Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
412
Ostaa nyt 5000€ kone, eikä ole varaa hankkia Gigantista jäähyä huollon ajaksi ja palauttelisi sitten 50 päivän palautusoikeuden turvin sen korvikkeen jahka saa omansa huollosta.
Tai sitten ei tyyppiä vaan kiinnosta alkaa säätämään parin kympin osan takia. Jos ei ole kiinnostanut itse alkaa kasailemaankaan vaan on valmiiksi kasattuna koneen ostanut.
Aika väsynyt läppä ettei ole varaa. Sanoi jo aiemmin että jos ei homma helpommin onnistu tuo takuuvaihto niin kävelee giganttiin, ostaa uuden samanlaisen ja vanha joutaa ser-jätteeseen.
Mutta jotkut ne vaan tykkää pokkuroida firmoille ei siinä mitään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
639
Tai sitten ei tyyppiä vaan kiinnosta alkaa säätämään parin kympin osan takia. Jos ei ole kiinnostanut itse alkaa kasailemaankaan vaan on valmiiksi kasattuna koneen ostanut.
Aika väsynyt läppä ettei ole varaa. Sanoi jo aiemmin että jos ei homma helpommin onnistu tuo takuuvaihto niin kävelee giganttiin, ostaa uuden samanlaisen ja vanha joutaa ser-jätteeseen.
Mutta jotkut ne vaan tykkää pokkuroida firmoille ei siinä mitään.
Aika useassa kriittisessä ympäristössä mennään varalaite järjestelyllä, mikäli päälaite hajoaa. Suosittelen sitä tähänkin kriittiseen kokoonpanoon.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 699
Eli jos ostat aio paketin et voi ostaa eri tuulettimia siihen ja mukana tulleet ylimääräiset jätettävä nurkkiin roikkumaan takuun ajaksi siltä varalta jos pumppuun tai johkin muuhun tulee takuun aikana vikaa.
Tästä olen useille eri käyttäjille varoitellut aina kun näen myynti-palstalla näitä AIO:n tuulettimia. Itselleni sattui aikoinaan samanlainen tapaus (pumppuvika) H110i:n kanssa ja olin mennyt myymään alkuperäiset tuulettimet. Noh, eihän se mennyt takuuseen ilman alkuperäisiä tuulettimia, joten ainoaksi ratkaisuksi jäi ostaa toinen H110i ja laittaa uudet tuulettimet siitä takuupalautuksen mukaan.

Sentään sain kyseisestä takuupalautuksesta täydet rahat takaisin, kerta kyseinen malli oli poistunut kaupan valikoimista. Uuden H110i:n myin eteenpäin myös aika pikaisesti, enkä ole AIO:hin koskenut sen jälkeen.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Oletteko aivan tosissanne?!?
Kaverilla on n. 5000e maksanut kone (näyttöineen) joka on ostettu teiltä valmiiksi kasattuna. Nyt hänen corsairin h115i jäähystä on vikaantunut tuuletin takuuajan sisällä. Noh, rma on hyväksytty mutta pitäisi lähettää koko aio paketti teille että tuulettimen vika saadaan teillä todennettua. (Videokuvaa viasta toimitettu asiakaspalvelun pyynnöstä)
Eli kone on tyhjänpanttina määrittelemättömän ajan kun ei ole varalla prossujäähyjä nurkissa jonkun parin kympin osan takia. Tuulettimia kyllä löytyisi.
Miksi ei voi lähettää pelkkää tuuletinta?
Hei, kuten tuossa jo useampi keskustelijakin ehti toteamaan, niin kyseessä on siis osa suurempaa kokonaisuutta. Eli tuote on siis tuo jäähdytin kokonaisuudessan. Takuuosastomme tarvitsee näissä tapauksissa koko tuotteen takaisin. Pelkkää tuuletinta emme pysty vaihtamaan.
 
Liittynyt
25.10.2017
Viestejä
3
Voisitte poistaa noi päivityspaketit joka näkymästä, ei kiinnosta katsella tuhatta eri päivityspakettia selatessa esimerkiksi emolevyjä.

Ps. päivittäkää viikkotarjous
 

klasunen

Haluamani titteli on asiaton
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
166
Nyt loppu jimsistä tilailu.
On kuulemma lahjakortti lähetetty spostiin aikoja sitten rma (mikä kesti ••••tun kauan) hyvityksenä.
No eipä ole spostissa mitään, selityksenä että kortti on ehkä roskapostissa, no ei ole.
Jos oikeesti kiinnostais niin
1. Se ”lähetetty” kortti mitätöitäisiin
2. Antamaani toiseen osoitteeseen uusi kortti
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 009
Mikä ero on tuotteilla HAV-00060 ja FQC-10070?
FQC-10070 on julkaistu syksyllä 2017 ja sisältää usbilla version 1703
HAV-00060 on julkaistu syksyllä 2019 ja oletettavasti sisältää version 1903 vaikka tätä en nyt suoraan löytänyt mistään.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 337
Veikkaisin senkin olevan jonkinlaista tappiota kun tulee tässä 2v sisään kyseisellä tyypillä koneen päivitys eteen ja silloin ei kauppa todennäköisesti tule olemaan Jimms.
Totuus kuitenkin on, että käytännössä mikään liike ei toimisi tässä tilanteessa eri tavalla. Jimms ei ole suoraan vastuussa siitä viasta, vaan valmistaja on. Mikä tahansa muu toimintatapa menisi suoraan Jimmsin pussista, mutta normaalin takuuvaihdon puitteissa kun toimitaan, niin Jimms ei hommassa häviä mitään ylimääräistä.

Pidän täysin mahdollisena, että viallisen tuotteen saatuaan Jimms lähettäisi heti tilalle vastaavan uuden tuotteen, jonka jälkeen se voi itse lähettää vikaantuneen tuotteen valmistajalle. On ihan ymmärrettävää, että näin ei toimita ennen kuin viallinen tuote on kokonaisuudessaan palautettu.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
412
Totuus kuitenkin on, että käytännössä mikään liike ei toimisi tässä tilanteessa eri tavalla. Jimms ei ole suoraan vastuussa siitä viasta, vaan valmistaja on. Mikä tahansa muu toimintatapa menisi suoraan Jimmsin pussista, mutta normaalin takuuvaihdon puitteissa kun toimitaan, niin Jimms ei hommassa häviä mitään ylimääräistä.

Pidän täysin mahdollisena, että viallisen tuotteen saatuaan Jimms lähettäisi heti tilalle vastaavan uuden tuotteen, jonka jälkeen se voi itse lähettää vikaantuneen tuotteen valmistajalle. On ihan ymmärrettävää, että näin ei toimita ennen kuin viallinen tuote on kokonaisuudessaan palautettu.
Sen enempää itse asiasta en enää jaksa jauhaa, mutta kyllä se myyjä on ensisijaisesti siitä tuotteen viasta vastuussa.

Mikä taho vastaa virheestä?
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 121
Sen enempää itse asiasta en enää jaksa jauhaa, mutta kyllä se myyjä on ensisijaisesti siitä tuotteen viasta vastuussa.

Mikä taho vastaa virheestä?
Juu ja kyseinen (ostettu) tuote on käsittääkseni jäähy, eikä yksittäinen tuuletin? Myyjä ottaa viallisen tuotteen kokonaisena takaisin ja lähettää uuden kokonaisen tilalle, niin en itse näe mitään pielessä tässä kuviossa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
412
Juu ja kyseinen (ostettu) tuote on käsittääkseni jäähy, eikä yksittäinen tuuletin? Myyjä ottaa viallisen tuotteen kokonaisena takaisin ja lähettää uuden kokonaisen takaisin, niin en itse näe mitään pielessä tässä kuviossa.
Joo mutta siitä ei ollut tarkoitus enää jauhaa, vaan sen virhekäsityksen vain ajattelin korjata että myyjä ei olisi ensisijaisesti vastuussa tuotteesta.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 337
Joo mutta siitä ei ollut tarkoitus enää jauhaa, vaan sen virhekäsityksen vain ajattelin korjata että myyjä ei olisi ensisijaisesti vastuussa tuotteesta.
Toki myyjä on vastuussa asiakkaan suuntaan siitä, että viallinen tuote korvataan, mutta myyjän ei tarvitse tehdä mitään omalla kustannuksellaan, kun on kyse takuunalaisesta tuotteesta ja takuun piiriin kuuluvasta viasta. On varsin kohtuutonta vaatia, että myyjäliike toimisi takuuehtojen vastaisesti ja korvaisi asiakkaalle jotain omalla kustannuksellaan.

Pointtini oli siis se, että myyjäliike ei itse ole vastuussa tuotteen takuunalaisesta korvaamisesta. Myyjäliike toimii toki välikätenä valmistajan ja asiakkaan välillä, eli sillä on velvollisuus hoitaa takuuasiaa asiakkaan puolesta.
 
Viimeksi muokattu:

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 009
Tässä lueskellessa tuliu myös mieleen että kun asiakas painottaa että viiden tonnin koneesta hajos osa ja nyt liike ei anna preemium kansalaisen palvelua... :hmm:

Pitääkö ostaa kerralla viidellä tonnilla vai vuodessa? Vai riittääkö se että jos ostohistoria summaantuu lähemmäs kymppitonnia vaikka vuosia on useita. Millä sinne Preemium asiakkaan tasolle pääsee joka oikeuttaa vaatimaan yleisistä takuuehdoista poikkeavaa palvelua?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
Tässä lueskellessa tuliu myös mieleen että kun asiakas painottaa että viiden tonnin koneesta hajos osa ja nyt liike ei anna preemium kansalaisen palvelua... :hmm:

Pitääkö ostaa kerralla viidellä tonnilla vai vuodessa? Vai riittääkö se että jos ostohistoria summaantuu lähemmäs kymppitonnia vaikka vuosia on useita. Millä sinne Preemium asiakkaan tasolle pääsee joka oikeuttaa vaatimaan yleisistä takuuehdoista poikkeavaa palvelua?
Ehdotan erivärisiä jimms-lippiksiä tms. joilla statustaan voi esitellä
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
1 224
Millä sinne Preemium asiakkaan tasolle pääsee joka oikeuttaa vaatimaan yleisistä takuuehdoista poikkeavaa palvelua?
Ehkä Jimm'sin pitäisi tuotteistaa joku kuluttaja-asiakkaille suunnattu takuunlaajennus/huoltosopimus-tyyppinen palvelu, kuten business-puolella on tapana. :)

No, ei ehkä kuitenkaan, kun ei näillä 5 tonnin preemium-miehillä olisi siihen kuitenkaan laittaa rahaa sen vertaa, että palvelun tuottaminen olisi kannattavaa.

(Eli siis, jos kuvio ei ole tuttu: asiakas maksaa laitetoimittajalle ekstraa siitä, että liiketoiminnan kannalta kriittiseen laitteeseen on saatavilla varaosia sopimuksessa määritetyllä vasteajalla, esim. 4 h sisällä 24x7. Usein tämä sisältää myös sen, että asentaja tulee vasteajan puitteissa tekemään korjauksen. Yleensä näissä sopimuksissa rikkinäinen osa palautetaan vasta sen jälkeen, kun uusi osa on otettu käyttöön, jolloin käyttökatkot jäävät minimiin. Hintaahan näillä on, kuten arvata saattaa.)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Nyt loppu jimsistä tilailu.
On kuulemma lahjakortti lähetetty spostiin aikoja sitten rma (mikä kesti ••••tun kauan) hyvityksenä.
No eipä ole spostissa mitään, selityksenä että kortti on ehkä roskapostissa, no ei ole.
Jos oikeesti kiinnostais niin
1. Se ”lähetetty” kortti mitätöitäisiin
2. Antamaani toiseen osoitteeseen uusi kortti
Moi! Ehdotamme kolmatta ratkaisua: eli laita RMA-numero yksärillä, niin laitetaan sulle se sama lahjakortti tulemaan toiseen, ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tai ihan oldskool -kirjeenä :)
 
Liittynyt
18.04.2017
Viestejä
84
Milloin mahtaa tulla teille valikoimiin / myyntiin Asus VG259Q näyttö? Näyttäisi olevan jo Amazon.de / euroopassa myynnissä.
 
Liittynyt
12.08.2019
Viestejä
137
Saa nähdä, jos tästä model D tulee uusi hiiri. Lisäkuvia/arvosteluja odotellessa :kahvi:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
383
Jimm’s: saisitteko tuotteistettua tänään julkaistut uudet Shieldit? NVIDIA SHIELD TV 4K HDR
Minulta myös toive tästä. Nvidia Shield TV Pro:ta itsekin ostamassa heti kun saa ja mieluusti sen Jimmsiltä ostaisin jos mahdollista.

Vinkki Jimmsille: eli Nvidialla se kumppani ohjelma SHIELD TV on valmis 4K HDR -sisältöä varten tuolla kun Nvidia sivujen alalaidassa se osto linkki "osta kumppanilta" sehän olisi teille hyvää mainosta, jos pääsisitte heidän kumppani myyjäksenne suomeen.
 
Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
13
Onkohan mahdollista saada valikoimiin Dell S3220DGF näyttöä? Ei näytä vielä mistään suomesta löytyvän.
 
Liittynyt
18.06.2017
Viestejä
68
Kotelonvaihdos suunnitteilla ja pari kysymystä:

1. Raijintek Thetis vaikuttaa kaikki olevan loppu. Onko näitä tulossa ollenkaan lisää, kun vaikuttavat olevan nollissa muuallakin? Olisiko muita varteenotettavia pieniä ATX-koteloita suoraan hyllyssä?
2. Noctua NH-U9S: Tuleeko mukana AM4 -kiinnike teiltä tilatessa? Noctuan sivuilla mainitaan että 2019 valmistetuissa on mukana.
 
Liittynyt
03.10.2018
Viestejä
59
Onko muilla asiakkailla ollut ongelmia NVidian RTX-kampanjan Call of Duty -lunastuskoodien kanssa? Saan virheilmoituksen, että koodi on vanhentunut tai virheellinen vaikka olen tarkistanut sen kirjoitusvirheiden varalta moneen kertaan. Otin aspaan yhteyttä, mutta en saanut vielä vastausta.
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 117
Näytöistä puheenollen, tuotteistakaa LG 27GL83A-B jossain vaiheessa. Tai siis se 27GL850-B:n versio, jossa ei ole nanoIPS, millä tuotekoodilla se Eurooppaan tuleekaan.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
1 894
Nopeeta toimintaa Jimssillä.Tilasin näytön torstaina aamupäivällä.
Eilen kävin iltapäivällä postista hakemassa.Tuli ehjänä perille,näinhän se homma toimii.

index.png
 
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Näytöistä puheenollen, tuotteistakaa LG 27GL83A-B jossain vaiheessa. Tai siis se 27GL850-B:n versio, jossa ei ole nanoIPS, millä tuotekoodilla se Eurooppaan tuleekaan.
Laitetaan tästä tietoa eteenpäin. Eiköhän oteta listoille kun jostain vaan saadaan tänne Pohjolaan
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Moi, voisitteko lisäillä cooler masterin MP510-sarjan hiirimattoja valikoimaanne, jos löytyy toimittajalta?:tup:
 
Liittynyt
01.11.2019
Viestejä
26
Helou Jimms!

Ollaan kaverin kanssa hieman ihmetelty hänen komponenttien tilausta, sillä osat pistettiin tilaukseen viime viikon alussa ja teidän nettisivujen mukaan kaikkia tilaukseen kuuluvia tuotteita oli jo tilausta tehdessä Turussa varastossa runsaasti. Kuitenkaan viime viikolla osia ei lähetetty, joten hän palasi asiaan tällä viikolla. Hänelle kerrottiin, että kaikkia tilaukseen kuuluvia osia ei ole vielä saatu, mutta teiltä lähtee ilmoitus, kun kaikki osat ovat saapuneet.

Itsekin olen katsonut hänen tilaamiaan osia läpi parinakin päivänä viime viikonlopusta lähtien, ja edelleen siellä sivuilla näkyy että tuotteita on varastossa Turussa useita kappaleita, jokaikistä.

Joten mitä tässä on oikein tapahtunut? Onko teidän nettisivuillanne ollut yli viikon ajan täysin virheellistä tietoa tuotteiden saatavuudesta? Ja mitä tästä pitäisi ajatella tulevaisuuden kannalta, jos haluan tilata jotain mahdollisimman nopeasti?

Hieman ihmetyttää, sillä itselläni ei ole koskaan aikaisemmin tullut vastaan tälläistä tilannetta teidän kanssa ja olen voinut aina luottaa teidän sivujen antamaan tietoon.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 009
Helou Jimms!

Ollaan kaverin kanssa hieman ihmetelty hänen komponenttien tilausta, sillä osat pistettiin tilaukseen viime viikon alussa ja teidän nettisivujen mukaan kaikkia tilaukseen kuuluvia tuotteita oli jo tilausta tehdessä Turussa varastossa runsaasti. Kuitenkaan viime viikolla osia ei lähetetty, joten hän palasi asiaan tällä viikolla. Hänelle kerrottiin, että kaikkia tilaukseen kuuluvia osia ei ole vielä saatu, mutta teiltä lähtee ilmoitus, kun kaikki osat ovat saapuneet.

Itsekin olen katsonut hänen tilaamiaan osia läpi parinakin päivänä viime viikonlopusta lähtien, ja edelleen siellä sivuilla näkyy että tuotteita on varastossa Turussa useita kappaleita, jokaikistä.

Joten mitä tässä on oikein tapahtunut? Onko teidän nettisivuillanne ollut yli viikon ajan täysin virheellistä tietoa tuotteiden saatavuudesta? Ja mitä tästä pitäisi ajatella tulevaisuuden kannalta, jos haluan tilata jotain mahdollisimman nopeasti?

Hieman ihmetyttää, sillä itselläni ei ole koskaan aikaisemmin tullut vastaan tälläistä tilannetta teidän kanssa ja olen voinut aina luottaa teidän sivujen antamaan tietoon.
Onko kyseessä bundle jossa pelivoucheri? ne paperinpalat loppu jossain välissä
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 387
Viestejä
4 200 253
Jäsenet
70 894
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom