Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 622
Ennen sivut oli niin hyvät, että joskus tuli huvikseen selailtua sivuja tylsinä hetkinä. Uusille sivuille ei tee mieli mennä edes silloin kun olisi oikeasti tarve ostaa jotain.
 
Liittynyt
26.12.2022
Viestejä
230
Ennen sivut oli niin hyvät, että joskus tuli huvikseen selailtua sivuja tylsinä hetkinä. Uusille sivuille ei tee mieli mennä edes silloin kun olisi oikeasti tarve ostaa jotain.
Joo vähän sama vika, monesti tullut huvikseen selailtua ja tehtyä heräteostoksia, mutta ei tätä nykyistä oikeen pysty enään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 176
Ennen sivut oli niin hyvät, että joskus tuli huvikseen selailtua sivuja tylsinä hetkinä. Uusille sivuille ei tee mieli mennä edes silloin kun olisi oikeasti tarve ostaa jotain.
Komppaan vahvasti tätä. Usein on hiljaisina hetkinä tullut selattua Jimmsiä ja joskus on tarttunutkin jotain kiinnostavaa tämän tuloksena. Nyt on sellaiset sivut että en avaa ellei ole aivan pakko joku tietty tuote saada.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 283

Nyt on kenties maailman huonoin tarjous. Jätän väliin.
Taitaa olla vähän kjehkjeh mielessä jätetty kommentti, mutta onhan niitä normihinta halvempi kuin tarjoushinta nähty maailman sivu, joten turhaa pätemistä.
 
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
2
Jepjep.

Parin päivän välein olen tarkastellut joko tilaamiani tuotteita on saatu varastoon ja tilaus postiin.
Nyt muutaman kerran yrittänyt tuon uuden saitin kautta katsoa mikä on tilanne ja tähän ei voi
muutakuin todeta, että enää koskaan ei tarvitse katsoa uudestaan.

Ja ei, syynä ei ole se etteikö tätä varsinaisesti saisi selville. Syy on siinä että tuo sivusto aiheuttaa päänsärkyä
ja iso osa menneisyyttä ja muistoja vain katosi. Verkkokaupoista löytyy onneksi vaihtoehtoja ja nyt on hyvä
syy vaihtaa esimerkiksi halvempiin kauppoihin.

Kiitokset 20 vuoden yhteistyöstä!
 

Toffee

IT-taikaministeri
Tukijäsen
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
165
Laitanpa itsekin pientä palautetta sivuista, kun tähän aiheeseen törmäsin.

Aivan aluksi täytynee todeta, että sivusto on aivan liian leveä. Esim. omalla 16:9 1080p monitorilla sekä etusivu, tuotelistaukset kuin tuotesivutkin vievät lähes koko näytön leveyden. Tämä tekee sivuston selaamisesta raskasta, vrt. sivuihin jotka vievät n. 60% näytön leveydestä (mm. Jimm'sin vanhat sivut sekä Helsingin Jätkäsaaresta käsin toimivan kilpailevan puljun sivut).

Toisena isona ongelmana desktop-käyttäjän näkökulmasta on skaalaus. Elementit tuntuvat olevan joko järjestään liian suuria tai liian pieniä. Otetaan esimerkiksi sivuston otsake. Jimm's-logo hädintuskin näkyy, se on yhtä korkea kuin hakupalkki. Eikö yrityksen logon, josta yrityksen nimi käy ilmi, kuuluisi olla yksi keskeisimpiä asioita verkkosivustolla? Tällä hetkellä se on yksi sivuston pienimmistä graafisista elementeistä.

Otsakkeen yläpuolella on pikanavigointi, josta pääsee blogiin, UKK:hon, yritysmyyntiin ja yhteystietoihin. Lisäksi sivustolta löytyy kielivalinta, jossa ainoa vaihtoehto on suomen kieli. Kysymys kuuluu, mihin tätä palkkia tarvitaan? Ainakin omaan silmään se ei näytä kovin hyvältä, ja sen väri poikkeaa koko muulla sivustolla käytetyistä väreistä. Samat linkit kun löytyvät alapalkistakin, mistä ainakin itse tietoa etsisin.

Myös hakutoiminnossa on parannettavaa. Useampia kategorioita ei voi valita samaan aikaan sekä Hae listauksesta -kenttä on piilotettu sivupalkkiin. Ei sinänsä vielä ongelma, mutta jos vaikka selaat kategorioita, asetat filtterit ja erehdytkin hakemaan sivuston ylälaidasta, niin joudut asettamaan samat filtterit uusiksi. Tämän hakukentän voisi siirtää takaisin listauksen ylälaitaan.

Sivuston värimaailma poikkeaa myös täysin Jimm'sin vanhasta, tutusta ja turvallisesta värimaailmasta. Vaaleanharmaa-siniharmaa vaikuttaa olevan Jimm'sin uusi tunnusväri, kun ennen se oli musta-tummanharmaa-valkoinen-(oranssi). Ainakin omaan silmään jo ennestään onnistuneessa brändäyksessä on nyt otettu melko lailla takapakkia.

Paljon muutakin pientä korjattavaa löytyy. Tuotesivulle päästäkseen on klikattava tuotekuvaa tai otsikkoa, tyhjää tilaa ei voi klikata. Viimeisimmät blogikirjoitukset -laatikoista katoaa laatikon alareunaviiva. Tuotteiden listauspainike muuttaa siinä näkyvän tekstin alkukirjaimet isoksi (esim. Tuotteen luontiaika -> Tuotteen Luontiaika). Chatin visuaalinen ilme poikkeaa täysin muusta sivustosta. TechBBS:lle ei ole saatu muista palveluista poiketen omaa logoa yhteisöt-linkkeihin. Jne, jne, jne... Sinänsä pieniä juttuja, mutta kokonaisuus muodostuu sen osista.

Uskon, että näistä uusistakin sivuista saa korjausten ja palautteiden jälkeen vielä hyvät ja tarkoitustaan palvelevat. Mutta ehkä ensi kerralla kannattaisi sitä palautetta ottaa ja muutoksia toteuttaa jo ennen kuin siitä tekee kehitystermein "tuotannossa" olevan palvelun/tuotteen.

En kirjoita tätä pahalla. Jimm's on ollut tietokoneasioissa SE firma, jonka puoleen olen lähes poikkeuksetta kääntynyt. Mutta näin pitkäaikaisena asiakkaana tämä uusi verkkosivusto on kyllä monilta osin pettymys. Toivottavasti otatte saamanne palautteen vakavasti ja teette sivustoon vielä isoja muutoksia, ja oikeaan suuntaan.

Mainittakoon nyt vielä, että tässä ketjussa aiemmin esitettyjä väitteitä palvelun tason laskemisesta en allekirjoita. Olen lähiaikoina ollut tekemisissä Jimm'sin asiakaspalvelun kanssa ja saamani palvelu on ollut aivan ensiluokkaista. Iso kiitos teille siitä. ❤
 
Liittynyt
30.01.2021
Viestejä
389
Hei, Tähän on vielä harkinnassa miten tuo saadaan selkeästi esille. Ongelma alkuperäisessä muodossa oli, kun miinusmerkki jäi huomioimatta ja ihmeteltiin miksi tuote ei varautunutkaan tilaukselle.
CSS:llä miinus punaiseksi ja paksuksi [ - ].
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 107
Nyt kun menee asiakastilille katsomaan vanhoja tilauksia, niin tilaukset näkyy vain niissä isoissa ruuduissa, tilausnumero ja että TOIMITETTU, tuotteita x määrä ja summa. Noi isot ruudut vievät helposti tilaa ruudulta yli puolet vs se vanha listaus mikä oli helppo selkoinen/lukuinen.
Pitää painaa "NÄYTÄ TILAUS" jotta näkee tarkemmin että minkä tuotteen tilauksesta oli kyse.
Ja minulla näkyy nyt monen tilatun tuotteen kohdalla väärin että olisin tilannut tuotteita 2kpl, vaikka olen tilannut yhden kappaleen tuotetta. Oikea määrä näkyy vasta sitten kun painaa sitä "NÄYTÄ TILAUS" painiketta. Mikäköhän tuossakin mättää.
Et ei hyvää päivää tuon uudistukseen suhteen. Pers edellä puuhun menty, kuten jo mainitsin aiemmassa viestissä ja kuten on jo moni muukin maininnut.
Edelleen kysyn että miksi piti mennä rikkomaan täysin toimiva ja teidän näköinen sivusto? Ketään ei varmaan valittanut aiemmin siitä teidän sivusta, ja uudistus pitäisi mennä mielestäni asiakkaiden/käyttäjien ehdoilla/ehdotuksilla, et sellaiset terveiset sinne web designerin suuntaan ja itse TJ:llekkin.

Teidän sivulta lainattua :
" Jimm’sin verkkosivusto palveli entisessä ulkoasussaan noin kuusi vuotta ja alkoi jo näyttää hieman vanhalta ja väsyneeltä. Kuusi vuotta on kuitenkin web-kehityksessä varsin pitkä aika. Meillä oli tarve loikata design-puolella eteenpäin, jotta sivuston alkuvaikutelma ja käytettävyys olisi toivomallamme tasolla. "
" Facelift tehtiin asiakkaitamme ajatellen. Noin puolet asiakkaista käyttää Jimm’sin verkkokauppaa puhelimella, eikä vanhan sivuston mobiilinäkymä ollut kovin hyvä. Uusi verkkokauppanäkymä onkin suunniteltu palvelemaan entistä paremmin myös mobiilikäyttäjiä. "

@Herbert lainatakseni


Edit. muokattu pariin kertaan sanamuotoja ja lauseita.
Olipa melkoinen yllätys kun menin kurkkaamaan vanhoja tilauksia. Sinänsä positiivista etteivät kuitenkaan kadonneet mutta paljon hankalampi tätä on käyttää kuin vanhaa versiota. Lista toimisi tässä noin miljoona kertaa paremmin kuin ruutujaottelu. Jos tätä on pakko näyttää tiilinä niin edes välejä voisi tiivistää ja ainakin TOIMITETTU ja NÄYTÄ TILAUS fontteja pienentää.
 
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
799
Joo, samat valitusvirret täältä.

FullHD-näytöllä selain koko näytön leveyteen laitettuna vanhoja tilauksia saa näkyville kerralla 8 "tuotekortin" verran. Alapuolella on sivunumerot, mutta niitä on vain kolmen sivun verran + askellus, joka vie suuntaansa vain yhden sivun verran. Tämä on aika heikko käytettävyyden kannalta. Ei myyjät/asiakaspalvatjaan voi olla kovin tyytyväisiä, jos joutuvat selailemaan asioita tuossa näkymässä?

Laittakaa ennemmin vaikka 20 ja alas sivuluetteloon vaikka 10 sivua valmiiksi. Yksittäisen askelluksen sijaan "mene loppuun/alkuun"-painikkeet. Tai sitten ihan vaan perinteinen luettelomalli, jossa ei ole turhia kuvia. Sehän näyttää olevan myyntipuolella vaihtoehtona.

Siinä kohtaa, kun asiakas on kaivelemassa vanhoja tilauksiaan, hän ei ole enää vaikuttumassa tuotekorttien sisällöstä, eikä sillä tehdä lisämyyntiä. Päinvastoin, sieltä ollaan etsimässä tietoa jostain aikaisemmasta tilauksesta ja tiedon panttaaminen ns modernin ulkoasun takia aiheuttaa vain negatiivisia tuntemuksia (tämä ketju siitä hyvä esimerkki.)
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
959
Hei, Tähän on vielä harkinnassa miten tuo saadaan selkeästi esille. Ongelma alkuperäisessä muodossa oli, kun miinusmerkki jäi huomioimatta ja ihmeteltiin miksi tuote ei varautunutkaan tilaukselle.
Jos muunmuassa tällänen perus asia on "harkinnassa miten tuo saadaan selkeästi esille"-vaiheessa, ominaisuus joka mielestäni oli teidän sivuilla todella hyvä ja joka puuttui monen kilpailijan sivuilta.

Niin mikä h****tin takia ne uudet sivut sitten piti pakkosyötää asiakkaille, kun tämä(kään) juttu ei ollut vielä valmis?

Voitte varmaan kvartaali raportissa kehuskella Casekingille miten hienosti uudet sivut otettiin vastaan :thumbsup:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Kiitos hyvästä keskustelusta uudistettua sivustoamme kohtaan.

Huomioimme kaikki palautteet ja näin suuri projekti ei koskaan valmistu suoraan niin, ettei pitäisi jotain muokata jatkossakin.

Arvostamme suuresti palautteittanne, koska nämä vievät juuri kehitystä eteenpäin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 176
Kiitos hyvästä keskustelusta uudistettua sivustoamme kohtaan.

Huomioimme kaikki palautteet ja näin suuri projekti ei koskaan valmistu suoraan niin, ettei pitäisi jotain muokata jatkossakin.

Arvostamme suuresti palautteittanne, koska nämä vievät juuri kehitystä eteenpäin.
Paras korjaus tähän olisi palauttaa vanha ja hyvä sivu takaisin ja olla koskematta sen jälkeen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
216
Teillä on ainakin jotain Silicon Power -tuotteita listoilla niin saisitteko mahdollisesti Silicon Power Ace A55 SSD-levyjä mukaan ? Niillä kaikista pienimmillä versioilla juuri mitään nykypäivänä tee, mutta 512GB - 4TB malleille voisi olla kysyntää edullisten 2,5" levyjen valikoimassa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Teillä on ainakin jotain Silicon Power -tuotteita listoilla niin saisitteko mahdollisesti Silicon Power Ace A55 SSD-levyjä mukaan ? Niillä kaikista pienimmillä versioilla juuri mitään nykypäivänä tee, mutta 512GB - 4TB malleille voisi olla kysyntää edullisten 2,5" levyjen valikoimassa.
Hei, Selvitellään jos saadaan lisättyä listoille.
 
Liittynyt
31.01.2022
Viestejä
22
Maksaako tuo pikatoimitus mitään lisää jos tilaus etenee nopeammin sitä käyttäessä? Löytyy nappi tilauksesta
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
70

Liitteet

Makina

#LifeAt150BPM
Tukijäsen
Liittynyt
27.07.2022
Viestejä
417
Näin väliaikaisena ratkaisuna Chromen käyttäjille ainakin tumman tilan puuttumiseen Jimm'sin verkkosivuilla, niin on olemassa laajennus kuin Dark Reader. Toimii mainiosti ainakin kyseisillä sivuilla.
Komppaan myös muita ihan samalla asialla näistä sivuista. "If it ain't broke, don't fix it" vai miten se menikään. Vähän vaikea ainakin omaan päähään sisäistää tätä perustelua miksi lähteä muuttamaan sivuja, mitkä jo entuudestaan oli todettu erittäin toimiviksi ja ehkä jopa loistavilta paikalliseen kilpailuun verraten.

Kauan on Jimm's ollu myös oma vakkariliike ATK-asioihin liittyen, mutta jos kehitysrahat uppoavat tähän, niin miettimiseen kyllä menee, että siirtääkö omat sijoitukset muualle.
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
985
Yleisesti sivuja päivitetään ihan vaan myös sen takia, että saadaan uusittua tekkiä bäkkärissä ja frontissa. Jos vanhaa koodia on parsittu esim. kuluneet kuusi vuotta, niin uusien featureiden tekeminen alkaa olemaan tosi kallista ja hidasta, ja kun jotain muuttaa, niin kolme paikkaa muualla leviää. Usein tekin uusiminen vaatii myös koko käyttöliittymän kirjoittamisen uudelleen, jolloin toki syntyy kiusaus tehdä jotain uutta, ihan vain vaihtelun vuoksi. Vaikka sivut onkin nyt päivitetty, niin mun mielestä olisi voinut parhaan mukaan vaan kopsata vanha layout ja jatkaa tulevaisuudessa kehitystä sen päälle. Uudet sivut on oikeasti tosi surkeat, ei enää herätä mitään mielenkiintoa selailla valikoimaa, kuten aikaisemmin. Komppaan täysin ketjussa esitettyjä kehitystoiveita. Tässä ei ole kyse vain että "sivuja kehitetään aktiivisesti", vaan oikeasti koko leiska täytyisi räjäyttää ja laittaa uusiksi, niin paljon korjattavaa. On myös olemassa ihan psykologinen ilmiö, ettei ihmiset tykkää muutoksesta, sen takia muutos täytyy olla hyvin hidasta ja vainvihkaista. Kun Jimm'sin sivuja oli se kuusi vuotta kehitetty, niin ei kukaan valittanut, sillä mentiin kokoaika pikkuhiljaa kohti uutta. Nyt kertaheitolla läväytettiin kaikki vanha ja totuttu rikki, joten ymmärrettävästi kukaan ei tykkää käyttää sivuja, varsinkin kun käytettävyyden kanssa mokattiin pahasti.

Voisiko tämän vielä selkeästi beta-sivuston palauttaa takaisin sinne betaan, ja laittaa vanhat sivut takaisin linjoille? Tai lisätä jokin legacy.jimms.fi domain, josta tuonne vanhalle sivulle pääsee. Ja uuteen sivustoon banneri: "kurkkaa myös meidän vanhat sivut" ;)
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
959
Voisiko tämän vielä selkeästi beta-sivuston palauttaa takaisin sinne betaan, ja laittaa vanhat sivut takaisin linjoille? Tai lisätä jokin legacy.jimms.fi domain, josta tuonne vanhalle sivulle pääsee. Ja uuteen sivustoon banneri: "kurkkaa myös meidän vanhat sivut" ;)
Tämän olen itsekkin monta kertaa nostanut esiin, ei varmaan koodi ole kokonaan poistettu. Enkä usko että montaa euroa se lisää maksaa ylläpitää toista "vanhaa" sivua (vaikka maksaisikin, niin menetätte asiakkaita näillä "uusilla" sivuilla)... Näin ainakin niin kauan kun uusi sivusto on tehty toimivaksi. Nyt ollaan kaukana siitä.
 
Liittynyt
31.01.2023
Viestejä
138
Nyt kun oikein käytin sivuanne (iPADilla), niin:
- Oli aika raskasta selata sivujanne, kun isosta fontista johtuen ylävalikot on piilossa näpättävän kohdan takana. Tuon ongelman ratkaisin niin, että käytin selainta, jossa saa valita kuville ja teksteille eri zuumaksia. 0,85 zuumilla ylävalikot näkyi, oli muutenkin mukavampi käyttää, eikä fontit edellenkään ole näin huonompinäköiselle haittaavan pieniä.
- Sainpa pitkään etsiä mistä löytää jo saatujen tilauksien tiedot. Oletusnäkymänä voisi olla tilaukset, eikä omat yhteystiedot.
- Välillä ihmeen pitkiä aikoja ennen kuin sivunne reagoi valintaan.
 
Liittynyt
13.09.2019
Viestejä
106
Tuli tehtyä ensimmäinen vierailu uudistetuille sivuille. Täytyy sanoa että ei jäänyt kovin hyvä ensivaikutelma. Tässä muutama ajatus:
  • Värimaailman puolesta en juurikaan tunne olevani Jimmssin sivuilla.
  • Elementtien/fonttien koot eivät ole sopusuhtaisia.
  • Tyhjää tilaa on liikaa, rakennetta ja elementtejä tulisi tiivistää ja selkeyttää.
Uudet sivustot vaikuttavat samanlaisilta kuin lähes kaikki muutkin verkkokaupat nykyään. Varsinkin mobiililla tuntuu kuin sivustoa selaisi kiikarit päässä. Kaikki on valtavan isolla tai pienellä ja joudutaan scrollailla pitkiä matkoja sinne tänne hahmottaaksesi kokonaisuuden. Ensimmäinen ajatus on ruksata päälle "tietokonesivusto", jos siten saisi kaiken oleellisen mahtuvan ruutuun kerralla ja voisi vapaasti zoomailla sivua tarpeen mukaan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
433
Milloin varastoon olisi tulossa Lian Li O11D Evoa mustana tai NZXT H9 Flow mustana? Saatavuus kaikkialta huono. Tilasin teiltä näyttiksen ja SSD viime viikolla, mutta koppa vielä puuttuu.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
146
Kauanko tilauksen keräys kestää suunnilleen olettaen, että kaikkea on hyllyssä? Meneekö yhden päivän aikana?
 

Meesteri

Tukijäsen
Liittynyt
12.08.2020
Viestejä
304
Teille on nyt tullut valikoimiin Keychronin V1 näppäimistö (tuotekoodit V1-C1 ja V1-C3). Tuotekuvaus väittää, että siinä olisi PBT-näppäinhatut. Jos kyseessä on sama malli kuin mikä Keychronin omilta sivuilta on saatavissa, niin siinä on kylläkin ABS-näppäinhatut. Sekaannusta ilmeisesti aiheuttaa se, että ANSI-mallissa on PBT ja ISO-mallissa taas ABS. Tämän voisi tarkistella ja päivittää, ettei tule turhia pettymyksiä ja palautuksia. Liitteenä vielä kuva Keychronin omilta sivuilta ISO-mallin tuotekuvauksesta.
Screenshot_2023-02-20-14-31-52-79_3aea4af51f236e4932235fdada7d1643.jpg
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 012
Aika huvittavaa, että Kaisanetillä huomattavasti paremmat ja toimivammat sivut kuin nämä Jimmsin uudet:


Suosittelen, jos Jimmsistä joutuu jotain tilaamaan :tup:

Ja Jimmsille: Eikö teitä edes hävetä näiden uusien sivujen takia, vaikka joku Kainuun kaapeli-TV kauppias, joka käyttää teidän valikoimaa nettikaupassaan, vie homman kotiin kuus nolla teidän nenän edestä :rofl2:
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
230
Aika huvittavaa, että Kaisanetillä huomattavasti paremmat ja toimivammat sivut kuin nämä Jimmsin uudet:


Suosittelen, jos Jimmsistä joutuu jotain tilaamaan :tup:

Ja Jimmsille: Eikö teitä edes hävetä näiden uusien sivujen takia, vaikka joku Kainuun kaapeli-TV kauppias, joka käyttää teidän valikoimaa nettikaupassaan, vie homman kotiin kuus nolla teidän nenän edestä :rofl2:
Nyt ku näkee "vanhaa" sivustoa niin huomaa kuinka paljon parempi se edellinen oli <3.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 509
Ilmeisesti nää uudet sivut on ”tehty vaan”. Seuraavia asioita ei ole tehty, tai ne on jätetty tunarien vastuulle;
- UI/ux-suunnittelu, prototyypit
- testaus (eri laitteilla jne), ehkä jopa käyttäjätestaus

Joku pöhinäfirma myynyt halvalla pöhinää ja ostettu sitten vaan jotain? Noh ei nää sentään yhtä kamalat oo kun verkkiksen, gigantista puhumattakaan. Kamalat silti.
 

KiD83

Persu
Liittynyt
13.02.2018
Viestejä
1 027
Ja Jimmsille: Eikö teitä edes hävetä näiden uusien sivujen takia, vaikka joku Kainuun kaapeli-TV kauppias, joka käyttää teidän valikoimaa nettikaupassaan, vie homman kotiin kuus nolla teidän nenän edestä :rofl2:
Kyllä siellä hävetään varmasti, ja mietitään seuraavaa askelta.
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
985
Suosittelen, jos Jimmsistä joutuu jotain tilaamaan :tup:
Unohtui ihan kokonaan, että Kaisanetillä oli Jimm'sin valikoima! Kiitos, tosi hyvät sivut! Vihdoin joku mesta jota on miellyttävä käyttää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 201
Löytyiskö teiltä jotain USB 3.0 hubia (n. 4 portilla) jossa portit eivät olisi suoraan ylös tai sivulle vaan hieman vinossa? Ei tarvitse olla erillistä virtalähdettä. En ainakaan löytänyt kun selasin tuotelistausta läpi, toki saattoi mennä ohikin. Jotain tämän Ankerin tyylistä:

 

mvkorpel

Tukijäsen
Team H2O
Liittynyt
07.11.2020
Viestejä
150
Aika huvittavaa, että Kaisanetillä huomattavasti paremmat ja toimivammat sivut kuin nämä Jimmsin uudet:


Suosittelen, jos Jimmsistä joutuu jotain tilaamaan :tup:

Ja Jimmsille: Eikö teitä edes hävetä näiden uusien sivujen takia, vaikka joku Kainuun kaapeli-TV kauppias, joka käyttää teidän valikoimaa nettikaupassaan, vie homman kotiin kuus nolla teidän nenän edestä :rofl2:
Ikävä olla tosikko, mutta valikoima Kaisanetin kaupassa ei näytä olevan lähelläkään Jimm'sin tasoa.
 
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
52
Tämä. Joka kerta raastaa hermoja, kun joutuu kliksuttelemaan erilaisten kikkailujen kautta nuo pois.
Nyt löytyi jo "Hylkää kaikki" -nappi, mutta eikö tämä voisi olla heti ekassa promptissa? Samaan voisi laittaa myös "Hyväksy pakolliset" -napin. Aina yksi nappi/klikkaus vähemmän ennen selailua.

1676919022386.png
 
Liittynyt
11.12.2021
Viestejä
455
Väärä käsitys taitaa tässä tapauksessa siis olla asiakaspalvelijalla, laitetaan palautetta. Hyvityksen voi siis saada tilille niin halutessaan.
Jimms on ketjussa lupaillut että saa rahat takaisin ilman että pitää ottaa lahjakortina.

@Jimm's varmaan sanoo että asikaspalvelua koulutetaan lisää ja ettei tämä ole tapa, miten pitäisi toimia, tai jotain muuta sanahelinää ilman konkretiaa.
Kuten Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.) säikeessä keskusteltiin, asiakaspalvelunne tuputtaa edelleen kaupan purku tilanteessa lahjakorttia tai vaihtoa toiseen tuotteeseen (toki ymmärrän tämän). Kysyttäessä rahojen palautusta tilille aletaan vähentämään käyttöhyötykorvauksia takuunalaisista tuotteista, joka on KKV ohjeistusta vastaan.

Linkkaamani viesti teiltä on alle vuosi sitten (5.4.2022) ja tänne foorumille päätyy todennäköisesti pieni prosentti kaikista tapauksista. Joko laitatte asiakaspalvelunne kuntoon vai jatkatteko tuota kyseenalaista linjaa edelleen (KKV ohjeistusta vastaan)? @Jimm's

Nyt ainakin saitte taas kyseenalaista mainosta ~200e kiistan takia sekä menetitte asiakkaan.

Lisäsin @Timo 2 viestin, se kun tiivistää oleellisimman.

Tässä vielä alkuperäinen viesti:
Tässä pientä takuukeissiä käynnissä, vika todettu ja valmistaja lopettanut kyseinen näytönohjaimen valmistamisen. Sovittiin että palauttavat ostohinnan, koska se on kaikille helpoin.
Rahan palautuksesta. Kyseinen yritys tarjosi rahan palautusta lahjakorttina tai vaihtoa toiseen tuotteeseen (täysimääräisenä). Vaadin että palauttavat rahat tilille. Tämä onnistuu vain, jos tuotteesta otetaan ikävähennys huomioon ja vain noin 60% hinnasta olisi palautettu. Meneekö tämä nyt aivan oikein? :hmm:

Edit:
Kaupan purkaminen tarkoittaa sitä, että myyjä palauttaa sinulle tavarasta maksamasi kauppahinnan ja sinä palautat tavaran myyjälle. Myyjän tulee korvata sinulle tavaran palautuksesta aiheutuvat kustannukset. Myyjä voi vähentää palautettavasta kauppahinnasta tavarasta saamasi käyttöhyödyn. Jos kauppa puretaan takuuaikana, ei käyttöhyötykorvausta voi vähentää.

 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 505

Oliks tällä mikä tilanne? Tilattu sillä ajatuksella, kun oli alunperin luvattu toimitus 14.2 ja nyt tilauksen tila avoin .... :)
 

zod

Liittynyt
09.07.2019
Viestejä
35
Tämän Aorus 7900 XTX mallin kohdalla käynyt kyllä jonkinlainen järjestelmähärö jonka takia kadonnut sivuilta. Pitäisi tulla tuota pikaa takaisin sivuille, valitettavasti ei kuitenkaan saada vielä tilattavaksi asti koska tässäkin mallissa saatavuudet ovat tällä hetkellä olemattomat.
Lähes 1 kk mennyt, onko nyt näistä Aorus- korteista mitään uutta tietoa?

Ja mites muuten yleensäkkin näiden 7900 XTX korttien hinnat? Onko niissä viilattavaa? Näyttäisi olevan 100-200€ kalliimpaa kuin muualla :hmm:
edit: esim red devilejä on saatavilla jo 1300€ hintaan
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Teillä on ainakin jotain Silicon Power -tuotteita listoilla niin saisitteko mahdollisesti Silicon Power Ace A55 SSD-levyjä mukaan ? Niillä kaikista pienimmillä versioilla juuri mitään nykypäivänä tee, mutta 512GB - 4TB malleille voisi olla kysyntää edullisten 2,5" levyjen valikoimassa.
Nyt löytyy listoilta tuotekoodeilla:
SP512GBSS3A55S25 - 512GB Ace A55, 2.5" SSD-levy, SATA III, 500/450 MB/s
SP001TBSS3A55S25 - 1TB Ace A55, 2.5" SSD-levy, SATA III, 500/450 MB/s
SP002TBSS3A55S25 - 2TB Ace A55, 2.5" SSD-levy, SATA III, 500/450 MB/s
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983

Oliks tällä mikä tilanne? Tilattu sillä ajatuksella, kun oli alunperin luvattu toimitus 14.2 ja nyt tilauksen tila avoin .... :)
Näyttää olevan tuossa tosiaan toimitusongelmia tukkureilla, eikä ole oikein mitään tarkempaa arviota päivitettynä :/ Tuosta voisi melkein laittaa meille asiakaspalveluun viestiä, jos sopisi jokin toinen paremmilla saatavuuksilla oleva tilalle.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 943
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom