Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 571
Milloin Jimmsille tulee ostooikeusarvontaan 7900 xtx-näytönohjaimia? Kun aikaisemmin teillä oli tulossa ne ja piti täyttää arvontakuponki, mutta laitoitte ne refumallit vahingossa yleisesti jakoon tänne joita jokainen sai laittaa ostoskoriin? Nopeasti on kyllä aika mennyt, kuukausi sitten oli joulupäivä, muistan vielläkin kuinka oli hyvä tarjous 24.pv luukusta saada jimmsin rakentamista tietokoneista -60e alennus.
Osto-oikeusarvontoja meillä ollut vain näistä ns. suositushintaisista malleista. Ainakaan tällä hetkellä ei ole tiedossa että näitä olisi tulossa. Eli siis tällä hetkellä ainakaan osto-oikeusarvontoja ei ole näköpiirissä.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 571
Moro. Onko mahdollista saada listoille alphacoolin blokkia?
  • Article no.: 1023726

  • Alphacool Eisblock Aurora Geforce RTX 4080 GameRock - Phantom with Backplate

Selvitellään!
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 571
Onpas teillä mielenkiintoiset safe-guardit requesteille... Kirjautusin sisään, avasin chatin, laitoinki chatin kiinni ja kirjauduin ulos => "IP address temporary blocked because high request count"

Niimpä niin.
Palaute on välitetty webmasterille/ylläpidolle.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
709
Avattu pakkaus ei vaikuta palautusoikeuteen. Mikäli avattu siististi niin voidaan täysi kauppasumma kyllä hyvittää. Jos on varsinaisesti kuitenkin otettu käyttöön niin tällöin koko kauppasummaa ei voida palauttaa.
Öö, missä menee raja milloin tuote on otettu käyttöön?

"Asiakkaan on pidettävä vastaanottamansa tuote olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä siihen saakka, kunnes asiakas on päättänyt pitää tavaran. Tuotetta ei katsota otetuksi käyttöön, jos asiakas on käsitellyt tuotetta vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi."

Jos laitat sen koneeseen kiinni, vedät parit benchmarkit ja tarkistat laitteen suorituskyvyn, onko tämä käyttöönottoa? (joka varmaan selvittää ainakin onko TLC vai QLC kyseessä).
 
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
2 414
Ei valitettavasti kyllä tätä saada tarkistettua. Kuitenkin hinnan valossa on kuitenkin QLC.

Avattu pakkaus ei vaikuta palautusoikeuteen. Mikäli avattu siististi niin voidaan täysi kauppasumma kyllä hyvittää. Jos on varsinaisesti kuitenkin otettu käyttöön niin tällöin koko kauppasummaa ei voida palauttaa.
Hyvin osuu tuo teidän slogan

" Sinä hyödyt siitä mitä Jimm's tietää! ongelmat on tehty ratkottaviksi! "
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
5 232
Öö, missä menee raja milloin tuote on otettu käyttöön?

"Asiakkaan on pidettävä vastaanottamansa tuote olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä siihen saakka, kunnes asiakas on päättänyt pitää tavaran. Tuotetta ei katsota otetuksi käyttöön, jos asiakas on käsitellyt tuotetta vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi."

Jos laitat sen koneeseen kiinni, vedät parit benchmarkit ja tarkistat laitteen suorituskyvyn, onko tämä käyttöönottoa? (joka varmaan selvittää ainakin onko TLC vai QLC kyseessä).
Ei tuota lausetta oikein voi niin tulkita, kun ei sitä voi selvittää muuten. Valitettavaa toki jälleenmyyjän kannalta, jos tulee kustannuksia sitä tahtia kun valmistajat paskoo tuotteita oleellisest nimiä vaihtamatta.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
1 008
EDIT: poistetaan ennen jatkokeskusteluja Jimssin kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Skutah

Premium-jäsen
Team AMD
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 665
Toivottavasti tulee myös sivuston uuteen ulkoasuun sama osien lajittelu kun nykyisessä.

Kävin esim katsomassa emot niin se AMD:n emot kaikki samassa. Sit pitää vielä suodattaa mitä haluaa nähdä.

Tuosta ominaisuudesta olen todella paljon pitänyt.
 
Liittynyt
30.05.2017
Viestejä
169
Varmaan jo monesti täällä ja muuallakin toivottu, mutta kun kerran uudet sivut tulossa niin saisiko muisteihin nopeuden mukaan rajauksen?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 571
Moro. Onko mahdollista saada listoille alphacoolin blokkia?
  • Article no.: 1023726

  • Alphacool Eisblock Aurora Geforce RTX 4080 GameRock - Phantom with Backplate

Tämä nyt tilattavissa:
Näillä näkymin toimitusaika-arvio menee kyllä jopa huhtikuun puolelle.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 521
Tämä nyt tilattavissa:
Näillä näkymin toimitusaika-arvio menee kyllä jopa huhtikuun puolelle.
Joo kyselin tätä jo aquatuningilta. No teiltä saa onneksi postiennakolla niin ei ole rahat sisällä :thumbsup:
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
136
Ilmeisesti vaihtuu tarjoukset nyt kuun vaihteessa jos oikein ymmärsin? Jos niin, ni onko ne monen aikaa yleensä vaihtunut?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 571
Onko mahdollisuutta laittaa Mayhemsin isommat pakkaukset tuotevalikoimaan?
Aquacomputerin DP Ultra ei valitettavasti sovi minulle mahdollisen myrkyllisyyden perusteella.
Valitettavasti tuota 5l versiota ei ollut toimittajien valikoimassa. 1l versiota kyllä saadaan:
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
1 008
Hei @Jimm's! Kävin juuri teidän RMA-prosessin läpi näytönohjaimen osalta, ja halusin antaa täällä palautetta siitä. Siinä oli onnistumisia ja lopulta kaikki meni hyvin, mutta kokonaisfiilis jäi sellaiseksi, että en ihan tiedä uskallanko enää ostaa teiltä kalliita osia. Olen ollut asiakkaanne jo vuosia ja ostanut teiltä paljon tavaraa, olen aina linkannut ja rakentanut kavereiden koneet teidän kautta.

Takuuseen tuli laakerivikainen 3080 Strix OC 11/21 ostettuna, eli 1v ja 2kk ikäisenä. Hyvin nopeasti kävitte kahdessa päivässä RMA-prosessin läpi ja hyväksyitte sen, mahtavaa! Sitten yhtäkkiä minulle tuli ilmoitus, että postiin saapuu lähetys. Huomasin mailista, että olette lähettäneet 3080 TUF-mallin tilalle. Siis huonomman mallin, ilman mitään keskustelua aiheesta. Se oli vähän pettymys. Olin teihin heti nopeasti yhteydessä, etten halua huonompaa korttia tilalle. Tilalle tarjottiin myös vähän kalliimpaa 3080 Trio Z mallia. Tiesin, että kummatkin mallit ovat huonompia, kuin oma 3080 Strix, eikä niissä ole samoja ominaisuuksia.

Ehdotin, että kerta tuota ei voi korjata tai vaihtaa samaan, haluaisin päivittää sitten parempaan Strix-malliin ja maksan välirahan reiluna halvemmasta 3080 TUF OC -mallista kalleimpaan 4070 TI Strix OC -malliin, joka oli seuraavana linjastossa ostettavana olevana Strixinä. Välirahaa olisi 300e.

Vaihtohan olisi käynyt, mutta vaihtohan ei käynyt tuosta 3080 TUF hinnasta, vaan minun kortista (kuitilla hinta 739e) tarjottiin vaihtohintana vähän alle 350 euroa. Aikamoinen käyttöhyödyn vähennys vähän yli vuodesta tuotteen osalta, jossa on 3v takuu. Eli väliraha olisi ollu 850 euron luokkaa. Jos en uskaltaisi/osaisi/jaksaisi väittää kauppaa vastaan, olisin varmaan sitten ottanut huonomman kortin vaihdossa, tai hyväksynyt tuollaisen järkyttävän huonon välirahatarjouksen uuteen korttiin.

Tässä vaiheessa kirjoitin, että kumpikin tarjotuista korteista on huonommilla jäähyillä, pienemmillä kelloilla ja virtarajoilla, ei ylimääräisiä tuuletinpaikkoja. MSI:ssä vain yksi bios. Lopussa ilmoitin, että asiasta täytynee keskustella kuluttajaviranomaisen kanssa.

Vastauksessa Jimmsiltä ilmoitettiin, että pyyntö on laitettu eteenpäin ja asiaa jatketaan viikonlopun jälkeen. Sittenpä Jimssin mieli muuttui ja sain päivitettyä kortin TUF 3080 mallin myyntihinnasta välirahalla 4070 TI:n hintaan.

Kysymyksenä on, että miksi tuo teidän mielipide muuttui noin radikaalisti kesken käsittelyn, eikö käsittelijä tiennyt miten RMA-tapaukset pitää hoitaa? Pitääkö aina mainita kuluttajaviranomainen, jos haluaa hyvää RMA-palvelua? Mitä jos ensi kerralla tämä käsittelijä ei vie asiaa oikealle henkilölle ja pysyy kannassaan? Jos teiltä ostaa huippuluokan näytönohjaimia, tuleeko takuussa jatkossa mahdollisesti hinnat alkaen malli tilalle oikean mallin puuttuessa, tai pari sataa euroa korvauksena? Vai mikä se teidän kanta näihin on?
 
Viimeksi muokattu:

tombe0

Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
524
Jos saa antaa palautetta tuosta beta sivustosta niin tuotelistauksissa on kyllä tällä niin sanotusti "rutosti ilmaa" elementeissä, ihan perus FHD näytöllä kun selain on koko ruudulle laajennettuna niin listaus näyttää todella harvalta. Optimi olisi varmaan jotain nykyisen ja tuon puolivälistä.
 

The Groke

Kärttyinen mörkö
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
512
Nyt olis Mörön mielestä oikein hyvä hetki paahtaa


ja


Miksei samaan pakettiin myös

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 980
Jos saa antaa palautetta tuosta beta sivustosta niin tuotelistauksissa on kyllä tällä niin sanotusti "rutosti ilmaa" elementeissä, ihan perus FHD näytöllä kun selain on koko ruudulle laajennettuna niin listaus näyttää todella harvalta. Optimi olisi varmaan jotain nykyisen ja tuon puolivälistä.
Kyllähän tuossa tosiaan tietokoneella on käytettävyys huonompi. Vanha listaus on mukavan kompakti ja näkee kerralla useamman tuotteen tiedot. Esimerkit 1080p:lla ihan normaalissa tilassa:

1675336945145.png
1675336989501.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.02.2019
Viestejä
399
Joo eipä voi sanoa olevansa yllättynyt uusien sivujen designista. Etusivu on ainakin erityisen hirveä. Piti oikein varmistaa mihin menin, kun sivu muistutti paikoitellen jotain muropaketin etusivua yhdistettynä jonkin halpakaupan etusivuun, jossa mainostetaan ilmaisia toimituksia ja valtavia tilausmääriä useiden maksutapojen kera.
Näyttökuva 2023-02-02 132801.png
Jos nyt vertaa vaikka Jimmsin nykyisiin sivuihin tai Datatronicin etusivuun:
Näyttökuva 2023-02-02 133651.png


Näyttökuva 2023-02-02 133908.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
387
Toivottavasti tulee myös sivuston uuteen ulkoasuun sama osien lajittelu kun nykyisessä.

Kävin esim katsomassa emot niin se AMD:n emot kaikki samassa. Sit pitää vielä suodattaa mitä haluaa nähdä.

Tuosta ominaisuudesta olen todella paljon pitänyt.
Erittäin suuresti samaa mieltä. Näytönohjainten puolella niin ikään kaikki RTX kortit esimerkiksi oli vain niputettu yhteen uudessa, kun vanhassa sai helposti valittua mallin mukaan.
Jos saa antaa palautetta tuosta beta sivustosta niin tuotelistauksissa on kyllä tällä niin sanotusti "rutosti ilmaa" elementeissä, ihan perus FHD näytöllä kun selain on koko ruudulle laajennettuna niin listaus näyttää todella harvalta. Optimi olisi varmaan jotain nykyisen ja tuon puolivälistä.
Blogikirjoituksessa mainittu, että mobiilikäyttöä ajatellen tehdään tätä uudistusta. No, eipä tuo tosiaan omasta mielestä ollut parempi mobiilissakaan. Yksi elementti aina täyttää koko ruudun ja joka suuntaan hirveä selaaminen ja pyyhkiminen. Nykyisellä "huonommalla" sivulla näkee paljon paremmin ison määrän tuotteita mobiilissakin mikä ainakin omassa käytössä nopeuttaa sivuston käyttöä huomattavasti tähän uuteen ja "parempaan" verrattuna
Joo eipä voi sanoa olevansa yllättynyt uusien sivujen designista. Etusivu on ainakin erityisen hirveä. Piti oikein varmistaa mihin menin, kun sivu muistutti paikoitellen jotain muropaketin etusivua yhdistettynä jonkin halpakaupan etusivuun, jossa mainostetaan ilmaisia toimituksia ja valtavia tilausmääriä useiden maksutapojen kera.
Jos nyt vertaa vaikka Jimmsin nykyisiin sivuihin tai Datatronicin etusivuun:


Samaa mieltä tästä. Itse en löytänyt yhtäkään asiaa niin pöytäkoneella kuin mobiilissakaan joka olisi uudella sivulla paremmin kuin vanhalla.

E: Lisäksi kätevän kategorioiden navigoinnin vieminen tageista selaamista vaativan valikon taakse on mielestäni todella huono muutos. Juuri tuo koko ajan nätisti omassa osiossaan ruudulla olevien tagien kautta navigointi teki mobiilissa sivuston käyttämisestä paljon nopeampaa ja miellyttävämpää kuin valikoiden selaaminen.
 
Viimeksi muokattu:

The Groke

Kärttyinen mörkö
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
512
Screenshot_20230202-143554.png. Screenshot_20230202-143644.png

Ei ole vaikea päättää kumpaa näistä käyttäisin mielummin. Uskallan väittää myös, että konversio-optimoinnin kannalta vanha on ylivoimainen. Uudessa tuotteet tulevat tuolla jossain vaiheessa vastaan, vähän jotenkin.
 
Viimeksi muokattu:

The Groke

Kärttyinen mörkö
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
512
Sitten kun pääsee tuotelistaan asti niin tämähän on ihan ok. Ihan näin paljon en pystytilaa käyttäisi per tuote, mutta tätä on mukava plärätä.

Screenshot_20230202-144618.png
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 571
Hei @Jimm's! Kävin juuri teidän RMA-prosessin läpi näytönohjaimen osalta, ja halusin antaa täällä palautetta siitä. Siinä oli onnistumisia ja lopulta kaikki meni hyvin, mutta kokonaisfiilis jäi sellaiseksi, että en ihan tiedä uskallanko enää ostaa teiltä kalliita osia. Olen ollut asiakkaanne jo vuosia ja ostanut teiltä paljon tavaraa, olen aina linkannut ja rakentanut kavereiden koneet teidän kautta.

Takuuseen tuli laakerivikainen 3080 Strix OC 11/21 ostettuna, eli 1v ja 2kk ikäisenä. Hyvin nopeasti kävitte kahdessa päivässä RMA-prosessin läpi ja hyväksyitte sen, mahtavaa! Sitten yhtäkkiä minulle tuli ilmoitus, että postiin saapuu lähetys. Huomasin mailista, että olette lähettäneet 3080 TUF-mallin tilalle. Siis huonomman mallin, ilman mitään keskustelua aiheesta. Se oli vähän pettymys. Olin teihin heti nopeasti yhteydessä, etten halua huonompaa korttia tilalle. Tilalle tarjottiin myös vähän kalliimpaa 3080 Trio Z mallia. Tiesin, että kummatkin mallit ovat huonompia, kuin oma 3080 Strix, eikä niissä ole samoja ominaisuuksia.

Ehdotin, että kerta tuota ei voi korjata tai vaihtaa samaan, haluaisin päivittää sitten parempaan Strix-malliin ja maksan välirahan reiluna halvemmasta 3080 TUF OC -mallista kalleimpaan 4070 TI Strix OC -malliin, joka oli seuraavana linjastossa ostettavana olevana Strixinä. Välirahaa olisi 300e.

Vaihtohan olisi käynyt, mutta vaihtohan ei käynyt tuosta 3080 TUF hinnasta, vaan minun kortista (kuitilla hinta 739e) tarjottiin vaihtohintana vähän alle 350 euroa. Aikamoinen käyttöhyödyn vähennys vähän yli vuodesta tuotteen osalta, jossa on 3v takuu. Eli väliraha olisi ollu 850 euron luokkaa. Jos en uskaltaisi/osaisi/jaksaisi väittää kauppaa vastaan, olisin varmaan sitten ottanut huonomman kortin vaihdossa, tai hyväksynyt tuollaisen järkyttävän huonon välirahatarjouksen uuteen korttiin.

Tässä vaiheessa kirjoitin, että kumpikin tarjotuista korteista on huonommilla jäähyillä, pienemmillä kelloilla ja virtarajoilla, ei ylimääräisiä tuuletinpaikkoja. MSI:ssä vain yksi bios. Lopussa ilmoitin, että asiasta täytynee keskustella kuluttajaviranomaisen kanssa.

Vastauksessa Jimmsiltä ilmoitettiin, että pyyntö on laitettu eteenpäin ja asiaa jatketaan viikonlopun jälkeen. Sittenpä Jimssin mieli muuttui ja sain päivitettyä kortin TUF 3080 mallin myyntihinnasta välirahalla 4070 TI:n hintaan.

Kysymyksenä on, että miksi tuo teidän mielipide muuttui noin radikaalisti kesken käsittelyn, eikö käsittelijä tiennyt miten RMA-tapaukset pitää hoitaa? Pitääkö aina mainita kuluttajaviranomainen, jos haluaa hyvää RMA-palvelua? Mitä jos ensi kerralla tämä käsittelijä ei vie asiaa oikealle henkilölle ja pysyy kannassaan? Jos teiltä ostaa huippuluokan näytönohjaimia, tuleeko takuussa jatkossa mahdollisesti hinnat alkaen malli tilalle oikean mallin puuttuessa, tai pari sataa euroa korvauksena? Vai mikä se teidän kanta näihin on?
Kiitos palautteesta ja pahoittelut, että kokemus ei ole ollut positiivinen. Välitän tämän eteenpäin esihenkilöille. Pikaisella vilkaisulla korvaavia näytönohjainmalleja on tarjottu, sillä tuota Strix mallia ei enää ollut saatavilla. Tuon käyttöhyödyn laskemisessa on käynyt käynyt asiakaspalvelijalla inhimillinen virhe. Käyttöhyöty on laskettu tuossa tilauspäivästä lähtien, eikä toimitusongelmista johtuen myöhemmästä noutopäivästä lähtien.

Viikonlopun jälkeen takuuosasto ton tuon tapauksen käynyt läpi tarkemmin ja vastannut sinulle uudelleen. Tässä ei voida muuta kuin nostaa käsi ylös virheen merkiksi. Kuitenkin lopputulos oli toivottavasti mieleinen.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 571
Nyt olis Mörön mielestä oikein hyvä hetki paahtaa


ja


Miksei samaan pakettiin myös

Välitetään paahtotoiveet eteenpäin!
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
193
Ehkäpä ainut uudistus tuossa mikä parantaa omasta mielestä on tuo "lisää koriin" seuraa vieressä kun scrollaillee alaspäin.
Kiitollinen olisin jos tuonne kategorioille saisi jonkun namiskan että se valikko ei hyökkää automaattisesti päälle kun yrittää klikata kategoriaa auki. Turhan paljon tahmaa selailu siihen.
Toisena jos esim valinnut AMD emolevyt näkyviin pitää tuosta vasemanpuolen valikosta erikseen painaa "näytä kaikki" että saa sen valikon kokonaan näkyviin. Tuohon olisi kiva myös saada jotain että sen saa pysymään näkyvillä ilman klikkailuja.

Eipä kai siinä mittään en ihan ymmärrä miksi toimiva sivu pitää tehdä näyttämään juuri perustetun tietokonekaupan geneeriseltä sivulta mutta kaipa tuo on sitä edistystä.
 
Viimeksi muokattu:

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 047
Josko tuota sivustoa muutetaan käyttäjien ehdoilla niinku erästä toista sivustoa muutettiin :hmm:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
869
Mobiilissa suodattimien käyttö on aika kömpelöä niin olisi hyvä jos uudessakin sivussa itse Kategoriat listassa eri tuotteita (emolevyt, näytönohjaimet jne) olisi hieman tarkempia linkkejä kuin pelkkä AMD tai Intel, AMD tai nvidia jne.

Mobiilipuolella joutuu erikseen tökkäämään kategoriat auki josta pitää sitten valita kategoria mitä haluaa. Nykyisesä versiossa oleva tuoteryhmät lista sivun yläosassa on todella kätevä (ja yksi syy miksi usein etsin/tarkastan tietyn tuotekategorian tuotteita Jimmsin sivuilta enkä esim. verkkokauppa.comin). Nyt etusivu on varsinkin mobiililla hyvin sekavan näköinen koska tuotekategoriat on piilotettu hampurilaisvalikon taakse.

Ja onko "Blogi", "UKK", "Yritysmyynti", "Yhteystiedot" ja kielen valinta todellakin sivun tärkein anti koska ne on laitettu heti sivun ylälaitaan? Toki yhteystiedot jne on tärkeitä, mutta minusta sivun ylälaita on aika hassu sijainti noille. Nyt esimerkiksi suora linkki "Paahdetut hinnat" tarjouksiin (poislukien banneri ruletissa oleva linkki) jää aika pitkän skrollauksen päähän.

Tuotelistauksessa (listana allekkain) on turhan paljon tyhjää tilaa tietokoneella. Myös vierekkäin olevassa listauksessa on aika paljon tyhjää tietokoneella. Mobiilissa kuvat on ainakin minusta liian isot niin lopulta yhteen ruutuu mahtuu omassa puhelimessa vain neljä tuotetta.

Olen kenties sokea, mutta en mobiiliversiossa näe painiketta jolla tuotelistan saisi listana tämän laatikkoversion sijaan jossa on ainakin minun puhelimessa kaksi tuotetta vierekkäin. Inhottava lukea tuota, vaikka ei onneksi aivan niin inhottava kuin tietokoneella. Omalle ruudulle mahtuu max neljä tuotetta joka on aika vähän varsinkin jos tuotekategoria on iso ja jos kuvat ei ole kovin relevantteja.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
684
beta verkkikseen voisin ehdottaa tummaa teemaa, ainakin asetuksena käyttäjän alle tms. (muuten pitää aurinkolasit kaivaa esille)


plus tuon ylävalikon voisi varmaan hävittää kokonaan, ja laittaa nuo pari kohtaa tuonne missä muutkin on sivun alaosassa, ja kielen valinta jonnekkin käyttäjän alle?
pomppii aika ikävästi tuo koko yläpalkki aina kun skrollaa ylös.

1675366124994.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
375
Ei JUMALAUTA!

Yhdet parhaimmista, ellei jopa parhaat ja helppokäyttöisimmät, nettikaupan sivut ja ne aiotaan päivittää tommoseen paskaan?

Paree alkaa kilpailemaan sitten taas niillä hinnoilla, koska ainut valtti mikä tuolla on ollut enää pitkään on se että mieluummin menee ostaa Jimm'sin sivuilta kun sieltä löytää helposti etsimänsä. Tai jos ei tiedä vielä mitä etsii, niin sivujen selailu on niin paljon paremmalla tasolla mitä kilpailijoilla ettei kävisi mielessäkään mennä muualle.
Tulee muuten uudistuksen myötä heräteostokset jäämään vähemmälle ja jos jotain tiettyä hakee niin eikun hinta.fi kautta vaan halvimpaan kauppaan.

Uudistumista uudistumisen vuoksi, ja kuten usein käy, on sivut paskottu aiempaan verrattuna ihan totaalisesti.

Joku taisi jo sanoa: "If it ain't broke, don't fix it".
Älkää. Ei helvetti ÄLKÄÄ!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 771
Miksi tuo koko UI on pitänyt suurentaa noin järkyttävän isoksi? Hirveän näköinen millä tahansa laitteella. Vai onko huononäköisille asiakkaille suunniteltu?

Miksi hakukenttä on poistettu tuotelistauksesta? Ennen tuolla pystyi nopeasti seulomaan esim. näytöistä USB-C mallit, muisteista tietyt nopeudet jne.

Sitten ihan yleisenä huomiona Jimmsin nykytouhuun: Omasta mielestäni Jimmsin etu on aina ollut se, että tavaraa on varastossa ja se lähtee nopeasti sieltä liikkeelle. Nykyään minimi pitäisi olla, että tavara liikkuu viimeistään 24h kuluttua tilauksesta, jos sitä on varastossa. Nyt sitten kuitenkin vielä tammikuun lopulla(!) selitellään viivästyksiä jollain jouluruuhkalla. Jos Saksan Amazonista ja Maxgamingin Ruotsin varastosta alkaa saada tuotteet nopeammin olisi ehkä syytä katsoa siellä Jimmsillä peiliin, että missä mättää.

Ihan mutuna vielä heitän, että tilausten ruuhkautumiseen on syynä ilmaiset toimituskulut. Monet käyttävät Jimmsiä muutamien eurojen ”heräteostosten” tekemiseen, kun kuluja ei tule. Tilataan yksi piuha ja hetken päästä toinen, kun unohtui ja päivän päästä vaikka hiirimatto. Itse ainakin maksaisin toimituksista, jos tuotteet olisivat nopeasti ja luotettavasti perillä. Tai sitten laitatte jonkun rajan esim. yli 59€ tilaukset toimituskuluitta tjsp. Näin moni voisi poimia tilaukseen mukaan muuta tarpeellista, että saa sen ilmaisilla posteilla.

Sitten vielä nuo jatkuvat RMA sekoilut. Yksi sanoo toista ja toinen toista. Täälläkin Jimmsin mieli muuttuu välillä. Vaikuttaa vähän siltä johdossa on ongelmia. Firman toimintahan on ulospäin juuri sen näköistä kuin sen johto: sekavaa, epäselvää, selittelyä jne. Koitakaa nyt saada putiikkinne järjestykseen.
 

Lassivv

Tukijäsen
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 561
Samoilla linjoilla kyllä. Vanhat sivut toimii loistavasti niin mobiililla kun työpöydällä.

Laittaa vaikkapa nämä kehitys rahat mieluummin hinta kilpailuun tai rma keissien puolelle kun niiden kanssa ollut vähän parannettavaa aika-ajoin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 521
Miksi tuo koko UI on pitänyt suurentaa noin järkyttävän isoksi? Hirveän näköinen millä tahansa laitteella. Vai onko huononäköisille asiakkaille suunniteltu?

Miksi hakukenttä on poistettu tuotelistauksesta? Ennen tuolla pystyi nopeasti seulomaan esim. näytöistä USB-C mallit, muisteista tietyt nopeudet jne.

Sitten ihan yleisenä huomiona Jimmsin nykytouhuun: Omasta mielestäni Jimmsin etu on aina ollut se, että tavaraa on varastossa ja se lähtee nopeasti sieltä liikkeelle. Nykyään minimi pitäisi olla, että tavara liikkuu viimeistään 24h kuluttua tilauksesta, jos sitä on varastossa. Nyt sitten kuitenkin vielä tammikuun lopulla(!) selitellään viivästyksiä jollain jouluruuhkalla. Jos Saksan Amazonista ja Maxgamingin Ruotsin varastosta alkaa saada tuotteet nopeammin olisi ehkä syytä katsoa siellä Jimmsillä peiliin, että missä mättää.

Ihan mutuna vielä heitän, että tilausten ruuhkautumiseen on syynä ilmaiset toimituskulut. Monet käyttävät Jimmsiä muutamien eurojen ”heräteostosten” tekemiseen, kun kuluja ei tule. Tilataan yksi piuha ja hetken päästä toinen, kun unohtui ja päivän päästä vaikka hiirimatto. Itse ainakin maksaisin toimituksista, jos tuotteet olisivat nopeasti ja luotettavasti perillä. Tai sitten laitatte jonkun rajan esim. yli 59€ tilaukset toimituskuluitta tjsp. Näin moni voisi poimia tilaukseen mukaan muuta tarpeellista, että saa sen ilmaisilla posteilla.

Sitten vielä nuo jatkuvat RMA sekoilut. Yksi sanoo toista ja toinen toista. Täälläkin Jimmsin mieli muuttuu välillä. Vaikuttaa vähän siltä johdossa on ongelmia. Firman toimintahan on ulospäin juuri sen näköistä kuin sen johto: sekavaa, epäselvää, selittelyä jne. Koitakaa nyt saada putiikkinne järjestykseen.
Muuten samaa mieltä, mutta postikuluista täysin erimieltä ja eipä taida muita kilpailuvaltteja jimmsillä enää olla kuin ilmaiset postikulut ja nopea toimitus ellei sekin ole jo muisto vain. Monta tuotetta olen tilannut ulkomailta ja sen jälkeen pyytäny voisiko tuotteen lisätä jimmsin listoille? Yleensä tämä on onnistunut ja sen saa jimmsiltä n. 10e halvemmalla lopulta. Jos lisättäisiin postikulut niin tilaisin jatkossakin ulkomailta useammin.

Betasivuilla ei näe kuinka paljon tuotetta on tilattu eli kuinka paljon se on miinuksella. Tää tieto on tärkeä esim siinä kohtaan, kun tuotetta on tulossa vaikka 3kpl, niinkuin nyt yhdessä tuotteessa jota olen tilannut. Siinä on vanhoilla sivuilla -2, eli joku joka on tilaamassa tuota tietää heti, että seuraavasta erästä saa omansa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 771
Muuten samaa mieltä, mutta postikuluista täysin erimieltä ja eipä taida muita kilpailuvaltteja jimmsillä enää olla kuin ilmaiset postikulut ja nopea toimitus ellei sekin ole jo muisto vain. Monta tuotetta olen tilannut ulkomailta ja sen jälkeen pyytäny voisiko tuotteen lisätä jimmsin listoille? Yleensä tämä on onnistunut ja sen saa jimmsiltä n. 10e halvemmalla lopulta. Jos lisättäisiin postikulut niin tilaisin jatkossakin ulkomailta useammin.

Betasivuilla ei näe kuinka paljon tuotetta on tilattu eli kuinka paljon se on miinuksella. Tää tieto on tärkeä esim siinä kohtaan, kun tuotetta on tulossa vaikka 3kpl, niinkuin nyt yhdessä tuotteessa jota olen tilannut. Siinä on vanhoilla sivuilla -2, eli joku joka on tilaamassa tuota tietää heti, että seuraavasta erästä saa omansa.
”Ilmaiset” toimituskulut eivät itsessään ole ongelma, mutta jos niiden johdosta muutaman euron tarvikkeiden tilaajat ruuhkauttavat tilausten käsittelyn, niin sitten siitä muodostuu ongelma. Tämä toki oli vain mutua, jonka alunperin mainitsinkin. Suurin hyötyhän noista ”ilmaisista” toimituskuluista on juuri edullisimpien tuotteiden kohdalla. Esimerkiksi monen sadan euron näytönohjainta hankkiessa itselleni ainakin on tärkeämpää takuukeissien hoituminen luotettavasti kuin muutaman euron säästö toimituskuluissa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 571
Nyt olis Mörön mielestä oikein hyvä hetki paahtaa


ja


Miksei samaan pakettiin myös

Näitä ei valitettavasti paahdettua saatu tällä kertaa.
 

The Groke

Kärttyinen mörkö
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
512
Kerrassaan harmillista ettei miltään osin osunut. :(
 
Viimeksi muokattu:

sjii

Tukijäsen
Liittynyt
30.01.2021
Viestejä
246
Uudessa verkkosivustoversiossa on tyhjää tilaa varsinkin tuotelistausnäkymissä aivan liikaa uudessa versiossa, ja kelluva valikkopalkki ainakin tuollaisena tämänhetkisenä (4.2.2023) korkeana palkkina, joka vie aivan liikaa tilaa laajakuvaiselta tietokonenäytöltä, on typerä ratkaisu, jota monet sivustot nykyisin tuputtavat, vaikka siinä ei ole oikeasti mitään hyvää. Jos kelluva valikko olisi tyyliin ainoastaan linkkirivin ("Tietokoneet", "Komponentit" ja niin edelleen) korkuinen, siinä olisi edes jotain järkeä. Lisäksi sivustolle tulisi saada kunnolliset CSS-tulostemäärittelyt ulkoasulle, jotta tuotesivuista, tuotelistaussivuista, yhteystietosivusta ja muista saisi pyöräyettyä vaikkapa siistejä, kompakteja PDF-asiakirjoja / tulosteita. Sen sijaan esimerkiksi sivuston erinäiset värisävy- ja taustakuvattomuusratkaisut puolestaan ovat hyviä verrattuna vanhaan sivustoon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 968
Omasta mielestä menty vähän liikaakin pelkistettyyn suuntaan tuon uuden sivun osalta. Aika monessa paikassa aivan liikaa tyhjää tilaa, mutta toisaalta sitten etusivu on melkonen viidakko tavaraa. Värimaailma myös ei niin Jimmsiä, tulee juurikin joku aika geneerinen verkkokauppa mieleen.

Mutta se suurin aihe mikä tuossa ahdistaa on jos haluaa selata tuotteita listana. Vanhassa leiskassa tuotteita mahtuu 1440p näytölle kymmenkunta, uudessa leiskassa kolme. Melkoiseksi skrollaamiseksi menee. Tuota tyhjää tilaa on aivan järkyttävästi liikaa.

1675511631735.png
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
198 943
Viestejä
3 575 111
Jäsenet
63 315
Uusin jäsen
Sandelssi7

Hinta.fi

Ylös Bottom