.10.) mutta se on muutoin hyvä selittämään systeemin.
 
Viimeksi muokattu:
Näh, ei maksa vaivaa imutella kun menee liveen kuitenkin parin päivän sisällä.
 

Jeah feikki SC on "huijausta" video ihan vain clickbite:jen vuoksi (jos katsot kyseisen tubettajan historiaa niin hän tekee SC videoita).

Vielä kun vertaa tämän videon ja hänen muiden SC videoiden katsojamääriä on selvää että feikki SC on huijausta video kannattaa kasojalukujen kannalta.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Miten valita aloituspaikka PTU/Live 3.15:sta (videon kesto 4:36 minuuttia muta asia selviää 3:15 minuutissa loppu on täytettä)

 
Viimeksi muokattu:
Niih, mites toi versio numerointi sitten menikään? (ihan pihalla) Joskus kun katoin niin 3.0, 3.4 jotain sinne päin ja 4 oli joskus ajat sitten mainittu kun, pitäis olla jotain valmista ja nyt ollaan 3.14 ja noi oli piti piti pomppia kvartaalien tahtiin nuo versiot tai jotain??

Enpä ole jaksanut seurata koko projektiakaan hetkeen aikaan, eipä sen puoleen.

Ens viikolla pitäis tulla uus mylly postissa niin, aattelin josko tätäkin pitäis taas koitella. Tosiin edellinen pelikerta oli himpun verran turhauttava kun, edes päässyt hytistä ulos kun, nappi ei ollutkaan siinä missä sen piti olla. (Olihan tuo tietysti suhteellisuusterian mukaan hyvin mallinnettu, jos painan nappulaa maassa niin eihä se nappula tietysti ole enää siinä kohdassa Stanton systeemissä tai jotain :rolleyes: tyhmä minä)
 
Niih, mites toi versio numerointi sitten menikään? (ihan pihalla) Joskus kun katoin niin 3.0, 3.4 jotain sinne päin ja 4 oli joskus ajat sitten mainittu kun, pitäis olla jotain valmista ja nyt ollaan 3.14 ja noi oli piti piti pomppia kvartaalien tahtiin nuo versiot tai jotain??

Enpä ole jaksanut seurata koko projektiakaan hetkeen aikaan, eipä sen puoleen.

Ens viikolla pitäis tulla uus mylly postissa niin, aattelin josko tätäkin pitäis taas koitella. Tosiin edellinen pelikerta oli himpun verran turhauttava kun, edes päässyt hytistä ulos kun, nappi ei ollutkaan siinä missä sen piti olla. (Olihan tuo tietysti suhteellisuusterian mukaan hyvin mallinnettu, jos painan nappulaa maassa niin eihä se nappula tietysti ole enää siinä kohdassa Stanton systeemissä tai jotain :rolleyes: tyhmä minä)
On päätetty että isompi harppaus versionumeroon 4.0 tehdään vasta sitten kun Server Meshing (tai/ja Pyro systeemi) tulee ulos (ts 3.9 jälkeen tuli 3.10 ei 4.0).

3.15 tulee ulos lähiaikoina, joten kannattaa ladata peli sen jälkeen kun se on ulkona.

3.15:sta peli muuttuu aika paljon kun kuolemiselle ja tavaroiden menetykselle tulee todelliset seuraamukset joten kannattaa vähän tutustua 3.15:sta ennen kuin alkaa pelaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Onko tuo server meshing missä vaiheessa?
Ei tietoa se ei ole Roadmap:issa eli tulee ulos sitten joskus kun on valmis (Server Meshing:in ja muun siihen liittyvän teko on paljolti uuden keksimistä eikä jo tunnetun tekemistä joten siksi sen valmistumista on hankala veikata Roadmap:in tyyliseen listaan ja siksi se on jätetty listasta kokonaan pois).

Jos jotain veikkaa niin Server Meshing voi tulla joskus ensivuoden aikana (jos ei tule niin pelinkehitys jämähtää aika pahasti kun peliä ei voi enää laajentaa ilman sitä (esim. Pyro systeemiä ei voi oikein tuoda julkaisupeliin ennen kuin Server Meshing on käytössä)).

Tuo Server Meshing (ja kaikki siihen liittyvä) on välttämättömiä koska ilman niitä Star Citizen ei voi olla MMO joten jos se ei tule ensivuoden aikana se on vakava isku SC:n kehitykselle ja sitäkautta uskottavuudelle.
 
Viimeksi muokattu:
Easy Anti-Cheat Coming in Alpha 3.15.1

Jep huijauksen esto tulee lopultakin Star Citizen:iin.

Oli mielestäni sen verran tärkeä uutinen että tarvi oman/uuden postauksensa.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------



3.15 LIVE

Tutustu peliin tulleisiin muutoksiin (mm tappavat ja tavarat menettävät seuraukset) ennen kuin aloitat pelin etttei tule ikäviä ylllätyksiä.






NEW PLAYER GUIDE - STAR CITIZEN

Jos olet täysin uusi pelaaja kysy joltakin (esim. minulta) Refferal koodi ennen pelitilin tekoa niin saat 5000 UEC pelirahaa pelin aloitusta helpottamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Onko muuten mitään käsitystä milloin wipet loppuu? Beta-vaiheessa vuonna x? Sitä ennen en taida peliä hommata vaikka kiinnostaa muuten.
 
Onko muuten mitään käsitystä milloin wipet loppuu? Beta-vaiheessa vuonna x? Sitä ennen en taida peliä hommata vaikka kiinnostaa muuten.

Nää on nykysin jaettu 3 osaan. repruun,invontory ja rahat, että luusis esim quanta kun tulee niin sillon saattas nollauntua rahat. Riippuu vähän päivityksistä.

Tulihan tuo viimein pihalle kun tuntu että jäi johonkin limpoon.

lyhyt yhteen veto jos ei joku jaksa lukea. Eli milloin niin ensi vuoden aika 2 eri vaiheessa. Ensin tuodaan Shardid tämä ei nosta pelaaja määrää serverillä. Ja loppuvoudesta tuodaan DSG nodet (tää on tavallaan stattinen server mesh) , Tässä vaiheessa peliin tuodaan myös Pyro
 
Free fly tulossa:

To celebrate the galaxy's premier aerospace event returning to microTech, Star Citizen will be free to play during the event (November 19 until December 1). The biggest ship show in the universe will feature 12 ship manufacturers or groups of manufacturers during its run as each day sheds a light on a different company.
 
Tobii Eye Tracker 5 näimmän 15% alessa IAE:n ajan.


--------------------------------------------------------------------------------------------------


Same crap again ;-P

 
Viimeksi muokattu:
Muutaman päivän ny pelaillu 3.15 ja erittäin stabiilisti on kyllä toiminu. Muutamat suht ärsyttävät game breaker bugit on löydetty ja esim vankilaan joutuminen tarkottaa todennäköisesti sitä että vapauduttas menetät pääsi. :dead:
Siihen ei auta tiettävästi mikään muu kuin account reset, joka toki tapahtuu apout 15 minuutissa.

Mutta mukavan jouheasti kyllä pyörii, poislukien toki Orison joka on vielä melkonen fps:n tappaja.
 
Nyt on aika ansaita aluksia lahjapaketteja keräämällä.

 
Viimeksi muokattu:
CIG leikkasi Luminalia lahjapakettien hinnan 1000 aUEC > 250 aUEC.

Mulla tais pakettien keräilyhalu loppua tähän, miten sulla.

 
Faktoja siitä mikä on mahdollista toteuttaa ja mikä on mahdotonta toteuttaa Star Citizen:issä.

 
Onko tietoja mahdollisesta free fly:sta tai kenestäkään joka voisi lahjoittaa tämän pelin? Pelaamaan tekisi mieli päästä mutta ei oikein rahaa ole sijoittaa tähän.
 
Onko tietoja mahdollisesta free fly:sta tai kenestäkään joka voisi lahjoittaa tämän pelin? Pelaamaan tekisi mieli päästä mutta ei oikein rahaa ole sijoittaa tähän.

Varmat:
invictus week on toukokuussa
citizen con on lokakuussa
iae on marras joulukuun vaihteessa

Sit yleensä on ollu kun on tullut uusi päivitys eli maalis-huhtikuun vaihteessa

Minua vain tuo yksinpeli Squadron 42 kiinostaa niin näköjään sen tekemiseen voi mennä vielä jopa 2 vuotta :rofl:

Jared muutti tai on muuttamassa UK, niin jos sitä näkisi enemmän ISC tavaraa squdronin puolelta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 909
Viestejä
4 560 542
Jäsenet
75 062
Uusin jäsen
P3rtsa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom