Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenna finaalissa Zhao vs Brecel.
Ja ronnieta ei kiinnostele..O'Sullivan - Higgins ottelu menossa tällä hetkellä.
Tuskin toi ykkössijoitettu Zhao 12kk liukuvan listan ykkösenä on. Ei omaan korvaan kuulosta realistiselta.
Onkos tuo nyt kuluvan kauden tienestit vai otetaanko kirjaimellisesti 12kk taaksepäin? Ns. Virallisella listallahan Mark Selby ykkösenä yli 1 000 000 punnan tienesteillä.
Ooorrait. Ollaan taas astetta fiksumpia! Mikäs tällein aamutuimaan kuin jälkilähetyksenä katsoa eilisiä World Grand Prix otteluita. 15:00 alkaakin livenä.Lista päivitetään suunnilleen jokaisen turnauksen jälkeen, siitä nimitys "liukuva lista", eli se on edellisen 12 kuukauden yhteenlaskettu palkintosumma.
Lista päivitetään suunnilleen jokaisen turnauksen jälkeen, siitä nimitys "liukuva lista", eli se on edellisen 12 kuukauden yhteenlaskettu palkintosumma.
Juuri näin asia on. Yhden vuoden lista listaa kuluvan kauden ansiot ja varsinainen "world ranking" on sitten tuollainen liukuva lista 2 vuoden ajalta. Sellainen tarkennus vielä, että ranking-turnausten kausi alkoi Championship Leaguella, josta siis tuo 1-vuotislistan ansioiden lasku alkaa.Ei tuo ole kyllä 12 kuukauden liukuva lista, vaan tämän 2021/2022 kauden aikana ansaitut pisteet. Zhaolla on reilu 200000 pistettä ja Selby sai tämän vuoden maailmanmestaruudesta jo 500000 pistettä, eli yli tuplat enemmän kuin Zhaolla on nyt pisteitä. Ja se kisa oli 12 kk sisällä. Eli pisteet on laskettu 16.8.2021 Brittish Openista alkaen.
Mun mielestä se on just tuollainen. Aina kun avaa telkusta Ronnien matsin niin koskaan ei voi tietää mitä odottaaOli kyllä ihme peli.
Ensinnäkin kumpikin oli periaatteessa huonoja ja pelasi huonosti.
Mutta ennenkaikkea Ronnie oli todella outo. Löi todella huolimattomasti palloja ohi..kyllä, tuttua Ronnieta. Mutta kun vastaavasti teki yksiä huikeimpia snookereita miesmuistiin, minkä lisäksi ottelun lopussa yhdenkin kerran taisi nousta kolmesti ylös tähtäämään uusiksi. Sitä ei todellakaan ronnielta nähdä ikinä. Saati siinä iltapäivän 2-2 tasoituksessa se nousu parin snookerin takaa. Mieletöntä.
Samaan aikaan huolimaton ja aivan mestari ja toisaalta viisas ja rauhallinen. Ei Ronnie ole tollanen.
Oli hieno nähdä Ronnie voittamassa, josko alkais ne hurlumhei matsit ja freimit vähenemään. Tosin koko syksyn turnauksissa ollu kyllä jotenkin keskittynyt ja taistelija sielu.
Joo se on totta ettei tiedä mitä odottaa. Jäätävän hyvää peliä, vai ihan hurlumheitä. Mutta en ole ikinä nähnyt, että pelaa normi lyönnit huolimattomasti ja turvalyönnit paremmin kuin kukaan ikinä.Mun mielestä se on just tuollainen. Aina kun avaa telkusta Ronnien matsin niin koskaan ei voi tietää mitä odottaa
Varmaan surkein sovellus, mitä olen urheilun striimaamiseen käyttänyt. Se eli ihan omaa elämäänsä iPhonen kanssa, kun heitti lähetyksen chromecastiin. Jos avasi puhelimen lukituksen, lähetys meni takaisin alkuun. Jos striimasi vaikka Viaplayta, Eurosport playerin avaaminen käynnisti striimin pyytämättä ja yllätyksenä. Striimin katkaisu oli käytännössä mahdotonta ilman Google homea. Samat lähetykset Android-tabletilla chromecastiin, ei mitään ongelmia. Hylkäsin roskan ja siirryin Discovery+ käyttäjäksi, kun se sisältyy siihen.Katsooko kukaan snookeria Eurosport Playerin kautta.. onko ollut ongelmia jos käytät sovellusta puhelimen kanssa? Jälleen kerran ei jostain syystä mene live-lähetyksen mukaan vaan kyseinen live-lähetys starttaa alusta eli 15:00 paikkeilta (valittuna Eurosport 1, Kauppisen selostuksella ja oon yrittäny nyt 16:00-17:00 eri ajankohdalla avata lähetyksen). Jos valitsen Lontoon kielisellä selostuksella olevan lähetyksen niin se hyppää suoraan live-kohtaan.
Summasummarum, puhelimella ei jostain syystä suomenkielielisen selostuksella oleva lähetys ei näy livelähetyksenä vaan aina alkaa alusta. Kaikenlisäksi et pysty kelamaan eteenpäin kun siellä ei ole sitä "nykyhetkeä" mikä muissa lähetyksissä on.
Ihan mielenkiinnosta, mikä kokoonpano sulla on? Mä tein just viikolla tukipyynnön tosta kuvan peittävästä mainoksesta (E1 ja E2 live-striimit, VoD ei esiinny tota). Mulla käytössä iOS-app ja cc ultra ja 3rd gen. Siihen ei ole tullut vielä päivitystä. Sain workaround-ohjeet laittaa toviksi pauselle, tai vaihtaa kieleksi englanti. Ainakin toi pause-kikka toimii.Kiva katsoo snookeria kun vihdoin discovery on saanut appsin chromecastauksen kuntoon, enää ei jää mainokset jumiin telkkarissa. Huikee tunnelma tuolla.