Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt löytyy! Tuotehaku - Jimms.fiMoi, voisitteko lisäillä cooler masterin MP510-sarjan hiirimattoja valikoimaanne, jos löytyy toimittajalta?
Hei! Pahoittelut tapahtuneesta ja vastauksen viipymisestä. Tässä on nyt käynyt niin että tuo kotelo on järjestelmävirheen takia lähtenyt meiltä etävarastoltamme matkaan liian aikaisin. Tämä kannattaa nyt jättää vain noutamatta, ilmoitan matkahuollolle että palauttavat kotelon meille. Laitetaan sitten toisella yrittämällä matkaan koko konepaketti!Tilasin Jimssiltä konepaketin sitä matkalla muutettiin asiakaspalvelun kanssa ja hyvin meni (Isot kiitokset Jarmo).
Kas kummaa pelkkä kotelo mätkähti matkahuoltoon, kyselin mites nyt toimitaan...tuleeko nykyään asentaja perässä muiden osien kanssa..hiljasta.
Taitaa olla Italialainen neuvottelu taktiikka käytössä (kun ei vastaa niin toivotaan että unohtaa).
Lennätetään pitkin Suomea juuri SE "osa" jotta saadaan homma maaliin..no systeemistä tietämätön olisi ottanut hyllystä vastaavan "osan"(niitäsaldonmukaanon) ja ootellut virhe toimituksen saapumista.Hei! Pahoittelut tapahtuneesta ja vastauksen viipymisestä. Tässä on nyt käynyt niin että tuo kotelo on järjestelmävirheen takia lähtenyt meiltä etävarastoltamme matkaan liian aikaisin. Tämä kannattaa nyt jättää vain noutamatta, ilmoitan matkahuollolle että palauttavat kotelon meille. Laitetaan sitten toisella yrittämällä matkaan koko konepaketti!
Sehän on vasta maanantaina
Ei tässä tosiaan mikään pakko tuota juuri nimenomaista koteloa ole odotella. Mikäli kiire olisi niin toki otettaisiin korvaava tuote hyllystä sitten. Tilauksellanne on kuitenkin kokoonpanopalvelumme myös. Tällä hetkellä kokoonpanossamme noin parin viikon jono konepakettien osalta. Eli jopa tämä nimenomainen sama kotelo ehtii meille kyllä palautumaan hyvin, niin ettei tällä vaikutusta ole itse konepaketin toimitusaikaan.Lennätetään pitkin Suomea juuri SE "osa" jotta saadaan homma maaliin..no systeemistä tietämätön olisi ottanut hyllystä vastaavan "osan"(niitäsaldonmukaanon) ja ootellut virhe toimituksen saapumista.
Meillä päin siitä käytetään nimeä asiakaspalvelu.
Taitaa olla kaikki paukut melkeinpä ladattuna tuonne Blackfridayhin. Laitetaan kuitenkin toivetta eteenpäin jos jotain pientä keksittäisiin!
Hei, ei valitettavasti kyllä oikein saada sarjanumeroita laitettua näistä etukäteen. (Tässä kampanjassa siis lunastus sarjanumerolla)Miten on, onnistuuko koodin ja kuitin toimitus sähköpostiin (tai YV), jos ostaa vaikka tämmöisen:
MSI B450-A Pro MAX, ATX-emolevy (Viikonlopputarjous! Norm. 99,90€!) - 89,90€
Nyt voisin veikata, että ensi viikon postilakon takia tuo ei ole 17.10. mennessä perillä. Ja ymmärrän täysin, että palautusoikeus menee koodin käytöstä, mutta en minä näitä huvikseni ostele -> kyllä se käyttöön menee.
Koodin kanssa tämä olisi ihan kiva diili, niin nyt tilaukseeni eniten vaikuttaa juuri tuo asia.
Taitaa olla kaikki paukut melkeinpä ladattuna tuonne Blackfridayhin. Laitetaan kuitenkin toivetta eteenpäin jos jotain pientä keksittäisiin!
Postin virallinen ilmoitus on, että pakettien kulkuun vaikutus olisi minimaalinen, viive enintään "muutama päivä". Itse kannatan vahvasti PAU:n lakkoa. Jos Postin annetaan käydä kauppaa työehtosopimuksilla palkkatason polkemiseksi niin se tulee olemaan ennakkotapaus kaikille yrityksille ja jatkossa yhä useampi organisaatio tulee vaihtamaan edullisemman työehtosopimuksen piiriin. Kun maailmantalous sakkaa niin jotenkin on johtajien ja osakeomistajien rikastuminen turvattava. Sitten kun alkaa kunkin oma työpaikka kertomaan palkanalennuksista ja v-käyrä alkaa duunarilla nousta niin on jo liian myöhäistä.Hei tein juuri tilauksen Jimss:lle, ei ole kiire paketilla, mutta tilasin postin kautta ja mietityttää tuo postin lakko, pitäisikö tuo muuttaa sittenkin matkahuollon kautta. Ei sen pitäisi paketteihin vaikuttaa mutta huomiseen asti aikaa päättää. Noh, annan tulla postin kautta kuiteski, onneksi olen töissä paikassa jossa ei lakkolusmuilla
Mä nyt olen etsinyt näiltä io-tech sivuilta mistä kysyä apua ongelmaani. Anteeksi että kirjoitan tänne, mut en vaan löydä oikeaa paikkaa. Kysyn nyt teiltä jimms, että onko normaali lämmöt pelatessa max 81c teiltä ostamassani rtx 2080 ti näytönohjaimessa? Näytönohjaimen tuulettimien nopeus max 4150rpm. GPU kellot 70c vielä 1950Mhz, mut joka kerta kun lämmöt nousee tuohon 81c niin laskee 1870mhz täydessä rasituksessa. Olen miettiny tässä jo pitkään onko tämä normaalia, vai meneekö takuuseen? Kotelossa on hyvä tuuletus, edessä kolme, takana yksi, ja katossa kaksi tuuletinta. Olen kokeillut nyt kolmessa eri kotelossa.
Oletko katsonut arvosteluja kortista eri sivuilta / Youtubesta, onko lämmöt samoissa lukemissa?Mä nyt olen etsinyt näiltä io-tech sivuilta mistä kysyä apua ongelmaani. Anteeksi että kirjoitan tänne, mut en vaan löydä oikeaa paikkaa. Kysyn nyt teiltä jimms, että onko normaali lämmöt pelatessa max 81c teiltä ostamassani rtx 2080 ti näytönohjaimessa? Näytönohjaimen tuulettimien nopeus max 4150rpm. GPU kellot 70c vielä 1950Mhz, mut joka kerta kun lämmöt nousee tuohon 81c niin laskee 1870mhz täydessä rasituksessa. Olen miettiny tässä jo pitkään onko tämä normaalia, vai meneekö takuuseen? Kotelossa on hyvä tuuletus, edessä kolme, takana yksi, ja katossa kaksi tuuletinta. Olen kokeillut nyt kolmessa eri kotelossa.
Hei, ei valitettavasti kyllä oikein saada sarjanumeroita laitettua näistä etukäteen. (Tässä kampanjassa siis lunastus sarjanumerolla)
Mutta, Postin oman virallisen tiedotteen mukaan lakon ei pitäisi vaikuttaa juurikaan postipakettien kulkemiseen. Ehkä pientä päivän tai parin viivettä saattaa olla mutta ei isompaa.
Toki myös tuo Matkahuolto meillä kumppanina myös.
Olisko teillä sitä kampanjan linkkiä vielä jossain? Googlella en löytänyt. Sunnuntaina tilasin emon matkahuollolla ja luulis että ehtii ennen tota vikaa lunastuspäivää.
Milloin näitä Noctua Presents New Chromax line Fans and Accessories voisitte saada listoille?
Itsekin kaipailisin, eli sitä Monster Hunter kampanjaa? Eikös tuosta koodi ollu tarjolla viimeinen lunastus 17.11? Ostin siis viikonloppuna kun kamppis oli vielä voimassa. Tuolta ei ainakaan osunut silmäänNyt en ole ihan varma mihin kamppikseen viittaat, mutta MSI:n kamppikset (menneet ja käynnissä olevat) löytyvät täältä: MSI Global
On se siellä. Löyty sieltä full steam ahead ja gaming motherboards.Itsekin kaipailisin, eli sitä Monster Hunter kampanjaa? Eikös tuosta koodi ollu tarjolla viimeinen lunastus 17.11? Ostin siis viikonloppuna kun kamppis oli vielä voimassa. Tuolta ei ainakaan osunut silmään
Mjaa se oli tuollaisella nimellä. Yritin vain puusilmänä etsiä Monster Hunter nimelläOn se siellä. Löyty sieltä full steam ahead ja gaming motherboards.
Onkos tarkoitus lähiaikoina päivittää noita päivityspaketti-bundleja ja voiko niihin vaihtaa komponentteja?
Jimm's: Saisitteko tuotteistettua niitä Nvidian SHIELD TV & Nvidia SHIELD TV PRO laitteita mitä pyydettiin aiemmin
Liput on jo tulossa ollaan. Onko @Jimm's itse paikalla myymässä tietotekniikkaa ja oheistarviketta?Muistattehan, että tulevana viikonloppuna on Helsingin Messukeskuksessa GameXpo2019 -messut?
Liput on jo tulossa ollaan. Onko @Jimm's itse paikalla myymässä tietotekniikkaa ja oheistarviketta?
Täällä on ohjeet, kannattaa tuo RMA-lomake täytellä heti niin saa asian jo vireille.Tyhmä kysymys mutta miten olisi paras toimia kun luultavasti virtalähde on mennyt rikki kun kone ei lähde käymään. Kun pistin vara virtalähteen joka on about 15v vanha niin kaikki toimii hyvin. Takuuta virtälähteessä 23.12.2019 asti. Kuinka kauan kestää että on tutkittu teidän puolesta että mikä homman nimi on?
Tyhmä kysymys mutta miten olisi paras toimia kun luultavasti virtalähde on mennyt rikki kun kone ei lähde käymään. Kun pistin vara virtalähteen joka on about 15v vanha niin kaikki toimii hyvin. Takuuta virtälähteessä 23.12.2019 asti. Kuinka kauan kestää että on tutkittu teidän puolesta että mikä homman nimi on?
Tai sit niinku viime vuonna eli edeltävä ja seuraava viikko ja 2750kpl -2% huippualeja.Eiköhän ne tule aikaisintaan perjantain puolella.
Tämä muuten ei ollut kritiikkiä (ainakaan täysin) jimmssiä kohtaan. Luulin olevani hyvät tarjoukset keskustelussa.Tai sit niinku viime vuonna eli edeltävä ja seuraava viikko ja 2750kpl -2% huippualeja.