Star Citizen

Miltä se 3.5 PTU tuntuu lentomallin osalta? Joko aletaan olla ED steroideilla? Onko aluksissa massan ja koon tuntua jo?
 
Miltä se 3.5 PTU tuntuu lentomallin osalta? Joko aletaan olla ED steroideilla? Onko aluksissa massan ja koon tuntua jo?

No nyt pääsee itse toteamaan, ku 3.5 PTU tuli avoimeksi

EDIT: mikäköhän on muuttunut, ku en pääse bindaamaan throttlea hiiren rullaan :confused:
Bindausvalikossa on paikat throttle up/down, mut mun mielestä joskus on ollut pelkkä throttle kuten ED:ssä?
Anyways lentäminen on melkein mahdotonta ilman tota asetusta:confused2:
 
Viimeksi muokattu:
post.jpg


New Merchandise! - Roberts Space Industries | Follow the development of Star Citizen and Squadron 42

Kunnon true believerina ja fanipoikana pistin heti pari putelia tulemaan. :smoke:
 
No nyt pääsee itse toteamaan, ku 3.5 PTU tuli avoimeksi

EDIT: mikäköhän on muuttunut, ku en pääse bindaamaan throttlea hiiren rullaan :confused:
Bindausvalikossa on paikat throttle up/down, mut mun mielestä joskus on ollut pelkkä throttle kuten ED:ssä?
Anyways lentäminen on melkein mahdotonta ilman tota asetusta:confused2:
Johtuu siitä kun nyt on throtlelle näppäimistöllä kahdet säädöt toinen on full on/off ja toinen on tavoitenopeus/teho asetus ts bindaus ei tapahdu samoin kuin aikaisemmin ts homma ei toimi jos yrität laitaa rullaan tuon full on/off asetuksen.
 
Spectrum - v3.8.6

Chris Roberts oli viikonloppuna pelin forumille kirjoitellut lämpö- ja ylikuumentumismekaniikan ideasta juurta jaksain.

En ole Star Citizeniä pelannut sen enempää kuin että kävin kertaalleen hangaarimoduulissa aikanaan pyörähtämässä, mutta striimeissä ei kaikista intuitiivisimmalta ratkaisulta ole koskaan vaikuttanut lennon yhtäkkinen katkeaminen. Jos sellaista nyt enemmänkin tapahtuu.

Sinänsä on hyvä merkki että mikromanageroinnista syytetty CR toi asian toverituomioistuimen eteen, kun firman palkkalistoilta saattaa löytyä huomattavasti vähemmän halukkaita jakamaan äkkipikaiselle omistajalle vastakkaista mielipidettä. Puolestalipojia toisaalta riittänee, jos urakehitys on sidottuna "odottelee "CR:n hyväksyntää"-aatteeseen.
Toisalta tuo vanha "tylsä" lentomalli syntyi RSI Foorumin tahtoa tarkaan kuunnellen (lentomalli vesitetiin vähitellen foorumivalitajien tahdosta) ts se ei aina ole hyvä idea kuunnalla pelaajia kun ne haluaa "helpon" pelin mutta "helppo" peli ei ole kiva peli.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä 3.5 version pelaajahahmon naamapäivitys tekee myös FOIP:in käytön siedettävän näköiseksi

 
Totta helvetissä tajusin että se oli aprillia. :facepalm:
En sanonut että et olisi tajunnut että se oli aprillia, sanoin että se itsessään oli monen tason sarkasmia, eli sinä olit sarkasmista sarkastinen sarkasmixsarkasmi=tosikko? o_O
 
Ei kyllä kovin suurta ostoryntäystä corsairi nimikytkyllä aiheittanut kun mennä päivinä on myyntiä oli huippupäivänäkin alta 300k, verraten vaikka (ehkä vähän epäreilustikkin) ystävänpäivänä julkaistuun horny-hornetin myyntiin....

Ostin kaksi, nimesin toisen erään erittäin tunnetun Scifi franchinen aluksen mukaan ja myin 50% voitolla eteenpäin. Sain omani melko halvalla.
 
Star Citizen Alpha 3.5 Quick Start Guide
paljon muutoksia edelliseen 3.4 versioon nähden
joten kannattaa katsoa ennen kuin yrittää pelata


 
Vaikuttaako 3.5 jo valmiilta vai onko vielä pahoja bugeja? Roadmapin mukaan puuttuisi enää Origin 315p, 325a ja 350R rework.
 
Vaikuttaako 3.5 jo valmiilta vai onko vielä pahoja bugeja? Roadmapin mukaan puuttuisi enää Origin 315p, 325a ja 350R rework.

Star Citizen Alpha 3.5.0p PTU.1373277

Major Known Issues:
  • Some ships are unable to connect when landing, bouncing back into hover. W/A: Power off quickly after touchdown.
  • Players are frequently killed instantly in their cockpit during dogfights.
  • No-fly zone autopilot take over is inconsistent.
  • Mission and party markers can remain on the screen.
  • Several items on store shelves cannot be purchased via interaction mode.
Ja noiden lisäksi mystisiä server stalleja ja ship AI & ESP bugittaa yhä. Ja ainakin omissa pelisessioissa HUD/UI toimii vaihtelevalla menestyksellä, en tosin tiiä johtuuko vaan aluksista millä lentelen.
 
Vaikuttaako 3.5 jo valmiilta vai onko vielä pahoja bugeja? Roadmapin mukaan puuttuisi enää Origin 315p, 325a ja 350R rework.
Se on nyt kaikille avoimessa PTU:ssa joten pääse testailemaan itse jos haluat.

Origin 315p, 325a ja 350R ei tule heti 3.5 julkaisussa vaan myöhemmässä 3.5.x päivityksessä eli 3.5 julkaisu odottaa vain sitä että bugeja saadaan liiskattua lisää tämän PTU:n aikana.

-----

Squadron 42 Monthly Report: February 2019

-----

Major Known Issues:
...
Ja noiden lisäksi mystisiä server stalleja ja ship AI & ESP bugittaa yhä. Ja ainakin omissa pelisessioissa HUD/UI toimii vaihtelevalla menestyksellä, en tosin tiiä johtuuko vaan aluksista millä lentelen.
Itselläni on ollut sitä ongelmaa että päädyn Zombi servereille joilla ei ole muita pelaajia ja vähän kaikki toimii niin tai näin ts serverejä jotka olisi pitänyt tappaa jää kummintelemaan ja niille ohjataan pelaajia.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli nyt kuitenkin lauantaina sitten imutettua PTU ja pitää ihmetellä miksei 3.5 ole jo livessä, sen verran hyvin toimi ainakin itellä. :)
FPS toki vähän sukeltaa ArcCorpissa mutta jestas miten huikea paikka se onkaan, lähestyminen Area18:n laskeutumisaluetta yön pimeydessä planeetan valoissa oli kyllä upea näky. :drool:
Ja sitten se tramikyyti landing padilta "keskustaan", huhheijaa, ehkä yksi hienoimpia kokemuksia missään peleissä koskaan. Odotin vastaavaa kuten Hurstonin junakyytiä mutta tuo tramihan olikin ihan eri juttu, upeasti tehty.
 
Tuli nyt kuitenkin lauantaina sitten imutettua PTU ja pitää ihmetellä miksei 3.5 ole jo livessä, sen verran hyvin toimi ainakin itellä. :)
FPS toki vähän sukeltaa ArcCorpissa mutta jestas miten huikea paikka se onkaan, lähestyminen Area18:n laskeutumisaluetta yön pimeydessä planeetan valoissa oli kyllä upea näky. :drool:
Ja sitten se tramikyyti landing padilta "keskustaan", huhheijaa, ehkä yksi hienoimpia kokemuksia missään peleissä koskaan. Odotin vastaavaa kuten Hurstonin junakyytiä mutta tuo tramihan olikin ihan eri juttu, upeasti tehty.

