Soundbar

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 785
Gigantilla ja Powerilla esim. tuosta Q995B:stä outlet yksilöitä noin 700-800€ luokassa, eikä 900€ hinta uudestakaan järin paha ole:
Lueskelin ketjua vähän taaksepäin ja taitaa kallistua Samsungin hankintaan täällä, Black Friday tarjouksia odotellessa. Q995B:n ja Q995C:n isoin ero taitaa olla siinä, että toisessa on sentään kaksi HDMI-inputtia. Molemmissa pitäisi myös olla Dolby Vision läpivienti, vaikka edes Samsungin sivuilla ei taida olla mainintaa.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 862
Vastaisi kyllä tarvetta, mutta hintaa paljon enemmän kuin olin ajatellut. Pitää varmaan miettiä sitten vaan telkkarin kautta kytkemistä, taisi siinä 4 HDMI-porttia olla.
Mikä on budjetti? Voisi sen perusteella suositella jotain soundbareja, on kaiuttimia sitten 2/3/5/....
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 785
Mikä on budjetti? Voisi sen perusteella suositella jotain soundbareja, on kaiuttimia sitten 2/3/5/....
Kyllä mä toivoisin alle tonnilla selviäväni, mutta saattaisin taipua johonkin 1200€, kun tuota Q995C:tä taisi siinä hintaluokassa olla. Periatteessa 2.1 riittää, ei haittaa jos on jotain 5.1.2 tasoa. Leffakäyttöön, toi Dolby Vision (ja HDR+) pass through -tuki pitää löytyä. Telkkarina 65" LG E8, jos sillä jotain merkitystä on.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 862
Kyllä mä toivoisin alle tonnilla selviäväni, mutta saattaisin taipua johonkin 1200€, kun tuota Q995C:tä taisi siinä hintaluokassa olla. Periatteessa 2.1 riittää, ei haittaa jos on jotain 5.1.2 tasoa. Leffakäyttöön, toi Dolby Vision (ja HDR+) pass through -tuki pitää löytyä. Telkkarina 65" LG E8, jos sillä jotain merkitystä on.
Q995C on loistava valinta. Se oli Powerissa tosiaan joku aika sitten 1199€, mutta samalla sai myös -10% alen, eli 1080€ käytännössä. Jospa Black Fridayna tulisi samaan yltäviä tarjouksia.

LG E8:ssa on HDMI2.0b, eli olisi pelikäytössä huono kaveri nykykonsoleille, mutta leffakäytössä ei niin väliä.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 351
Mulla on ollut varmaan 15vuotta telkkarissa kiinni jonkinlainen vahvari ja vähintäänkin 2.1 setti. Nyt muuton jälkeen on mennyt jo kuukausia pelkällä televisiolla äänentoiston osalta, vahvari, kajarit ja subbari on hyllyssä odottamassa että saan järjesteltyä sopivan katselunurkan. Jotenkin tässä on tottunut tuohon telkkarin ääneen, välillä leffoissa kaipaa keskikajaria dialogin osalta mutta ei iso puute. Nyt olenkin alkanut miettimään että pärjäisikö sitä pelkällä soundbarilla ja luopuisi noista muista laitteista, osittain tilanpuutteen takia.

Sellaista soundbaria ei taida löytyä, johon saisi vahvarin tapaan eri laitteet (Nvidia Shield, BD-soitin, pleikkari jne) kiinni, eli että olisi useampi hdmi-input ja 4K hdr läpivienti? eli laitteet pitäisi kytkeä telkkariin ja äänet sitten ARC:n kautta ulos?
Samsung S995B näyttäisi irtoavan Gigantista ja Powerista 897€ hintaan (ei merkittävää eroa vs Q995C), siinä on runsaasti vastinetta rahalle, onnistuu 4K HDR läpiviennit, mutta pleikkari kannattaa pitää edelleen kiinni televisiossa niin saat 4K 120Hz HDR käyttöön myös, äänethän siirtyy nätisti eARC:n avulla soundbarille myös televisioon liitetttäessä. Kerrotaan nyt vielä kertaalleen, että itse vaihdoin Klipschin kärkipään kaiuttimilla rakennetusta 5.1.2 Atmos-setistä tuohon Samsung S995B soundbariin enkä ole hetkeäkään katunut.

 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 785
Kerrotaan nyt vielä kertaalleen, että itse vaihdoin Klipschin kärkipään kaiuttimilla rakennetusta 5.1.2 Atmos-setistä tuohon Samsung S995B soundbariin enkä ole hetkeäkään katunut.
[/URL]
En ole vuosiin kiinnittänyt mitään huomiota soundbareihin, kun toi oma 2.1 (Amphion Helium3 + B&W 10" subi) setti on ollut riittävä. Ajattelin että vaihdan soundbariin ihan vaan tilan säästämisen ja pienemmän johtoviidakon takia, mutta kyllä tätä ketjua lukemalla vaikuttaa siltä ettei välttämättä edes äänessä häviä leffakäytössä.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 351
En ole vuosiin kiinnittänyt mitään huomiota soundbareihin, kun toi oma 2.1 (Amphion Helium3 + B&W 10" subi) setti on ollut riittävä. Ajattelin että vaihdan soundbariin ihan vaan tilan säästämisen ja pienemmän johtoviidakon takia, mutta kyllä tätä ketjua lukemalla vaikuttaa siltä ettei välttämättä edes äänessä häviä leffakäytössä.
Leffakäytössä nimen omaan tuo loistaa ja voittaa varmasti äänimaailmassa tuon 2.1 setin, kiitos Atmoksen.
 
Liittynyt
29.04.2022
Viestejä
33
Lueskelin ketjua vähän taaksepäin ja taitaa kallistua Samsungin hankintaan täällä, Black Friday tarjouksia odotellessa. Q995B:n ja Q995C:n isoin ero taitaa olla siinä, että toisessa on sentään kaksi HDMI-inputtia. Molemmissa pitäisi myös olla Dolby Vision läpivienti, vaikka edes Samsungin sivuilla ei taida olla mainintaa.
Molemmissa malleissa kaksi sisääntuloa. Vai ymmärsinköhän väärin jotain kirjoituksestasi. Itselläni tuo B-malli ja olen kyllä ollut pirun tyytyväinen.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 785
Molemmissa malleissa kaksi sisääntuloa. Vai ymmärsinköhän väärin jotain kirjoituksestasi. Itselläni tuo B-malli ja olen kyllä ollut pirun tyytyväinen.
Tuo Dolby Vision läpivienti nimenomaan kiinnostaa. Saattoi kyllä nyt mennä mallinumerot sekaisin, mutta HDMI-inputtien määrän lisäksi se, onko vain HDR10+ vai myös Dolby Vision. Käsittääkseni Samsungin telkkareista ei juurikaan Dolby Vision tulea löydy, ellen ole ihan väärässä taas.

edit: mulla on varmaan mennyt Q- ja S-sarjojen vehkeet nyt niin sekaisin etten itsekään tiedä enää mitä olen katsellut ja vertaillut.
 
Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
145
Tapahtuuko muilla semmosta kun katsoo dolby atmos tuettua elokuvaa/sarjaa, että ääni välillä pätkäisee sekunnin ajan. En ole huomannut, että missään muissa ääniraidoissa tekisi noin. Tekee näin myös 4k Bluray levyltä katsottaessa. Soundbarina Samsung HW-Q60B ja televisiona Samsung S95B. Soundbarissa ja televisiossa uusimmat firmikset.
 
Liittynyt
29.04.2022
Viestejä
33
Tuo Dolby Vision läpivienti nimenomaan kiinnostaa. Saattoi kyllä nyt mennä mallinumerot sekaisin, mutta HDMI-inputtien määrän lisäksi se, onko vain HDR10+ vai myös Dolby Vision. Käsittääkseni Samsungin telkkareista ei juurikaan Dolby Vision tulea löydy, ellen ole ihan väärässä taas.

edit: mulla on varmaan mennyt Q- ja S-sarjojen vehkeet nyt niin sekaisin etten itsekään tiedä enää mitä olen katsellut ja vertaillut.
On Dolby Vision tuki, itselläni LG:n Oledi.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 278
Nuo soundbarien ja televisioiden yhteistoiminta arc/earc kanssa on kyllä joskus yhtä salatiedettä.
Edellinen TV (Philips) toimi hyvin soundbarin (Yamaha) kanssa yhteen useamman vuoden, kunnes yks'kaks lakkasi toimimasta. Sain siitä hyvän syyn vaihtaa TV:n kun entisessä oli ruutu jo hajoamassa.
Uuden TV:n (Hisense) kanssa vanha soundbar ei meinannut alkaa millään toimimaan samanlaisella setupilla. Lopulta sain eliminoitua syyn testaamalla kaikki mahdolliset yhdistelmät. Vika oli siinä, että jos soundbarin HDMI IN liittimessä oli mikä tahansa laite kiinni, niin arc/earc ei toiminut. Kun soundbarista irrotti laitteen ja kaikki olivat kiinni televisiossa, niin kaikki toimi kuten pitääkin.
En tiedä oliko vika soundbarissa (lakkasi toimimasta entisen TV:n kanssa myös) vai TV:n puolella.
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 384
Itselläni sekoaa philipsin töllöstä äänilähdöt jos samsungin soundbarin lisäksi kytkee ps5:n toiseen hdmi 2.1 porttiin, tietokoneen kanssa toimii yleensä ilman ongelmia.

Kuinkas muuten muilla q990b omistajilla on pelikäytössä passtroughn kanssa atmos -äänet toistuneet. Minulla tekee useammassa pelissä siten että hahmon puhe ja jotkut pienemmät äänet kuuluvat naurettavan kovalla mutta aseen käyttö jne ovat vaimeita.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
810
Pikakysymys: Mikä soundbar iäkkäälle tuttavalle?

Vaatimukset: alle 100 eur, ääni lähes Genelec-tasoa :) Toimii kuin junan vessa, eikä vaadi tietokoneharrasteista kaveria paikan päälle säätämään kerran viikossa.

Tarkoitus on että tuttava kuuntelee sekalaista musaa youtubesta, surffaillessaan läppärillä. Läppäri käsittääkseni sitten puhkuu äänet bluetoothin kautta soundbarille.

Itse en tiedä noista laitteista mitään, mutta katselin kuvia ja joissakin oli subbarin näköinen laatikko mukana. Epäilen, ettei tässä tapauksessa tarvita sellaista, liian monimutkainen.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 785
Pikakysymys: Mikä soundbar iäkkäälle tuttavalle?

Vaatimukset: alle 100 eur, ääni lähes Genelec-tasoa :) Toimii kuin junan vessa, eikä vaadi tietokoneharrasteista kaveria paikan päälle säätämään kerran viikossa.
Aloin itse vasta eilen miettimään soundbareja omaan käyttöön, ja voin sanoa että tuollaista ei ole olemassa. Jos melkein genelec-tason ääntä saisi satasella, Genelec olisi ollut konkurssissa jo vuosia.

Satasella saattaa saada jonkun paskan soundbarin, mutta ääni on huonoa ja luultavasti pitää säätää jatkuvasti ihan vaan sen takia että joko komponenteissa tai softassa on säästetty, että saadaan hinta sataseen.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 862
Itsellä oli pitkään tosi huono mielikuva soundbareista, kun ostin vuosia sitten jonkun halvan 2.1 setin. "Eihän näillä tee mitään!"
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 959
Vaatimukset: alle 100 eur
Lopetin lukemisen tähän. :) No ei vaiskaan, satkulla voi saada pötkylän joka peittoaa telkkarin äänet. Tässäkin ketjussa taisi olla kokemuksia osalla Creativen Stage v2 noin satkun tangosta, halvimmillaan oli jotain tyyliin 89 euroa, nyt näkyy jo olevan pikkusen päälle satkun.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
810
Ok tämä eteni nopeasti. Tuo Creative sai sentään hieman kehuja halpuudestaan huolimatta tuossa 2v vanhassa jutussa. Tuttava sanoi että kelpaa, tilaappas se samantien.

Kiva olla ihmisen audio-tukihenkilö tietämättä itse mitään aiheesta ...

 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 785
Ok tämä eteni nopeasti. Tuo Creative sai sentään hieman kehuja halpuudestaan huolimatta tuossa 2v vanhassa jutussa. Tuttava sanoi että kelpaa, tilaappas se samantien.

Kiva olla ihmisen audio-tukihenkilö tietämättä itse mitään aiheesta ...

Tuossakin taidetaan sanoa että hintaisekseen hyvä. Ikävä tosiasia vaan on, että halvalla ei saa hyvää. Tietysti riippuu sitä mitkä ne odotukset hyvästä äänestä on, niinkuin täälläkin sanoin olen mennyt melkein koko vuoden telkkarin omilla äänillä ja niihinkin on tottunut.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
810
Tässä vertailukohtana on siis läppärin sisäinen kajari, jonka äänenlaatu ja voimakkuus ei riitä. Uskon että tuo Creative hoitaa hommansa.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 959
No eiköhän tuolla Ceativella saa mummolle/papalle Lea lavenit soimaan ja Tapio Rautavaaran ääni vanhoista leffoista tulee ulos monona muutenkin. :thumbsup:
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 785
Tässä vertailukohtana on siis läppärin sisäinen kajari, jonka äänenlaatu ja voimakkuus ei riitä. Uskon että tuo Creative hoitaa hommansa.
Aivan varmasti hoitaa asiansa. En tiedä oliko tuo Genelec-tason ääni sitten jotain huumoria, mutta ilman tuota olisit varmaan saanut vähän erilaista kommenttia.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
275
Aika pirun kova tuo Samsungin tarjous, et saa tuotteen kaupan päälle ku ostaa tuo Q995C mallin. Ois voinut itekkin hyödyntää, mutta ehti loppua. Onkohan Samsungilla monesti vuodessa vastaavanlaisia kampanjoita?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 562
Aika pirun kova tuo Samsungin tarjous, et saa tuotteen kaupan päälle ku ostaa tuo Q995C mallin. Ois voinut itekkin hyödyntää, mutta ehti loppua. Onkohan Samsungilla monesti vuodessa vastaavanlaisia kampanjoita?
Yleensä keväällä uusien mallien myyntiintulon yhteydessä on jotain kampanjaa ja sitten loppukesästä/syksystä tuntuu olevan toinen.
 
Liittynyt
20.07.2022
Viestejä
107
Samsung S995B näyttäisi irtoavan Gigantista ja Powerista 897€ hintaan (ei merkittävää eroa vs Q995C), siinä on runsaasti vastinetta rahalle, onnistuu 4K HDR läpiviennit, mutta pleikkari kannattaa pitää edelleen kiinni televisiossa niin saat 4K 120Hz HDR käyttöön myös, äänethän siirtyy nätisti eARC:n avulla soundbarille myös televisioon liitetttäessä. Kerrotaan nyt vielä kertaalleen, että itse vaihdoin Klipschin kärkipään kaiuttimilla rakennetusta 5.1.2 Atmos-setistä tuohon Samsung S995B soundbariin enkä ole hetkeäkään katunut.

Samaa mieltä, kannattaa tosin huomioida että LG E8 ei sisällä eARC-tukea, pelkkä ARC. Tällä on merkitystä vain Dolby TrueHD -läpiviennin osalta, joka ei taida koskea pelikonsoleita vaan lähinnä 4K BluRay-toistimia?

Tällä ei myöskään ole merkitystä minkään striimauspalveluiden kanssa, sieltä tulee ääni korkeintaan DD+ muodossa jota ARC tukee (vaikka olisi Atmos DD+).
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
54
Mikähän kaveriks lg c1:lle ja ps5:lle. Pitäisi olla ilman takakaiuttimia, subbari saa tarvittaessa olla. Pelit, leffat ja sarjat pääosin kohteena. Budjetti n. 1000e.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 862
Mikähän kaveriks lg c1:lle ja ps5:lle. Pitäisi olla ilman takakaiuttimia, subbari saa tarvittaessa olla. Pelit, leffat ja sarjat pääosin kohteena. Budjetti n. 1000e.
Siinä ois tonnilla
Subbarin saa erikseen, mutta hinta melkein tuplaantuu.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
54
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 562
Kiitos, tätä olin alustavasti katsellut. Sonyn ht a 7000 on myös samoissa hinnoissa ja järeämmän oloinen, mikä tässä voittaa sonyn?
En näe itse arvosanoja, kun Rtings rajoittaa muiden kuin televisioiden arvostelujen katselukertoja, mutta tuohon vertailukoneeseen voi lyödä patukat vastakkain:
 

AIF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
171
Siinä ois tonnilla
Subbarin saa erikseen, mutta hinta melkein tuplaantuu.
Tämä on itsellä käytössä, mutta en kyllä suosittele käytettäväksi ilman subbaria. Kuulosti todella hengettömältä. Siis kerta kaikkiaan surkealta. Subbari muutti sitten kaiken.
 
Liittynyt
28.12.2018
Viestejä
585
Gigantista huomisesta lähtien,

Tämä rupesi kiinnostamaan. Sonos Arc on ollut kiikarissa, mutta tämä houkuttelisi hinnan puolesta.
Epäilen että sonos tulisi samanlaiseen tarjoukseen missään vaiheessa?
Onko täällä foorumilla käyttäjiä, onko kokemuksia? Etenkin pienemmän sub s kanssa?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 244
LB Ääni & Kuva sivusto hakkeroitu vai onkohan tuo huijaussivusto? Tsekkasin arvostelua tuosta Harman Kardonista niin vei jollekin Facebook huijausivustolle.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 862
LB Ääni & Kuva sivusto hakkeroitu vai onkohan tuo huijaussivusto? Tsekkasin arvostelua tuosta Harman Kardonista niin vei jollekin Facebook huijausivustolle.
Ihan normaalisti aukeaa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 448
LB Ääni & Kuva sivusto hakkeroitu vai onkohan tuo huijaussivusto? Tsekkasin arvostelua tuosta Harman Kardonista niin vei jollekin Facebook huijausivustolle.
Offtopic, mutta kävi itselle sama viime viikolla jotain toista arvostelua katsoessa - heitti jonnekin mainossivulle suoraan uudelleenohjauksena.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 244
Ihan normaalisti aukeaa
Poista sivuston tiedot ja kokeile uudestaan, ekalla kertaa heittää vaan.

Offtopic, mutta kävi itselle sama viime viikolla jotain toista arvostelua katsoessa - heitti jonnekin mainossivulle suoraan uudelleenohjauksena.
Kiitos, helpottaa vähän psykoosia että ei ole vain täällä ollut ongelma.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
275
Ei vissin hirveen hyviä tarjouksia oo tällä hetkellä tuosta Samsungin HW Q990/995C mallista? Halvimman minkä löysin niin oli joku bigbox.fi vähän yli 900€. Harmittaa kyllä vähän kun Sampalta ehti se tarjous loppua mistä sai sen toisen tuotteen kaupanpäälle.
 
Liittynyt
20.07.2022
Viestejä
107
Kannattaa muuten huomioida että kerrostaloihin - ja miksei muuallekin - HW-Q930C voi olla parempi vaihtoehto. Soundbar on aavistuksen pienempi ja samoin subbari, mikä helpottaa sijoittelua ja jytää lähtee silti aivan riittävästi.
 
Liittynyt
28.12.2018
Viestejä
585
Tämä rupesi kiinnostamaan. Sonos Arc on ollut kiikarissa, mutta tämä houkuttelisi hinnan puolesta.
Epäilen että sonos tulisi samanlaiseen tarjoukseen missään vaiheessa?
Onko täällä foorumilla käyttäjiä, onko kokemuksia? Etenkin pienemmän sub s kanssa?
Niinhän siinä kävi että himo kasvoi hallitsemattomaksi ja verkkokaupasta lähti hk citation 1100 tilaukseen 399 hintaan. Ja Hifistudiolta löytyi 20 pinnan alennuksella isompi subi kylkeen. Tässä vaiheessa hupibudjetti on täynnä, mutta noi surroundkaiuttimet vähän mietityttää, pitäisikö ne jossain vaiheessa hankkia.
Olohuone on sen mallinen että sohva on pakosta kiinni seinässä, eli takakaiuttimet tulisivat sohvan sivuille. Onkohan ne tässätapauksessa hukkaanheitettyä rahaa?
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 351
Niinhän siinä kävi että himo kasvoi hallitsemattomaksi ja verkkokaupasta lähti hk citation 1100 tilaukseen 399 hintaan. Ja Hifistudiolta löytyi 20 pinnan alennuksella isompi subi kylkeen. Tässä vaiheessa hupibudjetti on täynnä, mutta noi surroundkaiuttimet vähän mietityttää, pitäisikö ne jossain vaiheessa hankkia.
Olohuone on sen mallinen että sohva on pakosta kiinni seinässä, eli takakaiuttimet tulisivat sohvan sivuille. Onkohan ne tässätapauksessa hukkaanheitettyä rahaa?
Kyllä ne takakaiuttimet kannattaa hankkia aina jos vain mahdollista, tuovat niin paljon lisää äänimaailmaa.
 
Liittynyt
28.12.2018
Viestejä
585
Kyllä ne takakaiuttimet kannattaa hankkia aina jos vain mahdollista, tuovat niin paljon lisää äänimaailmaa.
Enpä minä muunlaista vastausta odottanutkaan :lol:
Eihän siinä muuta auta kuin alkaa tarjouksia metsästämään moisista, eihän tässä saa muuten mielenrauhaa...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 244
Enpä minä muunlaista vastausta odottanutkaan :lol:
Eihän siinä muuta auta kuin alkaa tarjouksia metsästämään moisista, eihän tässä saa muuten mielenrauhaa...
Itse samassa tilanteessa että kiinnostaa tuo HK Citation 1100 ja Surround kajarit, subbarin jätän tällä kertaa ostamatta, pitää ensin testaa miltä kuulostaa ilman ja onko tarpeellinen (varmasti on).
Jos löydät noita HK Surround kaiuttimia jostain tuota listahintaa 449€ halvemmalla niin pingaahan minuakin :tup:
 
Liittynyt
28.12.2018
Viestejä
585
Itse samassa tilanteessa että kiinnostaa tuo HK Citation 1100 ja Surround kajarit, subbarin jätän tällä kertaa ostamatta, pitää ensin testaa miltä kuulostaa ilman ja onko tarpeellinen (varmasti on).
Jos löydät noita HK Surround kaiuttimia jostain tuota listahintaa 449€ halvemmalla niin pingaahan minuakin :tup:
Oulussa olisi Powerin outletissa asiakaspalautus, minulle vähän turhan pitkä matka...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 532
Powerista saa kohta Q995C:n 999€ hintaan
Mikähän on Powerin toimintamalli hintojen tippuessa, saakohan palautusajan puitteissa yhtä helposti hintaerotuksen hyvityksenä kuin esim. Gigantissa? Tuli napattua tuo siitä 1079€ + kaupanpäällinen tarjouksesta mutta eihän tuossa mitään menettäisi, jos koittaisi saada vielä tuon 80€ erotuksen takaisin.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 862
Mikähän on Powerin toimintamalli hintojen tippuessa, saakohan palautusajan puitteissa yhtä helposti hintaerotuksen hyvityksenä kuin esim. Gigantissa? Tuli napattua tuo siitä 1079€ + kaupanpäällinen tarjouksesta mutta eihän tuossa mitään menettäisi, jos koittaisi saada vielä tuon 80€ erotuksen takaisin.
Itse sain ainakin vuosi sitten 100€ takaisin ilman mitään kummempia ongelmia.
Itsekin ostin Q995C:n edelliseen tarjoushintaan. Ei tullut nyt edes mieleen saisinko siitä vielä rahaakin takaisin. Pitääpä käydä kysymässä.
 
Liittynyt
14.12.2020
Viestejä
9
Tässä muutama viesti sitten keskusteltiin hyvistä soundbareista niin laitoin tänään oman myyntiin (Sennheiser Ambeo Soundbar). Paras mitä markkinoilla on milestäni tarjolla:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 746
Viestejä
4 296 328
Jäsenet
71 697
Uusin jäsen
taaplaaja

Hinta.fi

Ylös Bottom