Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wow oli mieletön peli ja Robertson -> finaaliin.
Trump tai HawkinsKetä vastaan?
Trump tai Hawkins
Luetun ymmärtäminen haasteellista?En mä sitä kysynyt.
Huhhu.. milloin onkaan vastaavat semifinaalit pelattu! Mahtavaa nähdä Hawkins finaalissa, jotenkin niin symppis kaveri. Hetkeen ei oo häntä nähty turnauksissa näin pitkällä. Tulee kyllä jännittävä finaali jos vähänkin on semifinaalin tasoista.
Puhelin on oneplus 9 pro jossa on Discovery+ apps ja telkkarissa on chromecast 3rd gen. Mulla on nyt toiminut se snooker lähetys jossa lukee Suomenkielinen selostus.Ihan mielenkiinnosta, mikä kokoonpano sulla on? Mä tein just viikolla tukipyynnön tosta kuvan peittävästä mainoksesta (E1 ja E2 live-striimit, VoD ei esiinny tota). Mulla käytössä iOS-app ja cc ultra ja 3rd gen. Siihen ei ole tullut vielä päivitystä. Sain workaround-ohjeet laittaa toviksi pauselle, tai vaihtaa kieleksi englanti. Ainakin toi pause-kikka toimii.
Mulla jää vielä se mainos chromecastilla päälle. No eipä tuota ihan joka viikko tule edes katsottua.Puhelin on oneplus 9 pro jossa on Discovery+ apps ja telkkarissa on chromecast 3rd gen. Mulla on nyt toiminut se snooker lähetys jossa lukee Suomenkielinen selostus.
Olipa tylsä finaali.Ei nyt ihan näytöstyyliin mennyt viimeinen freimi Zhaolle, mutta 9-0 kumminkin.
Onko Aki silti äänesEilen loppuivat Turkish Masters karsinnat ja tänään maanantaina klo 21:00 alkaa Players Championships, tässä vain 16 rankingin parasta mukana, voittajalle mukavat 125k£.
Tänään matseina Mark Williams - Gary Wilson ja Robertson - Kyren Wilson.
Kaikki matsit katseltavissa Eurosportin streameissä (Yhtään matsia ei tule lineaarikanavilta).
Epäilen että ei ole, mutta kohtahan sen näkee ja kuulee.Onko Aki silti äänes
Juu niin pitäs, mutta Aki siitä jo puhu viimeksi et olympialaisten takia näin. Mut jo viime turnauksessa oli striimejä jotka oli vain playerillä ja Aki oli äänessä, joten siksi ajattelin.Epäilen että ei ole, mutta kohtahan sen näkee ja kuulee.
Tällä hetkellä näkyy vain kaksi alkavaa streamiä, yleensähän tässä tilanteessa siellä pitäisi olla kolmas ns. ykköspöydän selostettu stream valittavissa.
Näkyyköhän tuo illan ottelu Eurosport Playerissä ? Tällä hetkellä ei ainakaan tule streamiä kummastakaan ottelusta.
Olet (onneksi) täysin oikeassa. Pitikin valita tuosta ylhäältä 'Koti' 'Beijing 2022' valinnan sijaan. En ensin ollenkaan älynnyt, että sinne on tuollainen tullut. Kiitos.Eurosport Playerissä näkyy ainakin, tälläkin hetkellä pari ottelua menossa lontoon selostuksella.
Joo, toisaalta ei kukaan pelaa tänä päivänä koko aikaa finaaleissa, taso on niin laaja ja huonoja matseja tulee jokaiselle.Robertsonin putoaminen oli kyllä yllätys kun oli niin tikissä edellisessä matsissa.