Täysin samaa mieltä. Ainoa, etten tykkää uudesta kaasunhallinnan tavasta. Siis siitä että asetetaan maksiminopeus ja sitten painellaan haluttua thrusteria.
Oon niin tottunut että alus liikkuu eteen/taakse hiiren rullasta ja lateraalithrusterit reagoi aina kun vaan niitä painaa.

Toki tätä voi simuloida tiettyyn pisteeseen asti uudella cruise controllilla, muttei se silti oo sama asia
 
Tuli nyt kuitenkin lauantaina sitten imutettua PTU ja pitää ihmetellä miksei 3.5 ole jo livessä, sen verran hyvin toimi ainakin itellä. :)
FPS toki vähän sukeltaa ArcCorpissa mutta jestas miten huikea paikka se onkaan, lähestyminen Area18:n laskeutumisaluetta yön pimeydessä planeetan valoissa oli kyllä upea näky. :drool:
Ja sitten se tramikyyti landing padilta "keskustaan", huhheijaa, ehkä yksi hienoimpia kokemuksia missään peleissä koskaan. Odotin vastaavaa kuten Hurstonin junakyytiä mutta tuo tramihan olikin ihan eri juttu, upeasti tehty.
Tuo FPS sukeltaminma ja tähtäyksen tarkuuden heikkenemin on sellaisia että niidenkanssa täytyy oppia elämään ainakain tämän 3.5:den ajan kun syy on se että pelipalvelin alkaa ollla liian kovalla kuormituksella (sen palvelimen FPS tipuu pahimilaan alle 5:den), tämä tilanne ei korjaannu ennen kuin tuonne palvelinpäähän tulee uusia ominaisuuksia käytöön (server meshing tms).
 
Viimeksi muokattu:
Tuli nyt kuitenkin lauantaina sitten imutettua PTU ja pitää ihmetellä miksei 3.5 ole jo livessä, sen verran hyvin toimi ainakin itellä. :)
FPS toki vähän sukeltaa ArcCorpissa mutta jestas miten huikea paikka se onkaan, lähestyminen Area18:n laskeutumisaluetta yön pimeydessä planeetan valoissa oli kyllä upea näky. :drool:
Ja sitten se tramikyyti landing padilta "keskustaan", huhheijaa, ehkä yksi hienoimpia kokemuksia missään peleissä koskaan. Odotin vastaavaa kuten Hurstonin junakyytiä mutta tuo tramihan olikin ihan eri juttu, upeasti tehty.

Siis tämä kaikille tarjolla? :drool: (kävin oma ehtoisella jäähyllä tästä langasta ja tiedä mistään mitään :tdown: ) 3.4.3 näyttäis tulevan.. no ladata ja kattoo mitä tulee jos tulee......
 
Siis tämä kaikille tarjolla? :drool: (kävin oma ehtoisella jäähyllä tästä langasta ja tiedä mistään mitään :tdown: ) 3.4.3 näyttäis tulevan.. no ladata ja kattoo mitä tulee jos tulee......
3.5 live tulee varmaan ihan kohta puolin niin lataa silloin :)
 
No äh.. Lataan sit uudestaan mut kait tota 3.4 vois testata kunhan hetken nuksuis. Tällä hetkellä kesken Kingdom come deliverance, et ei kai kiirettä kun kyseinen pelikin tarjoaa mahtavaa tarinaa.
 
Gamescom 2949 Details
Everything that's happening during Gamescom Week

Jup CIG ei ole tänävuonna itse varsinaisessa Gamescom:issa.


---------------------------------------------------

Viikokirje Sneak Peek

Cloud_Imperium_Games_Vanduul_Head_Detailed.jpg



---------------------------------------------------

No äh.. Lataan sit uudestaan mut kait tota 3.4 vois testata kunhan hetken nuksuis. Tällä hetkellä kesken Kingdom come deliverance, et ei kai kiirettä kun kyseinen pelikin tarjoaa mahtavaa tarinaa.

3.5 PTU on kaikille avoimena tällähetkellä jos lataa sen 3.5 PTU:n niin sen tiedostot voi hyödyntää myös 3.5 Liven version asennuksessa (sitten kun se tulee) niin että 3.5 tiedostoja ei joudu lataamaan kahdesti vaikka aloittaisi PTU versiolla.

"... Tällä hetkellä kesken Kingdom come deliverance, et ei kai kiirettä kun kyseinen pelikin tarjoaa mahtavaa tarinaa."

Juu ei SC:tä vielä kannata ottaa siksi tärkeimmäksi aktiivisimmin pelaamakseen peliksi, jos sen tekee niin pelaa vain uutuuden viehätyksen puhki ennen kuin peli on edes valmis.
 
Viimeksi muokattu:
Tästä muutama juttu jokakannattaa huomioida

"...

IMPORTANT: Please be sure you are on launcher version 1.1.1,
fully updated, before you begin downloading the 3.5 patch.


Major Known Issues:
  • When exiting the options menu on the character customizer screen, the options will remain up disabling the players' control. W/A: Avoid using the options menu during character customization.
  • If the player exits the game with the mobiGlas still open they will return to the universe with a blurry screen. W/A: Close mobiGlas before exiting.
  • Delivery boxes can fall through the flooring of some ships.
  • Ships do not leave behind cargo when destroyed.
  • Ruto's hologram is missing.
  • Ruto's entry mission will sometimes fail to complete.
  • Some Area18 labs lack atmospheric pressure.
  • Ships can exceed their speed limits by turning slightly while accelerating.
  • Weapon projectiles/tracers occasionally diverge significantly from the player's point of aim.
  • Dying with chat open may cause the player to be unable to respawn correctly. W/A: Relaunch client.
  • Trying on clothing at Casaba can sometimes result in the loss of armor pieces.
  • Ship bed logout may be unreliable or inconsistent.
  • Stowed items can sometimes appear attached to the players' legs.
  • Switching to external camera from the pilot seat and back when reset the HUD and chat.
..."

Sitten on se että 3.5 ei pyöri yhtä jouhevasti kuin 3.4 koska nyt pelissä olevan kolme plabeetaa alkaa olla liikaa serveripääle jossa ei ole vielä pelaajan päässä olevia bindcullingia eikä OCS:ää minkälisäksi tarvitaan varmaan myös jonkintason server meshing enne n kun keliin lisätään 4/5 planeetta.

Jos haluatte pelata FPS:ää tai tapella kullola hävittäjä vastaan hävitäjä se on parempi 3.5 versiossa tehtä Arena Comanderin puilella eikä PU puolella koska AC:ssa ei ole sitä isoa mailmaa syömässä serveriresurseja.


 
Viimeksi muokattu:
Itsellä kaatuu latausruutuun joka kerta ilman mitään sen kummempaa ilmoitusta. Clientti on uusin 1.1.1 et siitä ei pitäisi olla kiinni. Verify ei auttanut asiaa.
 
Komean näköinen planeetta. Laskeuduin jonkun random rakennuksen katolle ja tipuin jalan kulkiessa rakennuksen läpi. Sellainen ensituntuma

Arcorpissa on aikapaljon niin korkeita rakennuksia että niiden yläkerrokset on lentokieltovyöhykkeen yläpuolella ja vain laskeutumistason sisältävistä rakennuksista on pyritty aktiivisesti testaamaan/varmistamaan tuo että niille voi oikeasti laskeutua ja että niiden päällä voi liikua (Arcorp:han muodostetaan prpseduraalisella avustuksella ja tuo on eka kaupunki versio siitä ts bugeja vielä löytyy).


-----------------------------------------------------------------------------


Itsellä kaatuu latausruutuun joka kerta ilman mitään sen kummempaa ilmoitusta. Clientti on uusin 1.1.1 et siitä ei pitäisi olla kiinni. Verify ei auttanut asiaa.
Siellon ollu servut jumissa.
Ei ole varsianisesti yllätys kun tämä 3.5 versio tuo peliin paljon sellaisia (starter) aluksia joita ei aikaisemmin ollut olenkaan ja itse Arcorp tuo uudenlaisen pelialueen niin on varmaan paljon sellaisia pelin kokeilijoita jotka ei ole vielä koskaan aikaisemmin kokeilleet (Star Citizenin omistavista pelaajista itseassa peliä tähänmennessä kokkeilleiden osuus on vissiin vieläkin selvästi alle 50% ts pelaajamäärä voi kasvaa yllättäen merkittävällä hyppäyksellä) ts kuormituspiiki voi ola isompi kuin mihi RSI varautui sitten on vielä se että 3.5 puskee nykyiset virtuaaliserverit äärirajoileen.


-----------------------------------------------------------------------------


Mistäs tuon launcherin version voi tietää?

launchudta.PNG


Tuota tarjotaan heti RSI Laucherin käynnistyksenjälkeen (siis ennen kuin olet kirjautunut) se tarvii asentaa ennen kuin kirjautuu ts älä ohita sitä.



launchversio.PNG


Tuolta näkyy Launcherin versio.
 
Viimeksi muokattu:
3.5 Server Issues

"...



3.5 SERVER ISSUES - APRIL 19TH

Created by:
MAPS - CIG
14 hours ago

There are currently a few known issues with some new back-end services that are causing a variety of problems for users, up to and including a server crash. The issues are progressive overtime and are remedied with a server restart.

KNOWN SYMPTOMS:



    • Infinite Loading Screens
    • Broken Shops
    • Broken ASOP Terminals
    • Crash on Start-Up
We are aware of the issues and are currently working to resolve them as quickly as possible and will provide you with updates on this page as we have them. Thank you for your patience!

UPDATES:



    • Testing a fix that should help alleviate some of the issues, but not all. We are still working on additional fixes.
    • Testing went well and we successfully implemented the hot fix which should provide improvement. We're still investigating additional fixes.
    • We're actively testing a client-side fix and if all goes well, we'll roll it out which should help stabilize the environment.
    • We've successfully released the client-side fix which should improve stability. We'll be monitoring throughout the weekend to determine if additional fixes are needed. Thanks again for your patience!
RELATED ARTICLES

..."


---------------------------------------------------------

Telemetriasivu oli ilmeisesti uudistunut tai sitten en ole vain aiemmin huomannut
upload_2019-4-20_8-23-59.png

En näkyviin saatavan sisällön puolesta huomaa mitään eroa.

Käyttöliitymää on ehkä vähän päivitetty ja tuo kerää tietoja ilmeisesti nyt täysin realia-ajassa muistakin koneista kuin omasta (muiden koneiden tiedoissa oli aikaisemmin muisitaaksenin vuorokaudenviive).
 
Viimeksi muokattu:
Kokeilinpa piiitkästä aikaa tätä. Launcher 1.1.1 ja LIVE 1473310. Oma 325a on näkymmä väliaikaisesti uusittu 300i, mutta ei sen väliä ja jostain syystä minulla on niitä kaksi. Peli rullaa paljon paremmin kuin aiemmin ja key bindien ihmettely jälkeen pääsin matkalle Olisar -> ArcCorp. Ensimmäisellä kertaa kaatui menuun kesken matkan. Toisella kerralla alus valitti moottoreista ja tippui kesken matkan QT:sta. Meni hetki tapellessa, että NavComputer suostui laittamaan waypointteja HUDiin, mutta pääsin lopulta ArcCorpille. Siellä otin kohteeksi Area18 ja QT sinne -> peli kaatui desktopille.

Uusi käynnistys ja tarjolla oli samaan instanssiin palaaminen [ -napilla tai ei palaaminen ] -napilla. Jo oli helpot laitettu, kun nuo varmasti on jonkun jenkki layoutin mukaiset :dead: Noh, eihän sinne alukselle enää takaisin päässyt ja molemmat kadonneet alukset 7:30 odottelun takana. Nyt kolmas kerta ja matkalla ArcCorpiin, saa nähdä miten käy...

EDIT:
Kolmas kerta ja tunnin jälkeen sama homma. Kaatuu kun ArcCorpissa ottaa QT:n kohti Area18:sta. Noh, koitetaan taas parin vuoden päästä uudelleen.
 
Viimeksi muokattu:
Onko tämä jo siinä vaiheessa että uskaltaa kokeilla ns. sunnuntaipelaajana? Jos tunti-pari viikossa pelaa. Ei varmaan Steamissä ole? Anteeksi tyhmät kysymykset.
 
Ei tämä kyllä oikein missään sunnuntaipelailu kunnossa ole, koska edelleen selkeästi alpha testi vaiheessa. Kolme kertaa yritin Olisarista ArcCorpiin ja joka kerralla CTD. Kerran pääsin CTD:n jälkeen takaisin samaan instaan, mutta ukko oli heitetty aluksesta pihalle ja huitoi vain hervottomasti käsillään.

Sitten koitin tavaran nouto missiota läheisestä kuusta. Se meni siihen saakka ok, kunnes missio vain yhtäkiä feilasi vaikkei aikarajaa ollut. Kantelin niitä laatikoita ja koitin löytöää sitä oikeaa boksia, mikä sitten feilin jälkeen löytyikin, mutta sille ei voinut enää tehdä mitään. Sain kuitenkin lastiruuman luukun kanssa tappelun jälkeen kaksi jotain muuta boksia aluksen sisään. Välillä ne lootaat tentelivät ympärinsä kun luukun sulki, tai sitten ne vain menivät luukun läpi planeetan pinnalle. Ei nuo vapaat fyysiset objektit ihan kyllä pelaa vielä. Ja kyllä se mineraaliboksi ainakin tuntui jotenkin tunnistuvan, koska yksi pääte sen tunnisti aluksen sisällä olevan.

Seuraava noutomissio oli pakettiautomaatista toiseen kuskaaminen. Loota löytyi helposti pakettiautomaatista, mutta sen kantaminen alukselle on kyllä hidasta. Toki kolikot loppuivat parkimittarista ja alus piti pyytää uudelleen parkkikselle. Seuraava ongelma oli aluksen tavaratila. Välillä 300i luukku aukesi ja sitten kun sitä olisi tarvinnut, niin ei auka enää millään. Tappelin sen kanssa jo tuossa yllä olevalla missiolla, mutta nyt avaruusasemalla se ei enää auennut ollenkaan. Onneksi sain käveltyä loota kourassa aluksen sisään ja tiputin boksin aluksen lattialle. Tämän mission sain suoritettua ja 5 tunnin pelaamisen saldo 3400 aUEC :rofl: Ensimmäistä kertaa tuli nyt sitten testiksi ostettua armorit, aseet, lippaat ja muut tilpehöörit ukolle. Ehkä kaikessa, navigoinnissakin, kaipaa kuitenkin sitä 2D listaa, mistä nopeasti valita juttuja.

Viisi vai kuusi kertaa tässä ajassa CTD. Olkoonkin kuinka immersion vuoksi, niin kyllä tuo QT ja boksien kantaminen kestää toooodella pitkään reaaliajassa. Periaatteessa 10 - 15 min tuijotat hyperavaruutta ja mitään ei oikein voi tehdä.
 
Kokeilinpa piiitkästä aikaa tätä. Launcher 1.1.1 ja LIVE 1473310. Oma 325a on näkymmä väliaikaisesti uusittu 300i, mutta ei sen väliä ja jostain syystä minulla on niitä kaksi. ...
Tuo kaks 300i mallia on todennäköisesti anomalia kun toinen on PU loaner ja toinen on AC loaner
(hommassa olisi järkeä silloin jos ne olisi erialukset esim. Carrackin PU loaner on Aquila mutta AC loaner on Superhornet)
myös se on anomalia että AC loaneria pystyy käyttämään PU:ssa
(se poistuu joskus sitten kun ne ehtii pävitää peliin kyvyn erotella PU ja AC loanerit täysin toisistaan).

...
EDIT:
Kolmas kerta ja tunnin jälkeen sama homma. Kaatuu kun ArcCorpissa ottaa QT:n kohti Area18:sta. Noh, koitetaan taas parin vuoden päästä uudelleen.
Tämä kikka joskus toimii

Mene aluksen punkaan nukkumaan heti senjälkene kun saavuit ArcCorpin kiertoradalle ja kirjaudu ulos pelistä kirjaudu takaisen peliin ja tee se QT lento Area 18:sta kun homman tekee noin on mahdollisuus että pelin kaatumisen jälkeen aloituspaikka onkin vaihtunut Area 18:sta Olisarin sijasta ts ei tarvi enää lentää kokomatkaan uudelleen.


===============================


Onko tämä jo siinä vaiheessa että uskaltaa kokeilla ns. sunnuntaipelaajana? Jos tunti-pari viikossa pelaa. Ei varmaan Steamissä ole? Anteeksi tyhmät kysymykset.

3.5 tuli just ulos ja on vielä hyvin epävakaa kannataa odortaa että ehtii päivittyä 3.5.1/3.5.2 versioksi ts viikon tai pari sen jälkeen uskon että on kutakuinkin yhtävakaa kun 3.4.x oli sen loppuaikana.

Jos haluat heti kokeila riitävän vakaata pelaamista niin kokeile Arena Commanderia tai Star Marinea PU:n sijasta.

Niin ja jos sula ei vielä ole peliä niin tarvii odotella ilmaiskokeilu hetkleä, niitä tulee säännöllisen epäsäännöllisesti eri juhlahetkien/pelitapahtumien yhteydessä.

Peliä/pelejä (Star Citizen ja Squadron 42) ei kannata ostaa tällähetkellä jos aikomuksena on vain ostaa valmis peli koska sen valmiin pelin saantiin on vielä vähintää yli vuosi.


===============================


... Sain kuitenkin lastiruuman luukun kanssa tappelun jälkeen kaksi jotain muuta boksia aluksen sisään. Välillä ne lootaat tentelivät ympärinsä kun luukun sulki, tai sitten ne vain menivät luukun läpi planeetan pinnalle. Ei nuo vapaat fyysiset objektit ihan kyllä pelaa vielä. ...
3.4 versiossa ne oli jo varsin luotettavalla tasolla mutta tässä 3.5 versiossa ne on tällähetkellä rikki osassa aluksista.

Yksi tärkeä seikka joka merkitsee
Pudotitko sen paketin sinne lastiruumaan vai sijoittiko sen paketin sinne lastiruumaan.
Se on merkittävä ero, jos paketin vain pudottaa lastiruumaan on tällähetkellä merkitävä riski siitä että se jossainvaiheessa tipahtaa ulos itsestään.

... boksien kantaminen kestää toooodella pitkään reaaliajassa. ...
Kai hoksasit että boksia kantaessa voi myös juosta kun se tekee hiirenrullalla säätäen pystyy löytämään nopeuden jolla ei väsähdä liian nopeasti, myös raskaan armorin käyttö boksinkanto missionilla on moka joka kostautuu väsähtämisenä hölkätessä.

... Periaatteessa 10 - 15 min tuijotat hyperavaruutta ja mitään ei oikein voi tehdä. ...
Homma muutuuhuomattavasti järkevämmäksi siinävaiheessa kun peli on niin vakaa että uskaltaa QT lennonaikana nousta pilotinpaikalta pelkäämättä aluksesta tipahtamista koska silloin voi QT lennonaikana tehdä muuta (kuten huoltaa aluksen muita komponeteja tai pukuaan tai aseitaan jne).
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 136
Viestejä
4 484 800
Jäsenet
74 173
Uusin jäsen
kaljakonna

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom