Nopeat syö hitaat ja tuskinpa tätä ihan jokainen ehtii seuraamaan koko streamin ajan.tällä menolla 2080ti tulee tarjoukseen kun olen mennyt töihin....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nopeat syö hitaat ja tuskinpa tätä ihan jokainen ehtii seuraamaan koko streamin ajan.tällä menolla 2080ti tulee tarjoukseen kun olen mennyt töihin....
Laittakaa se riviväli erottamaan uuden ja vanhan tarjouksien satsin... Kiitos."Kaikki tarjoukset samassa pötkössä"
Onko ihan välttämätöntä tunkea ne uudet tarjoukset johonkin vanhojen sekaan, eikä lisätä niitä uuteen ryppäässeen mistä ne olis helpompi erottaa?
Nyt ilmesty välilyönnit!Laittakaa se välilyönti erottamaan uuden ja vanhan tarjouksien satsin... Kiitos.
Joo, mun moka. Meni sekasin kun ei ollut mitään rivejä tarjousten välillä, niin oli hankala selata.Siihen peräänhän ne on tullut, eikä minnekään sekaan?
Joo, mun moka. Meni sekasin kun ei ollut mitään rivejä tarjousten välillä, niin oli hankala selata.
Good, ennen tuo toimi niin 'miksi piti mennä muuttaa toimivaa konseptia".Nyt ilmesty välilyönnit!
Mikäs nyt on muuttunut?Olisiko mikään asia muuttunut parin vuoden aikana, jos Caseking ei olisi ostanut Jimm'siä?
Jaahas, ei mitään katsottavaa ja meikä painuu nukkumaan.Jotku ylensi rivivälin välilyönniksi.
Kyl se menestys nousuun lähtee, kun junnut kerkee karanteenin ansiosta reenata opiskelun sijaanSuomen tulevaisuus E-Sport maailmassa ? Etenkin CS GO:ssa, onko mielestänne tulevaisuus valoisa vai ei ? Ence ainakin lähtenyt laskuun mielestäni "aleksiB" lähdön jälkeen.
Ajatusvirhe, muotoilin kysymyksen uudellen. Paraniko, tuskin.Mikäs nyt on muuttunut?
Tuskin Jimm's nyt ihan tuollaisiin hullutuksiin ryhtyy vaikka valvojaiset onkin.Vanhemman polven i7 8700K 199€?
Joo,tuskin.Mutta piti koittaa.Tuskin Jimm's nyt ihan tuollaisiin hullutuksiin ryhtyy vaikka valvojaiset onkin.
En oikein tiedä mitä noilla hitailla ja pienillä levyillä tekee...
Jos siis ei oo ekaa konetta kokoamassa.
Juu, se mun toinen lause tais tuon jo kuitata, mutta kiitos vahvistuksesta.Esim asentaa tietokoneeseen, laittaa vaikka windowsin, jonkun pelin ja pelaa tyytyväisenä. Hintaan en tosin ota kantaa tässä.