- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 5 282
Kolme kourallisen tuotteen tarjouserää (16 yhteensä) joista suurin osa ihan tauhkaa. Eh...
Tätähän tämä nykyään on. Striimiäkin yritin katsoa, mutta puhuttiin vain jostain esportsista koko ajan niin ei saatana.Kolme kourallisen tuotteen tarjouserää (16 yhteensä) joista suurin osa ihan tauhkaa. Eh...
Olihan se n. -40% tarjous, mikä ei mun mielestä ihan pieni ole.Itse katoin ekat ostooikeusarvonnan tuotteen enkä viitsinyt osallistua arvontaan.
Emon hinnasta olisi pitänyt ottaa satku pois, niin olisi ollut loisto diili. Tuo hinta olisi mennyt melkein normitarjouksesta.
Myös prossutarjous oli vähän meh.
Väärin. Yhteensopivuusongelma ei ole synonyymi rikkinäiselleJos se on sama toimimaton mikä sinun kokoonpanossa ei pelittänyt, niin kyllä.
Onhan tuo vähän aikaansa jäljessä ehkä... Laitetaan palautetta eteenpäin!Maksulinkillä maksettaessa tämä vahvistussivu on hieman karu, pelkkä teksti "Kiitos maksusta". Varmaan voisi tuotakin jossain vaiheessa päivittää?
Palkinnon lisätiedoissa on väärä linkkiMaanantaita, valvojaiskansa! Palautekysely on nyt julki: Jimm's Striimivalvojaisten palautekysely 2023
Seuraavan kerran valvojaisia vietetään huhtikuussa Jimm'sin synttäreiden yhteydessä!
Korjataan, kiitos huomautuksesta!Palkinnon lisätiedoissa on väärä linkki
Endgame Gear XSTRM USB Microphone -pöytämikrofoni, valkoinen - 111,90€
Ominaisuudet :20mm aidolla kullalla päällystetty electret condenser capsule Cardioid -äänikuvio 192 kHz / 24-bit studiotasoinen sampling rawww.jimms.fi
Tämä selvityksessä
Kysellään onko tuosta uudesta mallista mitään arvionta koska saadaan valikoimiin. Meiltä hankituilla tuotteilla on tuo 30 päivän palautusaika, joka lasketaan siitä kun tuote on vastaanotettu, valitettavasti tästä emme pysty kyllä joustamaan. Eli jos aikamääre on ylittynyt niin palautus ei ole mahdollinen.Jaaha.. Hyte Y70 Touch kotelo olisi kuulemma tulossa tässä kuussa. Kait on tulossa myös Jimmsin valikoimiin? Mites nyt kun olen syyskuun alkupuolella tilannut Y60 kotelo, joka on vielä avaamaton, pystyykö palauttaa takaisin? Vai onko liian myöhäistä? @Jimm's
Gaming PC Desktops: HYTE
Welcome to HYTE - Your Store for Custom PC Cases, PC Gaming Accessories, and more. Because Building a PC Should Be FUNhyte.com
Pahoittelut että selvityksessä on kestänyt. Apple tuotteet eivät meillä ole varastotuotteita tai ydinfokuksessa. Saadaan kyllä näitä tilaamalla, mutta vaatii erillistä selvitystyötä tuotteistustiimiltämme. Saatavuudet ovat haastavia. Tässä on vielä sairastapauksen johdosta selvitys viivästynyt normaalista.12.10. illalla laitettu chatin kehotuksesta sähköpostia asiakaspalveluun jossa tiedusteltu tuotteen saatavutta jota ei ole teillä listoilla. Useampana päivänä tuon jälkeen olen kysellyt tiedustelun tilaa ja aina todettu, että selvityksessä ja odotellaan vastausta tms. Tänään kävin taas kyselemässä perään ja sainkin vastauksen ettei näitä hoitava kaveri ole ollut edes töissä eikä ole vielä tulossakaan töihin, eikä tuuraaja ole kerinnyt hoitamaan eikä tuuraajaa pystytä kuulemma nipistämäänkään, että tiedustelisi tämän asian.
Noh, liekö vinkki että vieppä hilusi naapurille (vajaa reilu 900e tuote kyseessä) ettei tartte aikaa tuhlata yksittäisten tuotteitten selvittelyyn.
Hyvä tietää, että saatte tilaamalla kuitenkin. Tässä vähän närästi lähinnä se, että olin itse kokoajan siinä uskossa, että asia on laitettu eteenpäin ja odotellaan toimittajan vastausta tms ja tänään sitten kuitenkin kävi ilmi, että tuo kuka sitä selvittäisi onkin ollut ja on yhä sairaana eikä homma etenekkään. Hämmästytti hiukan sekin, ettei tuuraajalle voi ilmeisesti kukaan laittaa viestiä, että hei, tällainen tapaus on nyt kohta viikon roikkunut että kerkeisitkö selvittämään.Pahoittelut että selvityksessä on kestänyt. Apple tuotteet eivät meillä ole varastotuotteita tai ydinfokuksessa. Saadaan kyllä näitä tilaamalla, mutta vaatii erillistä selvitystyötä tuotteistustiimiltämme. Saatavuudet ovat haastavia. Tässä on vielä sairastapauksen johdosta selvitys viivästynyt normaalista.
Kiitos asian esiin nostamisesta ja pahoittelut aiheuttamastamme hämmennyksestä! Viestinnässä on tässä tapauksessa ollut kehitettävää, ja viemmekin asian sisäisesti eteenpäin.Hyvä tietää, että saatte tilaamalla kuitenkin. Tässä vähän närästi lähinnä se, että olin itse kokoajan siinä uskossa, että asia on laitettu eteenpäin ja odotellaan toimittajan vastausta tms ja tänään sitten kuitenkin kävi ilmi, että tuo kuka sitä selvittäisi onkin ollut ja on yhä sairaana eikä homma etenekkään. Hämmästytti hiukan sekin, ettei tuuraajalle voi ilmeisesti kukaan laittaa viestiä, että hei, tällainen tapaus on nyt kohta viikon roikkunut että kerkeisitkö selvittämään.
Mutta ei tässä hengenhätä ole nyt kun selvisi, että tuotetta saadaan niin jatketaan odottelua lisätiedoista.
Palaute välitetty eteenpäin!
Ihan pieni juttu mutta voisko näiden paikkaa vaihtaa päittäin?
Tulee misclickkejä kun tottunut tiettyyn järjestykseen.
Eiköhän, jos ja kun jostain saadaanMoi. Onko teille tulossa myyntiin oheista Elgaton uutta teleprompteria?
Prompter
With Prompter, deliver video scripts, read Twitch chat, or Zoom conference with natural eye contact. Ultra compatible with DSLR cameras, webcams & Stream Deck.www.elgato.com
Asus on päättänyt että wifi maksaa satkun, ei jälleenmyyjät.Edit. Anteeksi mitä? Z790 Asus Hero 650€, joka tukisi myös 14th gen Intelit bios päivityksellä. Juuri julkaistu Asus Z790 Dark Hero hinta 860€, joka on aivan sama kuin Hero. Nyt on kyllä aika rahastusta.
^ Olin huomaavinani ainakin vielä pienen pieni hetki sitten, että tuolla Jimms-Suosikit-sivulla olisi ollut maininta kyseisen toiminnon sydänpainikkeen löytymisestä myös tuotekuvien kohdalta, mutta sen sijaan käytännössä näyttäisi olevan ihan vaan Lisää koriin -painikkeen vierellä. Siinä kuvakkeessa saisi muuten mieluusti olla myös työkaluvihje ("title"-määre), kun osoitin on painikkeen kohdalla. Lisäksi vaalealla teemalla sydän menee kokonaan näkymättömäksi valkoiseksi vasten valkoista pohjaa, kun hiiren osoitin on sen päällä. Taitaisi vaalealle teemalle olla tuoksi ":hover"-tyyliksi viksumpi määrittää vaikkapa mustaksi muuttuminen – reunusviivojenkin osalta.Hei foorumikansa! Striimivalvojaisten keskusteluosiossa tuli puheeksi nettisivujemme kehitystyö ja taisi Vellu mainitakin että ns. wishlist on tulossa!
Asia on nyt siinä pisteessä, että suosikit-ominaisuus on ns. "hiljaisessa testissä" nettisivuillamme ennen virallista julkistusta! Ominaisuus on tarkasteltavissa kirjautuneilla käyttäjillä
Onko tässä tarvitsemasi?Oisko teiltä mahdollista saada M3 sormiruuveja kotelon sivulasin kiinnitykseen? Teiltä ostettuun Kolinkin koppaan tarvisi uudet kadonneiden tilalle.
Välitetään tuo palaute eteenpäin.En tiedä muistelenko väärin, mutta eikö ennen tuotteiden kuvia pystynyt klikkaamalla zoomaa suuremmaksi? Joutuu jatkuvasti ctrl + hiiren rullaa zoomaa kuvia isommaksi. Voisitteko lisätä kuvien zoomausta kun klikkaa?
Edit. Anteeksi mitä? Z790 Asus Hero 650€, joka tukisi myös 14th gen Intelit bios päivityksellä. Juuri julkaistu Asus Z790 Dark Hero hinta 860€, joka on aivan sama kuin Hero. Nyt on kyllä aika rahastusta.
Voi myös olla "näin siivotaan jämät vanhan mallin varastoa tukkuhintaa säätämällä ja kun operaatio on valmis, voidaan kuoria kermaa paremmalla katteella uudella mallilla". Jolloin jos haluaa tämmöisen, kannattaa äkkiä ostaa se vanha malli kun vielä saa.
Jimmssin hinnoittelu on aika automaagisesti tukkuhinta+marginaali.
Laitetaan tämäkin palaute eteenpäin.^ Olin huomaavinani ainakin vielä pienen pieni hetki sitten, että tuolla Jimms-Suosikit-sivulla olisi ollut maininta kyseisen toiminnon sydänpainikkeen löytymisestä myös tuotekuvien kohdalta, mutta sen sijaan käytännössä näyttäisi olevan ihan vaan Lisää koriin -painikkeen vierellä. Siinä kuvakkeessa saisi muuten mieluusti olla myös työkaluvihje ("title"-määre), kun osoitin on painikkeen kohdalla. Lisäksi vaalealla teemalla sydän menee kokonaan näkymättömäksi valkoiseksi vasten valkoista pohjaa, kun hiiren osoitin on sen päällä. Taitaisi vaalealle teemalle olla tuoksi ":hover"-tyyliksi viksumpi määrittää vaikkapa mustaksi muuttuminen – reunusviivojenkin osalta.
Mikä tuo tarkka malli kotelosta on? Voidaan kyllä katsoa löytyykö sopivaa tuotetta tai sitten ihan varaosia.Oisko teiltä mahdollista saada M3 sormiruuveja kotelon sivulasin kiinnitykseen? Teiltä ostettuun Kolinkin koppaan tarvisi uudet kadonneiden tilalle.
Olen kyllä muutakin tilaamassa samalla.
Mikä tuo tarkka malli kotelosta on? Voidaan kyllä katsoa löytyykö sopivaa tuotetta tai sitten ihan varaosia.
Tähän ei valitettavasti löytynyt takuupuolelta pyörimästä noita sormiruuveja.Kolink Observatory RGB, ikkunallinen miditornikotelo, musta - 86,90€
Tekniset tiedot : Mitat (LxKxS) : 201 x 435 x 435 mm Materiaali : Teräs, karkaistu lasi, akryyli Paino : n. 6,8 kg Väri : Musta Yhteensopivuus : E-ATXwww.jimms.fi
Onko muita m3 ruuveja tai tuleeko tässä?Tähän ei valitettavasti löytynyt takuupuolelta pyörimästä noita sormiruuveja.
Onko tässä tarvitsemasi?
Deltaco Ruuvisarja tietokoneen asennukseen
Ongelma tiedostettu, webmaster sanoi kurkkaavansa sivua tarkemmin kun ehtii!Tuotearvostelu-sivulla:
"Arvostelujen pelisäännöt
Muista antaa arvosana paahdinasteikolla 1-5" Paahtimet vaihdettu tähdiksi
Miksi hämää? sen mitä sai zoomattua niin näyttää just oikealtaTällä tuotteella MicroConnect USB A naaras -> USB B Micro uros -adapterikaapeli, 0,2m, musta - 5,90€ tuotekuva vähän hämää, vaikka nimessä lukeekin oikein.
Moi,Onko muita m3 ruuveja tai tuleeko tässä?
Aika pieni kuva tässä mutta näyttäisi kyllä USB A naaraalta tuossa kuvassa ainakin omaan silmään. Eli tuote on A naaras - Micro B urosTällä tuotteella MicroConnect USB A naaras -> USB B Micro uros -adapterikaapeli, 0,2m, musta - 5,90€ tuotekuva vähän hämää, vaikka nimessä lukeekin oikein.
Näkisin, että vaikka vikaa ei löydy niin tuossa hiiren tapauksessa kuluttajaa ei saisi laskuttaa - ellei kyseessä ole KKV:n mainitsema itse aiheutettu vahinko. Toki voi joutua vääntämään tuosta.. Vaihtoehtona voi ottaa yhteyttä Logitechiin, niillä oli ainakin ennen todella hyvä asiakaspalvelu, itse sain sieltä parikin uutta hiirtä takuusta saman vian takia ilman, että piti lähettää rikkinäistä takaisin. Nykytilannetta en tiedä ja tuosta oli useita vuosia aikaa. Toki kuluttajaa ei voi velvoittaa asioimaan valmistajan tms. kanssa.Takuukorjaus on ostajalle maksuton
Takuunantaja vastaa korjauksesta syntyneistä kustannuksista. Kustannuksiin luetaan muun muassa kuluttajalle tavaran toimittamisesta korjattavaksi aiheutuneet kulut, varaosat sekä korjaajan työ- ja matkakulut.
Vianetsinnästä voi takuuaikana laskuttaa vain, jos asiakas on toimittanut laitteen takuukorjaukseen selvästi turhaan. Tällainen syy voi olla esim. se, että kyse on asiakkaan itse aiheuttamasta viasta ja tämä olisi pitänyt asiakkaan itsekin ymmärtää.
Moikka! Tuote testataan meillä mahdollisimman tarkasti asiakkaan toimittaman saatteen vikakuvauksessa ilmoitetun vian ja ilmenemistavan osalta.Onko täällä kokemuksia halvemman luokan tuotteen (alle 40 €) takuupalautuksista? Itsellä siis hiiren kanssa sellainen tilanne, että välillä vasen nappi ei ota kontaktia (ei pysy pohjassa), mutta vika ilmenee satunnaisesti, niin kun Jimms tuli viestiä: "veloitamme aiheettomasta takuupalautuksesta 30 euroa/komponentti, sekä mahdolliset postikulut." Jos siis heidän mielestään on aiheeton, niin tuo lähetys tulee aika kalliiksi, kun ottaa huomioon että hiiri maksoi suunnilleen saman verran kuin tuo 30 + postit. Voi meinaan olla mahdollista, että juuri silloin ei mitään vikaa ilmenisi kun he testaisivat, kun itselläkin juuri tällä hetkellä hiiri taas toimii. Logitech G305, langaton LIGHTSPEED -pelihiiri kyseessä, jos tuotteen tiedosta mitään hyötyä.
Kiitos vastauksesta. Itsekin jotain tuon tapaista lueskelin aiemmin tuosta Logitechin asiakaspalvelusta, niin pitääpä ottaa sinne ensin ainakin yhteyttä.
Näkisin, että vaikka vikaa ei löydy niin tuossa hiiren tapauksessa kuluttajaa ei saisi laskuttaa - ellei kyseessä ole KKV:n mainitsema itse aiheutettu vahinko. Toki voi joutua vääntämään tuosta.. Vaihtoehtona voi ottaa yhteyttä Logitechiin, niillä oli ainakin ennen todella hyvä asiakaspalvelu, itse sain sieltä parikin uutta hiirtä takuusta saman vian takia ilman, että piti lähettää rikkinäistä takaisin. Nykytilannetta en tiedä ja tuosta oli useita vuosia aikaa. Toki kuluttajaa ei voi velvoittaa asioimaan valmistajan tms. kanssa.
Kiitos vastauksesta. Pitääpä ottaa sinne Logitechin asiakaspalveluun ensin ainakin yhteyttä ja palaan teidän kanssa myöhemmin vielä asiaan, mikäli tarvetta ilmenee. Ehdinkin jo teidän päähän RMA-hakemuksen pistää, kun asiakaspalvelusta neuvottiin se tekemään, mutta nuo kulut tosiaan itseni hieman yllätti. Hyvää ja nopeaa palvelua silti sain, eli kiitos siitä.Moikka! Tuote testataan meillä mahdollisimman tarkasti asiakkaan toimittaman saatteen vikakuvauksessa ilmoitetun vian ja ilmenemistavan osalta.
Jos vika ilmenee kovin satunnaisesti ja ennustamattomasti, lienee ehkä paras kysellä Logitechiltä ensin vinkkejä, ennen kuin laittaa takuuasian vireille meille.