Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Isot plussat Jimmssille ripeästä toiminnasta! Perjantaina puoli neljän aikaa näyttiksestä tilaus sisään, YV herra Jimmylle että hätä on suuri. Nyt on näyttis kiinni ja talviloma pelastettu. :cigar:

Olis pitänyt varmaan itekkin huudella privalla kun keskiviikkona tilaus hyllyssä olevasta näyttiksestä, perjantai aamuyöstä varovaisesti udellen chatissä että onko mitään mahollisuutta että olis perjantaina paketissa ja loppujen lopuksi nyt maanantaina virastoajan jälkeen oli paketti kasassa, eli hyvällä tuurilla huomenna noudettavissa... Pakko sanoa että vakaasti harkitsin jo tilauksen perumista ja ~30% ylimääräisen maksamista kilpailijalle mihin olisi kävelymatka mutta sen verran laiskotti vielä että en lähtenyt patikoimaan.

EDIT: Onneksi sentään pidensivät meikäläisen talvilomaa viikolla ettei jää uusi kortti ihan ilman käyttöä jahka joskus saapuu.

Toivottavasti saatte ongelmat korjattua, jossain kohtaa varmaan kultakin kuluttajalta katkeaa selkä pysyvästi, terveisin jätin tilailematta teiltä kohtuu pitkän aikaan mitään kun muutaman vuosi takaperin oli legendaarinen "Ei meillä ollutkaan näppäimistöä hyllyssä minkä tilasit ja menee muutama kuukausi saada uusia, mutta mitä jos ostaisit tästä puolet kalliimman??"
 
Viimeksi muokattu:
Muilla foorumilaisilla kokemuksia tuotteen palauttamisesta/vaihtamisesta postitse? Uutta näyttöä ostamassa, mutta jos paneelilotossa käy huono säkä, mietityttää minkälainen härdelli siitä mahtaa syntyä.
 
Muilla foorumilaisilla kokemuksia tuotteen palauttamisesta/vaihtamisesta postitse? Uutta näyttöä ostamassa, mutta jos paneelilotossa käy huono säkä, mietityttää minkälainen härdelli siitä mahtaa syntyä.

Ei ole näyttöä tullu vekslailtua mutta muita tuotteita kyllä. Prosessi jotakuinkin tämä: havaitset tuotteessa häikkää -> teet RMA hakemuksen -> RMA hakemus hyväksytty -> Roudaat tuotteen pakattuna postiin -> Posti kuskaa turkuun -> Jimms tsekkaa onko vika olemassa -> Saat uuden tuotteen.
 
Paitsi että paneelilotossa ei varmaan homma noin mene. Itsellä seuraavasti: Ostan tuotteen outletista -> kuolleita pixeleitä -> RMA Jimmssille -> "Ei vikaa näytössä, liian vähän kuolleita pixeleitä" -> muokataan RMA hakemusta -> näytön palautus. Vahvat epäilykset jopa että näyttö kerran palautettu samasta syystä ja siksi päätynyt outlettiin ilman mainintaa tästä. Ei tietenkään mitään varmuutta tästä ole.

Plussana kuitenkin se että palautus sujui melko kivuttomasti ja rahat palautuivat alle viikossa siitä kun paketti lähti takaisin Turkua kohti.
 
Paitsi että paneelilotossa ei varmaan homma noin mene. Itsellä seuraavasti: Ostan tuotteen outletista -> kuolleita pixeleitä -> RMA Jimmssille -> "Ei vikaa näytössä, liian vähän kuolleita pixeleitä" -> muokataan RMA hakemusta -> näytön palautus. Vahvat epäilykset jopa että näyttö kerran palautettu samasta syystä ja siksi päätynyt outlettiin ilman mainintaa tästä. Ei tietenkään mitään varmuutta tästä ole.

Plussana kuitenkin se että palautus sujui melko kivuttomasti ja rahat palautuivat alle viikossa siitä kun paketti lähti takaisin Turkua kohti.
Outletissa olevat kamathan on lähes poikkeuksetta asiakaspalautuksia. Sieltä ei välttämättä kannata näyttöä ostaa, sillä jos aiempi omistaja on ollut sitä mieltä ettei paneeli ole laadultansa ihan täysin mitä pitäis, niin todennäköisesti et itekkään oo siihen tyytyväinen :vihellys:
 
Paitsi että paneelilotossa ei varmaan homma noin mene. Itsellä seuraavasti: Ostan tuotteen outletista -> kuolleita pixeleitä -> RMA Jimmssille -> "Ei vikaa näytössä, liian vähän kuolleita pixeleitä" -> muokataan RMA hakemusta -> näytön palautus. Vahvat epäilykset jopa että näyttö kerran palautettu samasta syystä ja siksi päätynyt outlettiin ilman mainintaa tästä. Ei tietenkään mitään varmuutta tästä ole.

Plussana kuitenkin se että palautus sujui melko kivuttomasti ja rahat palautuivat alle viikossa siitä kun paketti lähti takaisin Turkua kohti.
Itsellä meni niin kun ostin aikoinaan Benq ultrawiden about 750€~ ja melkein keskellä oli kuollut pixeli ja sivummassa toinen että koska näyttö oli niin kallis, perustelin ettei noin kalliissa näytössä saa olla vikaa joten sain uuden näytön, toki jouduin itse Benquun kanssa takuilemaan. Varmaan siksikin että uuden saaminen tulisi nopeammin. Mutta kyllä oikein perustelemalla saa uutta.
 
Noista RMA jutuista omaa kokemusta:

Vanha läppäri, ostettu joskus 2016 tyylisesti ja 2 vuotta takuuta. Alkoi ärsyttämään takuun loppu puolella, kun kannettavan näyttöön alkoi "palamaan" kuva kiinni. Ei niinkään palamaan, vaan ghostaamaan kauheasti. Joku Steam overlay saattoi näkyä 5 sekunttia ruudulla vielä sulkemisen jälkeen jne. No RMAta tekemeen, joka oli alkuun ainakin sillon jotenkin hämmentävä, mutta soitto aspaan niin asia selvisi että mitens hölmöläinen täyttääkään näitä.

No homma meni siinä sujuvasti, olin menossa koulutukseen muutaman viikkoa palautuksen jälkeen ulkomaille ja toivoin että läppärin saisi takaisin ennen sitä, niin itse koulutuksen/työn takia kuin sen takia että voi hotelilla vääntää videopelejä illalla sitten. Jimmssiltä heti todettiin että "ehkä ehtii, luultavasti ei". No ei ehtinyt, höh. Mutta kun tulin takaisin ja läppäri oli haettavissa, niin näyttö oli vaihdettu ja lapuissa kaikki teksti kiinaksi?? Oliko Jimms siis pistänyt läppärin sillon oikeen maailmaa kiertämään?
Kyseessä siis on Gigabyten kannettava. Kaikki sujui kyllä niin 5/5 eikä paljon tarvinnut vääntää ja kääntää noista, kuititkin löyty suoraan heiltä tallesta vielä jne.

Kuitenkin, erittäin positiivinen kuva on aina ollut liikeestä. Jo sillon kun liike sijaitsi Vähäheikkiläntiellä (jos oikein muistan) ja junnuna kaverin kanssa käveltiiin hiplailemaan tuulettimia koneeseen koska mitä enemmän sen parempi siihen aikaan.

Tietenkin huono ottaa kantaa näihin postitus ongelmiin kun itse Turun seudulla asuu ja tulee asioitua ihan liikeessä paikan päällä, mutta täältä isot jaxuhalut ja tsempit Jimmyn porukalle ja iso peukku! :tup:


Ps. @Jimm's Miksei gigabyten läppäreitä teillä enää myydä ja onko mahdollista saada valikoimaan?
 
Täältä suunnalta kyllä isot yläpeukut Jimm'sin RMA prosessille. Harvoin on näin kiitettävää suoritusta muiden kauppojen kanssa päässyt todistamaan takuuasioihin liittyen kuin äsken kotiutuneen takuutuotteen kanssa. Monesti muiden kauppojen kanssa hommat sujuneet ok kunnes tuotteeseen tullut vikaa. Siinä vaiheessa yleensä viallinen tuote harmittaa jo itsessään ihan tarpeeksi, eikä ylimääräinen vääntö ainakaan edesauta jatkoasiointia. 5/5 täältäkin. :tup:
 
Kollektiivinen kiitos vielä lämpimistä sanoista RMA-puolta koskien, välitin terveiset koko osastolle!
 
Olisiko Asrockin uusi AM4-kannan X470D4U-palvelinemolevy tulossa joskus valikoimaan?

Sellainen olisi juuri omaan käyttöön täydellinen, varsinkin jos Ryzen 3700 tulee olemaan hyvä tuote korvaamaan nykyisen Ryzen 1700:sen, 1700 taas korvaisi vanhan LGA 1366-palvelimen jos sille löytyisi hyvä palvelinemolevy jossa on IPMI.

Tuotelinkki: ASRock Rack > X470D4U
 
Ihan positiivinen nyt tilauksen toimitusaika.
Tilasin 16. päivä tuotetta jota oli tulossa 22. päivä ja toimitus 6-9 työpäivää (pikaisesti laskien 9. päivä on huomenna 27. päivä)
Paketti on tällä hetkellä lajittelussa liedossa joka vaikuttaa siltä että menee tuohon 9 tai 10 päivää toimitukseen.
Mutta Jimmssi oli itse siinä uskossa että saavat 22. päivä näitä kuorman joka lopulta tulikin 26. illalla tai 27. aikaisin aamulla. Joten ihan hyvin tuo saatiin pelastettua vaikka viivästys tuli ulkoisesti.
 
@Jimm's Mahtaako teillä olla mitään Lantrekeillä, vai oletteko paikalla ollenkaan?

Mietin vain kun pitäisi noista teidän edelliskertaisista Qpad:n kuuloke foorumitarjouksista ostetut kuulokkeet pistää varmaan tarkistukseen, kun microfonipuoli päätti lopettaa kyseisessä headsetissä toimintansa, niin olisi voinut tuoda vaikka mokomat näytille käydessäni siellä. (toimii kyllä vallan mainiosti vanhoissa HyperX Cloud 1:ni) :think:
 
@Jimm's Mahtaako teillä olla mitään Lantrekeillä, vai oletteko paikalla ollenkaan?

Mietin vain kun pitäisi noista teidän edelliskertaisista Qpad:n kuuloke foorumitarjouksista ostetut kuulokkeet pistää varmaan tarkistukseen, kun microfonipuoli päätti lopettaa kyseisessä headsetissä toimintansa, niin olisi voinut tuoda vaikka mokomat näytille käydessäni siellä. (toimii kyllä vallan mainiosti vanhoissa HyperX Cloud 1:ni) :think:

Moikka! Hyvä kun huomautit, eli oli Lantrek -sivu jäänyt linkkaamatta ekaan postaukseen! LanTrek '19 - Jimms.fi
Ollaan myyntipisteen kanssa paikalla mutta huoltoa ei messuilla valitettavasti ole.
 
Kiitoksia @Jimm's hyvästä asiakaspalvelusta!
Päätin vaihtaa tilauksestani osan toiseen kun toimitusaika kyseisellä osalla olikin turhan pitkä (olisiko tukkurilla ongelmaa?)
Viestiä chattiin, tilauksen muutos kävi helposti ja nopeasti - paketti saapuikin jo seuraavana päivänä :)
 
Onkos muuten mahdollista PC-pelien tilanteessa jos kova hinku päästä pelaamaan, että tilaa fyysisen version teiltä ja ottaa täällä yhteyttä niin ostajan luvalla voitte avata sen pelin kotelon ja sieltä laittaa sen koodin PM/Sähköpostilla ennen julkaisupäivää ja postittaa kotelot kun julkaistu? Peliähän ei kuitenkaan pääse pelaamaan ennen julkaisua mutta pääsisi ainakin kellon koittaessa 00:00 pelailemaan eikä tarvitse postituksia odotella.
Vai onko pelien myynti teille hieman toissijainen homma että ei välttämättä kaikki pelit tule ennen julkaisupäivää? Sekiro tässä tapauksessa kyseessä.
 
Onkos muuten mahdollista PC-pelien tilanteessa jos kova hinku päästä pelaamaan, että tilaa fyysisen version teiltä ja ottaa täällä yhteyttä niin ostajan luvalla voitte avata sen pelin kotelon ja sieltä laittaa sen koodin PM/Sähköpostilla ennen julkaisupäivää ja postittaa kotelot kun julkaistu? Peliähän ei kuitenkaan pääse pelaamaan ennen julkaisua mutta pääsisi ainakin kellon koittaessa 00:00 pelailemaan eikä tarvitse postituksia odotella.
Vai onko pelien myynti teille hieman toissijainen homma että ei välttämättä kaikki pelit tule ennen julkaisupäivää? Sekiro tässä tapauksessa kyseessä.
Eikö olisi helpointa vain ostaa peli digitaalisena?
 
Onkos muuten mahdollista PC-pelien tilanteessa jos kova hinku päästä pelaamaan, että tilaa fyysisen version teiltä ja ottaa täällä yhteyttä niin ostajan luvalla voitte avata sen pelin kotelon ja sieltä laittaa sen koodin PM/Sähköpostilla ennen julkaisupäivää ja postittaa kotelot kun julkaistu? Peliähän ei kuitenkaan pääse pelaamaan ennen julkaisua mutta pääsisi ainakin kellon koittaessa 00:00 pelailemaan eikä tarvitse postituksia odotella.
Vai onko pelien myynti teille hieman toissijainen homma että ei välttämättä kaikki pelit tule ennen julkaisupäivää? Sekiro tässä tapauksessa kyseessä.

En muista, että näin oltaisiin koskaan toimittu.
 
JIMM'SIN ASIAKASPALVELU TIEDOTTAA!

Sähköposteissamme on tällä hetkellä ruuhkaa ja tämän johdosta vastauksissa on useamman päivän viive. :( Myös chatissa ajoittaista ruuhkaa. Kiireellisissä asioissa avun saa nopeinten soittamalla! Tilannetta helpottaaksemme tulemme purkamaan ruuhkaa talkoovoimin tulevana viikonloppuna. Pahoittelemme syvästi tilannetta ja kiitämme asiakkaitamme kärsivällisyydestä!
 
Viimeksi muokattu:
Voisiko vaihtaa sivuille toimitusajat jotka pitäisivät paikkansa, nytkin oli 3-5 päivää luvattu toimitus ja päivä 5 menossa eikä edes vielä postissa :btooth:
 
Jimmy olikin saanut myyntiin jotain EXTRATHICC varianttia tästä S10:stä, on meinaan melkonen halko? :lol:

FgqqY.png
 
JIMM'SIN ASIAKASPALVELU TIEDOTTAA!

Tilauskyselyt ovat valitettavasti ruuhkauttaneet sähköpostin, ja tämän johdosta vastauksissa on useamman päivän viive.
1f641.png
:( Myös chatissa voi joutua jonottamaan kohtuuttoman kauan. Kiireellisissä asioissa avun saa nopeinten soittamalla! Tilannetta helpottaaksemme tulemme purkamaan ruuhkaa talkoovoimin tulevana viikonloppuna. Pahoittelemme syvästi tilannetta ja kiitämme asiakkaitamme kärsivällisyydestä!

Tässä kilpailutilanteessa täytyy vaan ottaa kovemmat keinot käyttöön:
Amazon warehouse workers skip bathroom breaks to keep their jobs, says report

Ensinnä viedään vessa, sitten puhelimet ja sitten tarkastetaan vielä jokainen työntekijä. Vielä tämmöinen seinälle:
562c569c-13de-4744-8741-3cbed989b9ff.png
 
Mitenköhän pitkä toimitusaika teillä on noissa Jimms peli koneissa . Kaveri tilasi 27.1 eikä toistaiseksi ole näkynyt taikka kuulunut.
 
Mitenköhän pitkä toimitusaika teillä on noissa Jimms peli koneissa . Kaveri tilasi 27.1 eikä toistaiseksi ole näkynyt taikka kuulunut.

Jos on niitä Jimmssin itse kasaamia koneita niin siellähän se lukee tuotteen tiedoissa:
"Konepaketit tehdään tilauksesta, toimitusaika-arvio 1-3vk tilauksesta"

Sit siihen lisätään toi ruuhka niin alkaahan se hieman pitkäksi venymään.
Kannattaa yksärillä kysellä täällä.
 
Mitenköhän pitkä toimitusaika teillä on noissa Jimms peli koneissa . Kaveri tilasi 27.1 eikä toistaiseksi ole näkynyt taikka kuulunut.
Mun kaveri tilasi 18.1. :btooth: Tilasi koneen pleikkarilla kun vanha kone lahosi niin kysyin eilen @Jimm's iltä YV:llä auttaakseni kaveria vaan en saanut vastausta. Liekö toisten tilauksia saa kommentoida? Kaveri ei vaan viitsi pleikkarilla hirveästi kirjoitella ja oon yleensä muutenkin auttanut ATK asioissa :)
Viimeksi kun katottiin viikko pari sitten tilausta niin kaikki osat oli varattu tilaukselle ja odotti kokoonpanoa.
Jos on niitä Jimmssin itse kasaamia koneita niin siellähän se lukee tuotteen tiedoissa:
"Konepaketit tehdään tilauksesta, toimitusaika-arvio 1-3vk tilauksesta"

Sit siihen lisätään toi ruuhka niin alkaahan se hieman pitkäksi venymään.
Kannattaa yksärillä kysellä täällä.
Niin lukee, mutta se ei minusta tarkoita 6 viikkoa.
 
Muistelisin että tammi-helmikuussa jimmssi sano että kasauksessa ruuhkaa mutta en kyllä tarkemmin muista milloin :(
 
Eilen luin toisaalla et oli mennyt 7 viikkoa ja palautettu rahat kun ei pystytty toimittamaan.

No toivottavasti ei ihan näin menis:eek:

Jos on niitä Jimmssin itse kasaamia koneita niin siellähän se lukee tuotteen tiedoissa:
"Konepaketit tehdään tilauksesta, toimitusaika-arvio 1-3vk tilauksesta"

Sit siihen lisätään toi ruuhka niin alkaahan se hieman pitkäksi venymään.
Kannattaa yksärillä kysellä täällä.

Bongasin kyllä tuon 1-3 vk mutta niin... Sähköpostia kaveri heille laittoi alkuviikosta eikä vielä ole siitäkään kuulunut takaisin mitään. Toivottavasti maaliskuun aikana saisi koneensa :rolleyes:
 
No toivottavasti ei ihan näin menis:eek:



Bongasin kyllä tuon 1-3 vk mutta niin... Sähköpostia kaveri heille laittoi alkuviikosta eikä vielä ole siitäkään kuulunut takaisin mitään. Toivottavasti maaliskuun aikana saisi koneensa :rolleyes:

Melkein soittaisin jo aspaan ja kyselisin koneen perään. Toivotaan kanssa, että tän vklopun talkoot ratkoo edes vähän tuota ruuhkaa.
 
No toivottavasti ei ihan näin menis:eek:
Bongasin kyllä tuon 1-3 vk mutta niin... Sähköpostia kaveri heille laittoi alkuviikosta eikä vielä ole siitäkään kuulunut takaisin mitään. Toivottavasti maaliskuun aikana saisi koneensa :rolleyes:
Toisaalta sähköpostien lukemisessakin on ruuhkaa:
JIMM'SIN ASIAKASPALVELU TIEDOTTAA!

Sähköposteissamme on tällä hetkellä ruuhkaa ja tämän johdosta vastauksissa on useamman päivän viive. :( Myös chatissa ajoittaista ruuhkaa. Kiireellisissä asioissa avun saa nopeinten soittamalla! Tilannetta helpottaaksemme tulemme purkamaan ruuhkaa talkoovoimin tulevana viikonloppuna. Pahoittelemme syvästi tilannetta ja kiitämme asiakkaitamme kärsivällisyydestä!
 
@Jimm's Teillä näyttäisi olevan aika kattava valikoima älykotilaitteita ja sen pohjalta olisikin kiva tietää, onko suunnitelmissa ottaa myyntiin Yalen tuotteita? Yalelta löytyy melko kattavaa hälytysjärjestelmää, elektronista ovisilmää, älylukkoa, palohälyttimiä, ovi- ja liiketunntistimia ja vastaavia laitteita jotka olisi kiva hankkia teiltä.
 
@Jimm's Teillä näyttäisi olevan aika kattava valikoima älykotilaitteita ja sen pohjalta olisikin kiva tietää, onko suunnitelmissa ottaa myyntiin Yalen tuotteita? Yalelta löytyy melko kattavaa hälytysjärjestelmää, elektronista ovisilmää, älylukkoa, palohälyttimiä, ovi- ja liiketunntistimia ja vastaavia laitteita jotka olisi kiva hankkia teiltä.
Tämä olikin jo selvityksessä :)
 
Onko mahdollista saada "Alienware AW2518HF" pelinäyttöä muutama kappale ees jostain? :D Vai onko tuon valmistus lopetettu jo kokonaan kun ei tahdo löytyä mistään? Juurikin tätä Freesync mallia.
 
Onko mahdollista saada "Alienware AW2518HF" pelinäyttöä muutama kappale ees jostain? :D Vai onko tuon valmistus lopetettu jo kokonaan kun ei tahdo löytyä mistään? Juurikin tätä Freesync mallia.

Valitettavasti kyseinen malli on poistunut toimittajien valikoimasta, joten meille tätä ei enää saada :(
 
Tuleekos RMA huollosta jotain automaattista viestiä, kun prosessi etenee?

Hei! Mitään automaattia meillä ei RMA-puolella ole mutta käsittelijät laittavat viestiä
1. hakemuksen hyväksynnän yhteydessä
2. kun paketti vastaanotetaan
3. kun tapaus käsitellään tai 4. kun tarvitaan lisätietoa tai asia viedään kolmannelle osapuolelle

Toivottavasti tämä vastasi kysymykseesi :)
 
Tässä kilpailutilanteessa täytyy vaan ottaa kovemmat keinot käyttöön:
Amazon warehouse workers skip bathroom breaks to keep their jobs, says report

Tai sitten jättää logistiikan muille tahoille jos ei itse saa sitä toimimaan? Jää aikaa keskittyä siihen omaan ydinosaamiseen.

Miksiköhän Elisan, Telian ja Verkkokaupan kamat ovat joskus samana päivänä, yleensä viimeistään seuraavana päivänä perillä? Ne lähtevät liikkeelle suoraan Postin palveluvarastoista jolloin ne ovat lähes välittömästi jo pakettivirrassa.

3-5 päivän toimitusaika oli ok joskus kolme, ehkä viisi vuotta sitten. Järjestään ennen klo 14-15 tilattu tavara pitäisi saada liikkeelle samana päivänä ja jakaa seuraavana päivänä pl. haja-asutusalueet.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
255 161
Viestejä
4 434 389
Jäsenet
73 505
Uusin jäsen
Jesse123

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom