Star Citizen

Vau sinäkin löysit ne :tup:

Et vain valitettavasti osaa lukea tätä ketjua, kun jos osaisit tietäisit että ne on käsitelty jo tässä ketjussa.

... Star Citizeniin Goonrathi-killan, ... Ainoa mielikuva järjestöstä on Eve-uutisoinnin antisosiaalisena ryhmittymänä, ...

Kun ottaa huomiooon minkälaista pelityyliä varten se alkuperäinen EVE Goonrahi perustetiin niin itselläni heräsi kysymys että onko tässä taustalla entisiä EVE Gooneja jotka on keksineen uuden pelin jonka tarkoituksena on saada tämä joukkorahoitteinen peli vaikeuksiin, meinaan kun EVE:ssä se Goonrahi on menettänyt intonsa niin porukat voi hakea uutta haastetta EVE:n ulkopuolelta.
 
Viimeksi muokattu:
Saattaahan ne haastetta hakea muualta. Tuskin kuitenkaan tästä pökäleestä joka saattaa ehkä olla pelattavassa kunnossa ei ikinä.
 
  • Tykkää
Reactions: aop
Saattaahan ne haastetta hakea muualta. Tuskin kuitenkaan tästä pökäleestä joka saattaa ehkä olla pelattavassa kunnossa ei ikinä.
Luetun ymmärtäminen on sitten loistavalla tasolla.

En väittänyt että ne hakisi haastetta tästä pelistä.

Sanoin että ne hakisi haastetta tämän pelin kaatamisesta (in RL).


Eihän EVE:n sisälläkään Gooneja loppujenlopuksi kiinnostanut sen pelin varsinainen pelaaminen kun into loppui hetikohta sen jälkeen kun oli saaneet kaikki muut klaanit paskottua, eli intoa on vain särkemiseen ei minkään pysyvän rakentamiseen.
 
Star Citizen: Around the Verse - Performance and Optimization



... a live studio audience to the ATV set for the first time ever ...
 
Evocatus (monikko Evocati, "esiin kutsutut") oli Rooman tasavallan aikana sotaveteraani, joka palasi vapaaehtoisesti takaisin palvelukseen ja sai sen vuoksi sotapäälliköltä joitain etuoikeuksia. Avokado (Persea americana) tarkoittaa sekä Keski-Amerikasta kotoisin olevaa puuta että sen päärynänmuotoista hedelmää.
Toinen versio

Evocati on porukka bäkkereitä jotka tekee CIG:lle korvauksetta QA testausta julkaisemattomista pelinosista (sanoin julkaisemattomista pelinosista koska ne testaa muutakin kuin tuota 3.1 versiota).

Avocado on sana väännös tuosta Evocatista (alunperin joku CIG:n työntekijä taisi tehdä fiban sanoessaan Evocatia ATV:ssa tms).

Spectrum foorumilla oli myös tapana paiskoa Avocado hymiöllä pelin ei toivottuja "ominaisuuksia" (miksi Avocado oma arvaukseni on se että se sattuu enempi kuin mätä tomaatti (ei senpuoleen en ole keksinyt miten sen tomaatti hymiön voisi mädättää).


---------------------------------------------------

:hungry: reclaimer 39/57tasks completed
Evocati 3.1 vuotoihin liityen

QiZP8iG (1).jpg


YoS48ar (1).jpg


Tuossa toteutuneessa Reclaimerissa on huomattavasti erilaiset mittasuhteet verratuna siihen alkuperäiseen konseptiin kun tuo keskirungin etuosa on selvästi pienempi suhteessa muuhun aluksene kuin mitä konseptissa oli.


---------------------------------------------------

Oma teaserini lityen 3.1 Terrapiniin

TPkiusa.JPG


Se että kuvantarkkuus on niin pieni että se ei ole lukukelpoinen ei ole sattuma koska tuo on uusimmasta Jump Point:ista.
 
Viimeksi muokattu:
Kingdom Come: Deliverance - Star Citizen Spectrum

tavern_upload_large.jpg


Böömistä löytyy näköjään muitakin Kingdom Come: Deliverancen joukkorahoittajia.
Juu tuo on yksi niistä joukkorahoitteisista peleistä joista Criss on kirjoittanut RSI:n sivuille, itse veikkaan että hän on myös bäkännyt jokaisat joukkorahoiteista peliä josta on sen jutun kirjoittanut.


----------------------------------------------------

RSIviikokirje.png



----------------------------------------------------

Reclaimer.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Ei taida tulla yleiseen jakoon PTUssa Reclaimer kokeiltavaksi? Vaan onhan noita uusia aluksia yleensä aina lojunut pädeillä ovet avoinna tutustumiskäynneille. Toivottavasti Cyclone on kokeiltavana, näytti ihan hauskalta ATV videolla moinen härpäke.

 
Mulle on ihan sama vaikka pääsis lentämään Petteri Punakuonolla, niin kauan kun FPS on paskan ja 20:n väliltä niin eipä kiinnosta logata koko peliin..
Niiden perusjuttujen korjausta odotellessa.. :rolleyes:
 
No raakileenpaskahan se on edelleen, jotkut buildit pyörii ja jotku ei, mihin se ois siitä muuttunu kun ei oo buildin numerokaan muuttunu pariin kuukauteen?
 
Eipä niin. Kauhea hehkutus uudesta delta patcherista eivatka saaneet 3.0n julkaisun jälkeen pihalle kuin yhden pienen bugipätsin..
No, 3.1 toivon mukaan edes vähän parantaa jotain fpsn suhteen, vaikka bind culling siirtyikin hamaan tulevaisuuteen..
Henkeäni en pidätä sitä odotellessa..
 
Ei taida tulla yleiseen jakoon PTUssa Reclaimer kokeiltavaksi? Vaan onhan noita uusia aluksia yleensä aina lojunut pädeillä ovet avoinna tutustumiskäynneille. Toivottavasti Cyclone on kokeiltavana, näytti ihan hauskalta ATV videolla moinen härpäke.




Eipä niin. Kauhea hehkutus uudesta delta patcherista eivatka saaneet 3.0n julkaisun jälkeen pihalle kuin yhden pienen bugipätsin..
No, 3.1 toivon mukaan edes vähän parantaa jotain fpsn suhteen, vaikka bind culling siirtyikin hamaan tulevaisuuteen..
Henkeäni en pidätä sitä odotellessa..
Se delta patcher tekee sen että 3.1 ladatessa ei tarvi ladata koko 40Gt+ kasaa vaan vain ne erot joita on 3.0 ja 3.1 version välillä
Yela_SneakPeek.jpg

(tosin esim. Yela on päivitety täysin uuteen planeettatekniikka tasoon ja grafiikoihin).

Ja jos seurasit 3.0 versiota kunnolla niin siihen tuli itseassa useampia pikkupäivityksiä (mutta jotain n. 1Mt päivitystä ei helpolla huomaa kun se mene siinä sivuassa pelin käynnistyessä) nuo kaikki olisi jäänyt tekemättä tai olisi aiheuttaneet sen koko 30Gt kasan lataamisen uudelleen ilman sitä delta patcherä.
 
Viimeksi muokattu:
ST Patrick day myynti on menossa

Mainitsen tämän vain siksi kun siellä on muutama sellainen alus jotka ei normaalisti ole myynnissä eli jos joku on odottanut tilaisuutta juuri kysesisen aluksen hankintaan niin nyt se onnistuu.

Semmoinen huomio että nuo ei ole halpoja eli osta vain jos todella haluat lahjoittaa sen rahan pelinkehitykseen
(koska sitten itse pelissä pystyt hankkimaan samat alukset ilmaiseksi).

Ja jos on päättänyt lahjoittaa sen summan pelinkehitykseen niin sillä summalla voi ehkä saada paremman lopputuloksen itselleen käyttämällä sen joihinkin toisiiin aluksiin kuin nyt on ST Patrick day myynnissä tarjolla.


Edit lisäys:

On tuossa ST Patrick day myynnissä yksi alus joka ei ole kohtuuttoman kallis ja jonka joku voi haluta updatena nykyiseen alukseensa nimittä Mustang Delta ja sen seurauksena myös Mustang Deltta upgrade on tällähetkellä myynnissä niin että voit tällähetkellä päivittää sen nykyisen starter aluksesi Mustang Deltaksi kohtuulisen pienellä lisäkustannuksella
(hox! Mustang Alpha ja Aurora MR aluksilla on rahtikapasiteetti kyky mutta Mustang Deltalla ei ole joten menetän rahdinkuljetuskyvyn jos teet tuon upgraden).

Koska Mustangit myös Delta käy läpi sen uudistuksen se Mustang Delta tulee näyttämään tämän tyyliseltä
maxresdefault.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Milloinka tulisi ulos semmoinen 1.0? Ei nyt oikein jaksa nämä renderöidyt kuvat nappailla.

Täytyy kyllä sanoa että tämä usko on ihailtavaa. Vähän kuin Jeesuksen toista tulemista odoteltaisiin.
Ja vielä sen verran disclaimerina että minä ihan aidon oikeasti toivon että tästä tulee kaikkea mitä te fanipojat toivotte, ostan välittömästi.

edit. Ja ennekuin @IcePen ehtii kommentoimaan että taas se MedHot täällä soittaa poskeaan ja trollailee niin tää tais alkaa jo murossa. En itse jaksa käydä katsomassa mitä ennustin siellä kolme vuotta sitten.

Eli siis vähemmän puhetta ja enemmän peliä. Ymmärrän kyllä että vaikeaa kun ei näytä valmista tulevan.
 
Tämä projektihan ei nyt millään tavalla seuraa normaaleja linjoja. En vaan kertakaikkiaan jaksa uskoa että tästä tulee lasta taikka paskaa. Rahat loppuu ennemmin kuin myöhemmin ja jollekkin jää musta pekka käteeen. Eli rahoittajille mutta he/te olettekkin jo saaneet rahoillenne vastinetta joten No Harm Done.

Eli siis nuita renderöityjä kuvia tulee kunnes niitä ei enää tule. Rahat loppuu kun kaverit ryypänneet kaikki (snortannut). Harmi sinällään, Robertsilla aina hyviä visioita mutta ei se urpo niitä pysty toteuttamaan.
 
Piti ihan käydä tarkistamassa. 180M€ kerätty. Ei vittu oikeasti ja tässä on tulos. Ei saatana kun naurattaa. :rofl:
 
Siis 180M€ kerätty ja ollaan alphassa. Tuo on oikeasti niin mieltäkääntävä summa että huh.

180M € !!!!

Siis vittu oikeesti :lol:

edit. Siis miettikäähän nyt tota summaa millä saadaan alpha aikaiseksi. Tuolla tekisi neljä AAA-peliä tuolla summalla.

Ei voi kuin sanoa että melko lihavasti siellä varmaan pomot elelee ja postailee @IcePen kunniaksi parit renderöidyt kuvat.

180 vitun miljoonaa euroa! Ei perkele
 
@MedHot sen sijaan että floodaat ketjuun monta viestiä peräkkäin, mieti hetki ennen kuin lähtetät viestin ja sisällytä kaikki samaan viestiin. Tai vaihtoehtoisesti jos tulee lisättävää, niin muokkaa se viimeisimpään viestiin. Kirjoitustapaasi voisit myös säätää vähemmän provosoivaan suuntaan.
 
Tallensin pari renderöityä kuvaa projektista
unknown.png

unknown.png

unknown.png


unknown.png


Sain organisoitua 7 ukkoa yhtäaikaa dropshippiin ja laskeuduttiin SPK:lle. Sellainen hyökkäysosasto rynnisti huoneeseen että rikollinen antautui ilman laukaustenvaihtoa:D
 
Tallensin pari renderöityä kuvaa projektista
unknown.png

unknown.png

unknown.png


unknown.png


Sain organisoitua 7 ukkoa yhtäaikaa dropshippiin ja laskeuduttiin SPK:lle. Sellainen hyökkäysosasto rynnisti huoneeseen että rikollinen antautui ilman laukaustenvaihtoa:D
Juu Renederöityjä kuvia ne livepelistäkin napatut kuvat on kun ne on kerta se GPU Renderöinyt siihen näytölle niin että siinämielessä on vähän koomista että miksi joku jankkaa jatkuvasti Renderöidyistä kuvista kun kerta aivan kaikkien pelattavissa olevien pelejen kuvat on Renderöityjä aivan samoin kuin Star Citizenin.

Jos taas oli puhe nimenomaan minun tänne tällä/viimeviikolla postaamisatni kuvista niin nekin on kaikki suoraan pelistä kaapattuja () eikä ole mitään pelin ulkopuolisia mainoskuvia, niin kuin jollakin renderöinistä hokemisella ehkä yritetään väittää.

(poislukuien Mustangin uusi malli joka ei ole vielä tällähetkellä julkaistussa 3.0.1 versiossa mutta tulee myöhemmin tänävuonna korvaamaan pelissä tällähetkellä olevan Mustang mallin, Yela on taas suoraan 3.1 peli versiosta kaapattu kuva (ei tosin minun kaappaama) eli sen näkee pelissä lähitulevaisuudessa kun se 3.1 versio julkaistaan)
 
Viimeksi muokattu:
PTU 3.1.0

Testing phase for Star Citizen Alpha 3.1.0
Please view the ETF Forums for more information!
Period: March 8th 2018 - March 31st 2018

Ts 3.1.0 version julkaisun tavoitepäivä taitaa olla 1.4. tällähetkellä.


Ihan huvinvuoksi kokeilumielessä en ladannut PTU Launcheria uudelleen vaan käytän 3.0 PTU Launcheria niin ainakin tuon 3.1 PTU version lataus näyttää alkaneen tällä vanhalla launcherilla ok.
 
Haluisko joku tiivistää että mitä pelattavaa tässä nyt jo on? Ei kovin helpolla löydy vastausta... Roberts Space Industries | Follow the development of Star Citizen and Squadron 42
Odota nyt tuohon 3.1 julkaisuun saakka (ts n. viikko) kun vasta silloin varmistuu mitä siinä on
(jotain voidaan tipautta PTU version jälkeen pois jos osoittautuu että sen osan bugeja ei ehditä korjata).

Jokatapauksessa tuo PTU 3.1 Pach Notes
Star Citizen Alpha 3.1.0 initial PTU.733018 Patch Notes - Star Citizen Spectrum
Listaa kaiken uuden mitä 3.1 versiossa tulee 3.0 versioon nähden.


Jatkossakin jos todella haluan nähdä listan kaikesta mitä Star Citizenissä on niin lue nuo eriversioiden Pach Notesit ne löytyy Spectrumista (ex RSI Foorum)
(niistä Pach Notesista kun kertyy niin pitkä lista että ainakaan minulla ei riitä intoa kopioda sitä kaikkia käsin tähän ketjuun).

Nuo Pach Notesit on tietenkin kumulatiivisia ts ei ole yhtä listaa joka listaisi kaiken viiimeisimmässä peliversiossa olevan ts siksi jos haluaa tietää aivan kaiken joutuu lukemaan kaikki Pach Notesit, huom. peli on jo nyt suuri joten en suosittele kaikkien Pach Notesie lukua (ottaa liikaa aikaa ja pää räjähtää).

Sen lisäksi Pach Notesitkaan ei kerro aivan kaikkea ne ei kerro esim. sitä että jo 3.0 versiosta on löydettävissä sekä UEE capitalalus hylky (Javelin) että Vanduul capitalalus hylky, netistä löytyy tubevideoita tuosta Javelin hylystä mutta siitä Vanduul hylystä en ole vielä nähnyt yhtää tubevideota joten se voi olla vieläkin pelaajilta löytämättä.
 
Viimeksi muokattu:
Vram tuntuu maistuvan nyt pelille, huitelee usein 9-11 gigan välimaastossa 1080Ti:llä. Mutta eipä kyllä tunnu pyörivän yhtään paremmin kuin 3.01 ja kaatuu/disconnectaa koko ajan.
 
Vram tuntuu maistuvan nyt pelille, huitelee usein 9-11 gigan välimaastossa 1080Ti:llä. Mutta eipä kyllä tunnu pyörivän yhtään paremmin kuin 3.01 ja kaatuu/disconnectaa koko ajan.
PTU:ssa on tietenkin taustalla rutiineja jotka kerää testidataa eli se selittää osan tuosta muistinkäytöstä.

Mutta se kannattaa huomata että CIG on päivittänyt PC suosituksiaan (jo 3.0 yhteydessä) niin että se nykyään puhuu 16Gt muistista kun se aikaisemmin puhui 8Gt muistista, selitykseksi oli osaltaan tarjolla juuri se nettä näyttis tarvii paljon välimuistia keskusmuistista.


PTU:ssa näyttää vielä olevan joitain bugeja

ScreenShot0000.jpg


Oli tarkoitus vertailla hangarissa keskenään noita rovereita mutta eipä se nyt onnistu kun maataso on pielessä niillä kummallakin :)


Edit: löytyi hiukan apuja kun toisen rooverin kuskinpaikalle pääsi ja pikkusen ajamalla se pomppaa lattianpääle.

ScreenShot0001.jpg


Niin muuten siinä että hangarissa on ongelmia ei sinällään ole yllätystä kun nuo hangarit on vanhoja ja ne on vain purkalla paikattu yhteensopivaksi Itemport 2.0 alusten kanssa, tulevaisuudessa hangarit menee uusiksi kun ne tehdään täysin Itemport 2.0 mukaisiksi mutta ne ei varmaanka uusi hangareja ennen kuin ne tietään minkämalliset hangarit todellisuudessa sopii Star Citizen PU:hun (ts minkälaiset tilat on käytettävissä hangareille eli minkä mallisia niiden hangareiden täytyy ulkomittojensa puolesta olla).
 
Viimeksi muokattu:
FPS yleisesti on parempi ku 3.0.1 versiossa kyllä, mutta stutteroi 10-20s välein sinne 0-5 FPSn tuntumaan välillä jopa täysin jämähtäen sekunniksi pariksi. Myös muutamia todella ärsyttäviä pikkubugeja kuten padiin liimattu alus kun sen ekan kerran spawnaa ja joissain aluksissa, kuten Cutlassissa on joko penkki tipahtanu tai MFDt noussu ylöspäin kun ei meinaa nähdä ulos eteenpäin. Ja outpostit saattaa tunnistaa aluksen jonka sinne laskeudut tai sitten ei, tehden kaupankäynnistä hieman hankalaa.

Muistiahan tuo nyt on imeny ennenkin, mutta uusi ilmiö on näyttiksen muistin käyttö kun käyttää usein kaiken mitä on tarjolla.
 
... Myös muutamia todella ärsyttäviä pikkubugeja kuten padiin liimattu alus kun sen ekan kerran spawnaa ja joissain aluksissa, ...

Muistiahan tuo nyt on imeny ennenkin, mutta uusi ilmiö on näyttiksen muistin käyttö kun käyttää usein kaiken mitä on tarjolla.
Juu oli mullakin tuo sai tapella aikapitkään että sen aluksen sai liikkeelle, parikertaa olin jo useamman kymmenenmetrin päässä padista kun se yhtäkkiä kiskaisi aluksen takaisin padille :)

3.0 versiossa on ilmeisesti keskusmuistissa ollut GPU dataa puskuroituna joku 4-6Gt vaikka näyttiksessä olisi ollut muistia yllinkyllin vapaana olisikohan ne 3.1 versiossa muuttaneet hommaa niin että kaikki vapaa GPU muisti jota löytyy käytetään eikä vain sitä n. 2-4Gt osaa niin kuin 3.0 versiossa tuppasi käymään.



Ettei vain kovalla GPU muistin kulutuksella ja näillä grafiikka bugeilla olisi jotain yhteyttä


--------------------------------------------------------

Teller- Star Citizen Banu Merchantmen Preview

A short preview of the old banu merchantmen (i'm assuming) holoviewer or hologram model



Pituus ja leveys on tällähetkellä Ship Matrix:sissa 160 metriä (taitaa olla uudet päivittyneet mitat?) eli se on pisempi ja leveämpi kuin Hull C tai Polaris, Indris on pisempi mutta kapeampi ja matalampi kuin BMM :D

Jaa miksi kirjoitan tästä kun se ei ole 3.1 versiossa, no tuo Teller video on uusi ja Banu Mercantman sattuu olemaan suurin alus mitä mulla on (enkä aio hankkia mitään suurempaa).

Nyky hinnalla tuo BMM olisi kallis hankkia mutta itse hankin sen niiankaun sitten että se oli itseasssa halvempi kuin mitä nyt Catepillar tai Starfarer on.
 
Viimeksi muokattu:
Subbaa 1 kk niin pääsee pelaamaan 3.1 ptu.
...
Ei todellakaan kannata pelkän PTU:n takia ostaa Subia kun se PTU laajenee kaikille käyttäjille kumminkin lähitulevaisuudessa ja tällähetkellä PTU:ssa on vielä niin paljon bugeja että sen pelaamisesta ei todellakaan kannata maksaa sitä n. 12€ Sub hintaa.
 
Eipä tullu PTU-kutsua vaikka 3.0 PTU:ssa raportoin bugeja ja kokeilin jokaista buildia.. :rolleyes:

Eipä väliä toisaalta, taitaa tosiaan olla sen verran bugista menoa vielä että odotellaan sitä live-versiota.
 
Eipä tullu PTU-kutsua vaikka 3.0 PTU:ssa raportoin bugeja ja kokeilin jokaista buildia.. :rolleyes:
...
Tällähetkellä on ulkona 1. aallon PTU kutsut jos odotat ensimmäistä kertaa sitä että kutsuttaisiin PTU:hun ennen muita se tapahtuu PTU:n 2. aallosssa (kolmas aalto on sitten kaikki).

PTU:n ensimmäiseen aaltoon pääsy (ilman Subia) edellyttää että on osallistunut aktiivisesti useampaaan PTU:hun ennen sitä.


Sinällään mielestäni se että Sub:it pääseen PTU:n ensimmäiseen aaltoon ei ole hyvä idea kun Sub Den foorum täytyy aina PTU:n jälkeen valituksista sen takia kun sen PTU on niin rikki, näille valittajille ei kertakaikkiaan mahdu päähän että sen rikkinäisyyden takia se peli on nimenomaan vasta siinä PTU vaiheeesssa eikä täysin julkaistuna.

Eli PTU ei ole mikään ennakoesitys pelistä joillekkin siitä ennakosta maksaneille, niin kuin nämä Sub tilauksen PTU:n takia tehneet olettaa.


...
Eipä väliä toisaalta, taitaa tosiaan olla sen verran bugista menoa vielä että odotellaan sitä live-versiota.
Juu bugeja piisaa mutta niissä tuntuu olevan eroa edelliseen 3.0 PTU kertaan nähden siinä että nyt on paljon tuollaisia grafiikka bugeja ja palvelinpään kaatumisia kun edellisellä 3.0 PTU kerralla oli enempi sitä että oma peli kaatui eikä se palvelinpää, no ainakin nuo grafiikka bugit tarjoaa koomista katsottavaa kun taas nuo kaatumiset ei tarjoa mitää viihdettä.

Myös tuo laskeutumisalustaan kuminauhalla liimattu alus on aika tympeä ja yleinen bugi, tähän varmaa liityy myös stutterointi bugi, epäile että näille kummallekkin bugille on yhteistä se että peliä on pilkottu nyt paljon useampaa threadiin jakautuvaksi josta seuraa se että on säätöä sen kanssa miten sykronointi eri threadien välillä pelaa.
 
Viimeksi muokattu:
Pariin otteeseen pääsin kömpimään sisään padeilla seisovaan Reclaimeriin sivuovesta, mutta omistajilla oli vaikeuksia löytää ohjaamo ja vehkeet katos aina perseen alta takasin säilöön kun kaikki yrittää spawnata omiaan yhtäaikaa. Onhan se iso möhkö.
 
Juu tuo Reclaimer on senverran iso möhkö että kun joku tinttaa sen laskeutumisalustalle turhan kovaa pitäis Olisarin tärähtää :)

Toisalta enpä taida ehdotta Olisarin tärähtämistä CIG:lle kun jos ne sen toteuttaa niin ainakin mun tietokone saisi hermoromahduksen heti jos se yrittäisi toteuttaa sen Olisarin tärähtämis fysiikan ja näyttää seuraukset ruudulla :dead:

Kuvan jossa Reclaimer on laskeutunut Outpostin viereen antaa todella hyvän referenssin sen koosta kun Outpost näyttää kärpäsenkakalta sen Reclaimerin juuressa (pihkura en ollut laittanut sitä kuvaa talteen).

----------------------------------------------------------------------------

PTU versio G oli täys susi nyt tulee versio H

 
Viimeksi muokattu:
Tiedeoksi jus nyt on

Star Citizens
1,999,069


Rekisteröitynyttä RSI:n sivullla


Viimeksi kun meni miljoona rikki se miljoonas reksiteröitynyt sai ihan kivoja juttua eli voisi olettaa että 2 000 000:s rekisteröitynyt saisi myös jotain.

Ts jos et ole rekisteröitynyt mutta olet harkinnut tekeväsi sen niin nyt vois olla hyväaika rekisteröityä (siinä toivossa että sattuisit olemaan se 2m).
 
Milloin normi-ihmisten live 3.0.1 saa päivityksiä?
Ei saa, vaan tuo 3.1 tulee kaikille sitten kun ne pahimmat bugit on saatu korjattua.

Koska CIG julkaisi tämän vuosineljäksittäin tulevan päivityssysteemin vuodenalussa niin ne varmaankin haluaa pitää kiinni sen ensimmäisen neljänneksen päivitysajasta ts tulee kuunvaihteessa kaikille
(ellei jotkut pahat bugit sitä estä ja niitä on vielä ihan kiitettävänpaljon).


----------------------------------------------

Koska tuo 3.1 julkaisu on lähelllä on Star Citizenin Youtube sivulla julkaistu tiiserit tulevista uusista 3.1 aluksista









 
Viimeksi muokattu:
Star Citizen: Reverse the Verse LIVE - Alpha 3.2 Feature Survey w/ Chris Roberts



Founder and CEO Chris Roberts discusses a new initiative that will let Star Citizen backers help decide what features are prioritized for the upcoming Alpha 3.2.

Backers can take the survey here: Roberts Space Industries | Follow the development of Star Citizen and Squadron 42




------------------------------------

Alpha 3.2 Feature Survey


As the team prepares to release the Alpha 3.1 patch of the Persistent Universe to a wider selection of backers, we wanted to take an opportunity to use what we’ve learned from this first quarterly release and reassess development priorities, with feedback from you, the players.

If you’ve been following along with our public Roadmap, the producers, directors, and leads have prioritized the introduction of major profession-based mechanics (like mining, salvage, and manual repair) into each quarterly release, along with improvements to gameplay features introduced in Alpha 3.0 and 3.1 (like quantum travel and service beacons.) While these mechanics have the potential to introduce new ways to play and expand the functionality of certain ships, they require extensive development resources and take time to fine-tune to make sure they balance with the other mechanics that already exist in the game. Part of what we learned through this latest release cycle was that existing elements in the game weren’t getting adjustments and improvements that would improve usability and polish because the resources that would do this work were focusing on implementing the brand new mechanics on the Roadmap. As we feel like this has been short changing the current game experience, we’ve decided to adjust our efforts to dedicate some of our resources to improve and expand the existing features, while making sure that new profession-based mechanics are as polished and playable as possible. Basically, we want to ensure that what’s there is as refined and fun as it can be, before we add too much more.

That’s where you come in.

As we shuffle the features and mechanics, we wanted to know which features you are most excited about seeing implemented, improved and refined. Below you’ll find brief descriptions of the feature improvements on our schedule, we invite you to weigh in on which of these features you would rate as top three priorities to get into the game.


Feature Improvements

Quantum Linking
This feature gives players the ability to sync up with their friends when making quantum jumps. Aside from making grouped multi-ship travel possible, Quantum Linking also helps if you are interdicted, as the friends you brought along with you can help. This system will be used in tandem with AI or player-created missions through the service beacon, so the people hired to help will be linked to you when they jump.

Improved Interdiction
Work on this feature will create a variety of different interdiction scenarios for players, as well as provide the opportunity to trap other players and AI Non-Player Characters using a Quantum Jammer that can be added as a ship component or deployed in a self-powered buoy, like a mine.

Service Beacon Improvements
The Service Beacon will expand and evolve to include new contract types, additional filters, and more feedback precision. AI characters will be able to interface with the system so that they too will be able to request help and provide assistance to others, which will in turn increase both how much of this type of “immediate” content we can offer at any given time, as well as the likelihood that someone – whether player or Non-Player Character – will be drawn to respond to your calls for support.

First Tier of Guilds & Associations
We are going to create member associations within the Universe that give players different benefits. These will ultimately include the Bounty Hunter’s Guild, Merchant’s Guild, etc., but there will also be member-based services, themed to fit different player types. For example, the United Wayfarers Club provides repair and refuel assistance for pilots broken down in space and also grants discounts for these services at CryAstro.

Party System
These improvements will improve the player’s ability to create groups, allowing you to team up with friends to join the same game instance and cooperate on jobs and missions.

Team Chat
Improvements to the team chat system that will polish communication between players and make the experience more robust and intuitive. Work on this system will also begin to factor in the incorporation of Spectrum into the game.

Economy/Shopping UI Experience
The feature includes the implementation of Shopping Kiosks in the stores and increased variation of available products, including ship items and weapons not physically available to display (or even buy) in stores.

Item 2.0 Ship Systems and Weapons
Feature work would include finalizing Item 2.0 functionality that, allows them to overheat, misfire and suffer critical failures based on factors such as increased wear or damage. It would also introduce deeper functionality to upgradeable items so new power plants, shields, coolers, stealth and comms/radar all make a marked difference to the ship’s performance based on how they are configured.

FPS AI Combat
The first stage of getting combat AI into the Persistent Universe. This would expand mission types by introducing the risk that an AI could be waiting to ambush you on a distant moon, or in a hulk drifting in space.

------------------------------------

Which of these Feature Improvements is your highest priority?

A
Quantum Linking

B
Improved Interdiction

C
Service Beacon Improvements

D
First Tier of Guilds & Associations

E
Party System

F
Team Chat

G
Economy/Shopping UI Experience

H
Item 2.0 Ship Systems and Weapons

I
FPS AI Combat

------------------------------------

Which of these Feature Improvements is your second highest priority?

...

------------------------------------

Which of these Feature Improvements is your third highest priority?

...

------------------------------------

Profession-Based Mechanics
As mining will be the primary profession-based mechanic introduced in Alpha 3.2, we would like to know which of these three gameplay mechanics you would like to see implemented next. Your feedback will help us decide how to prioritize them for future releases in order to make room for these continued quality of life improvements.
Salvage Systems: The ability to scavenge materials from wrecked ships you’ve destroyed yourself or discovered.

Repair Systems: The ability to repair your own ship, or use a repair vessel to help others, either for free or for a contract fee.

Refuel Systems: The ability to gather and transport fuel, with the options to sell it to other players, and use it to remotely refuel ships using associated technology.


A
Salvage Systems

B
Repair Systems

C
Refueling Systems

------------------------------------

(laitoin nuo näkymään tänne että sellaisetkin jotka ei ole rekisteröytyneet RSI:n sivulle pystyy ne näkemään)

Tämä kysely koskee siis seuraavaa 3.2 versiota ei tätä 3.1 versiota joka on tällähetkellä PTU:ssa ja tulee ulos viikon? sisällä (tällähetkellä kaikilleavoin versiohan on 3.0.1).

Jup jos olet bäkkeri pääset omaltaosaltasi päättämääm mitä vähänyli 480 ihmistä tekee töissään seuraavat kolmekuukautta
(juu CIG:n työntekijämäärä on kasvanut yli 480 henkilöön tämänvuoden kuluessa),
ts tuo kysely ratkaisee osittain sen mihin kulutetaan vähintään n. 3,6 miljoonaa.


----------------------------------------------------------------------------


PS Jos joku ei jaksa katsoa tuota koko RTV:tä alla on paras pätkä siitä



;-P
 
Viimeksi muokattu:
No nyt se on virallista Star Citizen oli kuuminta hottia tämänvuoden GDC:ssä ;-p





---------------------------------------------------------------------------


3 ways to Build Better Worlds


weyland_yutani_corp_building_better_worlds.png





Ja Star Citizen tapa (seuraavassa postauksessani).
 
Viimeksi muokattu:
Täältä sivusta voisi huudella että se pyörivyyden optimointi varmaan olisi asia nro 1. Plus että se saakelin heijastusnäyttö sellaiseksi että siitä näkeekin jotain.
 
Ja Star Citizen tapa









Tässä on kyse siis sen proseduraalisen tekniika kehityksestä ja siihen liityvän artin kehityksestä, 3.1 versisosa planeetat muodostuu ilmeisesti paljon useammista "kerroksista" planeetan pinnan muodostusta, pintamateriaalia, kasvillisuutta, kivistöä, vesistöä, valaistusta, ilmakehää, jne kun "kerroksia" on enempi saadaan sitä proseduraalista variointia enenpi kun on useampia "kerroksia" joissa sitä voidaan tehdä..


---------------------------------------------------------------------------

Täältä sivusta voisi huudella että se pyörivyyden optimointi varmaan olisi asia nro 1. Plus että se saakelin heijastusnäyttö sellaiseksi että siitä näkeekin jotain.
Katsoppa tuo bliskin edellinen Twitch streami siinä on puhetta 3.1 FPS:stä.


Mitä tulee heijastusnäyttöön niin se riippuu siitä minkä alus tai kypärävalmistajan heijastusnäyttöä tarkoitat kun niillä kaikilla tulee olemaan (ja merkittävältä osaltaan jo on) omanlaisensa.

Jokatapauksessa myös sen kypärän kaikki 2-4 erilistä heijastusnäyttöä tulee olemaan täysin vapaasti konfiguroitavissa näyttämään mitä haluat, aluksissa näyttöjä on keskimäärin 6 (riippuen aluksesta voi olla enemmän tai vähemmän) osa niistä näytöistä on heijastusnäyttöjä ja osa on MFD näyttäjä.

Joka ikisen kypärä ja alusnäytön näyttämän asian voit valita itse, ts näytöissä tulee olemaan itse pelaajalla niin paljon muokkausvaraa että saat ne just selalisiksi kuin haluat.

Tosin se 3d holopallonäyttö sisältyy yhden alusvalmitajan tyyliin eli siitä ei täysin pääse eroon jos haluaa käyttää sen alusvalmistajan alusta (mutta sen sensori/tutka-kuvan voi laitaa muuhunkin kuin siihen holopallonäytöön jos niin haluaa tehdä).


Itse pikkasen epäilen että jossaintapauksisaa pelaajan koneen teho ratkaisee voiko hän tosiasiassa käyttää niitä kaikkia käytettävissä olevia (10+) näyttöjä (se ottaa prosessori ja GPU tehoa renderöidä niin paljon näyttöjä vaikka ne renderöisi kuinka optimaalisesti).
 
Viimeksi muokattu:
Tiedeoksi jus nyt on

Star Citizens
1,999,069


Rekisteröitynyttä RSI:n sivullla


Viimeksi kun meni miljoona rikki se miljoonas reksiteröitynyt sai ihan kivoja juttua eli voisi olettaa että 2 000 000:s rekisteröitynyt saisi myös jotain.

Ts jos et ole rekisteröitynyt mutta olet harkinnut tekeväsi sen niin nyt vois olla hyväaika rekisteröityä (siinä toivossa että sattuisit olemaan se 2m).
Tällähetkellä

Star Citizens
2,000,549

eli 2m raja on ohitettu.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 407
Viestejä
4 506 925
Jäsenet
74 395
Uusin jäsen
amer

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom