-
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eihän tuo reiluin liike ole mutta ellei sitä hintaa saa alennettua niin pakko tehdä noin.
No voi ************** !!!!! Nyt sitten pudotitte hintaa tolle mun näyttiksleleni jonka maanataina jo hakisin.....
Kolmenkympin pudotus on sen verran reilu et mun on kai tehtävä peliliike et tilaan ton uudelleen lokeroon ja annan sen alkuperäisen mennä takaisin ellei sitten vanhalle tilaukselle saa sitä hyvitystä millä se nyt olis...
@Jimm's eli miten on? eihän tuo reiluin liike ole mutta ellei sitä hintaa saa alennettua niin pakko tehdä noin.
Moikka, laitatko yksityisviestillä tilausnumerosi, tai vaihtoehtoisesti ole suoraan yhteydessä meidän asiakaspalveluun, niin katsotaan mikä tässä on tarkalleen tilanneNo voi ************** !!!!! Nyt sitten pudotitte hintaa tolle mun näyttiksleleni jonka maanataina jo hakisin.....
Kolmenkympin pudotus on sen verran reilu et mun on kai tehtävä peliliike et tilaan ton uudelleen lokeroon ja annan sen alkuperäisen mennä takaisin ellei sitten vanhalle tilaukselle saa sitä hyvitystä millä se nyt olis...
@Jimm's eli miten on? eihän tuo reiluin liike ole mutta ellei sitä hintaa saa alennettua niin pakko tehdä noin.
Olihan siel msi: köhän se oli rtx2060 /asus1660superTaas yhdet valvojaiset ilman ainuttakaan ITX -tuotetta :/
Olihan siel msi: köhän se oli rtx2060 /asus1660super
Aio?
Prime on Seasonicin lippulaivamallisto. Mielestäni focus ja RMx painivat samassa sarjassa, mutta Prime on näitä parempi. Itse ottaisin kuitenkin Seasonicin joka tapauksessa, joko focuksen tai Primen. Molemmat ajaa asiansa varmasti ja pitkällä takuulla.Mitenkäs nuo streamivalvojaisten tarjous Seasonic virtalähteet, Focus PX-650 ja Prime GX-750, vertautuu Corsairin RM750x (2018)? Molemmat Seasonic ovat ilmeisesti loppuvuodesta 2019 päivitettyä sarjaa? Mikäs edellä mainituista olisi paras valinta koneeseen?
Jos en pahasti väärin kuullut, niin striimissä taidettiin maanantaista puhua. Huomenna mahdollisesti siis katoaa tarjoukset...Kuinkas kauan nämä valvojaistarjoukset on voimassa?
Prime on Seasonicin lippulaivamallisto. Mielestäni focus ja RMx painivat samassa sarjassa, mutta Prime on näitä parempi. Itse ottaisin kuitenkin Seasonicin joka tapauksessa, joko focuksen tai Primen. Molemmat ajaa asiansa varmasti ja pitkällä takuulla.
Kuinkas kauan nämä valvojaistarjoukset on voimassa?
Kaikilla valmistajilla sattuu enemmän tai vähemmän sunnuntaiyksilöitä. Minulla on Seasonic Prime gold 750, eli vanhaa mallia, itseasiassa 2 geniä vanhaa mallia. Omani jälkeen tuli Prime Ultra ja nyt nuo uudet Prime GX, PX ja TX. Omassani ei ole ollut mitään moitteen varaa ja ostan todennäköisesti syksyllä uuteen koneeseeni myös Seasonicin. En näe syytä vaihtaa.Jees, pistin tilaten. Toivottavasti ei satu tuuletinvikainen yksilö kohdalle. Ilmeisesti Seasonicilla ollut jonkin verran ongelmaa tuulettimien kanssa.
Hei Jimmssi!
Montako Ryzen 9 3900x oli tarjolla valvojaisissa?
+25 näytti tilatessa itsellä, kerkesi vielä miettiä ihan hyvän tovin että onkai noita ollut.
En minä vaan ehtinyt, mutta tällä kertaa onneksi näin. Raudanhimossani vaan olisin tilannut, pelit toimii hyvin 3600:llakin.
Jokohan ensimmäinen tarjous Ryzen on rantautunut torille?
Trokarit ei tästä maailmasta lopu.. Onneksi touhua voi vähän edes rajoittaa kovissa tarjouksissa 1kpl/henkilö.Ei ole ensimmäinen toinen oli jo eilen myynnissä torissa. On muuten ihan per..... touhu että ostetaan tapahtumasta tavaraa mitä ei edes tarvia ja heti euron kuvat silmissä toriin myyntiin
Mikäs tuo ilmainen kiireellinen toimituspalvelu muuten on? En ole tuota aikaisemmin hoksannut.
Kai teidän noutomyymälä pysyy auki koronasta huolimatta kun loppuviikosta pitäisi tulla asioimaan siellä?
Saisko Fortis 3 EVO ARGB listoille kunhan tulee saataville
@Jimm's
Olisiko mahdollista saada näitä listalle? O-ring EK-FC Terminal 15x1mm
Ovat nähtävästi EK:ltakin tällä hetkellä loppu, mutta jospa niitä jossain vaiheessa saisi.
Varsin nopealla tahdilla teiltä liikahdelleet paketit ainakin tähän suuntaan vaikkei nappia ole tullutkaan paineltuaSe on rekisteröityneiden asiakkaiden lisäarvoa tuova palvelu, joka on käytössä aina sesonkiajan ulkopuolella. Toivomme tosin, että sitä käytettäisiin vain todelliseen tarpeeseen, ettei tarkoitus vesity
Varsin nopealla tahdilla teiltä liikahdelleet paketit ainakin tähän suuntaan vaikkei nappia ole tullutkaan paineltua
Muistutetaan, että kyseessä on Jimm'sin oma ketju, eikä Tori.fi kyttäysketju.kolmas 3900x torissa
Saisiko Roccatin Kain 200 AIMO hiirtä valikoimaan? Roccatin hiiriä näyttäisi muuten olevan kiitettävästi teillä myynnissä, mutta tämä kyseinen malli ei osunut silmään.
Pitääpä kysäistä vaikka tiijänkin vastauksen Toi teidän ryyzeni 2700x kevätsiivous... Bulkkihan siinä lukee eli pelkkä prossu tohon hintaan mutta jäähytyksen kohalle teillä on unohtunu maininta Wraith prismistä mutta toi ei kuitenkaan tuu mukana? ja 3kk pelikupongista varmaan turha haaveilla mutta ainahan sitä saa pähkäillä
Hyvät tarjoukset *ei keskustelua* -ketjussa oli 2700x tarjouksen lisäksi linkki.Jaa, tässäpä linkki kevätsiivoukseen kun ei siitä oikein mainintaa muualla tässä ketjussa ole:
Kevätsiivous
saisiko hintaa vähän viilattua?
parikymppiä halvempi verkkokaupas : /
AVM FRITZ!Box 6660 Cable -kaapelimodeemi, valkoinen/punainen
Jaa, tässäpä linkki kevätsiivoukseen kun ei siitä oikein mainintaa muualla tässä ketjussa ole:
Kevätsiivous
Tämä on nyt lisätty verkkokauppamme valikoimaan: EK-Waterblocks O-ring EK-FC Terminal 15x1mm, musta - 0,50€@Jimm's
Olisiko mahdollista saada näitä listalle? O-ring EK-FC Terminal 15x1mm
Ovat nähtävästi EK:ltakin tällä hetkellä loppu, mutta jospa niitä jossain vaiheessa saisi.
Hei, tämän hetken tilanne ei vaikuta verkkokauppamme toimintaan. Paketit lähtee siis normaalisti kyllä. Ainoastaan hiljaisempia aamun tunteja on karsittu hieman myymälämme aukioloista.mitenkäs muuten koronavilu vaikuttaa teillä? Onko työntekijälomautuksia tai lähteekö paketit hitaammin tms?