Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Viestiketju alueella 'Yritykset, jälleenmyyjät ja yhteisöt' , aloittaja Jimm's, 18.10.2016.

  1. drax

    drax

    Viestejä:
    99
    Rekisteröitynyt:
    23.11.2016
    Kyllä oma tilaus lähti heti samana päivänä, kun chatissa mainitsin että olisi kiire.
     
  2. Sauros

    Sauros

    Viestejä:
    20
    Rekisteröitynyt:
    15.02.2018
    On tullut tilattu vuoden sisään tavaraa EU:n alueella varmaan 30 eri kaupasta ja melkein kaikki ovat saaneet paketin matkaan seuraavaksi päiväksi paitsi Jimms. En tiedä mikä järki tilata, jos Saksasta tulee samalla nopeudella huomattavasti edullisemmalla.
     
  3. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 857
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Hyvää keskiviikkoa, arvon techiläiset!
    Jälleen on yön aikana virinnyt keskustelua noista toimitusajoistamme, ja chattiin liittyvästä palautteesta päätellen aspallakin on ollut siinä määrin kädet täynnä, etteivät ole huomanneet ottaa osaa keskusteluun! Todella harmillista, että emme ole onnistuneet täyttämään foorumilaisten oikeutetusti korkeita odotuksia. :(

    Tuo @hro :n mainitsema jonotusaika kuulostaa vähintäänkin erikoiselta ja täysin kohtuuttomalta, eli jos pystyisit vaikka laittamaan tästä ihan vaikka asiakaspalveluun lisätietojen kanssa mailia (siis ihan virallinen reklamaatio), niin voidaan selvittää taustalla oleva syy ja korjata puute! Koskee myös muita, jos on ollut vastaavanlainen tilanne!

    Toimitusaika-arvojen puitteissa ollaan hyllytuotteiden osalta (1-4 työpäivää tilauksesta), eli suunta on kyllä onneksi jo ylöspäin. Ei kyllä valitettavasti vieläkään pystytä siihen salamannopeaan tahtiin, mihin olette menneinä vuosina tottuneet. Korjausliikkeitä on tehty ja tehdään edelleen.

    Itseämme lainataksemme:

    Tässä vielä tuo jimms_antin postaus, mikäli meni joltain ohi.

    [ Vain rekisteröityneet käyttäjät näkevät Spoiler-tagin sisällön. Rekisteröidy foorumille... ]

    Loppukaneetti: pyytäisimme sesonkiruuhkaohjeistuksen mukaisesti nöyrimmin olemaan esim. yksärillä yhteydessä, mikäli oman tilauksen kohdalla on kriisi, varsinkin jos chatti tuntuu takkuilevan! Ongelmat on tehty ratkottaviksi ja ollaan täällä teitä varten! Kiitos rakentavista palautteista ja kärsivällisyydestänne! :)
     
    Viimeksi muokattu: 13.02.2019
    Taneli-, Mikro-Make, Frank Wilsson ja 12 muuta tykkäävät tästä.
  4. Narghar

    Narghar

    Viestejä:
    57
    Rekisteröitynyt:
    21.08.2018
    Ihan uteliaisuudesta tästä B-stock vs uusi hinnoittelusta. Onko toi teiän mielestä kohtuullista hinnoittelua asiakaspalautetulle tuotteelle, uuden mukana tulee vielä kolme peliäkin mukana? Muuten en ois tohon ees kiinnittänyt huomiota mutta facebookissa tuli vaan postaus vastaan #hyvädiili #melkoreilua :D

    Tuotehaku - Jimms.fi
     
    Topixx tykkää tästä.
  5. Focus0

    Focus0 Technical Specialist Make ATK Great Again Tukijäsen Köyhä

    Viestejä:
    1 680
    Rekisteröitynyt:
    01.12.2016
    En kyllä ymmärrä ihmisten nillitystä toimitus-ajasta/ajoista. Ymmärtäisin jos toimituksia jäis lähtemättä/toimittamatta mutta tässä tapauksessa puhutaan vain lisäpäivistä yleensä.
    Kuten todettua niin helppohan se on aina tulla tänne huutelemaan että "Missä mun tilaus viipyilee??!".
    Moni muukin on täällä todennut että pääsääntöisesti tuotteet ovat olleet hyvässä ajassa perillä ja olen itse ollut jo vuosia tyytyväinen hintoihin ja kohtuullisiin toimitus-aikoihin.
    Tämän päivän pullamössökansa olettaa että tuotteet olis heti kotiovella kun heittää tilauksen sisään. :wtf:
     
    Calderone tykkää tästä.
  6. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 857
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Moikka! Tarkistellaan tuo tuotevastaavalta :) B-stocktuotteiden hinnoista saa ja pitääkin antaa palautetta, jos joku tuntuu täysin kummalliselta :)
     
    Narghar tykkää tästä.
  7. Skøgø

    Skøgø Team Apex Legends

    Viestejä:
    435
    Rekisteröitynyt:
    16.12.2016
    Minullakaan ei ole pahaa sanottavaa Jimmssistä. Sunnuntaina laitoin tilaukseen Alphacoolin vesisäiliön, joka oli selvästi halvempi kuin Saksasta tilatessa. Lisäksi chatissa sain hyviä tuote-ehdotuksia, kun en itse löytänyt tarkoitukseen sopivaa komponenttia. Tälläisesti asiakaspalvelusta voi vain haaveilla muualta tilatessa :tup:
     
    Focus0 ja Jimm's tykkäävät tästä.
  8. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 857
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    JoonaxPeke tykkää tästä.
  9. mikazo

    mikazo

    Viestejä:
    28
    Rekisteröitynyt:
    14.08.2017
    Tuleeko Jimmsiltä ilmoitus kun tavara on postitettu, vai tuleeko vain postin saapumisilmoitus kun paketti noudettavissa? Maanantaiaamuna tehty tilaus "heti saatavilla", odottelin että paketti olisi perjantaiksi tullut, mutta ei taida keretä..
     
  10. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 857
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Seurantakoodi tulee, kun tilaus on lähetetty. Pois lukien kirjeet, joista ei generoidu seurantaa.

    Edit: laita tilausnumero yksärillä, niin voidaan tarkistaa tilanne :)
     
  11. d0m1n4t0r

    d0m1n4t0r

    Viestejä:
    278
    Rekisteröitynyt:
    03.02.2017
    Eli et ole itse tilannut viime aikoina mitään, tai sulla on sitten säkällä aina pelittänyt, niin kellään muullakaan ei voi olla ongelmia? Näinhän se menee...

    Kyllähän se nyt niin on, että kun varastossa olevalle tuotteelle lukee 1-4 päivän toimitusaika, mutta tuote on jo sen 4 päivää tilassa "lähetettävissä, odottaa käsittelyä", eli myöhästyy tuosta toimitusajasta vähintään sen päivän tai kaksi, niin alkaa ihmetyttämään, että mitä siellä tehdään. Ennen tosiaan aina lähti samana päivänä tai seuraavana aamuna, nyt useampaan otteeseen menee varastotuotteella tuo luvattu toimitusaika jo käsittelyyn.
     
    Topixx tykkää tästä.
  12. Focus0

    Focus0 Technical Specialist Make ATK Great Again Tukijäsen Köyhä

    Viestejä:
    1 680
    Rekisteröitynyt:
    01.12.2016
    Itse asiassa kyllä olen tilannut tässä ihan viime kuun alkupuolella ja pari viikkoa sitten.
    Näinkö sanoin että muillakaan ei voi olla ongelmia?? Kirjoitin Moni muukin on täällä todennut että pääsääntöisesti tuotteet ovat olleet hyvässä ajassa perillä

     
    Calderone tykkää tästä.
  13. JoonaxPeke

    JoonaxPeke

    Viestejä:
    1 252
    Rekisteröitynyt:
    19.02.2017
    Hei laitan yv:n niin vastailkaa nopiaan :)
     
  14. Oui

    Oui

    Viestejä:
    29
    Rekisteröitynyt:
    30.11.2016
    Jos tuotetta on hyllyssä ja ilmoitettu toimitusajaksi 1-4 pv, niin kuluttaja tietysti odottaa saavansa tuotteensa tuon ajan puitteissa. Mikäli ei ole aikomustakaan tuotetta saada oikeasti tuona aikana toimitettua, pitäisi sivulla ilmoittaa realistinen toimitusaika. Ja montako lisäpäivää mielestäsi kuuluu sitten sallia? Jos olisi minun tuotteen kohdalla lukenut suoraan toimitusaika 3-6pv, niin olisi jäänyt tilaamatta.

    Itselläkin ratkaisi juuri tuo nopeasti oletettu toimitus, että jälleen valitsin Jimssin ostopaikakseni. Ja kuten aikaisemmin mainitsin, hintakin oli jimmyllä korkeampi kuin muualla, mutta toisaalla olisi joutunut tämän viikon lopulle odottamaan tuotetta, kuten nyt kävi tässäkin tapauksessa, joten sain 10€ opetuksen. (ei vaikuta omaan talouteen)

    Tämä pullamössökansalainen on jimmyltä useita kertoja tilannut ja aina ennen on toimitusajat ollut todella nopeat. Kun nyt kuitenkin selaat fb ryhmiä/discordia/forumia, niin todella monella samoja kokemuksia. Tottahan toki on myös osa porukasta saanut myös nopeasti tavaransa, mutta kasvavassa määrin on näitä hidasteluvalituksia tullut.

    Se ettei ole mikään sesonki/teema/tapahtuma ei vaikuta ruuhkaisuuteen. Ymmärrän toki, että on hiihtolomaa/sairaslomaa päällä ja näin ollen saattaa aiheuttaa ruuhkaa, mutta eikö olisi reilua asiakkaalle tästä ilmoittaa tai oikeasti vaihtaa sivuille vaikka jokin "ruuhkamode" päälle, jolloin sen hetkiset epärealistiset 1-4pv toimitusajat muuttuisivat realistisimmaksi.
     
    Kaitzschu, Ihmemies, sjpok ja 7 muuta tykkäävät tästä.
  15. Anduril

    Anduril

    Viestejä:
    60
    Rekisteröitynyt:
    26.09.2017
    Annetaan nyt palautetta itsekkin lähetysnopeudesta. Kuuloketeline, jonka tilasin 7.2 ja jota oli varastossa, ei ole vieläkään lähetetty. Ainakaan minulle ole tullut lähetystunnuksia jne ja tilauksen tila on vieläkin "toimitettavissa, odottaa käsittelyä".

    Tämmöset tilaukset pitäis tulla perille parissa päivässä, ei viikossa.

    Chatissa kysyin asiasta, ei vastattu
     
    jko ja Topixx tykkäävät tästä.
  16. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 857
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Moi! Laitatko lisätiedot yksärillä, niin tarkistetaan mikä meininki! Tuosta chattiin vastaamattomuudesta on tänään laitettu kipakkaa palautetta asiakaspalvelun puolelle. Ilmeisesti viestien volyymi on aivan käsittämätön, juuri toimitusaikakyselyiden vuoksi :/
     
  17. xami89

    xami89

    Viestejä:
    153
    Rekisteröitynyt:
    08.03.2017
    Vähän venähti kyllä totuttua pidemmäksi toimitusaika kun 6.2 olin laittanut tilauksen sisään. Mutta siinä ne viimein ovat, sai illaksi ohjelmaa :D

    IMG_20190213_162523.jpg
     
    Jimm's, krtz ja Topixx tykkäävät tästä.
  18. Hellsinki

    Hellsinki Kapteeni pienkonekorjaaja Tukijäsen

    Viestejä:
    873
    Rekisteröitynyt:
    28.10.2016
    Mikä siellä jimmsillä kestää tavaroiden lähetyksessä? Pitäskö palakata lisää henkilökuntaa. 3 tavaraa tilasin ja kaikki odottaa käsittelyä.

    Nykypäivänä tämä on jo surkeaa palvelua ja seuraavalla kerralla tilaan jostain aivan muualta.
     
    Ihmemies ja Topixx tykkäävät tästä.
  19. LaDeX

    LaDeX

    Viestejä:
    1 092
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Eiköhän tämä ulina toimitusajoista ole jo käsitelty?
     
    WanhaPatu, Kurppa, tarmo2011 ja 5 muuta tykkäävät tästä.
  20. Hellsinki

    Hellsinki Kapteeni pienkonekorjaaja Tukijäsen

    Viestejä:
    873
    Rekisteröitynyt:
    28.10.2016
    En ole lukenut ensimmäistäkään viestiä asiaa koskien.. Minulle uusi asia.
     
  21. Lerbatov

    Lerbatov

    Viestejä:
    311
    Rekisteröitynyt:
    15.10.2017
    Melkeinpä joka kolmas postaus koskee asiaa, viimeiseltä 20 sivulta :D
     
    Focus0, Topixx ja LaDeX tykkäävät tästä.
  22. Höyrykone

    Höyrykone

    Viestejä:
    148
    Rekisteröitynyt:
    30.12.2016
    Skrapa ja Topixx tykkäävät tästä.
  23. rth

    rth

    Viestejä:
    281
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Töihin siitä. (Linkissä paikka Jimmsille)
    Avoimet työpaikat - Haku hakutekijöillä
     
    Rouxinol, Topixx ja tarmo2011 tykkäävät tästä.
  24. Hellsinki

    Hellsinki Kapteeni pienkonekorjaaja Tukijäsen

    Viestejä:
    873
    Rekisteröitynyt:
    28.10.2016
  25. makke95

    makke95 Make ATK Great Again

    Viestejä:
    89
    Rekisteröitynyt:
    29.10.2016
    Kiitos tilauksen mukana tulleista karkeista.
    Uskon, että @Jimm's porukka tekee parhaansa saadakseen asiat rullaamaan. Noin 10vuotta ollut asiakkaana ja tuhansia euroja mennyt rahaa. Tälläkin hetkellä "pitkästä" aikaan vaihtelen koteloa ja muutama tilaus vetämässä erikoisemmista tuotteista joita vain jimms tuo maahan. Toki mahdollista olisi tilata saksasta säästää 5-10e jotka on pieni summa jos tulee takuu asioden hoidossa ongelmia saksan maalta tilatussa. Ja etenkin ennen muron nykyään iotechin kautta on saanut ns paikallis hengessä hyvää palvelua.
     
    Focus0 ja Juha Uotila tykkäävät tästä.
  26. paistikas

    paistikas

    Viestejä:
    4
    Rekisteröitynyt:
    14.02.2019
    Tulin vaan kommentoimaan tuota, että osa tuntuu saavan chatissa ruinaamalla tavaransa liikkumaan jonon ohitse kun taas osa ei. Vaikka tietty näissä asioissa pitäisi jaksaa odotella, niin kyllä se vähän syö miestä jos joutuu yli viikon odottelemaan tavaroita, jotka on valmiiksi varastossa odottamassa lähetystä. Yhtenäiset toimintatavat voisi olla ihan kova juttu tuon chatin osalta.

    Pitänee laittaa tilaus peruutukseen ja sortua kilpailijan hyllylle kun pitäisi tilaus saada ennen viikonloppua ja nyt kovasti näyttää siltä, että se ei tätä kautta tule tapahtumaan.
     
    Oui tykkää tästä.
  27. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 857
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Moi! Avattiin tilannetta tuossa ylempänä! Kuten sesonkiaikanakin niin ATK-kriisin yllättäessä voi ottaa yhteyttä yksärillä (tai chatissa, mutta ruuhkavarauksella!). Kyseinen toimintatapa ei ole keneltäkään muulta pois, koska aspalaiset keräävät siis kykyjensä mukaisesti nämä hyvän asiakaspalvelun hengessä itse (logistiikkaa kuormittamatta). Pyytäisin siis laittamaan yksäriä jos on hätä!
     
    Joonass tykkää tästä.
  28. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 857
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kiitos palautteesta! Avasimme asiaa täällä!
     
  29. Kuro

    Kuro

    Viestejä:
    546
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Syystäkin tuosta ulistaan, kun ennen totuttu 2-3pv ja tuote oli jo hyppysissä.
     
  30. Starglazer

    Starglazer Tukijäsen

    Viestejä:
    1 362
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kaveri tilasi valmiskonepaketin 18.1. eikä ollut vielä toissapäivänä 12.2. kasattu konetta. Kaikki osat oli kyllä varattuna tilaukselle. Kaveria ei niin vaivannut vaan minua jo vähän :D Arvio on kuitenkin 1-3 vk tilauksesta.
     
  31. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 857
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tilauksesta kasattavat koneet valmistuvat tällä hetkellä keskimäärin noin 3 viikossa tilauksesta, sillä Talviassykoneiden jälkitarkistukset työllistävät. Jos tilauksesta on kulunut yli kolme viikkoa, voin tarkistaa tilanteen kunhan laitat tiedot yksärillä :)
     
    Starglazer tykkää tästä.
  32. Starglazer

    Starglazer Tukijäsen

    Viestejä:
    1 362
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kiitos tiedosta, minä varmaan kysyisinkin mutta kaveri on vähän rauhallisempi tapaus :) Kone tulee sitten kun se tulee!
     
  33. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 857
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  34. d0m1n4t0r

    d0m1n4t0r

    Viestejä:
    278
    Rekisteröitynyt:
    03.02.2017
    Lauantaina tilattu varastossa ollut tuote, eilen aamupäivälläkin viestiä laitettu mutta kovasti vielä käsittelyä odottaa tilaus :(
     
  35. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 857
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ei osu yksäri silmään nyt? :eek:

    Edit: löyty haulla, ja tilaus on tosiaan tänään toimitettu!
     
    Viimeksi muokattu: 14.02.2019
  36. JoonaxPeke

    JoonaxPeke

    Viestejä:
    1 252
    Rekisteröitynyt:
    19.02.2017
    Eilen tilattu kotelo ja äsken perillä 23h meni tulla ei paha siis! Vaikka olikin hieman häasäkkää teilläpäin ettei tiennyt tuleeko koppaa milloin.
     
  37. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 857
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Niin, sähän ehdit tässä välissä tilata ja perua, eli tää käsiteltiin poikkeuksellisesti meidän aspan toimesta sen aikaisemman päivämäärän mukaan :)
     
    JoonaxPeke tykkää tästä.
  38. JoonaxPeke

    JoonaxPeke

    Viestejä:
    1 252
    Rekisteröitynyt:
    19.02.2017
    jep eli hyvin meni :) ja kun on yhteydessä teihin suoraan niin homma rokkaa :) plus soitolla saa nopeesti kiinni :) mut virheitä sattuu sille ei voi mitään ja kuitenkin ongelmat tehty ratkottaviksi kunhan saatte tukkurit ja ruuhkan kuntoon :) Otetaan kuitenkin huomioon et vk:lla kestää yleensä myös se 3-4 pvä ennen kuin tavara liikkuu nopeitenhan saa kun hakee turuust ;)
     
  39. majm

    majm

    Viestejä:
    564
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Kerrankin m-itx bundle!
     
    Mipek, Starglazer ja Bronson tykkäävät tästä.
  40. Zerrod

    Zerrod

    Viestejä:
    1 060
    Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    Yllättävän nopeasti oma tilaus tuli kun ottaa huomioon että ei ollut edes varastossa, hatun nosto siitä :happy:
     
  41. CountD

    CountD

    Viestejä:
    41
    Rekisteröitynyt:
    04.01.2018
    Suomalaisen ravintolan pitkässä jonossa ihmiset odottelee kiltisti, koska he tietävät että jossain vaiheessa sisään pääsee kuitenkin (onhan tuo ravintola kuitenkin todettu jonottamisen arvoiseksi paikaksi). Mutta yhtäkkiä jonon hänniltä alkaa kuulua narinaa, että pitäisi päästä nopeammin sisään. Kaikkien jonossa olevien hämmennykseksi ravintoloitsija alkaa kuin alkaakin ottamaan näitä huutelijoita sisään pitkän jonon ohi. Näin saadaan muutamalle ihmiselle hyvä mieli, mutta kaikille muille jonossa oleville jääkin suuhun ulosteen makua. Tälläinen makuelämys aiheuttaa kunniallisen jonottajan mieleen ajatuksen, menisinkö kuitenkin ensi kerralla syömään siihen toiseen ravintolaan. Siellä kuulemma palvellaan asiakkaita tasapuolisesti ja Wiener Schnitzel on usein tarjouksessa.
     
    Nasonex ja Oui tykkäävät tästä.
  42. rth

    rth

    Viestejä:
    281
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Onko tässä nyt jotain epäselvää? Saatoin alleviivata.

     
  43. Mipek

    Mipek

    Viestejä:
    127
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Siis itsekkin tilasin sunnuntaina kotelon ja tahnat... tiistaina ei oltu vielä pakettia saatu matkaan ja keskiviikkona lähti edellinen kone ostajan matkaan... laitoin tiistaina jimmssille viestiä, että mikä on kun ei paketti ole lähtenyt... ja laitoin myös, että koneen muut osat on pöydällä ja kotelo vaan puuttuu ... tänään tuli koppa ja ihan ok. fiilis kun tietää, että siellä on noita lähetyspuolen ongelmia ollut.
     
  44. Kurppa

    Kurppa

    Viestejä:
    299
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Innolla odottelen että Jimm's saa ongelmat korjattua, että saadaan ketjuun muutakin keskusteltavaa kuin se, että miten pitkään kenenkin tilauksen toimituksessa meni. :)
     
    Skrapa, B3MMi, lunkwill ja 1 muu käyttäjä tykkää tästä.
  45. Neimar

    Neimar

    Viestejä:
    81
    Rekisteröitynyt:
    13.01.2018
    Piti itsekin tulla tätä ketjua selaamaan, että onko Jimmsillä vähän ongelmia/ruuhkaa tilauksissa, kun ei 9.2 varastossa olevat tuotteet ole kuin "Toimitettavissa, odottaa käsittelyä" -tilassa ja löytyihän siihen selkeä vastaus. Tietenkin sitä voi tavallinen tallaaja ajatella, että sehän on vaik yks liitin/kirjekuori, että miten voi kestää, mutta ihmisiä tässä kaikki ollaan edelleen.
     
  46. stindebinde

    stindebinde

    Viestejä:
    110
    Rekisteröitynyt:
    29.10.2016
    Pahasti on Jimms tukossa. Tilasin maanantaina hyllyssä olevan tavaran eikä vieläkään ole lähtenyt. Ei ehtinyt viikossa toimitus, mitä pidin itse ihan varmana. Olisin tilannut muualta, jos olisin tiennyt näistä ongelmista. Ikävä asia että toimitusnopeudet on mennyt näin pitkiksi. Ei saisi sivuilla mainostaa mitään 1-4pv toimituksia.
     
  47. ymja

    ymja

    Viestejä:
    29
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Täsmälleen sama tilanne ja samat tunnelmat :(

    Ei sillä, että omalla tilauksella olisi maailmanlopun kiire tällä kertaa mutta olisihan tuo tavara kelvannut nopeastikin näppiin kuten taannoisissa tilauksissa olen tottunut ja oppinut odottamaan vastaavaa tasoa nopeudessa.
     
  48. TheMeII

    TheMeII Übertaktungspotenzial Tukijäsen

    Viestejä:
    4 205
    Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Ongelmahan on selvästi heillä tiedossa kun Buranan kautta on työnhaku menossa.
    Mutta uusissa työntekijöisää on semmoinen hauska puoli että kun niitä hankitaan niin uloslähtevien pakettien nopeus hidastuu ajaksi x ennen kuin se alkaa nopeutumaan.

    Lisäksi
    Tilattu: Feb 10, 2019, 2:30 PM (5 days ago)
    Toimitusaika-arvio: 9-12 työpäivää
    Olemme lähettäneet tilaamanne tuotteet teille postitse. (15.2. 7:55)

    Menee se toimitus joskus näköjään hyvinkin. :)
     
    Viimeksi muokattu: 15.02.2019
  49. ktek

    ktek Tukijäsen Team AMD

    Viestejä:
    88
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Jännityksellä odottelen, että milloin noi Sapphiren Radeon7:t saapuu ja liikahtaa eteenpäin, että kauanko tarvitsee olla ilman korttia :D
     
  50. Joonass

    Joonass

    Viestejä:
    173
    Rekisteröitynyt:
    06.08.2017
    Itse olen myös maltillisempi jonottelija, mutta olen silti sitä mieltä että olisi reilumpaa asiakkaita kohtaan ja mielensäpahoittajia tulisi varmasti vähemmän, jos lisäisitte toimitusaika-arvioon päiviä kunnes ruuhka ja ongelmat on selätetty? Esim: 1-4 arkipäivää muuttaa muotoon 1-7 arkipäivää, jos siinä aikarajassa pystytte tällä hetkellä toimittamaan?
    Toinen vaihtoehto olisi lisätä ruuhkatiedote, että on ruuhkaa ja tilaukset voi viivästyä arvioidusta. Joko sivuille bannerina tai infona tilausta tehdessä.

    Joulun alla sain toimituksen viivästymisestä myös hyvän mielen:
    Tilasin eräästä toisen alan suomalaisesta verkkokaupasta 800€ tuotepaketin, mikä piti olla sivujen mukaan heti varastossa ja minkä toimitusaika oli 4-7 arkipäivää.
    Laittoivat seuraavana päivänä sähköpostia ja pahoittelivat kun yksi paketin osista oli päässyt loppumaan varastosta ja antoivat kysymättä 50€ hyvityksen, kun saivat toimitettua viimeisen osan vasta 12 arkipäivää tilauksesta.
     
    Kaitzschu, VVG, d0m1n4t0r ja 2 muuta tykkäävät tästä.