Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Mutta siis, jos siis tuote saapuisi teille varastoon 13.3. niin saako samana päivänä haettua liikkeestä? :D Uskoisin.

Itse ainakin olen kerran tai pari päässyt hakemaan saman päivänä tulleen tilaustuotteen.

Edit: Päässyt on huono sana, joka kerta olen voinut hakea saman päivänä
 
Mikäs jimmsillä nyt kestää kun varastossa oleva tuote on jo kolmatta arkipäivää ollu varattuna mutta ei ole lähetetty :eek: yleensä tulee niin pikaseen
 
Mikäs jimmsillä nyt kestää kun varastossa oleva tuote on jo kolmatta arkipäivää ollu varattuna mutta ei ole lähetetty :eek: yleensä tulee niin pikaseen

Paketteja, paljon paketteja sekä uusia tyyppejä ja systeemejä! Jos sulla on atk-kriisi, niin laita yksäriä - hyllytuotteiden toimitusaika-arvioiden puitteissa ollaan, mutta se on kyllä lähempänä neljää kuin yhtä työpäivää edelleen :/
 
Hei! Takuuasian saat vireille täyttämällä takuulomakkeen: RMA lomake - Jimms.fi
Sieltä tulee sitten palautusohjeet. Takuuasian ollessa kyseessä ei alkuperäistä laatikkoa tarvita.

PS - tietoturvasyistä tilausnumerolliset kyselyt aina yksärinä, kiitos :)

Ihan mielenkiinnosta utelen, nyt kun lähetin hiiren teille:
Kuinka hiiren profiilin unohtelun voi todeta lyhyessä testissä?
Roccat jostain syystä unohtelee, yleensä 2 viikon sisällä tekemäni profiilit palaamalla itsekseen default-asetuksille.
Syötin reilun 2kk aikana 4 kertaa asetukseni takaisin swarmiin.

Tämä oli se toinen vika sen korkean Cpu-käytön ohella.
 
Ihan mielenkiinnosta utelen, nyt kun lähetin hiiren teille:
Kuinka hiiren profiilin unohtelun voi todeta lyhyessä testissä?
Roccat jostain syystä unohtelee, yleensä 2 viikon sisällä tekemäni profiilit palaamalla itsekseen default-asetuksille.
Syötin reilun 2kk aikana 4 kertaa asetukseni takaisin swarmiin.

Tämä oli se toinen vika sen korkean Cpu-käytön ohella.

Hei! Tuote testataan saatteessa mainitun vian tai vikojen osalta mahdollisimman tarkasti niin kuin asiakas ilmoittaa sen ilmenevän. Ilmeisesti siis mainitsit tästä saatteessa kuitenkin :)
 
Alkaa vissiin jimm'sin ruuhka ainakin kasauksessa helpottamaan. Näytönohjain kun tuli Tukkurila, niin kaksi viikkoa tasan ja konepaketin sai noutaa postista. Kiitos nopeasta kasauksesta. Kasauksen laatu 5/5 pistettä! Hyvää työtä!
 
(...) Tällä hetkellä koko keskustelun viivästyksistä aiheuttaa yhden tavarantoimittajan todella pahasti viivästyneet toimitukset

(...) Uudella omistajalla on tarkoitus kehittää Jimm'siä entistä paremmin palvelevaksi lisähenkilökuntaa palkkaamalla, sekä parantamalla tuotteiden saatavuutta. Tästä osoituksena on jo nyt kasvaneet henkilöresurssit, sekä marraskuussa avattu varastomme laajennus ;)

Mitenkäs Jimmsillä menee nykyään? Ellen paremmin tietäisi, väittäisin että siellä ajetaan saksalaista tehokkuutta edustavaa SAP:ia logistiikkalinjaan sisään ;)
 
Ehdoton vahvuutenne on aiemmin ollut todella nopeat toimitukset, tai ainakin tavara on teiltä lähtenyt nopeasti liikkeelle. Tästä syystä olen yleensä teiltä tilannut (vähäiset) ostokseni, jos hintaero ei ole järkyttävän suuri kilpailijaan. Toivottavasti pääsette sinne toimitusaika-arvion alkupään aikoihin takaisin.

Tilasin sunnuntai-maanantaiyönä juuri maanantain puolella kotelon ja pari pikkujuttua. Perjantai-aamuna tuli lähetysvahvistus, saa nähdä kauanko Posti pyörittelee pakettia vielä. Ei minulla varsinaisesti mikään kiirus näiden kanssa ole, että sinänsä turhaan "valitan", mutta kivahan se olisi saada nopeasti tilaukset perille, kuin vanhoina hyvinä aikoina.
 
Miten toimitte, jos asiakkaan ilmoittamaa vikaa ei löydy tuotteesta? Onko se instant tavaran palautus asiakkaalle laskun ja muiden kulujen kera?
 
Miten toimitte, jos asiakkaan ilmoittamaa vikaa ei löydy tuotteesta? Onko se instant tavaran palautus asiakkaalle laskun ja muiden kulujen kera?

En vastaa Jimmyn puolesta vaan omasta. Olen useamman kerran videoinut esiintyvät viat jos vika on jotenkin erikoinen tai esiintyy harvoin, jolloin vian todentaminen on hankalaa. Kertaakaan ei ole risaa palautunut.
 
Jos vika on kellotetun 1600:n throttlaaminen tai pätkimisongelmat stock-jäähyllä, niin voi kyllä jäädä oikeat viat löytymättä.
 
tilauksien käsittely tuntuu olevan hidastunu entisajoista. torstai aamuna tilattu vieläkin odottaa käsittelyä tilassa tuote ainenki varattu tilaukselle
 
Joo, ei tuota asiaa olekaan tässä pohdittu kuin edelliset 50 sivua. Jimmssiin yhteyttä omavalitsemalla parhaalla tavalla niin saa atk'ta postin matkaan.

Tai tilaa kotiinkuljetuksella.
 
Miten toimitte, jos asiakkaan ilmoittamaa vikaa ei löydy tuotteesta? Onko se instant tavaran palautus asiakkaalle laskun ja muiden kulujen kera?

Palautettu tuote testataan aina saatteessa ilmoitetun vian osalta mahdollisimman tarkasti asiakkaan ilmoittaman ilmenemistavan mukaisesti. Tämän takia saate kannattaa laatia mahdollisimman huolellisesti! Mikäli vikaa ei saada toistumaan, asiasta ollaan asiakkaaseen yhteydessä.
 
@Jimm's
Mietin vain kun pitäisi noista teidän edelliskertaisista Qpad:n kuuloke foorumitarjouksista ostetut kuulokkeet pistää varmaan tarkistukseen, kun microfonipuoli päätti lopettaa kyseisessä headsetissä toimintansa, niin olisi voinut tuoda vaikka mokomat näytille käydessäni siellä. (toimii kyllä vallan mainiosti vanhoissa HyperX Cloud 1:ni) :think:


Pistin RMA hakemusta äskön asian tiimoilta viimein tulemaan :kahvi:
 
Onko teille missään vaiheessa enään tulossa Dell visorin ohjaimia? (vrc100) Listoilla näkyy, mutta toimitusaikaa ei ole tiedossa.
 
Onko teille missään vaiheessa enään tulossa Dell visorin ohjaimia? (vrc100) Listoilla näkyy, mutta toimitusaikaa ei ole tiedossa.
Jostain syystä nuo on liki mahdoton saada mistään muualta kuin käyttäjältä joka on rikkonut headsettinsä. Kaikki WMR ohjaimet ovat yhteensopivia koska eivät ole sidottu headsettiin mitenkään.
 
Jostain syystä nuo on liki mahdoton saada mistään muualta kuin käyttäjältä joka on rikkonut headsettinsä. Kaikki WMR ohjaimet ovat yhteensopivia koska eivät ole sidottu headsettiin mitenkään.

Tuotevastaavan mukaan tuote on poistunut toimittajiemme valikoimasta. Napataan sivuilta ihmisiä hämmentämästä!
 
tilauksien käsittely tuntuu olevan hidastunu entisajoista. torstai aamuna tilattu vieläkin odottaa käsittelyä tilassa tuote ainenki varattu tilaukselle

Saman olen huomannut ja pari kaveriakin valitellut samasta asiasta. Muutamia vuosia sitten lähti jopa saman päivän iltapäivällä, jos aamulla tilasi. Nyt menee useampia päiviä, ettei mitään tapahdu. Nopeudesta maksoin itseki vähän extraa ja tilasin kaikki osat jimmsiltä, nyt sitten halvimmat sieltä sun täältä.
 
Saman olen huomannut ja pari kaveriakin valitellut samasta asiasta. Muutamia vuosia sitten lähti jopa saman päivän iltapäivällä, jos aamulla tilasi. Nyt menee useampia päiviä, ettei mitään tapahdu. Nopeudesta maksoin itseki vähän extraa ja tilasin kaikki osat jimmsiltä, nyt sitten halvimmat sieltä sun täältä.

Kiitos palautteesta! Pahin on jo takana päin ja logistiikan kehittämistoimenpiteet hyvällä mallilla, siksi uskalsimmekin lähteä työstämään valvojaisia :)
 
Toiveikkaan pyynnön heitän teille arvon Mr.Jimms jos pakettini toimituksen voisi aloittaa, kun kuitenkin kaikkia artikkeleita on varastossa. En muuten hoputtaisi, mutta muut osat ovat jo kovaa vauhtia tulossa minulle, mutta teiltä tilaamani kotelo ja vesijäähy ovat vielä "odottaa käsittelyä" -tilassa. Tilaus on tehty vasta la 16.3, joten ymmärrän kyllä ettei niitä heti sieltä saada lähtemään, mutta ajattelin kuitenkin laittaa viestiä tätä kautta vielä. :happy: Tilausnumeron saa tarvittaessa privana!

Muuten on kyllä ollut Jimmsiltä aina asiallista toimintaa, ja mielellään tukee teidän toimintaa jatkossakin! :tup:
 
Toiveikkaan pyynnön heitän teille arvon Mr.Jimms jos pakettini toimituksen voisi aloittaa, kun kuitenkin kaikkia artikkeleita on varastossa. En muuten hoputtaisi, mutta muut osat ovat jo kovaa vauhtia tulossa minulle, mutta teiltä tilaamani kotelo ja vesijäähy ovat vielä "odottaa käsittelyä" -tilassa. Tilaus on tehty vasta la 16.3, joten ymmärrän kyllä ettei niitä heti sieltä saada lähtemään, mutta ajattelin kuitenkin laittaa viestiä tätä kautta vielä. :happy: Tilausnumeron saa tarvittaessa privana!

Muuten on kyllä ollut Jimmsiltä aina asiallista toimintaa, ja mielellään tukee teidän toimintaa jatkossakin! :tup:

Jos olisit heti laittanut tilausnumeron yksärillä, niin tää olis jo käsittelyssä ;)
Suhtaudumme siis henkilökohtaisiin atk-kriiseihin edelleen suurella vakavuudella!
 
Toimitusaika-arvioksi voisi varmaan päivittää 3-4 päivää heti löytyville tuotteille.. :) Pettymys on suuri, kun hinnat Jimms'ssä tasoa ei-halvin ja toimitusnopeus alimmillaan 4 päivää viimeisen puolen vuoden aikana.
 
Toimitusaika-arvioksi voisi varmaan päivittää 3-4 päivää heti löytyville tuotteille.. :) Pettymys on suuri, kun hinnat Jimms'ssä tasoa ei-halvin ja toimitusnopeus alimmillaan 4 päivää viimeisen puolen vuoden aikana.

Itseämme muutamaa viestiä ylempää lainataksemme:

Kiitos palautteesta! Pahin on jo takana päin ja logistiikan kehittämistoimenpiteet hyvällä mallilla, siksi uskalsimmekin lähteä työstämään valvojaisia :)
 
Toiveikkaan pyynnön heitän teille arvon Mr.Jimms jos pakettini toimituksen voisi aloittaa, kun kuitenkin kaikkia artikkeleita on varastossa. En muuten hoputtaisi, mutta muut osat ovat jo kovaa vauhtia tulossa minulle, mutta teiltä tilaamani kotelo ja vesijäähy ovat vielä "odottaa käsittelyä" -tilassa. Tilaus on tehty vasta la 16.3, joten ymmärrän kyllä ettei niitä heti sieltä saada lähtemään, mutta ajattelin kuitenkin laittaa viestiä tätä kautta vielä. :happy: Tilausnumeron saa tarvittaessa privana!

Muuten on kyllä ollut Jimmsiltä aina asiallista toimintaa, ja mielellään tukee teidän toimintaa jatkossakin! :tup:

Jos olisit heti laittanut tilausnumeron yksärillä, niin tää olis jo käsittelyssä ;)
Suhtaudumme siis henkilökohtaisiin atk-kriiseihin edelleen suurella vakavuudella!
Ja tästä viestistä 10min eteenpäin niin tilauksen tila muuttunut "toimitettu" ja seurantakoodit sähköpostiin, mutta muita tilauksia tai varsinaista logistiikkaa kuitenkaan kuormittamatta. Toivo elää että viikonloppuna pääsee kasailemaan uutta kokoonpanoa vielä. Erittäin asiallista palvelua, kiitos! :tup:
 
itse pidin jimssiä luottopaikkana tilata jos haluaa nopeata toimintaa. viime torstaina laitoin tilausta tulemaan ja vielä näyttää käsittelyssä olevan. Kaveri varotteli jo kyllä etukäteen että tilaa muualta jos ennen juhannusta haluat osat koneeseen.
 
itse pidin jimssiä luottopaikkana tilata jos haluaa nopeata toimintaa. viime torstaina laitoin tilausta tulemaan ja vielä näyttää käsittelyssä olevan. Kaveri varotteli jo kyllä etukäteen että tilaa muualta jos ennen juhannusta haluat osat koneeseen.

Kiitos palautteesta! Itseämme tuosta hiukan ylempää lainataksemme, jälleen:

Pahin on jo takana päin ja logistiikan kehittämistoimenpiteet hyvällä mallilla, siksi uskalsimmekin lähteä työstämään valvojaisia :)

Jos olisit heti laittanut tilausnumeron yksärillä, niin tää olis jo käsittelyssä ;)
Suhtaudumme siis henkilökohtaisiin atk-kriiseihin edelleen suurella vakavuudella!
 
Mitä se uus omistaja on myllännyt et näin pahasti lähtenu toimitukset kuseen, jotainhan ton uuden omistajan tulon jälkee selkeesti tapahtunut :cool:
 
Mitä se uus omistaja on myllännyt et näin pahasti lähtenu toimitukset kuseen, jotainhan ton uuden omistajan tulon jälkee selkeesti tapahtunut :cool:

Nää ongelmat tuli vasta syksyllä, omistajahan vaihtui jo melkein tarkalleen vuosi sitten. Suuri tilausmäärä + takkuilevat tukkuritoimitukset = paljon pahaa mieltä pitkäksi aikaa :/

Kokonaisvaltaisiin kehittämistoimenpiteisiin ryhdyttiin jo jonkin aikaa sitten, mutta muutos on ollut hyvään tottuneiden asiakkaidemme näkökulmasta siltikin hidasta. Nyt ollaan projektin suhteen jo hyvällä mallilla ja katse toiveikkaina uuteen kevääseen :)
 
Ihan selkeästi porukka on tottunut liian hyvään palveluun. Syrjäseuduilla asuessa on jo nuorena oppinut, että hyvä aina asennoitua viikon odotusaikaan pakettien tulossa, oli Jimmsiltä tai muualta tilattu, niin on oppinut hyvin olemaan kärsivällinen. Nyt sentään on muutamasta päivästä vain kyse suurimmasta osasta viivästyksistä toimitukseen menosta tilausajankohdasta luettuna, mitä rivien välistä ymmärrän monen palautteista.

Mielestäni Jimms on täällä hyvin hoitanut tiedottamisen tämän ketjun aiemmissa viesteissä eri hidastelujen syistä mistä propsit @Jimm's väelle. Ymmärtää sen, että joskus homma kiikastaa. Keep up the good work, niin kyllä se siitä helpottaa. Muistakaa jakaa niitä nallekarkkeja myös pakkaajille, jos energiavajetta ilmaantuu, niin pysyvät nopeessa tahdissa! (Ei liikaa, ku muuten tulee ähky ja sokerihumala)

Ja laittakaa hyvät ihmiset sitä YV:tä suoraan niistä kyselyistä, älkääkä ketjussa vatvoko.
 
Iso Kiitos Jimm'sin työntekijöille! Tavara tuli taas hienosti perille ja kaikki sai kerralla mitä tilasi. Odotusaika oli lyhempi kuin alunperin arvioitu. Pääseekin sitten rakentelee eteenpäin customia.
 
Äsken tuli viestiä että tilaus on lähetetty postitse. Perjantaina aamulla tilasin varastossa olevat tuotteet. Noh ei ollu niin tärkeet tai kiireelliset kilkkeet joten ei haitannu mieltä.

Kiitos palautteesta! Pahin on jo takana päin ja logistiikan kehittämistoimenpiteet hyvällä mallilla, siksi uskalsimmekin lähteä työstämään valvojaisia :)

Kai se tästä vielä.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
255 157
Viestejä
4 434 177
Jäsenet
73 505
Uusin jäsen
Jesse123

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom