Star Citizen

Ainoa miten toi voi toimia järkevästi on, että voit rajata FoiPin käytön esim siihen omaan kaveriporukkaan ja sulkea kaikki muut ulkopuolelle. Ja itseasiassa veikkaankin että tuo tulee olemaan mahdollista, en muista oliko tuossa Gamescom-esityksessä siitä mitään erikseen mainittu.
Erittäin todennäköisesti on mahdollista. Muistelisin jotain tästä lukeneenikin.
 
Voi hemmetti teidän kanssa. blokkaa joku hostile, nii et tiedä mitä se haluu. Sit itketään foorumeilla ku se ei edes ottanu yhteyttä.
 
Eilinen 600i Q/A jälkeen rajahyötymittari näyttää erittäin positiivista Origin 300-sarjalaiselle. Aloitteleville pelaajille alus jonka hinta tulee todennäköisesti nouseman.
 
Itsekin odottelen Cutlassin hinnannousua että saan leipoa siitä Freelancer DURin paremmalla hyötysuhteella.
 
Löytyy 325a, cutlass black ja BMM. Kaikille luvassa hinnannousua joten pitää kuikuilla jos tarvetta vaihdoille. BMM kyl mobiilitorikauppa joten se kyl jäämässä aina näil näkymin :)
 
Mites onko nuo LTIt mitä aloituspaketeissa tuli aluskohtaisia? Jos on niin onko tuollaisella 300i:llä LTI:llä varustettuna mitään arvoa?
 
:bored:

tavern_upload_medium.jpg
 
Mites onko nuo LTIt mitä aloituspaketeissa tuli aluskohtaisia? Jos on niin onko tuollaisella 300i:llä LTI:llä varustettuna mitään arvoa?
Kaikilla LTI-aluksilla on jotain arvoa, mutta LTI ei varsinaisesti ole sidottu siihen alukseen, vaan se siirtyy jos aluksen päivittää kalliimpaan tai saman hintaiseen sivujen kautta.
 
Mites onko nuo LTIt mitä aloituspaketeissa tuli aluskohtaisia? Jos on niin onko tuollaisella 300i:llä LTI:llä varustettuna mitään arvoa?
LTI ei ole alus vaan paketti kohtainen joten jos päivität paketissa olevan aluksen paremmaksi se LTI säilyy ts on myös siinä paremmassa aluksessa.

Se on varmaankin totta että jonkin 300i aluksen LTI vakuutuksella ei ole merkittävää arvoa hyötymielessä koska sen aluksen vakuuttaminen/ostaminen pelin sisällä on varmankin aika edullista ja sen lisäksi jos pelaat sillä 300i aluksella päivität sitä paremmila osilla todennäköisesti suht nopeassa tahdissa ja se LTI ei kata niitä päivitettyjä osia joten joudut jokatapaukseessa otamaan erillisen vakuutuksen niille päivityksillesi.
 
Viimeksi muokattu:
Tänävuonna on kertynty kumminkin noin 2+ m. per kuukausu eli tarpeeksi ja sen lisäksi pääosa on jokavuosi kertynty vuoden loppupuolella jolloin on enempi merkittäviä tapahtumia (mennesiyydessä on ollut esim. 7 m. kuukausi loppuvuoden puolella).

Mutta niin kuin itse olen aikaisemmin sanonut jos kertyy noin 2,5 m. kuukaudessa se on tarpeeksi koska silloin ei kuluteta vararahastoa vaan tulo ja meno puoli on suurinpiirtein tasoissa ts rahat ei pysty loppumaan.

kk.JPG



--------------------------------------------------------------------------------

PS

voyager_modern_poster.jpg


Voyager 40 vuotta
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole tulossa. Evocati-versio saattaa tulla, mutta näillä näkymin taitaa viimeisin arvio olla lokakuun alkuun varsinainen julkaisu live-servuille.

Toissapäiväisen ATV:n perusteella ei mene edes Avokaadoon lokakuun alussa, "must fix" bugimäärä oli noussu 60->90.. :rolleyes:

Sanoisin että saavat vetää jo kanin hatustaan jos tällä menolla saavat jouluksi pihalle kaikille.
Luonnollisesti toivon että tulee aiemmin, onhan tätä odotettu eikä toi 3.0:n kokeilu helpottanu asiaa yhtään..
 
Mutta niin kuin itse olen aikaisemmin sanonut jos kertyy noin 2,5 m. kuukaudessa se on tarpeeksi koska silloin ei kuluteta vararahastoa vaan tulo ja meno puoli on suurinpiirtein tasoissa ts rahat ei pysty loppumaan.

mihin tämä perustuu? eihän tuo riitä edes henkilöstökustannuksiin... eikös tämä kuitenkin ole useamman sadan hengen kioski.
 
Jos keskimääräinen kustannus per työntekijä on 10K/kk niin 2.5M riittää 250 työntekijän pyörittämiseen. Noin hyvin karkeasti siis.
 
mihin tämä perustuu? eihän tuo riitä edes henkilöstökustannuksiin... eikös tämä kuitenkin ole useamman sadan hengen kioski.
Kylläpä 2,5 miljoonalla maksetaan kummasti kuukausittaisia henkilöstökustannuksia. Toki muitakin menoja on, mutta ei varmasti kaukana olla siitä, että 2,5 miljoonaa riittää kuukausittaiset menot kuittaamaan.

Henkilöstön kokonaismäärä liikkuu siellä 400:n tietämillä, mutta mukana on osa-aikaista työvoimaa ja täysipäiväisetkin käsittääkseni saavat jonkin verran markkinatason alapuolelle sijoittuvaa liksaa. Tällaista on joskus siis kuulunut suoraan henkilöstöltä.
 
mihin tämä perustuu? eihän tuo riitä edes henkilöstökustannuksiin... eikös tämä kuitenkin ole useamman sadan hengen kioski.
Kolmeen seikkaan

1. Alkuvuosina rahaa kertyi enempi kuin kulutettiin (koska rahan kertyminen oli nopeaa heti alusta alkaen mutta henkilökunnan määrä kasvoi hitaasti) joten on vararahastoja joita voi kuluttaa kohtuulista tahtia niin että ne riittää vuosiksi (PS alkuvuosien rahastot on Dollareissa USA:n puolella koska Euroopan puolella myynti Euroissa/Punnissa alkoi myöhemmin mutta nyt suurin studio on Englannissa ja sen kulut on Punnissa).

2. Joukkorahoitus ei ole CIG:n ainoa tulonlähde (itse veikkaisin muut tulot joksikin 0,25 - 1 m. kuukaudessa luokaan)

3. Valtioiden (ja/tai EU:n) tukiaiset nämä on merkittävä syy siihen miksi CIG:llä on studioita euroopassa ja miksi sillä on asiakasuhde Kanadalaiseen studioon (ei ole kauhean kauan kun näitä normaaleja tukiaisia koitettiin vängätä todisteeksi siitä että CIG:n rahat olisi muka lopussa).

Tuo oma 2-2,5 m. kuussa bäkkereiltä oletukseni perustuu siihen että nuo muut tulon/rahanlähteet/rahasto kattaisi noin 1 m. kuukaudessa koska oletan että CIG:n kulut per kuukausi olisi tällähetkellä noin 3 - 3,5 m.


Omastamielestäni viimeaikaiset konseptialus myynnit on todiste siitä että CIG:llä ei ole varsinaista rahapulaa koska ne konseptialukset on hinnoiteltu niin että se merkittävästi leikkaa potentiaalista myyntimäärää ja siten tulokertymää, jos CIG olisi todellisessa rahapulassa se tietenkin maksimoisi myytyjen konseptialusten määrän koska myyntimäärän kasvatus ei aiheuta merkittäviä kustannuksia mutta kasvattaa tuloja merkittävästi.

Hyvä esimerkin on tämä Origin 600i konseptialus myynti joka on juuri tällähetkellkä menossa se on hinnoiteltu kaksikertaa kalliimmaksi kuin Constaellation Aquila vaikka sen käyttöarvo pelissä on samaaluokkaa kuin Aquilan eli se on hinnoiteltu niin kalliiksi että se karkottaa suurenmäärän potentiaalisista Origin 600i aluksen hankijoista odottamaan kyseisen aluksen hankintaa ilmaiseksi itse pelissä, jos CIG olisi todellisessa rahapulassa olisi Origin 600i ollut n. 100+ € halvempi.

Toinen hyväesimerki siitä että rahapulaa ei todennäköisesti ole on se kuinka rajoitettuja Gamescom:in yhteydessä myynnissä olleet alukset/paketit oli (esim. näytettiin Idristen välinen tasitelu mutta mynnissä ei olut Idristä vaika se olisi varmansti myynyt hyvin hinastaan huolimatta).
 
Viimeksi muokattu:
Siis kuultu suoraan henkilöltä ihan livenä? Vai onko sama myyttiä, joka lienee levinnyt jo vuodesta 2013...
Ihan livenä. Varmaan löytyisi edelleen youtubesta se pätkä, jos jaksaisi kahlata jaksoja läpi. Itse kuulemani pätkä on Wingman's Hangarin ajoilta, eli siitä lienee kolmisen vuotta aikaa. Mutta siinä siis ainakin yksi henkilöstön jäsen totesi, että palkkaa voisi saada muualta enemmän, mutta jengi viihtyy tässä työssä hyvin ja kaikki haluavat olla nimenomaan tässä projektissa mukana.

Voihan tuokin ihan paskaa olla, mutta joka tapauksessa suoraan henkilöstön jäseneltä kuultua.

Ja tokihan mukana on porukkaa, jotka saavat varmasti markkinatasoista liksaa, eikä markkinatasoa alhaisempi liksa tarkoita sitä, että mukana oltaisiin "omakustannehintaan", vaan kyse voi olla 10-20% alemmasta palkasta.

Ja tokihan tilanne on voinut noista ajoista muuttua, mutta vaikka keskimäärin mentäisiin markkinahinnoilla, niin se ei aiemman viestini pointtia pahemmin muuta.
 
Melko hävyttömäksi alkaa Star Citizenin plagiointi jo menemään. Eihän tässä ole vielä edes pöly laskeutunut edellisestä torven töräytyssaagasta, kun näköjään jo uutta skandaalia puskee.
 
Jep. Molemmat lainanneet erään Winston Churchillin kuulua puhetta?
Kun ottaa huomioon että Chriss Roberst on lähtöisin Englannista on täysin ymmärrettävää että hän lainaa Churchillin sanomisia tuonkaltainseen merkttävään puheeseen pelissä aivan samoin joku suomalainen pelintekijä lainaisi Mannerheimiä, Rytiä, tms.


Olin muuten myös täysin varma että nilton tartuu tähän täysin asian vierestä juuri niin kuin teki kun pointihan ei ole plagionti vaan se että Oldmanille povataan jo nyt tuosta Churchill suorituksestaan ensimmäistä Oscaria joka tietenkin voi hiukan parantaa myös Oldmanin Squadron 42 pelissä tekemän osan näkyvyyttä ja siten auttaa koko pelin näkyvyyttä.


Siis vielä kerran jos joku ei tajunnut, sekä Winston Churchill että Kenraali Bishop ovat yksi ja sama näyttelijä Carry Oldman joka sanoo saman vuorosanan kummassakin roolissaan.
 
Melko hävyttömäksi alkaa Star Citizenin plagiointi jo menemään. Eihän tässä ole vielä edes pöly laskeutunut edellisestä torven töräytyssaagasta, kun näköjään jo uutta skandaalia puskee.

Eikä tarvita näköjään isoa koukkua että meidän oma Derek Smart siihen takertuu ja tulee nillittämään jostain. :facepalm:

Eihän tuossa nyt ollut edes kyse mistään plagiaatista, vaan siitä että Gary Oldman veti molemmat roolit.
Ja huvittavaa sinänsä että nyt keksittiin vinkua ihan "plagiaatista", varsinkin kun Oldman nimenomaan näyttelee Churchillia Darkest Hourista.
Imo ihan hauska yhteensattuma.
 
En tajunnut että Darkest Hour kertoo Churchillistä... Enkä sitä, että siinäkin roolissa Oldman... I'll get my coat :oops:
 
Oldmaninhan (ja/tai jonkun muun ison nimen) huhutaan jättäneen Robertsin sirkuksen. Selittäisi kyllä omalta osaltaan miksi SQ42 ei tunnu materialisoituvan pelaajille esittettävään muotoon.
 
varsinkin kun tuon katsella tähtäämisen voi tehdä niin että tietyt ilmeet tarkoitta ohjuslukitusta, ohjuslaukaisua ja eri aseryhmien laukaisuja.
Oletko tosissasi että tollanen ominaisuus on tulossa?
Toi FoiP on kieltämättä aika turhake, mitäs kun samalla alueella pyörii 10 muuta pelaajaa tai enemmän, sehän on pelkkää sekavaa mölötystä mistä kukaan ei saa mitään selvää.. :rolleyes:
Jatkossakin tulee varmasti käytettyä kaverien kanssa ainoastaan Discordin puhekannua kommunikointiin.
Mitä ihmettä? Eihän mikään moninpeli ole mitään jos ei puhua pysty. Ei tuu montaa peliä mieleen josta saa mykillä pelaajilla mitään irti. Tälläisestä täysin juonipainotteisesta puhumattakaan.
 
Mitä ihmettä? Eihän mikään moninpeli ole mitään jos ei puhua pysty. Ei tuu montaa peliä mieleen josta saa mykillä pelaajilla mitään irti. Tälläisestä täysin juonipainotteisesta puhumattakaan.

Toki, siksipä mainitsinkin tuon Discordin, sitä kautta on tähänkin saakka moninpeleissä hoidettu kommunikoinnit. ;)
Esim Eliten pelin sisäinen voip on täysin turha, siihen on ympätty esim todella typerää keinotekoista staattista radiohäiriötä jolla on yritetty luoda immersiota, mutta joka on lähinnä vain ärsyttävää. Suurin osa Elite-pelaajista käyttääkin juuri Discordia porukkakommunikointiin.
Pelin sisäiset voipit on lähinnä yksittäisille pelaajille joilla ei ole esim Discord-yhteisöjä.
 
Toki, siksipä mainitsinkin tuon Discordin, sitä kautta on tähänkin saakka moninpeleissä hoidettu kommunikoinnit. ;)
Esim Eliten pelin sisäinen voip on täysin turha, siihen on ympätty esim todella typerää keinotekoista staattista radiohäiriötä jolla on yritetty luoda immersiota, mutta joka on lähinnä vain ärsyttävää. Suurin osa Elite-pelaajista käyttääkin juuri Discordia porukkakommunikointiin.
Pelin sisäiset voipit on lähinnä yksittäisille pelaajille joilla ei ole esim Discord-yhteisöjä.
Mut siellä discordissa ei voi puhua muiden kanssa. Moninpelistä katoaa iso osa pois tolla tyylillä.
 
Paremmalla osumaprosentillahan nuo huhut näyttävät napsuvan kohilleen kuin CRobertsin ja commandojen arviot 3.0:n julkaisuajankohdasta.
 
Oletko tosissasi että tollanen ominaisuus on tulossa?

...
Tuo systeemi pystyy seuraaman katsetta ja ilmeitä on vain pienihyppäys siitä eteenpäin se että CIG tai joku modaaja tekee systeemin joka toimii niin että tietty ilme (esim. silmän räpäytys) laukaisee jonkin tietyn toiminnon (kuten ohjuksen laukaisu) niin että vaikka CIG käyttäisi sitä pelkkään katseohjaukseen ja huulisynlkaan niin kyllä joku modaajan mahdollistaa sen paljon tehokkaamman käytön.
 
"Huhutaan".

Olisiko pikemminkin huhuttiin viime vuonna. Jo ennen tätä ikävää pankkilainaväärinkäsitystä. Näitä yleensä samassa viestissä sen suuremmasta vastuusta (olisiko hyvä ollut muitakin lähteitä kuin oma tai kavereiden mielikuvitus, jos aiheesta pitäisi sen enempää keskustella) vapautettuja huhuiluja toki tietyssä osaa internetiä levitellään hanakasti.

...
Squadron 42 pelissä on varsin monia suht nimekkäitä näyttelijöitä joiden kohdalle on osunut merkittäviä elokuvia tuon Squadron 42 työn jälkeen joten on täysin mahdollista että osaa niistä ei voi käyttää jatkossa lisäkuvauksissa.

Mutta tuo FOIP demo itseassa kertoo miten sen voi hoitaa jos se on sopimusteknisesti sallittua kun tuo FOIP:hän mahdolistaa sen että joku muu näyttelee ja puhuu esim. sitä Oldmania niin että se näyttelysuoritus ja puhe yhdistetään Oldmanin todelliseen liike ja puhe tyyliin eli saadaan Oldman sanomaan tai tekemään jotain mitä Oldman ei ole ikinä sanonut tai tehnyt.

Eli jos se on sopimusteknisesti mahdollista niin CIG:llä on jo tarpeeksi dataa sen isoimmista näyttelijä nimistä niin että CIG voi tehdä niillä näytelijähahmoilla lisää näyttelysuorituksia ilman sitä alkuperäistä näyttelijää.

Eli mikäli CIG on hoitanut sopimukset fiksusti sillä on nyt digitaalisia kopioita aidoista näyttelijöistä ja CIG pystyy tekemään niilllä digitaalisilla kopionäyttelijöillä lisää rolisuorituksia.

Jos CIG ei ole hoitanut sopimuksia fiksusti se voi syylllistyä elokuvaplagiaatin sijasta näyttelijäplagiaatin käyttöön joka olisi vallan uusi rikosnimike.

Silloin kun tietotekniikan rajoja pusketaan eteenpäin tulee vääjäämättä uusiatilanteita joissa tekijänoikeusjärjestöt/tahot haistaa uuden tavan kerätä rahaa tämä on se potentiaalinen kohu joka Squadron 42 pelin taustalla voi olla kypsymässä.
 
Tuli tuolta avokadista sellasta tietoo icepenille että hold yours horses.
 
Esim Eliten pelin sisäinen voip on täysin turha, siihen on ympätty esim todella typerää keinotekoista staattista radiohäiriötä jolla on yritetty luoda immersiota, mutta joka on lähinnä vain ärsyttävää.

Ai. Mun mielestä tuo Elitessä just hienosti tehty.
 
Juu makuasiahan se. Itse en tykkää enkä käytä, diggaan enemmän Discordin selkeästä äänestä enkä tartte siihen keskinäiseen keskusteluun mitään keinotekoista radiosuhinaa.
Minusta kans se Eliten radiojuttu on siistin kuulonen, jos sitä vaan käytettäis... Enemmän ärsyttää Henkan aina liian hiljasella oleva mikki Discordissa ;)
 
Huhuille ei toki pidä antaa kovinkaan paljon painoarvoa, mutta tuon pätkän katsottuani se tavallaan vahvisti niitä käsityksiä, mitä itellä koko projektista on ollut.

Tässä omassa päässäni aikaisemmin pähkinyt että tämä kehitystahti ja mitä konkreettista pelattavaa on tähän saakka tullut, viittaisi että SC olisi "valmis", tai minimum viable product tästä jotain viisi vuotta eteenpäin. Ja tuolla videolla mm. mainittiin, että tämän huhun mukaan SC saattaisi aikaisintaan olla valmis joskus 2023, jos silloinkaan.

SC on todella kiinnostava tapaus ja tätä on tullut sivusilmällä seurattua ja muutaman kerran testailtua, mutta epäilys on vaivannut melkein ensimetreistä saakka. Gamescom 2017 presentaatio oli minusta innostusta herättävä ja pelivalmiilta vaikuttava, mutta sitten taas sekin tulee kun tulee, vaikka aluksi sain käsityksen, että on jo ovella.

Lisäksi tajusin (toki ilmeistä varmasti tiukemmin kehitystä seuranneille), että tehtävän antaja ja asemahan oli sama, mitä 2016 presentaatiossa. Luulisi että siellä olisi ollut muitakin assetteja näytettäväksi vuoden kehityksen jälkeen.
 
Minusta kans se Eliten radiojuttu on siistin kuulonen, jos sitä vaan käytettäis... Enemmän ärsyttää Henkan aina liian hiljasella oleva mikki Discordissa ;)

Joo, ehdottomasti samaa mieltä. Se tuo vähän enemmän immersiota ja sit ei tarvi laittaa mitään hiomalaikkaa pyörimään mikrofonin lähettyville.
 
Huhuille ei toki pidä antaa kovinkaan paljon painoarvoa, mutta tuon pätkän katsottuani se tavallaan vahvisti niitä käsityksiä, mitä itellä koko projektista on ollut.

Tässä omassa päässäni aikaisemmin pähkinyt että tämä kehitystahti ja mitä konkreettista pelattavaa on tähän saakka tullut, viittaisi että SC olisi "valmis", tai minimum viable product tästä jotain viisi vuotta eteenpäin. Ja tuolla videolla mm. mainittiin, että tämän huhun mukaan SC saattaisi aikaisintaan olla valmis joskus 2023, jos silloinkaan.

SC on todella kiinnostava tapaus ja tätä on tullut sivusilmällä seurattua ja muutaman kerran testailtua, mutta epäilys on vaivannut melkein ensimetreistä saakka. Gamescom 2017 presentaatio oli minusta innostusta herättävä ja pelivalmiilta vaikuttava, mutta sitten taas sekin tulee kun tulee, vaikka aluksi sain käsityksen, että on jo ovella.

Lisäksi tajusin (toki ilmeistä varmasti tiukemmin kehitystä seuranneille), että tehtävän antaja ja asemahan oli sama, mitä 2016 presentaatiossa. Luulisi että siellä olisi ollut muitakin assetteja näytettäväksi vuoden kehityksen jälkeen.

Saattaahan tuo pitää paikkaansa tai olla pitämättä? Mentiin mutulla ja voi todellakin olla että kun peli kehitetään tuohon mittakaavaan mitä ollaa ehkä tekemässä niin saadaan ehkä olla valmista 2479. No se herätti kysymys merkin (oliko se nyt tuo video) ettei SQ42 olisi kehitetty ollenkaan? Sehän vasta herättääkin (ja tämä varma devi tieto) epäilyksiä ;) (eipä ollutkaan)
 
Viimeksi muokattu:
Ihan lupaavasti ovat saaneet bugimäärää alas tuon uusimman atv:n mukaan. Saattaahan niitä vielä tulla uusia esille, mut ehkä ensimmäiset evot pääsee testailee jo ens viikon aikana ja me muut sitte ens kuussa.
 
Ihan lupaavasti ovat saaneet bugimäärää alas tuon uusimman atv:n mukaan. Saattaahan niitä vielä tulla uusia esille, mut ehkä ensimmäiset evot pääsee testailee jo ens viikon aikana ja me muut sitte ens kuussa.

Enpä katsonut mutta positiivista ajattelua kaivataan.. Oli vielä päivittämätön tuo .. eikun oli päivittynyt

3.0 Production Schedule Report - Roberts Space Industries

Olen vähän aktivoitunut tässä tämän kanssa jos jouluna olisi jotain uutta tarjolla. Jos tämä nyt lokakuu ja sitten SQ42 joulumarkkinoille? mites on @IcePen / @nilton


e. Toi taitanut olla vieläkään kunnossa nettikoodi tai en äkkiseltään löytänyt sitä.. 12-15 pelaajaa ja sitten tökkää tuo 3.0? Mutta mikä on sitten rajoitus jos tuo korjattu?
 
Viimeksi muokattu:
Enpä katsonut mutta positiivista ajattelua kaivataan.. Oli vielä päivittämätön tuo .. eikun oli päivittynyt

3.0 Production Schedule Report - Roberts Space Industries

Olen vähän aktivoitunut tässä tämän kanssa jos jouluna olisi jotain uutta tarjolla. Jos tämä nyt lokakuu ja sitten SQ42 joulumarkkinoille? mites on @IcePen / @nilton
CIG ei ole kertonut SQ42 pelin edistymisestä mitään uutta mutta CIG levittämä materiaali (videot yms) kertoo sellaisten ominaisuuksien/yksityiskohtien edistymisestä jotka on välttämättömiä SQ42 pelin valmistumisen kannalta (esim. Sub Vaultiin tuli justiin kuvia Idris aluksen räjähdyksestä (sen verran näyttäviä että tuon tason räjähdys on mahdollista varmaankin toteuttaa SQ42 pelissä mutta epäilen että se olisi liian raskas käytettäväksi PU puolella)) eli mutkankautta tulee tietoa siitä että kyllä SQ42 edistyy mutta ei mitään sellaista tietoa jonka perusteella voisi veikailla milloin mitään valmista tulisi ulos.

Itse toivon että SQ42 merkeissä tulisi ulos valmista tämänvuoden aikana mutta ei siitä mitään näyttöä ole joten se voi tosiasisa tapahtua aivanhyvin vuoden 2019 lopussa tms.

Mutta kun laskee yhteen sen vähän materiaalin mitä tulee ulos SQ42 liityen ja sen miten PU edistyy niin niiden yhteenlaskettu summa mielestäni antaa olettaa että CIG:llä periaateessa voisiolla kasassa tarpeeksi niin että jotain SQ42 liityvää olisi valmiina tämänvuoden aikana.

Mutta en tarkoita sitä että koko SQ42 peli olisi valmis tämänvuoden kuluessa itse olisi tyytyväinen jos osa missioneista tulisi ulos ensin ts se että palattaisiin siihen alkuperäiseen suunnitelmaan jonkamukaan se SQ42 peli tulee ulos osissa sitämukaa kun se valmistuu (ts se SQ42 pelin hinta jonka olet jo maksanu sisältää kaikki ne SQ42 pelin osat ne ei ole erilisiä DLC paketteja jotka maksaisi erikseen).

Itse kun pidän markkinointisyistä epätodennäköisenä että koko Squadron 42 peli tulisi ulos tänävuonna kun jos se tulisi täysin valmiina myyntiin tämänvuoden puolella niin kyllä sen markkinointi hypeä jo olisi näkyvissä mutta Squadron 42 nettisivut ei ole päivittyneet yhtään ja CIG ei ole julkaissut mitään markkinointimateriaalia suoraan Squardon 42 nimikeen alla eli varsinainen SQ42 pelin myyntihype ei ole alkanut (ja sen pitäisi alkaa 3-6-9 kuukautta enenn myynnin alkua).


3.0 Production Schedule Report - Roberts Space Industries

Tuon perusteella huomoiden blokereiden laskun ja sen että pari ominaisuutta on kumminkin vielä kesken Evocati/PTU versiot voi hyvinkin tulla ulos jo tässäkuussa (Evocati versiohan tulee heti kun suinkin vain voi koska siitä on CIG:lle valtavasti hyötyä) mutta PU julkaisu version ulos tulo tässäkuussa tai heti ensikuun alkussa on melko mahdoton yhtälö.


Senpuoleen mulla ei ole hirveää hoppua 3.0 julkaiuversion kanssa kun jumin vieläkin GTX670 näyttiksessä kun tämä kryptomainaus hinta kupla pilasi näyttiksen hankinta suunnitelmani (ois pitänyt ostaa se Nano silloin kun se oli halvalla tarjolla nyt saatan joutua ostamaan GTX1070 mallin kun se on ainoa joka tällähetkellä on tehon ja hinnnan puolesta järkevimmässä suhteessa SC vaateita ajatellen (kaikki muut pelit mulla on vanhempia Steam/GoG pelejä joten ne ei ole mikään ongelma millekkään myynnissä olevalle pelinäyttikselle)) oletan että tuo GTX670 köhii pahastikkin siinävaiheessa kun pitäis tehdä jotain planeetan pinnalla koska silloin piirrettävää on paljonenempi kuin avaruudessa (jo Olisar tekee tiukkaa niin että varsianisesti pelatessa käytän minimi asetuksia ja 1600x900 tarkkuutta).
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 156
Viestejä
4 485 424
Jäsenet
74 176
Uusin jäsen
Nahkapaska

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom