Jimm's
Jimm's PC-Store
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 6 983
Jos tämän osalta oli tosiaan vielä käsittely kesken, niin tästä kannattaa laittaa ehdottomasti asiakaspalveluun uudemman kerran viestiä, että saadaan hoidettua homma kuntoon. Rahapalautuksen pitäisi tosiaan olla tuollaisessa tapauksessa mahdollinen, jos korvaavaa tuotetta ei ole saatavilla tai tuote ei ole korjattavissa.Kuten Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.) säikeessä keskusteltiin, asiakaspalvelunne tuputtaa edelleen kaupan purku tilanteessa lahjakorttia tai vaihtoa toiseen tuotteeseen (toki ymmärrän tämän). Kysyttäessä rahojen palautusta tilille aletaan vähentämään käyttöhyötykorvauksia takuunalaisista tuotteista, joka on KKV ohjeistusta vastaan.
Linkkaamani viesti teiltä on alle vuosi sitten (5.4.2022) ja tänne foorumille päätyy todennäköisesti pieni prosentti kaikista tapauksista. Joko laitatte asiakaspalvelunne kuntoon vai jatkatteko tuota kyseenalaista linjaa edelleen (KKV ohjeistusta vastaan)? @Jimm's
Nyt ainakin saitte taas kyseenalaista mainosta ~200e kiistan takia sekä menetitte asiakkaan.
Lisäsin @Timo 2 viestin, se kun tiivistää oleellisimman.
Tässä vielä alkuperäinen viesti: