Minulla on myös myös Youtube Music musiikin kuunteluun Spotifyn tilalta ja että saisi mainokset pois tubesta. Ajattelin että tuolla saa kaksi kärpästä yhdellä iskulla, mutta kuten sanoit, niin 1+1 on ehkä 1.5, koska YouTuben Music on musiikin kuunteluun aika huono palvelu, eikä sieltä löydy podcastejä. Spotifyyn verrattuna käytettävyys on kehnompi, kokonaisia albumeita ei välttämättä löydy ja ei voi käyttää offline -tilassa. Ehkä pahinta on kuitenkin se, että lähes jokaisessa biisissä tulee pieni pätkäisy ensimmäisen viiden sekunnin aikana.Itse olen YouTubesta maksanut 7€/kk opiskelijamaksua. Kaupan päälle saa YouTube Musicin. Palvelu ei ole yhtä hyvä, mutta 1+1 on vähintään 1,5. Apple-laitteilla oli vaikeaa päästä YouTuben mainoksista eroon. Laitoin jo talvella Spotifyn katkolle, kun rupesi jatkuvat muutokset huonompaan ärsyttämään.
Viime viikolla otin 3 kuukaudeksi Spotifyn kun tuli hyvä tarjous. Kyllähän tätä mieluummin käyttää kuin Youtubea, mutta ei viitsisi kahdesta palvelusta maksella täyttä hintaa, niin tuskin jatkan tilausta tuon 3kk jälkeen.