Tähän jatkoa aiheesta miksi niihin oheislaitteisiin kannattaa Star Citizenin yhteydesä kiinnittää huomiota
Tuon kaltaista tekniikkaa on on haettu Star Citizeniin ainakin vuodesta 2014 saakka (ainakin silloin keskustelin RSI:n foorumilla yhden ehdokasfirman edustajan kanssa joka yritti saada bäkkerien tukea omalle tekniikalleen (taisin lytätä sen pahasti kun se ei ollut riittävän hyvä)) ja nyt sellainen kunnolla toimiva kohtuullisen hintainen on löytynyt.
Star Citizen ei puskee vain PC pelaamisen ohjelmallisia rajoja uusille alueille se tekee sen myös raudan puolella.
Esim. Tässä on kyse siitä että Star Citizen pelin sisäinen VOIP siirtää myös sinun omat kasvonliikeesii realiajassa sille pelihahmollesi niin että mitään hymiö, irvistys, tms emoteja ei tarvita kun voit hymyillä ja irvistellä ihan itse minkä ehdit ja tietenkin myös se normaali puheesi animoidaan realiajassa.
----------------------------------------------------------------------------------------
Mutta rahaa olen laittanut jo sen verran että täytyisi luopua jo jostain mulla olevasta aluksesta (ts voisi rahoitta osan uudella rahalla mutta en koko hintaa).
Minulla on ollut vielä yksi alus tavoiteena se on Constellation Aquila tuon Origin 600:n Explorer versio voisi korvata sen.
Tuo Origin 600 muotoilu on uutta SC aluksisa se on sen näköinen että voisi oikeasti ollakkin avaruusalus (ts yksi iso konpakti yksikkö joka on vain nimellisesti ilmakehän läpäisyyn muotoiltu (ts ei mitään siipien tapaisia)).