Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

The Groke

Kärttyinen mörkö
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
820
Etusivun herobanneri on kohtuullisen turha ja valtava. Onneksi uBlock syö sen kiltisti, mutta ei sellasta pitäisi tarvita.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Tulee itekki vaan kännykällä käytyä sivuilla ja ei kyllä toimi samaan malliin kuin vanha.
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 331
@Jimm's
Deskarin navigaatio saattaa lakkata toimimasta jos ikkunaa pienentää mobiilikokoon ja sitten takaisin deskarikokoon. Tuntuu hajoavan jos heti alkaa hoveroimaan navigaatiota suurentamisen jälkeen. Sitä domia räplätään oikein huolella resizen yhteydessä ja liittyy oletettavasti juurikin siihen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Miksi piti mennä rikkomaan hyvin toimiva sivusto? Ja varmaan maksoikin jonkun verran kun web designerit tuota teille väänsi. Ihan persiilleen meni tämä teidän sivujen uudistus mielestäni. :mad:
Toivottavasti palaatte vanhaan muotoon, ja kyselette sitten käyttäjiltä/asiakkailta, että millaisia uudistuksia he haluaisivat, Se olisi mielestäni se oikea tie uudistaa sivuja, siis jos sivuja on pakko jotenkin uudistaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Uuden sivuston huonoin puoli on, että se on tehty 4K-näytölle (jota minulla siis ei ole). Ruudulle mahtuu vain osa tuotteista, mitä ennen mahtui ja kaikki on isompaa - vaikka ei ole varsinaista tarvetta.

Tämä koko uudistus tuntuu palvelevan vain Applen käyttäjiä, joilla on ne kovan resoluution vehkeet - ja he eivät välttämättä ole se ydinjoukko, joka teiltä ostelee.

Suosittelen välttämään uudistuksia pelkästä uudistuksen ilosta.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Saisko tonne uudelle sivustolle näkymään arvion koska tuotetta on saapumassa? Toissa päivän vanhalla sivustolla näytti arvioksi 17.2. Eilen uuden sivun myötä muuttui arvio ”Ei vahvistettu”. Voihan se toki olla, että se tosiaan muuttui niin ettei tuotetta olekkaan tulossa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Onko mahdollista rutistaa Samsung 1TB 870 EVO hinta hetkellisesti Suomen halvimmaksi eli vaikka 95e ? Pitäisi hommata käyttiksille pari sata-asemaa, mutta 2-terainen evo olisi turhan rannaton siihen, vaikka se onkin hintagigasuhteeltaan paras. Ja 500 gigainen taas voisi käydä ahtaaksi. Terainen olisi optimaalinen. Tai 96e ehkä vielä sopisi hinnaksi, kun nuo tulisi audio-koneisiin, ja tiedetään että 96 KHz on tasokas tasalukema myös niin siinä olisi sitten onnentähtikuviot synkroituneena käyttöjärjestelmän asentamista varten.
Ei saatu valitettavasti tehtyä nyt tämän osalta viilauksia.
 
Liittynyt
11.10.2019
Viestejä
68
Ihan H*lvetin turha uudistus, vanha sivu oli sentään ainutlaatuinen ja toimi täydellisesti, tämähän on nyt kuin kaikki muut sivutkin, tylsä ja ärsyttävä. Miksi muuttaa asiaa joka ei ole rikki, vaihtakaa vanha sivu takaisin.
Ihan kuin olis laittanut työharjoittelijan tekemään uudistuksen.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
937
Ihan H*lvetin turha uudistus, vanha sivu oli sentään ainutlaatuinen ja toimi täydellisesti, tämähän on nyt kuin kaikki muut sivutkin, tylsä ja ärsyttävä. Miksi muuttaa asiaa joka ei ole rikki, vaihtakaa vanha sivu takaisin.
Ihan kuin olis laittanut työharjoittelijan tekemään uudistuksen.
Aiemmin se että sivuilla luki että montako kappaletta on tuotetta tilattu tavaran toimittajalta (ja milloin on erät tulossa), oli se syy miksi viitti random sälää ostaa (ml. ilmaiset postikulut).

Nyt sivut on paskat, tuotteen hintaan on (usein) mukaan laskettu postituskulut ja RMA-kauhutarinoita saa täältä lukea. Samaten kun eilen chatissa kyselin että milloinkohan on arvioitu että tilattu tuote tulee varastoon (koska sitä ei uusilla sivuilla näy), vastauksena sain "eiköhän se sieltä tule" ja "Mitäs siinä sähköpostiinne tulleessa tilausvahvistuksessa lukee?"

Siinä siis lukee 10-20 päivää. Mutta melko usein tuo ei pidä paikkaansa ja vanhoilla sivuilla näkyi melko tarkka aika milloin se varastoon tulee. Kyseisen tuotteen kohdalla näkyi vielä vanhoilla sivuilla montako on tilattu varastosta ja milloin on erää tulossa varastoon. (Tätä päivää en nyt vain muistanut ja sitä kyselin häneltä)

Enemmän kun tinkasi niin tulihan se vastaus sieltä. Varmaan on joo ärsyttävää kuunnella kun asiakkaat kyselee "Milloin varastoon tulee tavara X". Mutta ei varmaankaan ole sen asiakkaan vika, että päätettiin sivuja huonontaa?

Onneksi säilytitte chatissa sen että voi jatkossa valita työntekijän kenelle viestiä pistää :)

Ps. Laitoin tilaukset peruutukseen ja tilaan roinani ulkomailta. Enpähän enää vaivaa asiakaspalvelua turhanpäiväisillä ja selkeästi paskoilla kysymyksilläni
 

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 424
Jaaha, sivujen uudistuksen kanssa kiivetään taas takapuoli edellä puuhun. Koitin puhelimella 30min väkisin selata sivuja totuttaakseni silmää sivustoon, mutta kun ei lähde niin ei lähde. Itse tuotekortti on ehkä ainut, mille voi antaa tyydyttävän arvosanan ja siinäkin on menty "vain vähän" takapakkia entiseen.

Miksi on pakottava tarve muuttaa erinomaisesti toimineita sivuja, jotka jo sinällään olivat ikoniset teille?

Tämäkö on nyt oikeasti hyvä käyttää?

Screenshot_20230215_121407_Firefox.jpg
 
Liittynyt
21.09.2021
Viestejä
62
Jaaha, sivujen uudistuksen kanssa kiivetään taas takapuoli edellä puuhun. Koitin puhelimella 30min väkisin selata sivuja totuttaakseni silmää sivustoon, mutta kun ei lähde niin ei lähde. Itse tuotekortti on ehkä ainut, mille voi antaa tyydyttävän arvosanan ja siinäkin on menty "vain vähän" takapakkia entiseen.

Miksi on pakottava tarve muuttaa erinomaisesti toimineita sivuja, jotka jo sinällään olivat ikoniset teille?

Tämäkö on nyt oikeasti hyvä käyttää?
Ehkä on tarkoitus karkoittaa viimeisetkin asiakkaat?
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
2 051
Itsellä ei näy ainakaan kuvia tuolla uusilla sivuilla?

Ihan hirvittävät muutenkin verratuna noihin vanhoihin.

Taitaa vähentyä selkeästi ostot Jimms:llä kun menivät sivut takapakkia.

Chat ei ole myöskään nyt ollut toiminnassa?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 165
Tuleeko muilla Firefox-käyttäjillä sivujen esikatselu oikein esim. uuden välilehden "Recent activity" kohdassa? Itselläni ainakin tuotesivuissa näkyy tuotteen sijaan "Hups, tämä sivu puuttuu" vaikka itse sivu avautuu normaalisti kun siirryn sivulle. Muilla sivuilla tuo esikatselu toimii oikein.

1676457136636.png
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Itsellä ei näy ainakaan kuvia tuolla uusilla sivuilla?

Ihan hirvittävät muutenkin verratuna noihin vanhoihin.

Taitaa vähentyä selkeästi ostot Jimms:llä kun menivät sivut takapakkia.

Chat ei ole myöskään nyt ollut toiminnassa?
Koitin puhelimella laittaa kaksi kertaa tänään viestiä chattiin. Kummallakaan kerralla en päässyt vanhaan tapaan jonoon eikä kukaan ikinä vastannut. Täytyy varmaan koneella kokeilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
830
Koitin puhelimella laittaa kaksi kertaa tänään viestiä chattiin. Kummallakaan kerralla en päässyt vanhaan tapaan jonoon eikä kukaan ikinä vastannut. Täytyy varmaan koneella kokeilla.
Itsellä oli samaa vikaa aamulla koneella. Toinen viesti vasta meni perille.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
227
Olisiko paljon pyydetty että saataisiin tuonne valikkoon mahdollisuus valita useampi vaihtoehto. Kun yrittää esim näyttöjä selata niin ei voi valita 144hz sekä 27". Toki hakukohtaan pystyy laittamaan useamman hakusanan. Mutta moni muu sivusto on implikoinut tämän ominaisuuden

1676467414390.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Olisiko paljon pyydetty että saataisiin tuonne valikkoon mahdollisuus valita useampi vaihtoehto. Kun yrittää esim näyttöjä selata niin ei voi valita 144hz sekä 27". Toki hakukohtaan pystyy laittamaan useamman hakusanan. Mutta moni muu sivusto on implikoinut tämän ominaisuuden

Ja lisäksi ne näytöt voisi muutenkin lajitella oikein. Välillä on 21:9 ruutujen listassa 16:9 ruutuja jne.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Olette siis tulleet täältä kysymään parannusehdotuksia uusien sivujen suhteen ja varmaan 99% kritisoi tuota liian suurta skaalausta tai mitä lie, mutta silti sille ei saa mitään tehdyksi. Ihan helvetin hirveä riippumatta siitä, että selaako pöytäkoneella, iPadilla tai iPhonella. Ihan kuin käyttäisi Windowsia 24 tuuman FullHD ruudulta 150% skaalauksella.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
937
Olette siis tulleet täältä kysymään parannusehdotuksia uusien sivujen suhteen ja varmaan 99% kritisoi tuota liian suurta skaalausta tai mitä lie, mutta silti sille ei saa mitään tehdyksi. Ihan helvetin hirveä riippumatta siitä, että selaako pöytäkoneella, iPadilla tai iPhonella. Ihan kuin käyttäisi Windowsia 24 tuuman FullHD ruudulta 150% skaalauksella.
Sittenkun näitä korjausehdotuksia on tehty ja on vain vastattu että on välitetty tiedot eteenpäin. Niin siltikin sivusto pakkosyötetään asiakkaille, ilman mahdollisuutta palata vanhalle sivulle :asif:

Miten meni noin niin kuin omasta mielestä?
 
Liittynyt
04.06.2017
Viestejä
155
Sittenkun näitä korjausehdotuksia on tehty ja on vain vastattu että on välitetty tiedot eteenpäin. Niin siltikin sivusto pakkosyötetään asiakkaille, ilman mahdollisuutta palata vanhalle sivulle :asif:

Miten meni noin niin kuin omasta mielestä?
Juu, ei voi kyllä ymmärtää mikä pakko ne sivut oli uudistaa. Kaikki toimi omasta mielestä kuin se kuuluisa junan vessa. Nyt kuseskellaan sitten vaunun ikkunasta suoraan ulos…
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
214
Luulin aluksi menneeni muropaketti sivulle tjms . Saakos tuon valkoisuutta jotenkin pois ku sehän ihan sokaisee näin illan hämärässä.
Olisiko paljon pyydetty että saataisiin tuonne valikkoon mahdollisuus valita useampi vaihtoehto. Kun yrittää esim näyttöjä selata niin ei voi valita 144hz sekä 27". Toki hakukohtaan pystyy laittamaan useamman hakusanan. Mutta moni muu sivusto on implikoinut tämän ominaisuuden

Myös voisi laittaa tuotekategoriat omiin kasoihin ettei ole Hz ja näytön koot sekaisin. Tiedä sitten vaikuttaako aakkosjärjestys tähän mutta silti.
 
Liittynyt
01.08.2019
Viestejä
109
Jimssiltä tuli oikein nopeasti paketti, mutta mielenkiintoisesti itse tuotteen paketissa on kunnon reikä. Itse pahvilaatikossa ei taas ole mitään jälkeä eli varastolta lähtenyt laatikko reiällä. Toivottavasti tuote on kuitenkin ehjä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
937
Jimssiltä tuli oikein nopeasti paketti, mutta mielenkiintoisesti itse tuotteen paketissa on kunnon reikä. Itse pahvilaatikossa ei taas ole mitään jälkeä eli varastolta lähtenyt laatikko reiällä. Toivottavasti tuote on kuitenkin ehjä.
Kiinnostaa tietää että mistä tuotteesta puhutaan?
 
Liittynyt
21.08.2021
Viestejä
50
En ole itsekään kovin mielissäni uusista sivuista ja omasta puolesta kaipaisin ehdottomasti tummaa teemaa. Muutenkin sivusto otti takapakkia ja tuli vähän "pirkkamainen" verkkokauppa koko sivustosta uuden ilmeen myötä. Vanha ulkoasu oli minusta parempi kaikin puolin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Nyt kun menee asiakastilille katsomaan vanhoja tilauksia, niin tilaukset näkyy vain niissä isoissa ruuduissa, tilausnumero ja että TOIMITETTU, tuotteita x määrä ja summa. Noi isot ruudut vievät helposti tilaa ruudulta yli puolet vs se vanha listaus mikä oli helppo selkoinen/lukuinen.
Pitää painaa "NÄYTÄ TILAUS" jotta näkee tarkemmin että minkä tuotteen tilauksesta oli kyse.
Ja minulla näkyy nyt monen tilatun tuotteen kohdalla väärin että olisin tilannut tuotteita 2kpl, vaikka olen tilannut yhden kappaleen tuotetta. Oikea määrä näkyy vasta sitten kun painaa sitä "NÄYTÄ TILAUS" painiketta. Mikäköhän tuossakin mättää.
Et ei hyvää päivää tuon uudistukseen suhteen. Pers edellä puuhun menty, kuten jo mainitsin aiemmassa viestissä ja kuten on jo moni muukin maininnut.
Edelleen kysyn että miksi piti mennä rikkomaan täysin toimiva ja teidän näköinen sivusto? Ketään ei varmaan valittanut aiemmin siitä teidän sivusta, ja uudistus pitäisi mennä mielestäni asiakkaiden/käyttäjien ehdoilla/ehdotuksilla, et sellaiset terveiset sinne web designerin suuntaan ja itse TJ:llekkin.

Teidän sivulta lainattua :
" Jimm’sin verkkosivusto palveli entisessä ulkoasussaan noin kuusi vuotta ja alkoi jo näyttää hieman vanhalta ja väsyneeltä. Kuusi vuotta on kuitenkin web-kehityksessä varsin pitkä aika. Meillä oli tarve loikata design-puolella eteenpäin, jotta sivuston alkuvaikutelma ja käytettävyys olisi toivomallamme tasolla. "
" Facelift tehtiin asiakkaitamme ajatellen. Noin puolet asiakkaista käyttää Jimm’sin verkkokauppaa puhelimella, eikä vanhan sivuston mobiilinäkymä ollut kovin hyvä. Uusi verkkokauppanäkymä onkin suunniteltu palvelemaan entistä paremmin myös mobiilikäyttäjiä. "

@Herbert lainatakseni
Miten meni noin niin kuin omasta mielestä?
Edit. muokattu pariin kertaan sanamuotoja ja lauseita.
 
Viimeksi muokattu:

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 198
Tähän kuumana käyvän sivustokeskustelun väliin pari muuta kyssäriä..

1) Mahtaisiko keltään tukkureiltanne tjms löytymään 80mm PWM-ohjattua ARGB-tuuletinta? Tässä katselin sekä teiltä, että myös muutamista muistakin paikoista, tuntuu olevan aika yksisarvistuote.

2) Talviassyihin viikko, olettaisin että jo maanantaina pulahtaa assyhinnat näkyville johonkin, vai oletanko väärin?

...ja sivuista, itselleni nuo uudet näyttää varsin hyviltä (uskaltaako tämmöstä mielipidettä sanoa?), joskin tumma teema vaihtoehtona olis oikein jees.
 
Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
184
Omaan silmään sivusto on ihan siisti ja tavallaan pidän, mutta samaan aikaan se tuntuu raakileelta.

Yläpalkki on hirveän isosti ja väljästi mutta sivupalkissa olevat alavalikot on erittäin tiiviisti, suoraan otettuna vanhasta pohjasta. Päivittäkää sitä hieman uudempaan, tai harventakaa, tai ylipäätään jotain.

Ja pakko sanoa: Näin isoksi firmaksi, teillä on sivuillanne kyllä erittäin olemattomat suodattimet tuotteille. Näytöissä ei ole resoluutiohaarukkaa, ei kuvasuhdetta, ei mitään. Tällaista odottaisi aloittavalta firmalta, ei Jimmsin kokoiselta ja ikäiseltä firmalta...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
216
Ja minulla näkyy nyt monen tilatun tuotteen kohdalla väärin että olisin tilannut tuotteita 2kpl, vaikka olen tilannut yhden kappaleen tuotetta. Oikea määrä näkyy vasta sitten kun painaa sitä "NÄYTÄ TILAUS" painiketta. Mikäköhän tuossakin mättää.
Arvelisin että se laskee tällä hetkellä tuotteiksi myös "Toimitus / maksutavan kulut". Tilasin kahdeksan tavaraa postiennakolla niin mulla näkyy siinä ulkopuolella että Tuotteita 10 kpl. Kun katsoo tilauksen tietoja niin sopisi yhtälöön että "Posti Toimituskulu, postipaketti" lienee se yhdeksäs tuote ja "Posti Postiennakko ALV 0, Kotimaan Economy" lienee kymmenes tuote. Jos ei tilaa postiennakolla niin saa varmaan vain yhden extra tuotteen.
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
817
Saisiko uusille sivuille näkymään saldon kokonaisuudessaan, kuten oli vanhoilla sivuilla? Eli myös "jo tilatut" näkyisi miinus muodossa. Osaisi arvioida mahdollisen toimitusajan. Siitä kun ei hyödy kukaan jos toimitusaika on puoli vuotta ja olet jonon hännillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Saisiko uusille sivuille näkymään saldon kokonaisuudessaan, kuten oli vanhoilla sivuilla? Eli myös "jo tilatut" näkyisi miinus muodossa. Osaisi arvioida mahdollisen toimitusajan. Siitä kun ei hyödy kukaan jos toimitusaika on puoli vuotta ja olet jonon hännillä.
Varmaan kadonnut kun ei näy enää kilpailijoillakaan.
 
Liittynyt
11.12.2021
Viestejä
438
Nyt kun menee asiakastilille katsomaan vanhoja tilauksia, niin tilaukset näkyy vain niissä isoissa ruuduissa, tilausnumero ja että TOIMITETTU, tuotteita x määrä ja summa. Noi isot ruudut vievät helposti tilaa ruudulta yli puolet vs se vanha listaus mikä oli helppo selkoinen/lukuinen.
Pitää painaa "NÄYTÄ TILAUS" jotta näkee tarkemmin että minkä tuotteen tilauksesta oli kyse.
Ja minulla näkyy nyt monen tilatun tuotteen kohdalla väärin että olisin tilannut tuotteita 2kpl, vaikka olen tilannut yhden kappaleen tuotetta. Oikea määrä näkyy vasta sitten kun painaa sitä "NÄYTÄ TILAUS" painiketta. Mikäköhän tuossakin mättää.
Et ei hyvää päivää tuon uudistukseen suhteen. Pers edellä puuhun menty, kuten jo mainitsin aiemmassa viestissä ja kuten on jo moni muukin maininnut.
Edelleen kysyn että miksi piti mennä rikkomaan täysin toimiva ja teidän näköinen sivusto? Ketään ei varmaan valittanut aiemmin siitä teidän sivusta, ja uudistus pitäisi mennä mielestäni asiakkaiden/käyttäjien ehdoilla/ehdotuksilla, et sellaiset terveiset sinne web designerin suuntaan ja itse TJ:llekkin.

Teidän sivulta lainattua :
" Jimm’sin verkkosivusto palveli entisessä ulkoasussaan noin kuusi vuotta ja alkoi jo näyttää hieman vanhalta ja väsyneeltä. Kuusi vuotta on kuitenkin web-kehityksessä varsin pitkä aika. Meillä oli tarve loikata design-puolella eteenpäin, jotta sivuston alkuvaikutelma ja käytettävyys olisi toivomallamme tasolla. "
" Facelift tehtiin asiakkaitamme ajatellen. Noin puolet asiakkaista käyttää Jimm’sin verkkokauppaa puhelimella, eikä vanhan sivuston mobiilinäkymä ollut kovin hyvä. Uusi verkkokauppanäkymä onkin suunniteltu palvelemaan entistä paremmin myös mobiilikäyttäjiä. "

@Herbert lainatakseni


Edit. muokattu pariin kertaan sanamuotoja ja lauseita.
Hyvin vahva tämä. Alla sama omin sanoin kuvailtuna.

Eilen tuli ensimmäisen kerran käytettyä tilaukset sivua uudella pohjalla ja se on aivan hirveä. Voitteko @Jimm's tuoda vanhan pohjan sinne edes takaisin? Nykyinen aiheuttaa oksennusrefreksin, 6 kämmenen kokoista linkkiä tilaukseen ja tilauksia useampi sivu. Silti informaatiota on yhtä paljon kuin kuin vanhassa pohjassa ja sinne mahtui sentään 20 tilausta per sivu. Nyt saa etsiä useamman sivun oikeaa tilausta.

Muutenkin menty liian mobiilikäyttäjä edellä tämä päivitys, meitä koneella selaavia on edelleen käyttäjinä :tdown:
 

Gremmy

NOSTO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
397
Harvoin omasta mielestä ns. mobiilioptimoidut sivut on edes mobiilissa hyviä käyttää. Yleensä desktop versio on ylivoimainen myös mobiilissa.
Muutenkin menty liian mobiilikäyttäjä edellä tämä päivitys, meitä koneella selaavia on edelleen käyttäjinä :tdown:
No tämäpä juuri, kun mainostetaan että mobiilikäyttöä parannetaan tällä uudistuksella ja tehtiin täysin päinvastoin. Aiempia sivuja selasi puhelimella erittäin mielellään ja erittäin sujuvasti. Uudet puolestaan tuntuvat siltä, että ruudulle ei mahdu kuin ehkä yksi asia kerrallaan, kaikkialle pitää tökätä vähintään yhden kerran enemmän, asioita jotka oli helposti valittavissa (komponentit-->näytönohjaimet-->nvidia rtx-->rtx 4090) näin esimerkiksi oli helposti navigoitavissa koko ajan näkyvien tagien kautta (kuten kaikki muukin), nyt pitää ensin ottaa esiin puolen ruudun kokoinen sivupalkki jonka kautta navigointia sitten voi ryhtyä suorittamaan.

Ja kaikki on niin järkyttävän isoa kun kaiken ympärille on pitänyt laittaa älytön määrä tyhjää. Tämä taas aiheuttaa fiiliksen että kaiken selaaminen puhelimella vie ikuisuuden, kun aiemmilla sivuilla ei yleensä tarvinnut pyyhkäistä kuin kerran ylös tai alas ja oltiin sivun alussa/lopussa. Sivuttain selaaminen ei ollut edes asia, toisin kuin nyt. Eli selaamista tuli tuhottomasti lisää mobiiliin ja selaus suuntia lisättiin myös.

Että ei tämä ainakaan omaa mobiilikokemusta käyttäjänä parantanut millään osa-alueella vaan päinvastoin.

Ja tietysti vielä se että myös tietokoneen kautta tapahtuva käyttö heikkeni huomattavasti.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Saisiko uusille sivuille näkymään saldon kokonaisuudessaan, kuten oli vanhoilla sivuilla? Eli myös "jo tilatut" näkyisi miinus muodossa. Osaisi arvioida mahdollisen toimitusajan. Siitä kun ei hyödy kukaan jos toimitusaika on puoli vuotta ja olet jonon hännillä.
Hei, Tähän on vielä harkinnassa miten tuo saadaan selkeästi esille. Ongelma alkuperäisessä muodossa oli, kun miinusmerkki jäi huomioimatta ja ihmeteltiin miksi tuote ei varautunutkaan tilaukselle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 484
Viestejä
4 163 893
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom