Soundbar

Liittynyt
29.04.2022
Viestejä
32
Mikähän on Powerin toimintamalli hintojen tippuessa, saakohan palautusajan puitteissa yhtä helposti hintaerotuksen hyvityksenä kuin esim. Gigantissa? Tuli napattua tuo siitä 1079€ + kaupanpäällinen tarjouksesta mutta eihän tuossa mitään menettäisi, jos koittaisi saada vielä tuon 80€ erotuksen takaisin.
Gigantin myyjän kanssa kun aikanaan kauppaa hieroin (kauppoihin asti ei päästy) niin hän mainitsi, että ei kannata tulla ihan pienestä hyvitystä hakemaan, kun teknisesti kaupanpäällinen pitäisi sitten palauttaa.

Todellisuudessa tämä on kuitenkin ostajan omatunnosta kiinni, koska ei kuitissa näy mitään kaupanpäällisiä. Tuskin myöskään myyjäliikkeen rekisterissä on mitään merkintää, että tuote on myyty tällaisen kampanjan aikana ja mahdollisia hintahyvityksiä ei myönnetä. Eli sikäli kun ei yöuniaan tästä menetä niin sanoisin et go for it.
 
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
102

Onko kokemuksia? Tämän ja citation 1100 välillä tällähetkellä puntaroin, samsungissa bonuksena tuo subwoofer joka painaa aika paljon vaakakupissa..
 
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
28

olisiko tässä ostamisen arvoinen laite? 300€ lähtee hinnasta pois puolenyön aikaan
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 829
Miten on mahdollista että hobnyhall myy LG s80qr:ää alle puoleen hintaan vrt muut?
Se lienee aika ylivoimainen hinta/laatusuhteeltaan vajaa 420€ hintaan?
Vai onko joku muu atmos tuella parempi samaan tai edullisempaan hintaan?
Käyttö leffoja, telkkari LG:n OLED jos sillä merkitystä
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
170
Miten on mahdollista että hobnyhall myy LG s80qr:ää alle puoleen hintaan vrt muut?
Se lienee aika ylivoimainen hinta/laatusuhteeltaan vajaa 420€ hintaan?
Vai onko joku muu atmos tuella parempi samaan tai edullisempaan hintaan?
Käyttö leffoja, telkkari LG:n OLED jos sillä merkitystä
Meinaatko tuota, jossa on myyjänä joku Galador Grupp?

Hobby Hallkin näyttää nykyään olevan vain myyntialusta, jossa siis voi olla muitakin myyjiä kuin varsinainen Hobby Hall. Saati että en tiedä luottaisinko sen enempää Hobby Halliinkaan, mitä olen kokemuksia lukenut.

Jättäisin tilaamatta. Ainakin ellei saa jollain varmalla maksutavalla, jolla välttyy maksamasta jos tuote ei tule tai on väärä tms.
 
Liittynyt
08.01.2021
Viestejä
74

Onko kokemuksia? Tämän ja citation 1100 välillä tällähetkellä puntaroin, samsungissa bonuksena tuo subwoofer joka painaa aika paljon vaakakupissa..
Ei kokemuksia kummastakaan. Mainitsen että verkkiksessä citationin saa 399€ + sub s myös alennuksella 199€.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 244
Kiitos! Lähti samantien tilaukseen. Huomasiko @Kuro postauksen?

edit: hetkinen, oliko niitä vain yhdet tuohon hintaan 369? Nyt hinta näyttää taas vakiota eli 449...
Nauti kaiuttimistasi :rage:
Taisi tosiaan olla vain yhdet, hyvä että kerkesit tilaamaan eikä mennyt ohi. Laitahan sitten miltä kuulostaa kun paketti perillä, jään itse vielä tarjouksia metsästämään.
 
Liittynyt
28.12.2018
Viestejä
585
Nauti kaiuttimistasi :rage:
Taisi tosiaan olla vain yhdet, hyvä että kerkesit tilaamaan eikä mennyt ohi. Laitahan sitten miltä kuulostaa kun paketti perillä, jään itse vielä tarjouksia metsästämään.
Jep, pitää vielä odotella hetki. Soundbar on postissa odottamassa, subwoofer on matkalla ja saapunee huomenna. Ja noista surroundeista tuli juuri seurantanumero. Aamulla katselin että verkkikseen oli tullut tuo pienempi citation sub s tarjoukseen 199,00. En tiedä kävikö harmittamaan kun ehdin tilata tuon isomman subin 639 hintaan, luultavasti tuo pikkuinen olisi riittänyt. Mutta eipähän tarvitse jossitella nyt sitten. Arvostelujen perusteella tuon isomman citation subin pitäisi olla soundbarien parmaimmistoa?
Tämä setti korvaa minulla Sonyn HT-ZF9 soundbarin, voin kirjoitella myöhemmin ajatuksia tuohon verraten.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
54
Samsungin sivuilta saisi nyt tuon Q995C:n 799e, kun käyttää henk.koht -20% alekoodin ja siihen päälle -73e rewards -pojoja (=726e). Bonuswaylta vielä 3% takaisin (22e) ja Sampan sivuille +35e rewardeja. Olisiko tässä nyt kuitenkin tarjous, johon tänä vuonna tarttua jos kuitenkin takakaiuttimillisen soundbarin hankkisi? (Edit: Ilmainen kotiinkuljetus, sisäänkanto :D)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
275
Samsungin sivuilta saisi nyt tuon Q995C:n 799e, kun käyttää henk.koht -20% alekoodin ja siihen päälle -73e rewards -pojoja (=726e). Bonuswaylta vielä 3% takaisin (22e) ja Sampan sivuille +35e rewardeja. Olisiko tässä nyt kuitenkin tarjous, johon tänä vuonna tarttua jos kuitenkin takakaiuttimillisen soundbarin hankkisi?
Mitä ihmeen rewardeja? Ja mistä sait -20% alennuskoodin? Itse sain -10% ku tilas uutiskirjeen mitä ei voinut edes käyttää tuon soundbarin oston yhteydessä.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
54
Mitä ihmeen rewardeja? Ja mistä sait -20% alennuskoodin? Itse sain -10% ku tilas uutiskirjeen mitä ei voinut edes käyttää tuon soundbarin oston yhteydessä.
Ostin keväällä luurin ja liityin johonkin kanta-asiakasohjelmaan. Joka kuukausi tulee jokin alennuskoodi Samsungin Members -sovellukseen ja tämä -20% äänentoistosta tuli muutama kuukausi sitten. Kupongissa lukee ettei voi yhdistää muihin tarjouksiin, mutta hyvin tuntuu menevän läpi.
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
164
Pistin tilaten tuon Q995C:n. Tosiaan -20% alekoodi tuli tänään Samsungin tilille, minkä lisäksi käytin 44€ Samsung-pisteitä. Ja kiitos tuosta Bonusway-muistutuksesta niin sai senkin nyt hyödynnettyä. Telkkaria minulla ei kyllä vielä ole :cry: Vähän kyttäilyt, josko LG G3:n tulisi tarjoukseen.
 
Liittynyt
30.08.2019
Viestejä
553
Tässä muutama viesti sitten keskusteltiin hyvistä soundbareista niin laitoin tänään oman myyntiin (Sennheiser Ambeo Soundbar). Paras mitä markkinoilla on milestäni tarjolla:
Saanen kysyä että miksi myyt ja mitä tilalle ?

Miten on mahdollista että hobnyhall myy LG s80qr:ää alle puoleen hintaan vrt muut?
Se lienee aika ylivoimainen hinta/laatusuhteeltaan vajaa 420€ hintaan?
Vai onko joku muu atmos tuella parempi samaan tai edullisempaan hintaan?
Käyttö leffoja, telkkari LG:n OLED jos sillä merkitystä
Yhdessä vaiheessa Hobi haal möi sonoksen arc soumd baria alle 700 euron, en tiiä oliko kunnostettuja vai mitenkä
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 351
Pistin tilaten tuon Q995C:n. Tosiaan -20% alekoodi tuli tänään Samsungin tilille, minkä lisäksi käytin 44€ Samsung-pisteitä. Ja kiitos tuosta Bonusway-muistutuksesta niin sai senkin nyt hyödynnettyä. Telkkaria minulla ei kyllä vielä ole :cry: Vähän kyttäilyt, josko LG G3:n tulisi tarjoukseen.
Jos kerran soundbar Samsung niin eikös kannattaisi ottaa myös televisioksi Samsung? Samsung S95C tarjoaa hieman paremman kuvan kuin G3 mutta selvästi halvemmalla, saat samalla kaikki soundbarin ominaisuudet käyttöön, mm. Q-Symphony, langaton yhdistäminen televisioon sekä soundbarin asetusten säätö suoraan televisiosta. Vinkkinä vain, juuri noiden soundbarin ominaisuuksien takia. :tup:
 
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
29
Mikähän on Powerin toimintamalli hintojen tippuessa, saakohan palautusajan puitteissa yhtä helposti hintaerotuksen hyvityksenä kuin esim. Gigantissa? Tuli napattua tuo siitä 1079€ + kaupanpäällinen tarjouksesta mutta eihän tuossa mitään menettäisi, jos koittaisi saada vielä tuon 80€ erotuksen takaisin.
Sain ainakin itse tuon hyvityksen juuri äsken chatin kautta.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 861
Mikähän on Powerin toimintamalli hintojen tippuessa, saakohan palautusajan puitteissa yhtä helposti hintaerotuksen hyvityksenä kuin esim. Gigantissa? Tuli napattua tuo siitä 1079€ + kaupanpäällinen tarjouksesta mutta eihän tuossa mitään menettäisi, jos koittaisi saada vielä tuon 80€ erotuksen takaisin.
Sain itse tänään Powerissa hyvityksen. Mutta lahjakorttina.
Joka on hieman hämärää.
"Saat rahasi takaisin, mutta firman rahana, joka vielä vanhenee."
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
164
Jos kerran soundbar Samsung niin eikös kannattaisi ottaa myös televisioksi Samsung? Samsung S95C tarjoaa hieman paremman kuvan kuin G3 mutta selvästi halvemmalla, saat samalla kaikki soundbarin ominaisuudet käyttöön, mm. Q-Symphony, langaton yhdistäminen televisioon sekä soundbarin asetusten säätö suoraan televisiosta. Vinkkinä vain, juuri noiden soundbarin ominaisuuksien takia. :tup:
Kiitos kommentistasi. Q-Symphonyn tiesinkin, mutta en pidä sitä kovinkaan tärkeänä. Nuo kaksi muuta ominaisuutta olivat minulle uusia. Pitää vielä tutkailla asiaa, mutta jokin G3:ssa vetää enemmän puoleensa.
 

AIF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
171
Miksi akkukäyttöisiä takakaiuttimia on niin vähän tarjolla? Esim. oman Sonos ARC+Subin kaveriksi olisi kiva hankkia akkukäyttöiset takakaiuttimet, jotka voisi leffan ajaksi viedä sohvan taakse, ja sitten noukkia katselun jälkeen pois. Itsestä käyttötarkoitus tuntuu niin luonnolliset, että ihmettelen ettei tällaisia ole tarjolla. Mutta onko niin, että akulla äänenlaatu jotenkin kärsii tai muuten tulee niin ylitsepääsemättömiä ongelmia, että ratkaisua vältellään? Olin aidosti hieman yllättynyt, kun uudet Era 100 ja Era 300 kaiuttimet toimivat verkkovirralla.
 
Liittynyt
26.03.2020
Viestejä
76
Ärsyttää nämä verkkokaupan tarjoukset kun eräkoko on aina jotain naurettavan pientä. Citation 1100 ja Sub S ovat molemmat loppuunmyytyjä.
Gigantista saisi edelleen soundbarin mutta ei se oikein ole mitään ilman subia.

Tosin en ole varma tarvitsenko edes näin laadukkaita laitteita? Olen ollut ihan tyytyväinen Logitech Z-5500 sarjaan kotiteatterikäytössä, mutta ongelmana on ettei se ole yhteensopiva nykyisten standardien kanssa. Jostain netflixistä katsottaessa on pakko käyttää stereoääntä tai muuten Logitech ei toista kaikkia kanavia.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
275
Samsung hw q995c tilattu Samsungilta hintaan 790,20€, löyty netistä kaveri mikä myi -20% koodin hintaan 20€
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 277
Miksi akkukäyttöisiä takakaiuttimia on niin vähän tarjolla? Esim. oman Sonos ARC+Subin kaveriksi olisi kiva hankkia akkukäyttöiset takakaiuttimet, jotka voisi leffan ajaksi viedä sohvan taakse, ja sitten noukkia katselun jälkeen pois. Itsestä käyttötarkoitus tuntuu niin luonnolliset, että ihmettelen ettei tällaisia ole tarjolla. Mutta onko niin, että akulla äänenlaatu jotenkin kärsii tai muuten tulee niin ylitsepääsemättömiä ongelmia, että ratkaisua vältellään? Olin aidosti hieman yllättynyt, kun uudet Era 100 ja Era 300 kaiuttimet toimivat verkkovirralla.
Tämmöisen haluaisin itsekin.

Edellisessä asunnossa oli 7.1 systeemi käytössä. Uuteen asuntoon kun muutin, niin pistin kaikki muut pöntöt pl. etukaiuttimet ja subbarin myyntiin. Ne säästin musiikille erilliseen kuuntelutilaan. TV:lle ja leffoille hankin suoraan soundbarin. Takakaiuttimelliseen soundbariin voisin vaihtaa, jos ne takakaiuttimet olisivat oikeasti täysin langattomat. Kun eihän niiden tehostekanavien äänenlaadun tarvitse olla high-end tai hifi-luokkaa, kun sieltä pääsääntöisesti kuuluu vaan suhinoita ja örinöitä.

Enää en halua/jaksa/viitsi/helasärö alkaa johtoja vetämään pitkin seinälistoja :geek:

EDIT: onhan tämmöinen näköjään keksitty: JBL Bar 9.1 ja JBL Bar 800
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.06.2020
Viestejä
631
Tämmöisen haluaisin itsekin.

Edellisessä asunnossa oli 7.1 systeemi käytössä. Uuteen asuntoon kun muutin, niin pistin kaikki muut pöntöt pl. etukaiuttimet ja subbarin myyntiin. Ne säästin musiikille erilliseen kuuntelutilaan. TV:lle ja leffoille hankin suoraan soundbarin. Takakaiuttimelliseen soundbariin voisin vaihtaa, jos ne takakaiuttimet olisivat oikeasti täysin langattomat. Kun eihän niiden tehostekanavien äänenlaadun tarvitse olla high-end tai hifi-luokkaa, kun sieltä pääsääntöisesti kuuluu vaan suhinoita ja örinöitä.

Enää en halua/jaksa/viitsi/helasärö alkaa johtoja vetämään pitkin seinälistoja :geek:

EDIT: onhan tämmöinen näköjään keksitty: JBL Bar 9.1 ja JBL Bar 800
JBL bar 1000 lähtee 699€. Irroitettavat takakajarit atmos-kanavilla.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 351
Onko tämä hyvä tarjous ?
Vaikea tuota on suositella koska "parhaan" eli Samsung Q995C:n (Q990C on sama) saa about samaan hintaan.

 
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
102
ole varma tarvitsenko edes näin laadukkaita laitteit
Ostin keväällä luurin ja liityin johonkin kanta-asiakasohjelmaan. Joka kuukausi tulee jokin alennuskoodi Samsungin Members -sovellukseen ja tämä -20% äänentoistosta tuli muutama kuukausi sitten. Kupongissa lukee ettei voi yhdistää muihin tarjouksiin, mutta hyvin tuntuu menevän läpi.
Mihinkä nuo koodit tulee members sovelluksessa?

Löysin vain 80€ alennusta yli 400e ostoksesta. No käytin sen Q810C ostoon, reward pisteidein jälkeen hintaa 390€

Häviääkö miten paljon äänessä Q995C:lle?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
275
Mihinkä nuo koodit tulee members sovelluksessa?

Löysin vain 80€ alennusta yli 400e ostoksesta. No käytin sen Q810C ostoon, reward pisteidein jälkeen hintaa 390€

Häviääkö miten paljon äänessä Q995C:lle?
Jos ei ole tullut koodia niin tiedän kuka noita myy, jos sillä on vielä jäljellä noita. Ilmoittele, jos tarvetta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 530
Sain ainakin itse tuon hyvityksen juuri äsken chatin kautta.
Sain itse tänään Powerissa hyvityksen. Mutta lahjakorttina.
Joka on hieman hämärää.
"Saat rahasi takaisin, mutta firman rahana, joka vielä vanhenee."
Miten tuo hyvitys käytännössä meni, joutuivatko perumaan vanhan tilauksen ja tekemään uuden vai saivatko hyvityksen siihen olemassa olevaan tilaukseen? Lähinnä mietin voiko tuossa tulla teoriatasolla jotain ongelmia sen kampanjaan kuuluneen lisätuotteen kanssa (päivämäärien muutosta, uutta kuittia tms).
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 351
Miten tuo hyvitys käytännössä meni, joutuivatko perumaan vanhan tilauksen ja tekemään uuden vai saivatko hyvityksen siihen olemassa olevaan tilaukseen? Lähinnä mietin voiko tuossa tulla teoriatasolla jotain ongelmia sen kampanjaan kuuluneen lisätuotteen kanssa (päivämäärien muutosta, uutta kuittia tms).
Itsellä hyvittivät muistaakseni Power-pisteinä kun ostin nykyisen television, eli tuotteen "ostohinta" pysyi samana, mutta sain siis Power-tilille erotuksen verran rahaa.

Mutta menee jo offtopicin, hyvityksille löytyy varmasti oma ketjunsa.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 861
Miten tuo hyvitys käytännössä meni, joutuivatko perumaan vanhan tilauksen ja tekemään uuden vai saivatko hyvityksen siihen olemassa olevaan tilaukseen? Lähinnä mietin voiko tuossa tulla teoriatasolla jotain ongelmia sen kampanjaan kuuluneen lisätuotteen kanssa (päivämäärien muutosta, uutta kuittia tms).
Menin myyjälle/kassalle ja sanoin vain, että vasta ostamani tuote on nyt BF-alessa. Myyjä tarkasti ostokseni ja nykyisen hinnan, ja pisti erotuksen lahjakortile. Vanhaan kuittiin ei tullut muutoksia. Sain uuden kuitin, jossa näkyi vain hyvityshinta.

Hyvitys power-tilille olisi myös sopinut minulle, laittoivat vain suoraan lahjakortille kysymättä mitään. Lahjakortti on siitä ikävä ettei voi käyttää nettiostoksiin. Nytkin olisi mielenkiintoinen BF-tarjous, mutta eipä vain ole täällä myymälässä, joten minkäs teet.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 448
JBL bar 1000 lähtee 699€. Irroitettavat takakajarit atmos-kanavilla.
Kävin puolittaisena heräteostoksena ostamassa JBL Bar 500:n kun en erillisiä takakajareita halunnut, jo tämän perusteella voi kyllä suositella. Mediakäytössä todella uskottavat äänet, musiikkikin toistuu satunnaiskuunteluun ihan hyvin.
 
Liittynyt
13.09.2020
Viestejä
143
Kaipaisin arvon raadilta hieman suunta-apua. Olisi hakusessa soundbar ja subbari TCL:n C845 töllön kylkeen noin 300 euron budjetilla. Enimmäkseen tulee katseltua YouTubea, Netflixiä yms., jos sillä mitään merkitystä näiden kohdalla on.

Tällaista Samsungin settiä katselin, mutta itse olen aika reippaasti pihalla audiopuolesta, joten en osaa yhtään sanoa onko tuossa mitään järkeä...? Onko vastaavassa hintaluokassa selkeästi fiksumpia vaihtoehtoja?
 
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
102
Kaipaisin arvon raadilta hieman suunta-apua. Olisi hakusessa soundbar ja subbari TCL:n C845 töllön kylkeen noin 300 euron budjetilla. Enimmäkseen tulee katseltua YouTubea, Netflixiä yms., jos sillä mitään merkitystä näiden kohdalla on.

Tällaista Samsungin settiä katselin, mutta itse olen aika reippaasti pihalla audiopuolesta, joten en osaa yhtään sanoa onko tuossa mitään järkeä...? Onko vastaavassa hintaluokassa selkeästi fiksumpia vaihtoehtoja?
Telialla HW-Q710C 399e ja siihen löytyy -15% alekoodi alennuskoodit palstalta.

Ja jos nälkä kasvaa syödessä niin samsung.com HW-Q810C 499 ja siihen -20% tai -80e kuponki members sovelluksesta?

Audiopuolesta en osaa sanoa saisko paremman setin samaan rahaan 2.1 stereo+sub combosta? Epäilen..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 530
Minkälaisia kaiutin jalustoja olette ostaneet Samsung HW Q995C surround kaiuttimille?
Itse tilasin nämä: https://www.amazon.de/Mounting-Spea...700381708&sprefix=q990c+stands,aps,140&sr=8-3 (Nykyään vaatii 100€ tilauksen ilmaisiin posteihin eli jotain muutakin pitää tilata samalla noiden ohessa.)

En vielä ole saanut noita niin en voi omasta puolesta vielä kommentoida. Täällä tuli kuitenkin aiemmassa kyselyssä positiivista palautetta noilla ja tuolla Amazonin kommenteissakin moni ostanut noita näille Q990/Q995 takakaiuttimille.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 665
Viestejä
4 292 227
Jäsenet
71 686
Uusin jäsen
Bliblop

Hinta.fi

Ylös Bottom