Star Citizen

mikä lie musta aukko oli käynyt siinä kahden padin välissä missä mulla alus oli parkissa :D
Hetkonen siis et Olisariin mennessä laskeutunut sillä "virallisella tavalla" padille.

Nimittäin jos olen ymmärtänyt oikein niin hahmon spawn sijainti siirtyy aluksesta Olisariin siinävaiheessa kun alus menee Olisarin alusvarastoon.

Eli jos ei parkkeeraa alusta alustalle ja se alus sattuu säilymään hengissä peliinkirjautumisiesi välisen ajan Spawnaat alukseen.

Se että alus oli 20.000000km päässä selittyy sillä että joku/jokin on tönäissyt sitä
(tyhjien alusten tönäyksissä/törmäyksissä on vieläkin sitä bugia että ne joskus antaa kohtuuttoman kovan nopeuden törmäyksen kohteelle).
 
Hetkonen siis et Olisariin mennessä laskeutunut sillä "virallisella tavalla" padille.

Nimittäin jos olen ymmärtänyt oikein niin hahmon spawn sijainti siirtyy aluksesta Olisariin siinävaiheessa kun alus menee Olisarin alusvarastoon.

Eli jos ei parkkeeraa alusta alustalle ja se alus sattuu säilymään hengissä peliinkirjautumisiesi välisen ajan Spawnaat alukseen.

Se että alus oli 20.000000km päässä selittyy sillä että joku/jokin on tönäissyt sitä
(tyhjien alusten tönäyksissä/törmäyksissä on vieläkin sitä bugia että ne joskus antaa kohtuuttoman kovan nopeuden törmäyksen kohteelle).
niin siis jätin aluksen siihen kahden padin väliin tyhjään, että kun aloitan pelin uudestaan niin herään siitä samasta paikkaa mutta nyt heräsin sieltä aivan helvetin kaukaa :) on muuten melko kovaa tönäissyt että kolmessa tunnissa alus lentää noin kauvas :D

siis näin
upload_2019-1-8_21-14-12.png
 
Viimeksi muokattu:
niin siis jätin aluksen siihen kahden padin väliin tyhjään, että kun aloitan pelin uudestaan niin herään siitä samasta paikkaa mutta nyt heräsin sieltä aivan helvetin kaukaa :) on muuten melko kovaa tönäissyt että kolmessa tunnissa alus lentää noin kauvas :D

siis näin
upload_2019-1-8_21-14-12.png
Esim. tuo Olisarin pyörivä kehä voi aiheuttaa alukseen niin kovan (bugi) tönäyksen että alus liikuu sairaan nopeasti ts se voi todellakin ehtiä niin kauas siinä kolmessatunnissa.

Tuota voi halutessaa kokeilla niin että tökkii toisella aluksllala tyhjä aluksia noita Olisarin pyöriviä kehiä kohden, joskus lopputuloksena on se että kehä antaa siihen osuvalle alukselle todella kovan pakonopeuden.


-------------------------------------------------------------------------

SQ42 Monthly Sneak Peak

CloudImperiumGames_Squadron42_Titan.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Esim. tuo Olisarin pyörivä kehä voi aiheuttaa alukseen niin kovan (bugi) tönäyksen että alus liikuu sairaan nopeasti ts se voi todellakin ehtiä niin kauas siinä kolmessatunnissa.

Tuota voi halutessaa kokeilla niin että tökkii toisella aluksllala tyhjä aluksia noita Olisarin pyöriviä kehiä kohden, joskus lopputuloksena on se että kehä antaa siihen osuvalle alukselle todella kovan pakonopeuden.

joo siis tää olikin aivan eka kerta että näin kävi :) mutta joo pitää testata joskus että puskis jonkin aluksen siihen renkaaseen :rofl:


-------------------------------------------------------------------------

SQ42 Monthly Sneak Peak

CloudImperiumGames_Squadron42_Titan.jpg
 
Se että alus oli 20.000000km päässä selittyy sillä että joku/jokin on tönäissyt sitä
(tyhjien alusten tönäyksissä/törmäyksissä on vieläkin sitä bugia että ne joskus antaa kohtuuttoman kovan nopeuden törmäyksen kohteelle).

Olikos tässä jo se mukana, että crusader kiertää stantonia ja olisar crusaderia. Eli se alus olisi paikallaan muut kohteet vaan ovat toisaalla. Kuut ja Planeetat pyörii, mutta kiertääkö ne aurinkoa niin ei jaksa muistaa.

Edit: Tuli vaan mieleen kun 3.X versiossa oli semmonen bugi että jos lataamine kesti liian pitkään niin spanasit tyhjään avaruuteen et sinne olisiarin sänkyyn ja tähän oli se selitys että se olisar liikkuu.
 
Viimeksi muokattu:
Olikos tässä jo se mukana, että crusader kiertää stantonia ja olisar crusaderia. Eli se alus olisi paikallaan muut kohteet vaan ovat toisaalla. Kuut ja Planeetat pyörii, mutta kiertääkö ne aurinkoa niin ei jaksa muistaa.

Edit: Tuli vaan mieleen kun 3.X versiossa oli semmonen bugi että jos lataamine kesti liian pitkään niin spanasit tyhjään avaruuteen et sinne olisiarin sänkyyn ja tähän oli se selitys että se olisar liikkuu.
Kun Hurston tuli peliin se tuli todellisella akselinsa ympäri pyörimisellä mutta sitä en muistaa että kiertääkö se myös Stantonin ympärä jo vai ei.

Olisar kiertää jo Crusaderin ympäri mutta sitä en muista kiertääkö Crusader vielä Stantonin ympäri vai ei.

Jokatapauksessa kun alus tulee riittävänlähelle Hurstonia, Olisaria tms kohdetta (kuten kuut) sen referensin piste on se Olisar, Hurston, kuu, tms niin että alus kiertää sen mukana, tarkoittaa sitä että kun aluksella pysähtyy se on pysähdyksissä suhteessa siihen Olisar, Hurston, kuu, tms ei suhteessa kentän absoluutiseen koordinaatistoon, sensijaan jos alus ei ole lähellä mitään tällaista kohdetta sea alus on ilmeisesti (ainakin tällähetkellä) pysähdyksissä todellliseen koordinaatistoon nähden ts alus ei yksin kierrä Stantonia.

Pelaajat ovat onnistunet myös laitamaan aluksen kiertämään kuun keirtoradalla kuun ympäri (se on aika kinkkinen temppu kun aluksen nopeus, suunta ja kiertoradan korkeus pitää saadaa juuri oikeaksi eikä pelissä ole senkaltaisia mittareita joista nuo kaikki tiedon näkisi helposti).

SC aluksethan on niin tehokkaita että niiden ei tarvi välitää mistään kiertorata dynamiikasta mutta ne pystyy temeään sen jos pelaaja sen haluaa tehdä.
 
Viimeksi muokattu:
Sielä olis taas tarjolla uutta PTU:ta 3.4.2
Tuossa on aika kovasti päivityksiä moniin pitkäikäisiin bugeihin, kuten siihen että alusten shieldeisä on ollut pieniä reikiä niin että tietyynkohtaan alusta ampumalla ammus on ohittanut suojat kokonaan.

"...
Testing Focus
  • General gameplay
Major Known Issues:
  • Dropped mission crates can sometimes transport to map origin and become unrecoverable.
  • REC ship rentals show as "undefined" and can not be completed.
  • Ship AI can appear immobile and in a bad state.
  • Ship canopies can randomly open and close.
Feature Updates
Missions
  • Increased the time limit for visiting mission givers and adjusted the cooldown on various missions.
Ships and Vehicles
  • Removed additional cargo capacity from 600i touring to match design intent.
  • Added restricted areas, similar to no-fly zones, specific to vehicles at Lorville gates.
Bug Fixes
  • Perimeter gates at Lorville should no longer always show the gate as the transit destination on train displays.
  • Fixed incorrect mesh in some areas of Lorville's no-fly zone.
  • Fixed invisible collision area in one of the underground facilities on Hurston.
  • Missions should no longer fail if/when your ship is stored by ATC.
  • There should now be audible ambience in Lorville's admin office.
  • Opening the scanner while spooling your quantum drive should no longer cause a large drop in performance.
  • Fixed graphical issues in the hangar elevators at various rest stops.
  • Delivery lockers should no longer remain stuck open after abandoning the mission.
  • Multiple unrelated missions should no longer use the "bounty danger" text.
  • The Freelancer MAX should now have working headlights.
  • The Freelancer MAX should now be lockable.
  • Players should no longer have the option to "inspect" or "stow" delivery crates.
  • Fixed missing Ruto/Eckhart collect/delivery variant missions.
  • Increased turret respawn range at underground facility to avoid them respawning too quickly.
  • Expanded underground facility missions to accomodate more locations.
  • "Bad Token" text should no longer be present in the on-foot keybinds section.
  • The Reliant Kore should no longer have placeholder text on various VMA item ports.
  • Arena Commander classic race checkpoints should now properly trigger within the rings.
  • FPS combat AI should no longer exhibit a response delay after shooting the first opponent.
  • Ships should no longer have small holes in their shields that allow damage to pass through.
  • FPS AI should now consistently engage after the player runs away and returns to combat.
  • "Joker" ship weapon manufacturer should now have a logo.
  • Player bounty missions should now correctly appear.
  • Added audio effects to mining arm transitions.
  • The objective marker for the leader in a Scramble Race should now properly be a seocndary style marker.
  • The VMA should now save loadouts when used within player hangars.
Technical
  • Fixed 11 client crashes.
  • Fixed 4 server crashes.
..."
 
mikä ihme siinä on että he eivät saa sitä mobiglas bugia korjattua?? aina kun sen laittaa päälle tai kartan niin se alkaa rynkyttämään sitä edestakaisin ja saattaa näyttää vain tyhjää
 
mikä ihme siinä on että he eivät saa sitä mobiglas bugia korjattua?? aina kun sen laittaa päälle tai kartan niin se alkaa rynkyttämään sitä edestakaisin ja saattaa näyttää vain tyhjää
Tuo on itseasissa aika uusi bugin sitä ei muistaakseni ollut ollenkan ennen 3.3 versiota olleissa versioissa.

Mutta tuohon mobiglasiin on myös tullut paljon uusia toimintoja ja vanhojen toimintalogiikakin on muutunut selvästi paremmaksi niin että luen nämä mobiglass bugit väliaikaisiksi kasvukivouksi (saa nähdä kuinkapitkä se väliaika loppujenlopuksi on).
 
Viimeksi muokattu:
Tuo 3D mappi tulee olemaan niin pelastus pelastus SC:n maailmaan ^_^
Saisi ehkä olla jopa informatiivisempi (kehityksen alla kyllä siis)

Tulisi vahvasti FPS:n esim. aluksen valtaukseen strategisia piirteitä, jos HQ:n lailla voisi pelaaja/pelaajat johtaa "stormtroopereita" ja saada dataa realiajassa pelaajilta kartalle... Joka sinällään lisäisi medic-ammatin harjoittajien hyödyllisyyttä kun joku karttaa jatkuvasti seuraava pystyisi ohjaamaan heitä...

Aavistuksen kuin yhdistelisi Counter Striken ammoista Natural selection-modin commanderia ja pelaajille Alien-peleistä tuttua liikkeentunnistustutkaa :hungry:
Puollustajat tietenkin saisivat realiaikasta dataa hyökkääjistä oman aluksensa sisältä kokoajan, jos hyökkääjillä ei olisi kyseisten seurantalaitteitten harhautus/sulkemisvälineitä.

-Starfareriin monta kertaa eksynyt
 
Viimeksi muokattu:
4,5 miljoonan kohdalla kickky startteria on: "Star Citizen will feature two additional base types: Vanduul trading posts and hidden smuggler asteroids."
Onkohan tuosta Vanduulin basaarista ollut mitään huhuja/tiedoksiantoja vai onkohan loren (mitä siitä tiedän) kannalata jo unohdettua asiaa?

Bladen osto kiinnostaisi pelirahalla :tup:
 
4,5 miljoonan kohdalla kickky startteria on: "Star Citizen will feature two additional base types: Vanduul trading posts and hidden smuggler asteroids."
Onkohan tuosta Vanduulin basaarista ollut mitään huhuja/tiedoksiantoja vai onkohan loren (mitä siitä tiedän) kannalata jo unohdettua asiaa?

Bladen osto kiinnostaisi pelirahalla :tup:
Ei oo kuulunut mitään ja veikaan että ei kuulukkaan ennen kuin Squadron 42 on ulkona
(kun tollainen Vanduul trading post olisi ilmeinen paikka jollekkin SQ42 undercover operaatiolle ts saa nähdä nähdäänkö se SQ42 pelissä).

hidden smuggler asteroids.
Kauansitten Arena Commanderiin oli lipsatanut asteroidi jonka ei ollut tarkoitus olla siinä.

-Starfareriin monta kertaa eksynyt

-Eksyn vieläkin aina sillointällöin Geminissäni


----------------------------------------

ATV ATV (kyseessä ei ole toisto typo)



----------------------------------------

Star Citizen Mission Givers Guide



----------------------------------------

"
Zyloh-CIG@Zyloh-CIG

3.4.2 PTU Testing

Today at 23:07

Hi everyone,

The PTU is currently open to all backers, and we're looking to push the limits in testing this weekend. As we prepare the Alpha 3.4.2 patch for a live debut, we invite all backers to the PTU to assist in testing concurrency and try out some of the coolest ships in the 'verse for free.

We're talking the Hammerhead, the 600i, Hornet F7C Wildfire, the Nox, and the full compliment of Cyclone and Freelancer variants, all available in your hangar when you log in to the PTU for a limited time.

We'll see you in the 'verse!
"

----------------------------------------

Omasta mielestäni parhaat joulukortti kisaan osllistuneet

2018-Holiday-Greeting-Card-Contest-3.png 2018-Holiday-Greeting-Card-Contest-5 (1).jpg
 
Viimeksi muokattu:
Live buildi päivittyi PTU 3.4.2c patchin jälkeen. Ship AI edelleen rikki, mutta uusi lentomalli on nurkan takana, joten lienee ihan ymmärrettävää ettei se kourallinen AI koodareita haaskaa aikaa wanhan paskan parissa.
 
Live buildi päivittyi PTU 3.4.2c patchin jälkeen. Ship AI edelleen rikki, mutta uusi lentomalli on nurkan takana, joten lienee ihan ymmärrettävää ettei se kourallinen AI koodareita haaskaa aikaa wanhan paskan parissa.

Nii milloin tää uus lentomalli siis olis due?
 
122/144 näyttäs olevan röydmapissa. Se että millos on sitten toinen juttu. Ehkä huhti/toukokuussa kannattaa alkaa haaveilemaan implementoinnista liveen :)
Jos jo kesällä pääsis treenaa uutta (ehkä pysyvää) lentomallinnusta niin oisin tyytyväinen.

lentomodelli.jpg
 
Osa noista AI systeemeistä on tällähetkellä niin paahsti rikki että saapa nähdä tekeekö ne vielä yhden 3.4.x päivityksen ennen kuin siirtyvät täysin 3.5 kehitykseen.
 
siis ei helvetti, tuli joku pienen pieni laucher päivitys ja sen jälkeen alkoi lataamaan koko peliä alusta:facepalm: ensin se 12 gb ja nyt toi32gb
 
siis ei helvetti, tuli joku pienen pieni laucher päivitys ja sen jälkeen alkoi lataamaan koko peliä alusta:facepalm: ensin se 12 gb ja nyt toi32gb

Spectrumin chatissa näkyi olleen joillain muillakin sama ongelma. Jotkut neuvoi poistamaan appdata/roaming kansiosta launcherin kansiot, mutta näin ainakin yhden hyypiön sen jälkeen valittavan ettei käynnisty enää ollenkaan. Oon noita itekki joskus poistanu ongelmatilanteissa, muttei ole omalle kohdalle osunu sen jälkeen lisäongelmia.
 
Spectrumin chatissa näkyi olleen joillain muillakin sama ongelma. Jotkut neuvoi poistamaan appdata/roaming kansiosta launcherin kansiot, mutta näin ainakin yhden hyypiön sen jälkeen valittavan ettei käynnisty enää ollenkaan. Oon noita itekki joskus poistanu ongelmatilanteissa, muttei ole omalle kohdalle osunu sen jälkeen lisäongelmia.
nooo eipä tuo pahaa tee vaikka asentaa pelin uudestaan.. sais vaan olla nopeempi nettiyhteys :)
 
siis ei helvetti, tuli joku pienen pieni laucher päivitys ja sen jälkeen alkoi lataamaan koko peliä alusta:facepalm: ensin se 12 gb ja nyt toi32gb
Käytännössä tuo voi tapahtua vain jos asennuskansio vaihtui, ehdottiko se asennupolkua sen laucherin päivityksen yhteydessä?
 
Käytännössä tuo voi tapahtua vain jos asennuskansio vaihtui, ehdottiko se asennupolkua sen laucherin päivityksen yhteydessä?
ei ehdottanut mutta huomasin että se oli asentamassa sitä C: asemalle vaikka peli on asemalla E:
 
missä roadmappi?

EDIT:
No voehan! Taurus tippu ainakin pois :(

EDIT II:
eikä salvagea joka kyllä olikin arvattavissa...

EDIT III:
lentosysteemi raahaa samassa 122/144

EDIT IV:
Salvagekin näyttyää aika pahalta...
tiessi hyvin complexinen systeemi että enemmän routaa lappais jos liian pinnalta pylkkäis...
 
Viimeksi muokattu:
missä roadmappi?
...
Kello on just nyt Perjantai klo 17:28 CST/UTC-6 (Los Angles) aikaa
ts CIG julkaisee kaiken tuon CST ajan mukaan
eli semmmoinen jonka CIG sanoo julkaisevansa Perjantaina näkyy käytännössä vasta Lauantaina Suomen ajassa.

Itse alan kaivata CIG:n julkaisuja vasta sitten kun ne ei ole näkösaäällä klo 19:00 CST jälkeen ts Suomenaikaa päivää myöhemmin klo 03:00 jälkeen.


Roadmap päivittyi
Star Citizen Roadmap - RSI
Mutta se ei vieläkään jatkunut Q2 2019 pisemmällle :grumpy:

EDIT III:
lentosysteemi raahaa samassa 122/144
Monet riippuvuuden on kumminkin edenneet,
tuossa samassa Q2 julkaisussaha on monia muita taskeja
jotka on sidoksissa lentomallin kansssa.

Kannataa aina katsoa kokonaisuutta
eikä tuijottaa vain yhtä taskikohtaa noiden riipuvuuksien takia.

EDIT:
No voehan! Taurus tippu ainakin pois :(
Vaikka Taurus on periaateessa simppeli rahtialus niin sen keskikohta ja perä poikkeavat kumminkin radikaalisti muista Constelllation malleista niin että sen todellinen työmäärä ei välttämättä ole merkittävästi pienempi kuin Phoenixsin
(vaikka Phoenix on "luksus" alus niin todellisuudessa sillä ei ole väliä kun kummankin mesh on yhtä radikaalisti poikkeava).
 
Viimeksi muokattu:

Joo no usalaisten postauksista noi poiminkin... en muuta tiedä enkä vielä jassa kaivaakkaan :)

Tauruksen kanssa on isompi remppa, jos siihen pyritään saamaan helpommin täytettävät lastiruumat non-spaceport ympäristössä. Jos sellainen siihen integroidaan.
 
Viimeksi muokattu:
Näkyykö sulla toi keyring My Hangar sivulla kun mulla ei nyt näy ja sen pitäisi olla sekäettä item ts sekä pelissä oleva hangar koriste että fyysinen avaimenperä.
Tulee vähä myöhässä mut ei noi oikeet tavarat näy hangaarissa.
 
tilasin ennen joulua paidan sc ja mittailin itseäni ja tulin siihen tulokseen että olen 3xl. Pistin paidan päälleni ja äiti kiusitteli, että olen ostanut paitulin.
 
Tulee vähä myöhässä mut ei noi oikeet tavarat näy hangaarissa.
Juu normaalisti ei näy mutta tuo keyring on poikkeus se on sekä fyysinen avaimenperä että pelin sisäinen hangar koriste (siis jos ymmärsin tuon myyntitekstin oikein).
 
Osa noista AI systeemeistä on tällähetkellä niin paahsti rikki että saapa nähdä tekeekö ne vielä yhden 3.4.x päivityksen ennen kuin siirtyvät täysin 3.5 kehitykseen.

Putkahtihan sieltä uusi PTU patchi, en ois ite uskonu moiseen.
 
Uusi ATV - Flight Advance, ArcCorp Glance | 3.4.03



Planeettatekniikka ja planeetojen kehitystyökalut on nyt valmiit joten tästäeteenpäin planeetojen kehitys nopeutuu sevästi.

Jaredin loma loppuu vissiin kuunvaihteessa niin että ensikuussa aletaan varmaan nähdä ATV jaksoja (ja muitakin (uusia) ohjelmaia) joissa on enempi sisältöä.
 
Eikö siinä "4-5 viikossa" puhuttu lähinnä uusien kuiden tekemisen kontekstista eikä koko paletista. Tarkoitettiin kai 3.X-tason kuita, joiden anti on lähinnä ympäri pintaa huristelussa.
Ei siinä nyt niinkauheasti ole eroa tekeekö kuun vain planeetan tuola planeetan rakennus systeemillä niine ttä kyllä ne kummatkinnopautuu ihan samoin.

Planeetoilla olevat varsinaisen laskeutumiskohteen on sitten eriasia mutta nehän ei olekaan palneetateknikan varsinaisia osia.

Senpuoleen se monestako viikosta puhutiin ei ole olennaista vaan olennaista on se että nyt ne työkalut on valmiit eikä niiden käyttöä tarvi jakuvasti testata/opeltella uudelleen eli se varsinainen työprosessi nopeutuu huomattavasti kun se muuttuu rutiiniksi.
 
ScreenShot0318.jpg


Tuossa myös hieman videota. Lenneltiin siis porukalla noilla aluksilla kun nyt oli kaikilla käytössä. Vajaa tunnin kerkesin porukkaa viemään Daymarilla kunnes 4:30 kohdil alko matkan viimeset minuutit itellä :D








Red Bull Gamingkin julkaisi videon CIG:sta/Star Citizenistä


Ihan kattomiskelponen, mutta aina pistää tietyt sanat korvaan kun niitä sanotaan uudelleen ja uudelleen ("fidelity", "immersion" ja pitäähän toi "100 star systems":kin mainita aina).
 
Viimeksi muokattu:
Uusi lore post Advocacy Archive: As Good As Dunn vihjailee Argon SRV "hinausautosta".
 
Uusi lore post Advocacy Archive: As Good As Dunn vihjailee Argon SRV "hinausautosta".
Oiskohan tilaisuus jopa uudelle ammattikunnalle... hinata löpöloppuja aluksia huoltsikalle taikka suoraan lunastukseen pienen laserkarkelon jälkeen. :lol:

Mutta toinen "erittäin mahdollinen" vaihtoehto (esitetty kuvassa) olisi jos peliin luotaisiin pääterminaalin kaltaisia rahtisatamia avaruuteen kaikelle avaruudessa rahdattaville rahdeille...
tow-pulling-the-ship-full.jpg
 
Oiskohan tilaisuus jopa uudelle ammattikunnalle... hinata löpöloppuja aluksia huoltsikalle taikka suoraan lunastukseen pienen laserkarkelon jälkeen. :lol:

Mutta toinen "erittäin mahdollinen" vaihtoehto (esitetty kuvassa) olisi jos peliin luotaisiin pääterminaalin kaltaisia rahtisatamia avaruuteen kaikelle avaruudessa rahdattaville rahdeille...
tow-pulling-the-ship-full.jpg
SC tarvii sellaisen pienen aluksen joka pystyy "hinaamaan" pienempiä vaurioituneita pelaaja-aluksia turvallisempaan paikaan korjattavaksi, kaikki nykyiset korjausalkset on joko isoja tai ne joutuu tekemään korjauksen sillä paikalla jossa vaurioitunut alus on ts ei mitenkään turvallinen idea.

SC:ssä kun on tarkoituksena se että se pelaajan alus on pitkäaikainen ts tämänhetkisen Alpha PU:n oh alus posahti hankimpa uuden vakuutuksesta systeemi ei ole se mihin tähdätään.
 
Viimeksi muokattu:
Tähän "kaikille avoimeen" versioon ei sitten tule mitään ennenkuin koko paska taas uudistuu? Kun sitkeästi vaan siinä 3.3.0 jotain tms versiossa pysyy.
 
Uusin ATV



Koska Jaredin loma on päätynyt myös RTV tulee.


Tähän "kaikille avoimeen" versioon ei sitten tule mitään ennenkuin koko paska taas uudistuu? Kun sitkeästi vaan siinä 3.3.0 jotain tms versiossa pysyy.
Pikkasen olet pudonnut kelkasta kun kaikille avoin versio on tällähetkellä 3.4.3.

3.5 tulee sitten joskus n. ensikuunlopulla (tämän kirjoittaessani oli jo 1.2.).
 
Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 156
Viestejä
4 485 424
Jäsenet
74 176
Uusin jäsen
Nahkapaska

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom