Tulisipa Spotifyynkin se Hifi-laatu, niin taitaa tulla asiakaskato Tidalista. Moni maksaisi enemmän Spotifysta, kunhan tulisi se Hifi.Play kaupan beta-versiossa on jo, pitää painaa sitä jossa lukee HIGH/MAX.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulisipa Spotifyynkin se Hifi-laatu, niin taitaa tulla asiakaskato Tidalista. Moni maksaisi enemmän Spotifysta, kunhan tulisi se Hifi.Play kaupan beta-versiossa on jo, pitää painaa sitä jossa lukee HIGH/MAX.
Tulisipa Spotifyynkin se Hifi-laatu, niin taitaa tulla asiakaskato Tidalista. Moni maksaisi enemmän Spotifysta, kunhan tulisi se Hifi.
Applella on muita rahoituskanavia, esim. laitemyynti, jolla ne kompensoivat esim. Hifin vaatimaa suurempaa kaistaa. Spotifylla ei ole tätä bisnestä tukemaan tappioita.Apple Musicin parempi äänenlaatu pääsi kyllä yllättämään, kun Spotifystä vaihdoin pois. Jotenkin aina kuvitellut, ettei eroa kuule esim. AirPodseilla jne. Vaikea kuvitella enää paluuta Spotifyhin, varsinkin jos paremmasta (samasta) äänenlaadusta joutuu vielä maksamaan extraa.
Spotifyn käyttöliittymä on omasta mielestä mennyt sellaiseksi sekamelskaksi että veikkaan asiakaskadon menevän toisinpäin. Asiakaskato on jo luultavasti käynnissä tälläkin hetkellä Tidalin eduksi. Bugeja myös esiintyi jo aikalailla kuukausittain ennen Tidaliin vaihtoa. Esimerkiksi soittolista x kieli oli yhtäkkiä Ruotsia vaikka Suomi ollut aina valittuna softassa kieleksi. Kävin tätä viestiä kirjoittaessa huvikseen tsekkaamassa miltä Spotify nyt näyttää niin kaikkea muuta kuin käytännöllinen.Tulisipa Spotifyynkin se Hifi-laatu, niin taitaa tulla asiakaskato Tidalista. Moni maksaisi enemmän Spotifysta, kunhan tulisi se Hifi.
Olen itsekin miettinyt Spotifyn vaihtoa uudistuksiin, mutta minulla se on maksettu vielä vuodeksi eteenpäin.Spotifyn käyttöliittymä on omasta mielestä mennyt sellaiseksi sekamelskaksi että veikkaan asiakaskadon menevän toisinpäin. Asiakaskato on jo luultavasti käynnissä tälläkin hetkellä Tidalin eduksi. Bugeja myös esiintyi jo aikalailla kuukausittain ennen Tidaliin vaihtoa. Esimerkiksi soittolista x kieli oli yhtäkkiä Ruotsia vaikka Suomi ollut aina valittuna softassa kieleksi. Kävin tätä viestiä kirjoittaessa huvikseen tsekkaamassa miltä Spotify nyt näyttää niin kaikkea muuta kuin käytännöllinen.
Spotify teki ensimmäistä kertaa 1 prosentin tulosta.
![]()
Spotify Posts First Quarterly Profit in More Than a Year, Paid Subscribers Reach 226 Million
Following a long-delayed subscriber price hike, Spotify posted its first profitable quarter in more than a year; paid subscribers rose to 226 million.variety.com
226 miljoonaa tilaajaa, vaikka Hifiä ei ole tarjolla. Luulisi, että jos hifistä välitettäisiin, tilaajia olisi paljon vähemmän.
Peruin tänään tilaukseni vaikka sen piti jatkua ja linkitin tuohon uutiseen.Aha, nyt sitten mahdollisesti lopettavat rojaltien maksamisen osasta musiikkia.
Tietynlainen kusipäinen veto ja keskisormen nostatus pienemmille artisteille/bändeille:
![]()
Spotify Is Changing How It Pays Artists
Spotify is changing how it pays artists with a new streaming royalty model that includes thresholds on plays, non-music noise and fraud penalties.www.billboard.com
![]()
Spotify is reportedly making major changes to its royalty model
More of that streaming money will be directed to bigger artists.www.theverge.com
Paina tuota Mukautettu järjestys nappulaa ja sieltä Tiivis tila.![]()
Mikä versio käytössä?
Oma on Spotify – Windows (64-bittinen)
1.2.24.756.g7a7fc7f0
Spotifyyn tuli tiivis tila soittolistoihin ja albumeihin.
Tuo on hyvä muutos.Tämä on kiva uudistus. Informaatiotiheys on todella usein nykysivustoilla tai -softissa matala ja jostain syystä suositaan todella väljää layoutia, isoja marginaaleja. Hyvä että käyttäjä voi halutessaan tätä muuttaa.
En olisi tuota moodia huomannut itse, vaikka se olisi ollut valittavissa pitkään.
Paina tuota Mukautettu järjestys nappulaa ja sieltä Tiivis tila.
Spotify – Windows (64-bittinen)
1.2.24.756.g7a7fc7f0
Onkohan mitään tehtävissä, kun oma spotify on täynnä ehdotuksia kaikesta white/pinknoise ja "calm sea sound" sun muuta, kun pidettiin muksulle taustakohinana yön yli varmaan 4kk putkeen? Tämä tietysti johti siihen, että ennen viikon suositukset oli täynnä omaa musiikkia ja sieltä bongaili viikottain uusia hyviä bändejä, mutta nyt ne on täynnä noita edellä mainittuja kohinoita.
Saako noita "genrejä" jotenkin lyötyä pois ehdotettujen listalta?
Joo tämä tulikin tehtyä heti. Ongelma onkin se, että haluaisin tuon viikon suositukset listan takaisin sellaisena, kun se aikoinaan oli, täynnä oman maun musiikkia. No, ehkä se ajan saatossa muuttuu. Nyt tuli hommattua duuniinkin bluetooth peltorit niin tulee enemmän kuuneltua spotifyä.Ehdotetusta soittolistasta kun avaa valikon kolmen pisteen takaa niin sieltä löytyy "exclude from your taste profile".
Onhan nuo hinnat nousseet, varmaan Spotifyn arvo riippuu vähän mistä näkökulmasta katsoo, joskus kun tuli CD-levyjä ostettua ja niiden kanssa sählättyä niin kyllä tätä Spotifyn helppoutta arvostaa, perhe-Premium alle 20€/kk vielä ok kun muut kanssa aktiivisia käyttäjiä. YouTube Premium on varmasti hyvä vaihtoehto.Tänään tuli lopetettua Spotify Premiumin tilaus, ja pitkäkestoinen suhde päättyi katkeraan eroon. Mä olen pari vuotta jo ajatellut, että spotify premiumin hintojen hilaaminen euro kerrallaan ylöspäin ei ole varmasti mennyt tuottona oikean paikkaan, eli musiikkia palveluun tuottaville artisteille. En tiedä miten jatkossa musiikkia tulen kuuntelemaan. Ehkä paluu radiotarjontaan ja youtuben antiin. Saa nähdä kuinka pahalta tämä ero tuntuu. Nyt tuntuu todella hyvältä.
Spotify Premium maksaa edelleen 10,00 euroa kun ostaa esim. Prismasta, Citymarketista, R-kioskista 10 euron lahjakortin Spotifyyn.Tänään tuli lopetettua Spotify Premiumin tilaus, ja pitkäkestoinen suhde päättyi katkeraan eroon. Mä olen pari vuotta jo ajatellut, että spotify premiumin hintojen hilaaminen euro kerrallaan ylöspäin ei ole varmasti mennyt tuottona oikean paikkaan, eli musiikkia palveluun tuottaville artisteille. En tiedä miten jatkossa musiikkia tulen kuuntelemaan. Ehkä paluu radiotarjontaan ja youtuben antiin. Saa nähdä kuinka pahalta tämä ero tuntuu. Nyt tuntuu todella hyvältä.
Tämä. Ansaitsisi jo jonkun palkintogaalan vuosittain. Jos ei tiliotteessa lukisi spotify sweden tms. niin olisin varmaan lopettanut automaattiset maksut ja epäillyt jonkun kiinafirman taas vetävän omiaan.Spotifylla on täysin omaleimainen kyky työntää jakeluun aina vaan aiempaa paskempia päivityksiä etenkin UX-näkökulmasta.
Eihän tässä ole mitään kovinkaan jännää... Lähinnä yllättää, että "minä nyt ja minulla kyllä" asennetta joku kehtaa jakaa tähänkin aiheeseen. Terveen kritiikin täysin unohtaen ja sivuuttaen.Jännä miten eri tavoin samaan softaan suhtaudutaan. Itselläni taas...
Lähinnä yllättää, että "minä nyt ja minulla kyllä" asennetta joku kehtaa jakaa tähänkin aiheeseen.
Koetas nyt vaan kestää se....
Terveen kritiikin täysin unohtaen ja sivuuttaen.
Paisunut liikaa tuo Spotifyn henkilöstömäärä, otettu kun oli "halpaa aikaa".![]()
Spotify to lay off 17 percent of its workforce in latest round of job cuts
As economic conditions worsen.www.theverge.com
Q3 2023 henkilöstöluku on hämmentävä 9241. Joista tuskin kovin suuri osuus softapuolella.
Edit: tämä on myös jo kolmas vähennys tälle vuodelle.
Jos hifille on tarvetta, ei kannata odottaa Spotifylta sitä.Näinköhän kaikista lupauksista huolimatta Spotify on hiljalleen ollut kuoppaamassa koko Hifi-ideaa:
"HiFi as a product was ready to launch almost 3 years ago (I was on the team). It got delayed then shelved due to leadership failures & negotiation stalemates with licensing. Most of that original team left a while ago at this point, unfortunately."
Reddit - Netin sydän
www.reddit.com
Ei hyvältä vaikuta, enkä ehkä enää pidättäisi hengitystä. Kaipa se on sitten vaihdettava toiseen palveluun, joka on enemmän musiikkiin ja äänenlaatuun panostava.
Minulla on ensi vuoden loppuun mennessä Premium-jäsenyys 2x60e kioskilahjakorttia sisässä.@kntkvtknt Ootko itse muuten vielä Spotify:n käyttäjä vai oletko siirtynyt toisen palvelun pariin?
Minulla on ensi vuoden loppuun mennessä Premium-jäsenyys 2x60e kioskilahjakorttia sisässä.
Olen harkinnut Tidalia huonon UI:n takia, mutta valitettavasti en tiedä kannattaako vaihtoon nähdä vaivaa, kun Tidalissa on sitten omia ongelmia.
Kuuntelen Spotifyta Sennhaiser HD569 -kuulokkeilla ja mielestäni äänenlaatu on oikein hyvä 320K Spotify-laadulla, eli hifin takia en vaihtaisi.
Emmä tiiä, onko tää ongelma, ainakaan auton kanssa. Mulla yhdistää auto luuriin automaagisesti ja soittaa sitä playeriä, mikä on luurissa luurin mielestä aktiivisena. Jos se on Ylen Areena, se soittaa sitä. Jos muistan autoon mennessä tarkistaa, onko Spotify aktiivinen, se soittaa sitä. Jos en muista tarkistaa, se soittaa todennäköisesti Pekka Pohjolaa, koska sitä olen viimeksi kuunnellut kuukausia sitten Applen omalla musiikki-appilla. Mun mielestä toi on vaan hyvä asia, koska Spotify on se, mitä aina kuuntelen. Korvanapeista joutuu iPhonella ihan itse aktivoimaan musiikin. Ei ala automaattisesti toistamaan mitään, kun laitan ne korville. Ei ole millään bt-kuulokkeilla tuota tehnyt.Hei onko muilla auto toisto ongelmaa. Oli kun otan napit esille ja laitan korville niin sptirfy soi. Samoin kun menen autoon rupeaa spotify soimaan. Googletin asiaa ja vastaavaa ongelmaa on ollut. Spotifyn asetukset on käyty läpi. Luuri non Samsung Galaxy Z-Fold 5.
Tämä on jo ongelma kun luurilla pitäisi kuunnella muutakin. Ja autossa pitää aina soitto keskeyttää ja vaihtaa radiolle.
Tolkki vetää kuulemma musansa pois. Stratovariuksen aiemman materiaalin tilanteesta ei vielä tietoa että miten käy.
Tein vielä testin ja uudelleenkäynnistin luurin. Kun luuri oli käynnistynyt, en käynnistänyt mitään appia. Laitoin luurin pöydälle, odotin että menee lukkoon. Otin napit kotelosta, pistin korviin ja Spotify alkoi soimaan. Miten ton saa pois??Emmä tiiä, onko tää ongelma, ainakaan auton kanssa. Mulla yhdistää auto luuriin automaagisesti ja soittaa sitä playeriä, mikä on luurissa luurin mielestä aktiivisena. Jos se on Ylen Areena, se soittaa sitä. Jos muistan autoon mennessä tarkistaa, onko Spotify aktiivinen, se soittaa sitä. Jos en muista tarkistaa, se soittaa todennäköisesti Pekka Pohjolaa, koska sitä olen viimeksi kuunnellut kuukausia sitten Applen omalla musiikki-appilla. Mun mielestä toi on vaan hyvä asia, koska Spotify on se, mitä aina kuuntelen. Korvanapeista joutuu iPhonella ihan itse aktivoimaan musiikin. Ei ala automaattisesti toistamaan mitään, kun laitan ne korville. Ei ole millään bt-kuulokkeilla tuota tehnyt.
Hommaa iPhone. Tai ei mulla oo hajuakaan Samsungin sielunelämästä.Tein vielä testin ja uudelleenkäynnistin luurin. Kun luuri oli käynnistynyt, en käynnistänyt mitään appia. Laitoin luurin pöydälle, odotin että menee lukkoon. Otin napit kotelosta, pistin korviin ja Spotify alkoi soimaan. Miten ton saa pois??
Hei onko muilla auto toisto ongelmaa. Oli kun otan napit esille ja laitan korville niin sptirfy soi. Samoin kun menen autoon rupeaa spotify soimaan. Googletin asiaa ja vastaavaa ongelmaa on ollut. Spotifyn asetukset on käyty läpi. Luuri non Samsung Galaxy Z-Fold 5.
Tämä on jo ongelma kun luurilla pitäisi kuunnella muutakin. Ja autossa pitää aina soitto keskeyttää ja vaihtaa radiolle.
Tämä nyt ei ole mahdollista 2 vuotta on liisaria työluurissa jäljellä.Hommaa iPhone. Tai ei mulla oo hajuakaan Samsungin sielunelämästä.
Taitaa olla että ei ole tulossa lossless/hires-laatua Spotify:in ikinä, valitettava ja suuri pettymys:
Lähteenä The Wall Street Journalin tuore artikkeli, pääsee lukemaan tuolta vaikka on maksumuuri:
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.