Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi throttlen toimimattomuus johtunee uusista näppisassignmenteistä?
Siis siitä että enää perinteistä throttlea ei ole, vaan kaasun voimakkuuteen annetaan "esivalinta" jota vasten laitetaan kaasu auki tai cruise päälle.
Cruise vaikuttaa myös lateraalithrustereihin, joten varsinaisesta cruisesta ei linen kysymys, vaan automaattikaasusta.
Mun mielestä tää on vaan niin typerä linjaus aluksen ohjaamiseen ku olla ja voi. Oon tästä paasannut ennenkin ja kerron mielipiteeni vielä kerran:
...
CIG:llä on joku ihme tauti noiden lastiruuman luukujen kanssa, yhdessäkään aluksessa ei ikinä se lastiruuman luuku ole toiminut täysin heti sen aluksen peliin julkaisunjälkeen, kuvittelisi että kun ne on jokaikisen aluksen kohdalla joutunut korjaamaan sen erikseen ne olisi oppineet jotainSen lisäksi tuo 300i:n lastiruuman luukun epävakaa toiminta.
Ongelma tosiaan tuon mission giverin kanssa oli, että se startti questi sinne itse mission giverin luokse bugasi niin, ettei mission giverin lokaatiota nähnyt millään. Questin kuvaus kyllä kertoo Recco Battaglian oleilevan Borehole stationilla, mutta kun tuonne asemalle käy ensimmäistä kertaa, niin on vähän vaikeuksia tietää missä mikäkin paikka on. Toivottavasti lisäävät station / city mapit joskus ja star mappiinkin enemmän infoa. Mm. oma alus objektina ja vaikka muitakin omassa tutkassa näkyviä objekteja sinne.Mission giverit löytyy aina markkerin avulla kun niiltä saa ekan kerran kutsun tulla tapaamaan, eipä taida niistä yksikään edes antaa tehtäviä jos vaan harhailee paikalle, ei ainakaan ennen antaneet.
Welcome to Inside Star Citizen, the triumphant return of our weekly development update show. In this episode we learn about a new particle lighting system, public telemetry, Crusader’s city in the clouds, and upcoming improvements to a classic ship.
SC/SQ42:ssa on vängällä kontrolleja enempi kuin ED:ssä koska siinä liikutaan myös jalan ja kannetaan kaikeinlaista ja käytetään kaikenlaista.Minkähänlainen tulee olemaan pelaamisessa tarvittava kontrollien määrä lopullisessa SQ42 -peliversiossa, onko siitä valunut tietoja? Olen vilkuillut SC:n julkaisua välillä pintapuolisesti, ja siellä näyttäisi riittävän määriteltävää nappia enemmän kuin riittävästi.
Tahkoan nykyään ED:tä, ja siinä kontrollien määrä on suunnilleen vielä hanskassa, mutta yhtään enempää en juuri kaipaisi.
Juu ED:n kehittäjä on mainostanut että seuraava päivitys on iso ja maksullinen ... mutta on kiusallisen tuppisuinen sen suhteen mitä se sisältää.Voi olla että elitessä kävellään ennen star citizen betaa.
Star Citizen Dev Tracker
Lead network programmer Clive Johnsonilta on tullut useampi viesti server meshingiin liittyen. Ehti verrata ranskalaisen joukkorahoitetun Dual Universen toteutukseenkin tätä askartelua. Mikä on varmaan ihan varteenotettava peliprojekti pitää mielessä, jos Star Citizenin MMO-puoli maittaa. Dual Universeähän on kehitetty aikalailla suljettujen ovien takana, joten vertailua Star Citizeniin ei pahemmin ole noussut ainakaan vielä internetissä.
Kyllä useallakin tavalla.Näkeeköhän mistään, että mille portille alus jäi Lorvillessa? Ei jaksais koluta kaikkia läpi
Tuo juttu pysyi kohtuullisen hyvin totuudessa mutta mistä ne repi otsikkoon tuon 300 miljoona dollaria kun jutussa ei tuota lukua mitenkään selitetä ja vaikka laskisi kaikki mahdolliset rahoituslähteet yhteen aukko 300m$ ja todellisen summan välillä on useita kymmeniä miljoonia.
No kun omistajat arvio hyvyyttä vain panos vs tuotos akselilla niille ei pätkääkään merkkaa oliko se tuote/peli hyvä vai ei ainostaan sillä on väliä kuinka halvalla se tehtiin ja kuinka kalliilla ja paljonko sitä myytiin.Ite en vaan tykkää, että Freelancerista esimerkiksi puhutaan suunnattomana epäonnistumisena, kun Metacritic silläkin hankkeella oli 85. Freelancerilla on kuitenkin 15 vuotta myöhemminkin väkevä modiskene ...
3.5 Free-Fly - Roberts Space Industries | Follow the development of Star Citizen and Squadron 42
Nyt avautui ilmaislentoviikko.
Alkushokki kun homma ei olekkaan enää FPS räiskintää mitä sen ei koskaan ollut tarkoitus olla....
PvP-scenessä lähes kaikki ovat lopettaneet tämän pelin pelaamisen. Myös PvP -streamaajat ovat lähes kaikki lopettaneet pelin pelaamisen. Uusi lentomalli, muutokset aseisiin ja suojiin sekä muutokset pelimaailmaan on aika pitkälti ajanut kaikki PvP pelaajat pois. ...
Minä haluan nimeomana pelin joka keskittyy avaruusTaisteluun ei avaruusRäiskintään ts kehitys meni 3.5 versiossa oikeaan suuntaan (sitä tarvii tosin vielä jatkaa paljon) kun räiskinnän tilalle tuli taistelua.... Sinällään huolestuttavaa kun SQ42 keskittyy nimenomaan avaruustaisteluun ja ne jotka tuosta osasta tässä pelissä eniten pitävät eivät edes vaivaudu enää pelaamaan. ...
Ja sillä ei ollut mitään tekemistä sen kanssa minkälainen peli Star Citizenin /SQ42 oli tarkoliitus olla (aluksista puuttui esim. suojat ja panssarit kokonaan ja lentomalli oli suoraan purkista reväisty ja aluksissa oli täysi automaatitähtäys (sinällään huvittavaa kun PvP porukka sivuuttaa tuon totuuden täysin)) ja CIG painotti sitä paljon mutta pahvit ei halua uskoa totuutta.... Moni sanoo että jopa ensimmäinen combat experience 0.8:ssa oli hauskempi kuin tämä nykyinen. ...
Sitä se Free Fly:n alku teettää tavaraa ei generoida (ennenkorjaavaa server päivitystä) kaupoihin tarpeeksi nopeasti (kokemattoamt testaajat tuhoaa sitä vauhdilla) tuo tasapaino vaati nyt enempi säätöä kun on enenpi persistensiä automagiikaa.ei ole siis pariin päivään missään kaupassa ollut varusteita tai aseita eikä myöskään missään varikolla ole pystynyt huoltamaan alusta taikka tankkaamaan ja + vielä noi samat mitä pasuri tuossa mainitsi
Sitä se Free Fly:n alku teettää tavaraa ei generoida (ennenkorjaavaa server päivitystä) kaupoihin tarpeeksi nopeasti (kokemattoamt testaajat tuhoaa sitä vauhdilla) tuo tasapaino vaati nyt enempi säätöä kun on enenpi persistensiä automagiikaa.
Juu kun katsoo nykyistä peliä 3.4-3.5 ja paikkoja mihin voi laskeutua ja niiden taosa niinkun sitä vertaan tuohon alkuperäiseen tavoitteeseen niin jo nykyisesssä 3.5 versiossa on vähintään yhtäpaljon laskeutumis mahdollisuuksia (planeetat ja asemat yhteensä) kuin mitä oli suuniteltu koko 20-100 aurinkokunnan julkaisuversioon kaikenkaikkiaan alunperin....
Tuosta voi muistella millainen Star Citizenin piti esimerkiksi planeetoiltaan (laskeutumisalustoiltaan taustakuvilla) olla aina vuoteen 2015 ja latausikkunattoman planeettateknologian mahdollistumiseen asti, mutta toisin kävi kiitos Frankfurtin vasta-avatun studion.
...
Ja painava, tippu laatikon vahingossa väärinpäinavatessa varpailletilasin avaimenperä, ja olin täysin yllättynyt pakkauksesta. ajattelin saavani jonkun nätin avaimenperän, mutta ehei sieltä tulee laatikko mukana ja avaimenperä on muovipussiin pakattu
Saatoit ymmärtää tuo muokattavan modulaarisuuden Origin 300 sarjassa vähän väärin.Originin pikku reen lastiruumahan oli toteutettu varsin nätisti. Ainakin allekirjoittaneen mielestä
Toteuttaavatkohan tuon alusten moduloinnin rekivalmistaja riippuvaisesti? ...
Mielenkiinnolla odotan onko tuossa Vaduul Mutanttikasvissa RGB valaistusPS. Tuo kasvien geenimuuntelun pinnacle == Jättiläisihmisyöjäkasvien kapina!
Oikein otollista missiomateriaalia
Crytek:in asianajajat näyttää haluavasn että juttu pysyy käsittelyssä mahdollisimman kaun niitä ei tunnu kiinnostavan lopputulos kovinkaan paljon vain se että juttu kestää mahdollisimman pitkään.Niin, kun oletin että tuo koko paska olis jo ollu ohi aikapäivää sitten.
Minä pikkasen epäilen että CIG uusi suunnitelma pitkällätähtäimellä on se että itse aluksia ei myytäisi RL rahalla mutta osa kosmeettisista kustomoinneista olisi ostettavissa vain RL rahalla...
Osa on rahalla ostettavia.
...
Lisäys:
Tulipas HH:sta mieleen kysyä taikka herättää keskusteluakin...
Jos/Kun alukset pystyvät dockailemaan toisiensa ja asemojen kanssa. Niin pystyykö tai pitäisikö aluksen pystyä tai ei kuljettamaan toinen esim. vahingoittunut alus Quanttumiin? Tietenkin jollain kokosuhteella rajoitettuna.
Vähän samaan tapaan kuin oli se aikasemmin konseptimyynnissä ollut luotsivene mutta telakoituneena toiseen alukseen.
Voi toki mutta jos ei edes päätä pysty kääntämään, niin eihän tuosta ole kuin haittaa.Kyllähän sitä nyt voi ohjata melkein mitä tahansa VR-peliä kb+mousella.
Ja koska VorpX niin ei taida pahemmin muita vaihtoehtoja ollakaan.
Toimikohan tuon SC VorpX tosiasiassa vain HMD:nä ts normi kuva ilman 3D VR efektiä.VorpX on vähän sellanen köyhän miehen VR, aika kaukana oikeasta VR-kokemuksesta imo.