Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Kuten Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.) säikeessä keskusteltiin, asiakaspalvelunne tuputtaa edelleen kaupan purku tilanteessa lahjakorttia tai vaihtoa toiseen tuotteeseen (toki ymmärrän tämän). Kysyttäessä rahojen palautusta tilille aletaan vähentämään käyttöhyötykorvauksia takuunalaisista tuotteista, joka on KKV ohjeistusta vastaan.

Linkkaamani viesti teiltä on alle vuosi sitten (5.4.2022) ja tänne foorumille päätyy todennäköisesti pieni prosentti kaikista tapauksista. Joko laitatte asiakaspalvelunne kuntoon vai jatkatteko tuota kyseenalaista linjaa edelleen (KKV ohjeistusta vastaan)? @Jimm's

Nyt ainakin saitte taas kyseenalaista mainosta ~200e kiistan takia sekä menetitte asiakkaan.

Lisäsin @Timo 2 viestin, se kun tiivistää oleellisimman.

Tässä vielä alkuperäinen viesti:
Jos tämän osalta oli tosiaan vielä käsittely kesken, niin tästä kannattaa laittaa ehdottomasti asiakaspalveluun uudemman kerran viestiä, että saadaan hoidettua homma kuntoon. Rahapalautuksen pitäisi tosiaan olla tuollaisessa tapauksessa mahdollinen, jos korvaavaa tuotetta ei ole saatavilla tai tuote ei ole korjattavissa.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 190
Ensin ei rahan palautus onnistu. Sitten kun uloste osuu tuulettimeen, niin pahoitellaan ja homma alkaakin toimia tässä yksittäisessä tapauksessa, jonka jälkeen jäädään odottamaan uutta tapausta.

Ehkäpä asiakaspalvelun mokaamisesta voisi asiakkaalle antaa 100 € lahjakortin, jos jälkikäteen nähdään kyseessä olleen selvästi asiakaspalvelun moka. Tämä jättäisi asiakkaalle hyvän mielen ja osoittaisi asiakkaille, että te oikeasti haluatte parantaa sitä asiakaspalvelua, sillä ettehän te ihan huvin vuoksi niitä lahjakortteja halua jaella.

Tämä sen takia, koska tähän asti kaikki teidän toimet vaikuttaa olevan vain sanahelinää ilman konkretiaa. Tässä olisi ainakin konkretiaa. Nyt oikeasti vaaditaan jotain konkreettisia toimia.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 008
Tämä kaava on kyllä toistunut lukemattomat kerrat Jimmsin kohdalla viime aikoina. Ensin hoidetaan takuukeissit yms. ihan päin vittua. Sitten asiakas tulee tänne valittamaan, että ei tämän nyt näin pitäisi mennä. Seuraavaksi Jimms pahoittelee, että oli väärinymmärrys tai jotain ja yhtäkkiä kaikki onnistuukin.

Jotenkin nyt kyllä vaikuttaa, että tämä asiakkaiden ”vedätys” on nykyään ihan Jimmsin toimintamalli. Sitten, kun jäädään keksipurkilta kiinni, niin selitellään aina samat selitykset ja meininki jatkuu taas seuraavalla kerralla.

Ja seuraavaksi Jimms tulee varmaan kertomaan, ettei ole heilläkään helppoa ja RMA-tapauksia tulee viisinumeroinen summa vuodessa.
 
Liittynyt
11.12.2021
Viestejä
455
Jos tämän osalta oli tosiaan vielä käsittely kesken, niin tästä kannattaa laittaa ehdottomasti asiakaspalveluun uudemman kerran viestiä, että saadaan hoidettua homma kuntoon. Rahapalautuksen pitäisi tosiaan olla tuollaisessa tapauksessa mahdollinen, jos korvaavaa tuotetta ei ole saatavilla tai tuote ei ole korjattavissa.
Vastasin asiakaspalvelun perjantaina laittamaan viestiin sunnuntaina tuolla KKV lainatulla pätkällä käyttöhyötykorvauksesta takuuaikana, pyysin perusteluita miksi se olisi vähennettävissä ja en ole kuullut heistä sen jälkeen. Laitan vielä tänään viestiä, että missä vastaus viipyy.

"Tuotetta ei ole enää saatavilla uutena. Tuotteen korjaamisessa saattaa kestää useita kuukausia." oli asiakaspalvelunne viesti lyhennettynä. Siksi suostuin kaupan purkuun ja rahojen täysimääräiseen palautukseen tilille. Taustatietona takuuta oli noin vuosi jäljellä.

Edelleenkään ei vakuuta teidän asiakaspalvelunne :tdown:
 

mutsison

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.02.2023
Viestejä
65
Se, että vuosikausia painostetaan asiakkaita ottamaan joku lahjakortti vastaan tai koitetaan väittää että takuunalaisesta tuotteesta poistetaan hyötykorvausta ei ole mikään yksittäisen asiakaspalvelija moka. Tämä on ilmiselvästi firman normaali toimintatapa. Ja miksi ei? Varmaan 90% asiakkaista tyytyy ja ei uskalla panna vastaan. Selvää profittia omistajien taskuun.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Vastasin asiakaspalvelun perjantaina laittamaan viestiin sunnuntaina tuolla KKV lainatulla pätkällä käyttöhyötykorvauksesta takuuaikana, pyysin perusteluita miksi se olisi vähennettävissä ja en ole kuullut heistä sen jälkeen. Laitan vielä tänään viestiä, että missä vastaus viipyy.

"Tuotetta ei ole enää saatavilla uutena. Tuotteen korjaamisessa saattaa kestää useita kuukausia." oli asiakaspalvelunne viesti lyhennettynä. Siksi suostuin kaupan purkuun ja rahojen täysimääräiseen palautukseen tilille. Taustatietona takuuta oli noin vuosi jäljellä.

Edelleenkään ei vakuuta teidän asiakaspalvelunne :tdown:
Mikäli yhdistän tämän oikeaan tapaukseen niin tässä kohtaa ehkä hieman mennyt viesteistä ohi, että varsinaista kaupanpurkua ei ole tarjottu. Saatavilla olisi ominaisuuksiltaan parempi tuote tilalle tai tuo lahjakortti täydellä hyvityksellä. Näissä tapauksissa kannattaa myös aina huomioida, mikäli välirahalla päivittää parempaan tuotteeseen alkaa noutopäivästä lähtien tuoteelle uusi täysi takuu.

Tämä tapaus on kierrätetty esihenkilöiden kautta ja valitettavasti Assembly tapahtumasta johtuen viivettä on vastauksissa, pahoittelut siitä.
 
Liittynyt
11.12.2021
Viestejä
455
Mikäli yhdistän tämän oikeaan tapaukseen niin tässä kohtaa ehkä hieman mennyt viesteistä ohi, että varsinaista kaupanpurkua ei ole tarjottu. Saatavilla olisi ominaisuuksiltaan parempi tuote tilalle tai tuo lahjakortti täydellä hyvityksellä. Näissä tapauksissa kannattaa myös aina huomioida, mikäli välirahalla päivittää parempaan tuotteeseen alkaa noutopäivästä lähtien tuoteelle uusi täysi takuu.

Tämä tapaus on kierrätetty esihenkilöiden kautta ja valitettavasti Assembly tapahtumasta johtuen viivettä on vastauksissa, pahoittelut siitä.
Todennäköisesti olet oikeassa tapauksessa.

Jos ymmärrän tämän oikein:
1. Näyttis lähetetty RMA, todettu vialliseksi. Samassa todettu, että valmistus lopetettu ja korjaus valmistajalla kestää kuukausia. Ehdotettu lahjakorttia tai vaihtoa toiseen tuotteeseen. Kuulostaa hieman kaupan purkamiselle.
2. Olen pyytänyt rahoja maksettavaksi tilille, johon vastattu että onnistuu käyttöhyötyvähennyksellä. Tästä jää ainakin itselle kuva kaupan purkamisesta.
3. Käyttöhyötyvähennykseen olen vastannut KKV sivuilta kopioidulla ohjeistuksella, että takuun alaisesta tuotteesta ei pitäisi sitä tehdä kaupan purku tilanteessa.
4. Nyt yhtä äkkiä kyseessä ei olekkaan kaupan purkaminen vaan jotain muuta? Ja saman hintainen korvaava tuote on saatavilla. Syytetään mm asiakaspalvelun huonoa kommunikointia. Toki viimeisessä sähköpostiviestissä annettu mahdollisuus viedä esihenkilölle tapaus ja tehdä kaupan purkukin sekä rahojen palautus ilmeisesti jopa täysimääräisenä. Tästä plussaa. Olisi vain pitänyt tapahtua jo kohdassa kaksi.
Ehdotettu myös vaihtoa saman hintaiseen 6750XT ja tätä on perusteltu sillä että vastaava tuote on saatavilla. Tuossa menetän ilmeisesti kolmen vuoden takuusta 2v, koska tuote on saman hintainen?

Hieman ihmetyttää teidän toiminta tässä tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:

Nom

homo debilis obēsus
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
Kiitos sivujen päivityksestä.

Nyt ollaan menty 10x käyttömukavuudessa taaksepäin. Mobiilillakin saa selata kuin jotain helvetin pinterestiä yksi kuva kerrallaan. Fontin koosta tulee mieleen 90-luku.

"Tiedostopuusta" ei voi selata taaksepäin vaan päätyy aina tarkastelemaan kaikkia komponentteja. Selaamaan pääsee vain kankeasta valikosta vasemmalla. Ihan halavatun näppärää.

Pitikö tässä olla käyttäjälle jotain paranuksiakin? En ainakaan äkkiseltään löytänyt. :hmm:
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 190
Kiitos sivujen päivityksestä.

Nyt ollaan menty 10x käyttömukavuudessa taaksepäin. Mobiilillakin saa selata kuin jotain helvetin pinterestiä yksi kuva kerrallaan. Fontin koosta tulee mieleen 90-luku.

"Tiedostopuusta" ei voi selata taaksepäin vaan päätyy aina tarkastelemaan kaikkia komponentteja. Selaamaan pääsee vain kankeasta valikosta vasemmalla. Ihan halavatun näppärää.

Pitikö tässä olla käyttäjälle jotain paranuksiakin? En ainakaan äkkiseltään löytänyt. :hmm:
Uudistui käyttäjien ehdoilla, kuin muropaketti konsanaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 147
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
431
Ostin Outletista palautetun näytönohjaimen. Huomasin alkuperäisessä diilissä tulleen näytönohjaimen mukana kaksi peliä. Outlet tuotteisiin sisältyy normaali takuu ja palautusoikeus samalla tapaa kuin uusiin tuotteisiin. Oliko näin, ettei niihin kuulu kuitenkaan nuo pelit? Toki ymmärrän jos ensimmäinen ostaja on nuo jo aktivoinut itselleen ennen palautusta. Ostajahan hyötyy rahallisesti aika hyvin siitä jos ostaa tuotteen, jonka mukana tulee ilmaispelejä, aktivoi ne itselleen ja sitten palauttaa tuotteen.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Ostin Outletista palautetun näytönohjaimen. Huomasin alkuperäisessä diilissä tulleen näytönohjaimen mukana kaksi peliä. Outlet tuotteisiin sisältyy normaali takuu ja palautusoikeus samalla tapaa kuin uusiin tuotteisiin. Oliko näin, ettei niihin kuulu kuitenkaan nuo pelit? Toki ymmärrän jos ensimmäinen ostaja on nuo jo aktivoinut itselleen ennen palautusta. Ostajahan hyötyy rahallisesti aika hyvin siitä jos ostaa tuotteen, jonka mukana tulee ilmaispelejä, aktivoi ne itselleen ja sitten palauttaa tuotteen.
Meinaakko, että joku oikeesti tilailee näyttiksiä lunastaakseen ne ilmaispelit ja sitten palauttaa näyttiksen....
No, on meitä toki moneen junaan...
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
En nyt suoranaisesti tuota tarkoittanut.
Jos pelkästään niitä pelejä halajat, niin vahvasti veikkaan, ettei ole mahdollista siirtää niitä toiselle.
Eikä varmaan mahdollista kauppiaalle antaa "ylimääräistä" toiselle ostajalle.
Jos haluaa selvyyden, niin paras tapa on varmaan heittää mailia suoraan valmistajan supporttiin...
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 190
Jos pelkästään niitä pelejä halajat, niin vahvasti veikkaan, ettei ole mahdollista siirtää niitä toiselle.
Eikä varmaan mahdollista kauppiaalle antaa "ylimääräistä" toiselle ostajalle.
Jos haluaa selvyyden, niin paras tapa on varmaan heittää mailia suoraan valmistajan supporttiin...
Itse käsitin että outlet näytönohjaimen ostaja haluaisi saada myös ne pelit, mutta @Noc- saa korjata, jos ymmärsin väärin.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Itse käsitin että outlet näytönohjaimen ostaja haluaisi saada myös ne pelit, mutta @Noc- saa korjata, jos ymmärsin väärin.
No, tietenkin varmaan näyttiksen JA pelit. En vaan tiedä, onko se edes mahdollista. Koodeja lunastaessa pitää olla valmistajan ohjelma varmistamassa, että on validi näyttis koneessa. Tosin, tuskin koodissa on mitään joka estää pelin toimimasta toisella näyttiksellä.
Siksi kannattaa varmaan tiedustella näyttiksen valmistajalta onnistuuko moinen. Epäilen, että heitä ei kiinnosta antaa ilmaisia pelejä käytetyn ostajalle...
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
431
Itse käsitin että outlet näytönohjaimen ostaja haluaisi saada myös ne pelit, mutta @Noc- saa korjata, jos ymmärsin väärin.
Joo, olisi pitänyt muistaa täällä tulevan vääntö mitä yksinkertaisimmista asioista. :rofl:

Eli rautalangasta, ostin outlet tuotteen johon uutena tulee pelikombo, joten ajattelin vielä varmistaa, ettei näitä tule enää outlet tuotteen ostajalle (esim. kaupalla olisi extrakoodeja) vai onko linja, että se on käytetty, jonka vuoksi niitä ei sisälly kauppaan. Tämän ymmärrän täysin jos ei tule, mutta ajattelin hakea asiaan varmuuden kaupan omasta ketjusta. :giggle: Ei mitään sen vakavampaa.

Ja tuo on totta, että kannattaa kysäistä valmistajalta.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
230
Joo, olisi pitänyt muistaa täällä tulevan vääntö mitä yksinkertaisimmista asioista. :rofl:

Eli rautalangasta, ostin outlet tuotteen johon uutena tulee pelikombo, joten ajattelin vielä varmistaa, ettei näitä tule enää outlet tuotteen ostajalle (esim. kaupalla olisi extrakoodeja) vai onko linja, että se on käytetty, jonka vuoksi niitä ei sisälly kauppaan. Tämän ymmärrän täysin jos ei tule, mutta ajattelin hakea asiaan varmuuden kaupan omasta ketjusta. :giggle: Ei mitään sen vakavampaa.

Ja tuo on totta, että kannattaa kysäistä valmistajalta.
Jos muistan oikein niin jos palautat tuotteen takaisin niin sinun on annettava takaisin myös kaikki extra tai muuten se katsotaan pois alkuperäisestä hinnasta
( Bundle- ja pelikampanjatuotteita palautettaessa on palautettava kaikki kyseiseen kampanjaan kuuluvat tuotteet. )

Ja mitä ite olen ymmärtänyt niin outlet tuotteisiin (en ole jimmsistä outletteja ostanut) ei saa mitään tuommoisia kampanjoja mukaan. Ainakin jos kyseessä on tyyliin "Rekisteröi nyt niin saat -200€ pois lg televisiostasi" tai "Sonyn langattomat luurimet kaupanpäälle". Uskon että sama pätee myös pelikampanjoissa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
431
Jos muistan oikein niin jos palautat tuotteen takaisin niin sinun on annettava takaisin myös kaikki extra tai muuten se katsotaan pois alkuperäisestä hinnasta
( Bundle- ja pelikampanjatuotteita palautettaessa on palautettava kaikki kyseiseen kampanjaan kuuluvat tuotteet. )

Ja mitä ite olen ymmärtänyt niin outlet tuotteisiin (en ole jimmsistä outletteja ostanut) ei saa mitään tuommoisia kampanjoja mukaan. Ainakin jos kyseessä on tyyliin "Rekisteröi nyt niin saat -200€ pois lg televisiostasi" tai "Sonyn langattomat luurimet kaupanpäälle". Uskon että sama pätee myös pelikampanjoissa.
Hyviä pointteja, kiitos vastauksesta.

Kyseessä on tosiaan Sapphiren 6950 XT Nitro+, joka oli tammikuun loppupuolella tarjouksessa hintaan 839€ sisältäen pelibundlen. Maksoin itse 819€ outletista.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
70
@Jimm's missä vaiheessa saatte uusille sivuille enemmän kun 25 tuotetta näkyviin tuotekategoriassa per sivu?
1677434675935.png



Hakua käyttämällä saan valita 15/25/50/100 :hmm:
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
649
@Jimm's jos tuleviin paahdettuihin vielä ehtii ehdotella niin +650w laadukasta poweria ja miksei ssd/m.2. Sais tuttavaa potkittua tekemään koneen päivittämiseen päätöksiä, kun haswellin aikainen setti syö pelitehoja ja itselle samal iltapuuhaa kasailuun
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Ostin Outletista palautetun näytönohjaimen. Huomasin alkuperäisessä diilissä tulleen näytönohjaimen mukana kaksi peliä. Outlet tuotteisiin sisältyy normaali takuu ja palautusoikeus samalla tapaa kuin uusiin tuotteisiin. Oliko näin, ettei niihin kuulu kuitenkaan nuo pelit? Toki ymmärrän jos ensimmäinen ostaja on nuo jo aktivoinut itselleen ennen palautusta. Ostajahan hyötyy rahallisesti aika hyvin siitä jos ostaa tuotteen, jonka mukana tulee ilmaispelejä, aktivoi ne itselleen ja sitten palauttaa tuotteen.
Outlet tuotteisiin ei tosiaan kuulu normaalisti nämä kampanjat, eli koskee vain tuotteita, joiden tuotesivulla kampanja on merkittynä.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Näitä valikoimiin?

Ei ollut vielä toimittajilta näitä saatavilla, mutta pyritään ottamaan valikoimiin kunhan jotain kautta saadaan.
 
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
52
Ilmeisesti pahimmasta ruuhkasta on jo selvitty? Eilen illasta tilattu tuote lähti äsken matkaan, joten ihan asiallinen toimitusaika varastotuotteelle. :thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Ilmeisesti pahimmasta ruuhkasta on jo selvitty? Eilen illasta tilattu tuote lähti äsken matkaan, joten ihan asiallinen toimitusaika varastotuotteelle. :thumbsup:
Tällä hetkellä käsitellään tämän päivän tilauksia :tup:

Viime perjantaina näytti tälle ja valkoiselle toimitusaika arvioksi 2-4 pv, sitten muuttui "ei vahvistetuksi".

Mikä näiden tilanne on?
Jotain viivästystä näyttää olevan toimituksissa, selvitellään.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Mitä täällä ehdotetuista parannuksista on menossa toteutukseen uusilla verkkosivuilla?
Kiitos viestistäsi. Olemme saaneet paljon toiveita Jimm’sin verkkokaupan jatkokehityksestä. Toteutamme asiakkaiden toiveita mahdollisuuksien mukaan, mutta myös omaa harkintaa käyttäen. Emme julkaise jatkokehityksen aikatauluja, mutta pyrimme toteuttamaan verkkokaupan jatkokehitysversioita mahdollisimman pian. Konkreettisena ominaisuutena, joka tulee käyttöön heti kun mahdollista, on sivuston Dark Mode ja se on tulossa lähikuukausina. Lisätietoa aiheesta luettavissa Blogistamme: Jimm’s ja verkkosivujen uusi ilme - vol. 2 - Jimm's Blog - Jimms.fi
 
Viimeksi muokattu:

Archon

Tukijäsen
Liittynyt
15.03.2022
Viestejä
466
Onko toi "paahdetut hinnat" tuotekategoria poistunut?
Hakusanalla löydettiin 0 tuotetta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 709
Harmi että Jimm's rupsahti sakujen oston jälkeen. Odotettiin kenties edullisempia kuluttajahintoja kun iso pulju takana ja parempia valikoimia. No ei oikein mikään hyvä toteutunut, päinvastoin.
Halvemmat tavaratkin valitettavasti saa useimmiten Suomesta muualta, jos paahdettuja ei lasketa. Rma / takuutouhun pitäisi siis todella hyvin sujua jos nämä enää
ne isoimmat valtit. Erinomaista on tosin aina ollut asiakaspalvelu, sille annan arvoa.
 

zod

Liittynyt
09.07.2019
Viestejä
35
Halvemmat tavaratkin valitettavasti saa useimmiten Suomesta muualta, jos paahdettuja ei lasketa. Rma / takuutouhun pitäisi siis todella hyvin sujua jos nämä enää
ne isoimmat valtit. Erinomaista on tosin aina ollut asiakaspalvelu, sille annan arvoa.
Harvinaisen huvittavaa tästä tekee sen, että jos tilaat suoraan tuolta emoyhtiöltä suomeen niin saat esim 7900 XTX kortit selkeästi halvemmalla vaikka maksat reilut postit.

En kyllä ymmärrä miten nämä hinnoittelut menevät, kun siellä esim nämä Taichi kortit ovat halvempia kuin Nitro+ kortit, mutta jimssillä toisin päin... no mene ja tiedä :hmm:
 

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 427
Harvinaisen huvittavaa tästä tekee sen, että jos tilaat suoraan tuolta emoyhtiöltä suomeen niin saat esim 7900 XTX kortit selkeästi halvemmalla vaikka maksat reilut postit.

En kyllä ymmärrä miten nämä hinnoittelut menevät, kun siellä esim nämä Taichi kortit ovat halvempia kuin Nitro+ kortit, mutta jimssillä toisin päin... no mene ja tiedä :hmm:
Siellä nähtiin, että hyvä firma, ostetaan pois. Nyt muutamia vuosia lypsylehmänä kun rahaa tulee ja myydään sitten pois. Aika normaali strategia sekin.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983

Viime perjantaina näytti tälle ja valkoiselle toimitusaika arvioksi 2-4 pv, sitten muuttui "ei vahvistetuksi".

Mikä näiden tilanne on?
Näissä vaikuttaa olevan valitettavasti tukkureilla toimitusongelmia ja seuraavien erien arviot nyt aina huhtikuun loppupuolelle :/
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
292
Meni kyllä luotto tuohon 'alin hinta' tekstiin kun siellä luki tuo alempi hinta.
Suotava rutiini kaikkien "tarjousten" kanssa onkin noiden hintapalveluiden käyttö ja mielellään seurailee kiinnostavia tuotteita pidempäänkin jos aikeissa päivittää jotain.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 008
Tuokin näyttö ollut Jimmsillä ”tarjouksessa” 799€ hintaan marraskuusta asti. Nyt vähän pumpattu hintoja ennen alennuksia, että 1099€ onkin ”normaali” hinta. Ihan Gigantti-meno alkaa olemaan pikku hiljaa.
 

mutsison

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.02.2023
Viestejä
65
Tuokin näyttö ollut Jimmsillä ”tarjouksessa” 799€ hintaan marraskuusta asti. Nyt vähän pumpattu hintoja ennen alennuksia, että 1099€ onkin ”normaali” hinta. Ihan Gigantti-meno alkaa olemaan pikku hiljaa.
No onhan se nyt kova tarjous kun hinta pompsahtaa satasella. :p
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
292
Tosin voihan tähän lisätä myös oman paheksuntansa tätä "halvin hinta aivan huuhaata" käytäntöä kohtaan.

Sanoisin, että en ole ostanut tuotteita Jimmsiltä sen takia, että kyseessä olisi välttämättä se halvin hinta vaan olen maksanut sitä extraa kun tuotteet ovat olleet varastossa ja lähteneet sieltä vikkelään.

Sinällään voin myös todeta, että onko kilpailukenttä toimituksien suhteen tasoittunut? Tilasin tuotteen Gigantista 21. päivä ja olin suorastaan ällistynyt sen ollessa paikallisessa postissa 23. päivä.

Tjaah... Huonosti nukuttu yö näkyy... lainasin sitten omaa viestiäni editoinnin sijasta :facepalm:
 
Liittynyt
02.12.2022
Viestejä
21
Jaa, näköjään sitten tulikin Jimm'siltä sähköpostiviesti, jonka mukaan tilaamani Gigabyte M27Q-P monitorin saatavuus on täysin auki, eikä ole tietoa koska sitä olisi tulossa.

Jimm's kuitenkin ystävällisesti tarjoutui toimittamaan samaan hintaan tilalle vanhemman M27Q mallin, jonka erot tilaamaani malliin ovat "pienet".

Valitettavasti tuossa vanhemmassa mallissa on tietääkseni yleiskäyttöön huonosti soveltuva BGR-alapikselirakenne, joka M27Q-P mallissa on korvattu normaalilla RGB-alapikselirakenteella. Koska käyttäisin monitoria muuhunkin kuin pelaamiseen tai videon katseluun, tällä erolla on minulle merkitystä. Kun M27Q-P mallia on lisäksi suhteellisen hyväksi arvioitu mm. Tom's Hardwaren ja Hardware Unboxedin toimesta, jopa aika hiljattain, en oikein koe tuota vanhempaa mallia korvaavaksi, ja joudun ikävä kyllä kieltäytymään tarjouksesta.

Minulla on myös kärsivällisyyttä odottaa. Toivonkin Jimm'sin parhaansa mukaan jatkavan yllä lainatun viestin hengessä.

J.K. Eipähän tarvitse ihan heti sitten myöskään ostaa uutta näytönohjainta. Mitä vähemmän ostaa, sitä enemmän säästää :)
No niin, alunperin tilaamani M27Q-P monitori lopulta tuli ja on otettu käyttöön.

Täytyy sanoa, että koska tilanne vaikutti hieman hankalalta, en juurikaan uskonut monitoria koskaan saavani, vaikka käsittääkseni olinkin syyskuun lopun jälkeen kärkisijalla jonottamassa. Mutta kun sitten tulla tupsahtikin, oikein hyvä niin, varsinkin kun en vielä ollut täysin toivosta luopunut.

Täytyy antaa täysi tunnustus ja kiitos tilauksen ja toimituksen läpi viemisestä ilmeisen vaikeasti saatavilla olleen tuotteen kohdalla.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 004
Viestejä
4 209 778
Jäsenet
71 003
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom