Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.

Nom

homo debilis obēsus
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
Ei ole Sampsan suunnitelma tämmöiset RGB-ledittömät tarjoukset! :hammer:

Eli vähän RGB-DDR4 muistia tarjoukseen ja het! Toki Logitechin RGB-kaiuttimetkin käy.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 043
Suomen tulevaisuus E-Sport maailmassa ? Etenkin CS GO:ssa, onko mielestänne tulevaisuus valoisa vai ei ? Ence ainakin lähtenyt laskuun mielestäni "aleksiB" lähdön jälkeen.
Kyl se menestys nousuun lähtee, kun junnut kerkee karanteenin ansiosta reenata opiskelun sijaan :comp2::comp2::comp2::comp2:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 255
En oikein tiedä mitä noilla hitailla ja pienillä levyillä tekee...
Jos siis ei oo ekaa konetta kokoamassa.
 

Rouxinol

siihen voi laittaa tekstiä
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
890
Juu, se mun toinen lause tais tuon jo kuitata, mutta kiitos vahvistuksesta.
Miten "ekaa konetta kasaamassa" kuittaa ton? Hintaan en ota vieläkään kantaa, mutta kyllä minä tässä ihan tyytyväisenä ajelen suunnilleen saman nopeuksisella (jos puhutaan tuosta gigabytestä, ei muitakaan osunut tarjouksista silmään mitä voisit meinata) levyllä. En tallenna koko 23235 pelin steamkirjastoa kerralla koneelle, nopeuskin riittää ihan hyvin kun ei pelaile benchmarkkeja, jopa vähän huomattua parannusta aiempaan samasungin satalevyyn.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 255
Miten "ekaa konetta kasaamassa" kuittaa ton? Hintaan en ota vieläkään kantaa, mutta kyllä minä tässä ihan tyytyväisenä ajelen suunnilleen saman nopeuksisella (jos puhutaan tuosta gigabytestä, ei muitakaan osunut tarjouksista silmään mitä voisit meinata) levyllä. En tallenna koko 23235 pelin steamkirjastoa kerralla koneelle, nopeuskin riittää ihan hyvin kun ei pelaile benchmarkkeja, jopa vähän huomattua parannusta aiempaan samasungin satalevyyn.
Ihan turhaa viisastelua.
Toki yksinkertaistin kommentin, mutta pointti oli se, että vähänkin edistyneemmälle harrastajalle nuo pikkulevyt on vähän turhia.
Mutta toisaalta toimii, jos rakennetaan mummon kummin kaimalle sitä ekaa surffi- ja laskujen maksukonetta.
Good enough?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 043
Ihan turhaa viisastelua.
Toki yksinkertaistin kommentin, mutta pointti oli se, että vähänkin edistyneemmälle harrastajalle nuo pikkulevyt on vähän turhia.
Mutta toisaalta toimii, jos rakennetaan mummon kummin kaimalle sitä ekaa surffi- ja laskujen maksukonetta.
Good enough?
Tämän kommentin validius riippuu kyllä täysin edistyneemmän harrastajan määritelmästä..
Itse koen olevani ehkä näin 15 v jälkeen jo ainakin jollain tavoin edistyneempi, silti koen pärjääväni hienosti Sampan 500 GB 860 EVO:lla. ..ehkä harrastukseni painottuu sitten "väärin", kun pärjään näin?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
815
Itselläkin 500gb riittäisi nykyisin mainiosti. Aikaa ei ole pelata kymmentä eri peliä yhtä aikaa, eikä enään tarvitse olla 5 teran edestä latauksia koneella. Miten lie atk harrastajat pisteytetään näköjään nykyisin kovalevyn koon mukaan.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Ihan pelikone itelläki ja tähän asti pärjänny ihan hyvin 256gb ssd:llä, 2 tai 3 peliä asennettuna kerralla, nytteki viel 80gb tyhjää tilaa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 255
Tämän kommentin validius riippuu kyllä täysin edistyneemmän harrastajan määritelmästä..
Itse koen olevani ehkä näin 15 v jälkeen jo ainakin jollain tavoin edistyneempi, silti koen pärjääväni hienosti Sampan 500 GB 860 EVO:lla. ..ehkä harrastukseni painottuu sitten "väärin", kun pärjään näin?
Juu, riipuu mitä koneella tekee.
Eikä edes tartte olla kauheen edistynyt, mutta jos mulla on puoli teranen käyttislevy ja teranen pelilevynä.
Sitten 1,5teranen ja 2teranen varastohdd tarttis korvaajaa?
Mielestäni tuo on vielä aika vaatimaton setuppi, mutta hinnaltaan nuo varastolevyt on kalliita päivittää.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 043
Juu, riipuu mitä koneella tekee.
Eikä edes tartte olla kauheen edistynyt, mutta jos mulla on puoli teranen käyttislevy ja teranen pelilevynä.
Sitten 1,5teranen ja 2teranen varastohdd tarttis korvaajaa?
Mielestäni tuo on vielä aika vaatimaton setuppi, mutta hinnaltaan nuo varastolevyt on kalliita päivittää.
Juu. Ymmärsin pointtisi ja jopa allekirjoitinkin, silti halusin tarkennusta.
Tosi on, että setuppini alkaa olla nykymittapuulla vaatimaton. Onhan tässä toki toinenkin 500 gb ssd (peleille) ja 2x 256 gb ssd+perinteinen "rojulle".. Nyt kun ei ole pariin vuoteen kerennyt enää juurikaan pelailla,niin harrastus on kääntynyt SER:rillä (S775-X79 -kamoilla leikkimiseen ja kellotteluun, kun noilla saa vielä merkittävää hyötyä ja nostalgiaa). Myös pari artikkelia aiheesta pitäisi joskus kiroilla..
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Tarjous Logitech G502 HERO SE -hiirestä ei ollut mitenkään erityisen veret seisauttava, kun Verkkokauppa.comistakin näyttää saavan samaan hintaan. Olen katsellut tuotakin hiirtä vähän sillä silmällä, mutta kyllä se taitaa olla minulle liian kookas. Razer Viper Miniä odotellessa.
 

Rouxinol

siihen voi laittaa tekstiä
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
890
Juu, riipuu mitä koneella tekee.
Eikä edes tartte olla kauheen edistynyt, mutta jos mulla on puoli teranen käyttislevy ja teranen pelilevynä.
Sitten 1,5teranen ja 2teranen varastohdd tarttis korvaajaa?
Mielestäni tuo on vielä aika vaatimaton setuppi, mutta hinnaltaan nuo varastolevyt on kalliita päivittää.
Puhutaanko täällä edes samasta asiasta, eli tuosta 512 gigabyten levystä? Ei voida koska jos sellaset on ihan turhia niin miksi itselläsikin on "sellainen" (samankokoinen)
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 255
Puhutaanko täällä edes samasta asiasta, eli tuosta 512 gigabyten levystä? Ei voida koska jos sellaset on ihan turhia niin miksi itselläsikin on "sellainen" (samankokoinen)
Enhan minä niitä turhaksi sanonut, vaan meinasin sitä, että noita on jo 13 tusinassa eli ei itään ihmeellistä.
Ja toisaalta, jos kerran tajusit, että mulla on jo semmoinen, varmaan samalla ymmärrät, että en välttämättä ole kauhean innoissani hankkimassa uutta? Eiks jeh?
 

Rouxinol

siihen voi laittaa tekstiä
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
890
Enhan minä niitä turhaksi sanonut, vaan meinasin sitä, että noita on jo 13 tusinassa eli ei itään ihmeellistä.
Ja toisaalta, jos kerran tajusit, että mulla on jo semmoinen, varmaan samalla ymmärrät, että en välttämättä ole kauhean innoissani hankkimassa uutta? Eiks jeh?
No siis eihän tuo ole mitään ihmeellistä, mutta sanoisit silloin noin eikä näin:
"En oikein tiedä mitä noilla hitailla ja pienillä levyillä tekee...
Jos siis ei oo ekaa konetta kokoamassa. "

Vissi ero näissä sanomissa.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
345
Joku "siedettävän" hintainen kohtuu laadukas lasikylki koppa ois ok.Noit koteloita ei tossa hirveesti ole ja toi Fractal on tyyriin puoleinen.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 255
No siis eihän tuo ole mitään ihmeellistä, mutta sanoisit silloin noin eikä näin:
"En oikein tiedä mitä noilla hitailla ja pienillä levyillä tekee...
Jos siis ei oo ekaa konetta kokoamassa. "

Vissi ero näissä sanomissa.
En vieläkään ymmärrä mikä tuossa kommentissa on vaikeata.
Oisko parempi: "Jos et ole ekaa konetta kokoamassa, niin noi pikkulevyt ei ole välttämättä sun juttu"
Mutta toisaalta ne harrastajat sen jo tietääkin, joten ihan sama, olet oikeassa ja voitit!
Haluatko keksin?
 

Rouxinol

siihen voi laittaa tekstiä
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
890
En vieläkään ymmärrä mikä tuossa kommentissa on vaikeata.
Oisko parempi: "Jos et ole ekaa konetta kokoamassa, niin noi pikkulevyt ei ole välttämättä sun juttu"
Mutta toisaalta ne harrastajat sen jo tietääkin, joten ihan sama, olet oikeassa ja voitit!
Haluatko keksin?
Ei 512 ole mikään pikkulevy, 128 tai jopa 64 olis pikkulevy, mutta joku taisi jo mainita että vissiin harrastetaan vaan väärin.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Jos striimi ei oo vielä auki niin kantsii tsekata jos kiinnostaa ENCE:n natun haastis :)
 

Gl4c13r

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.02.2020
Viestejä
103
Ei teillä ole mitään ostettavaa. Oletteko kaikki jo karanteenissa? Komponenteista koottua Jimm's pelikonetta (Ryzen 3700X) tarjoukseen.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 678
Viestejä
4 188 550
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom