Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Saisiko RTX 2080 kortteihin hieman hinnantarkistusta? Tuntuu että kautta linjan teillä on noin 50-100e kalliimmat kortit kuin muilla suomalaisilla myyjillä, poislukien aivan halvimmat mallit. Pahimmillaan hintaeroa on jopa 200e kilpailijoiden eduksi.

Esimerkiksi:
Palit NE62080U20P2-1040J, hinta 814€
Zotac GAMING GeForce RTX 2080 AMP, hinta 829€
Palit NE62080S20P2-1040G, hinta 838€
Gigabyte GeForce RTX 2080 GAMING OC 8G, hinta 849€
EVGA 08G-P4-2182-KR, hinta 850€
Zotac ZT-T20800F-10P, hinta 788€
 
Viimeksi muokattu:
Saisiko RTX 2080 kortteihin hieman hinnantarkistusta? Tuntuu että kautta linjan teillä on noin 50-100e kalliimmat kortit kuin muilla suomalaisilla myyjillä, poislukien aivan halvimmat mallit. Pahimmillaan hintaeroa on jopa 200e kilpailijoiden eduksi.

Esimerkiksi:
Palit NE62080U20P2-1040J, hinta 814€
Zotac GAMING GeForce RTX 2080 AMP, hinta 829€
Palit NE62080S20P2-1040G, hinta 838€
Gigabyte GeForce RTX 2080 GAMING OC 8G, hinta 849€
EVGA 08G-P4-2182-KR, hinta 850€
Zotac ZT-T20800F-10P, hinta 788€

Tsekattu ja fixattu'd!
 
Laitan yksärillä tilausnumeron niin saisitte mun RTX 2080 Ti:n sekä powerin liikkeelle tänään? :)
 

Cablemod ei valitettavasti ole näiden saapumisaikaa pystynyt arvioimaan :/

Jahas, ja lahjakkaasti toimii sekin lainaus.... No mut joka tapauksessa, seuraavan kuorman saapumisaikataulu ei ole tiedossa :(
 
On kyllä kieltämättä hidastunut palvelu paljon vanhoista ajoista, harmi.

No mutta asioilla on tapana korjaantua ja jokainen uudistu vaatii aikansa ja toisaalta eihän jimssi mahda jos tukkurilla on jtn probleemaa ehkä jos jatkuu hirveän pitkään niin pitäisi jotain tapahtua. Itse ainakin olen roippeet saanut ja aina neuvoteltua asiat!
 
Ei kyllä oikein taida olla tukkurin ongelmasta kyse, kun tuotteet lojuvat monta päivää odottamassa käsittelyä, vaikka näkyvät olevan saman tien toimitettavissa, tai sitten varastosaldoissa on korjaamisen varaa. Luonnollisesti kuvaan kuuluu että sähköpostiinkaan ei vastata, kun kyselee tilauksen perään.

Ei siinä muuta, mutta taas tulee yksi joka tilaa ensi kerralla jostain mistä halvimmalla saa.
 
Ei kyllä oikein taida olla tukkurin ongelmasta kyse, kun tuotteet lojuvat monta päivää odottamassa käsittelyä, vaikka näkyvät olevan saman tien toimitettavissa, tai sitten varastosaldoissa on korjaamisen varaa. Luonnollisesti kuvaan kuuluu että sähköpostiinkaan ei vastata, kun kyselee tilauksen perään.
Asia on aika monta kertaa jo täällä selitetty.
 
On, mutta pointti onkin lähinnä siinä että suurin osa asiakkaista ei käy täällä foorumilla, ja heille jää vain tilauksesta paska maku suuhun kun aikataulut eivät pidä eikä asiakaspalvelusta kuulu mitään. Tuon kokemuksen myötä asiakkasta tulee hyvin todennäköisesti saman tien entinen asiakas.
 
On, mutta pointti onkin lähinnä siinä että suurin osa asiakkaista ei käy täällä foorumilla, ja heille jää vain tilauksesta paska maku suuhun kun aikataulut eivät pidä eikä asiakaspalvelusta kuulu mitään. Tuon kokemuksen myötä asiakkasta tulee hyvin todennäköisesti saman tien entinen asiakas.
Suora lainaus Jimmsin sivuilta:
Toimitusaika
  • Pyrimme toimittamaan tilatut tuotteet 1-4 työpäivän kuluessa (konepaketit 1-4 viikkoa). Tuotteen varastosaldon ja arvioidun toimitusajan näet tuotetietoikkunasta.
  • Pyrimme ilmoittamaan mikäli tilauksen käsittelyaika on luvattua pitempi mailitse, puhelimitse tai yleisenä ilmoituksena internet -sivustollamme. Mikäli jostain syystä emme ota yhteyttä kyseisen ajan jälkeen, niin pikainen puhelu tai maili selvittää asian nopeasti! Yhteyden pidon takaamiseksi asiakas on velvollinen ilmoittamaan yhteystietonsa, josta on helposti tavoitettavissa.
  • Muistathan, että sellaisten tuotteiden kohdalla, joiden varastosaldo on 0, toimitusaika voi olla huomattavan pitkä. Tällaisen tuotteen lisääminen tilaukseen voi viivästyttää toimitusta huomattavasti, eikä viivästyksestä ilmoiteta erikseen.
Käsittääkseni ovat pysyneet toimitusajoissa kohtalaisen hyvin ainakin omien sanojensa mukaan viime aikoina.
Ehkä ite en näe siinä, että tilausta ei ilman eri pyyntöä toimiteta heti tänään tai edes huomenna, mitään ongelmaa itse, kun ihan sama mistä tai mitä tilaa, niin posti toimittaa sitä kuitenkin viikon tänne kotiin.
 
On, mutta pointti onkin lähinnä siinä että suurin osa asiakkaista ei käy täällä foorumilla, ja heille jää vain tilauksesta paska maku suuhun kun aikataulut eivät pidä eikä asiakaspalvelusta kuulu mitään. Tuon kokemuksen myötä asiakkasta tulee hyvin todennäköisesti saman tien entinen asiakas.

Kiitos palautteestasi! Tätä asiaa ollaan avattu useampaan otteeseen, myös ihan viime päivinä. Alla oleellisimmat faktat, lainattuna aikaisemmista viesteistämme.

Hei! Asiaa on avattu aikaisemmin syvällisemminkin, mutta lyhykäisyydessään meillä on menossa logistiikkapuolen kokonaisvaltaisempi kehitysprojekti lisärekryineen ja uusine systeemeineen, joiden opettelussa menee vanhoillakin tekijöillä aikansa. Tämän kokoisessa operaatiossa muutos näkyy asiakkaiden näkökulmasta turhan hitaasti, mutta uskomme vahvasti että pahin on takanapäin!

Suuri tilausmäärä + takkuilevat tukkuritoimitukset = paljon pahaa mieltä pitkäksi aikaa :/

Kokonaisvaltaisiin kehittämistoimenpiteisiin ryhdyttiin jo jonkin aikaa sitten, mutta muutos on ollut hyvään tottuneiden asiakkaidemme näkökulmasta siltikin hidasta. Nyt ollaan projektin suhteen jo hyvällä mallilla ja katse toiveikkaina uuteen kevääseen :)

Paketteja, paljon paketteja sekä uusia tyyppejä ja systeemejä! Jos sulla on atk-kriisi, niin laita yksäriä - hyllytuotteiden toimitusaika-arvioiden puitteissa ollaan pääsääntöisesti, mutta se on kyllä lähempänä neljää kuin yhtä työpäivää edelleen :/
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä sieltä saa seuraavaksi päiväksi tavaraa jos on kiire. Eilen tilasin yhden monitorin & näyttiksen duuniin ja tänään on Matkahuollon kuormassa trackinging mukaan ja ehkä pian täällä. Tosin tällä kertaa koska oli kiire, pistin heti tilauksen perään täällä privaa ja pyysin kauniisti että jos saisi ripeästi liikenteeseen.

Edelliset pari "ei kiirusta" tilaukset ovat saapuneet 2 tai 3 päivän sisään.

Tosin tilaan aina perille asti kannettuna ja muistelisin että tämmöinen on hieman isommalla prioriteetilla?

Himaan tilasin pakettiautomaattiin tavaraa muutama viikko sitten ja tuli 4 päivässä.
 
Itse en ainakaan valita nyt toivon vaan et paluu vanhoille hyville ajoille tapahtuu! Joustavuus on ollu parhautta!
 
Kyllä sieltä saa seuraavaksi päiväksi tavaraa jos on kiire. Eilen tilasin yhden monitorin & näyttiksen duuniin ja tänään on Matkahuollon kuormassa trackinging mukaan ja ehkä pian täällä. Tosin tällä kertaa koska oli kiire, pistin heti tilauksen perään täällä privaa ja pyysin kauniisti että jos saisi ripeästi liikenteeseen.

Edelliset pari "ei kiirusta" tilaukset ovat saapuneet 2 tai 3 päivän sisään.

Tosin tilaan aina perille asti kannettuna ja muistelisin että tämmöinen on hieman isommalla prioriteetilla?

Himaan tilasin pakettiautomaattiin tavaraa muutama viikko sitten ja tuli 4 päivässä.

Joo. Kuriirikuljetus kun on maksullinen palvelu, niin siksi pomppaa jonon kärkeen - postikin lupaa sille nopeamman kuljetusajan kuin tavispaketeille.
 
Viimeksi muokattu:
Ja se täytyy vielä jimssin takuussa kehua että voi tarvittaessa vaihtaa toiseen tuotteeseen tai ottaa lahjakorttina! Minusta mainioin takuupalvelu ikinä! Toivotaan nyt et saatte järjestelmät toimimaan ja asiat ruotuun! Ja coil whine tapauksetkin yleensä sumplittu hyvin kun taas toisella kilpailijalla asian kanssa sai vääntää pitkän tovin
 
Ylipäätänsä kannattaa miettiä kun tavaraa tilaa, käyttääkö Postin vai Matkahuollon palveluita. Postipaketilla menee väkisinkin 3-4 päivää lähetyksestä tänne pohjois-pohjanmaan SmartPostiin, kun taas bussilla tavara tulee Turusta viereiseen matkahuoltoon nopeimmillaan 26 tunnissa vastaanotosta. :tup:

@Jimm's yleisesti on hoitanut työnsä hienosti, 90% aiemmista kokemuksista on ollut kiitettäviä hinnan, palvelun ja eritotenkin toimitusajan puolesta. En hylkää hyvää kauppiasta nytkään, vaikka muutoksien kourissa tällä hetkellä onkin. :happy:
 
Enpä minäkään, pahin vitutus jo laantunut. Olen ollut Jimm'sin asiakas jo perustamisesta saakka ja aina ennen on toiminut kympin arvoisesti, senkin takia harmitti. Suurin vika on varmaan ollut kommunikaation puute, jos toimitusajaksi luvataan jotain niin kyllä siitä minusta tulee pitää kiinni tai muuten syntyy epäluotettava kuva. Miksei toimitusajan yhteydessä voisi lukea vaikkapa automaattisesti, että on ruuhkaa ja odotettavissa viivästystä? Samoin jos sähköpostiin ei vastata, parempi jos tulisi saman tien automaattivastaus jossa kerrottaisiin tilanne ja mieluusti vaikkapa päivän kuluttua toinen, ellei viestiin ole pystytty vastaamaan. Pieniä asioita sinänsä, mutta ehkäisevät tehokkaasti asiakkaan harmistuksen. Minullekin on yleensä ihan fine jos toimitusaika on pidempi, kunhan tiedän siitä tilatessa eikä anneta katteettomia lupauksia.

No, tämä nyt on taas tätä turhaa suunsoittoa. Tsemppiä jimm'siläisille.
 

Sain tiedon valvojaisista tänään saapuneesta maaliskuun uutiskirjeestä ja nyt täytyy kyllä ihmetellä ettei ole tämän tai sen toisen foorumin aloitusviesteissä tästä mitään infoa  :confused: Pelkkä Facebook-upotus, joka täällä oli jo uponnut viestien sekaan ja murossa sattumoisin edelleen uusin viesti (tiistailta) :D

Ymmärrän että asiakkaita tavoitellaan myös esim. fb kautta, mutta kun siellä en käy ja täälläkin hieman harvemmin kuin ennen niin meinasi valvojaiset mennä ohi suun. Nyt päivämäärä on kalenterissa ;)
 
Sain tiedon valvojaisista tänään saapuneesta maaliskuun uutiskirjeestä ja nyt täytyy kyllä ihmetellä ettei ole tämän tai sen toisen foorumin aloitusviesteissä tästä mitään infoa  :confused: Pelkkä Facebook-upotus, joka täällä oli jo uponnut viestien sekaan ja murossa sattumoisin edelleen uusin viesti (tiistailta) :D

Ymmärrän että asiakkaita tavoitellaan myös esim. fb kautta, mutta kun siellä en käy ja täälläkin hieman harvemmin kuin ennen niin meinasi valvojaiset mennä ohi suun. Nyt päivämäärä on kalenterissa ;)

Päivitetty myös ensimmäiseen postaukseen, nyt kun kuviosta saa jo kertoa vähän enemmän :)
 
Kiiretön kysymys mikä kuitenkin askarruttaa koska olen suunnittelemassa koneen isompaa päivitystä tämän vuoden aikana:

Jos tilaan koneen + kasauksen ja kotiinkuljetuksen miten hoituu kuljetus takuuhuoltoon jos käykin epäonnisesti ja joku osa rikkoutuu? Itselläni ei ole autoa käytössä joten jos kone pitää kuljettaa lähimpään postiin/tms niin olisi pakko käyttää taksia joka on melko tyyris.
 
Jos tilaan koneen + kasauksen ja kotiinkuljetuksen miten hoituu kuljetus takuuhuoltoon jos käykin epäonnisesti ja joku osa rikkoutuu? Itselläni ei ole autoa käytössä joten jos kone pitää kuljettaa lähimpään postiin/tms niin olisi pakko käyttää taksia joka on melko tyyris.

Jimm'sin käytännöstä en tiedä, mutta toisaalla on mahdollista lähettää takaisin vain rikkoontunut osa. Siis jos osaat itse selvittää, missä osassa vika piilee.

Lisäksi Postilla on olemassa noutopalvelu, mutta tämän käyttämisestä reklamaatiotapauksessa en osaa sanoa.
 
Viimeksi muokattu:
Jimm'sin käytännöstä en tiedä, mutta toisaalla on mahdollista lähettää takaisin vain rikkoontunut osa. Siis jos osaat itse selvittää, missä osassa vika piilee.

Lisäksi Postilla on olemassa noutopalvelu, mutta tämän käyttämisestä reklamaatiotapauksessa en osaa sanoa.

Ennustan että joutuisit maksamaan tuon kympin siitä että posti hakee kotiovelta. Todennäköisesti halvempaa kuin taksilla suhaaminen... Muu kuljetuskulu pitäisi mennä takuutapauksessa Jimssin piikkiin. Ellei sitten heillä jopa ole kotoa noutoa tämmöiseen - kyllähän sekä Posti että Matkahuolto taipuvat moiseen jos maksaja löytyy.

Itse tietty joutuis pakkaamaan hyvin, joten paras säästää alkup. laatikot. Ovat myös käteviä joskun joutuu muuttamaan. Itselläni on noin kolmasosa kellarin häkkivarastossa isoja koneiden, monitoreiden, telkkarien jne. alkup. laatikoita. Viimeeksi kun muutin, otin muuttolaatikkojen ohella kaksi semmoista häkkikärryä vuokralle, kärräsin laatikot kellarista ja pakkailin kaiken alkup. paketteihin ja paketit siististi tetrisharjoituksena kärryihin ja kaikki arvokas elektroniikka meni muutossa täysin kivuttomasti.
 
Cooler Master AMD AM4 Upgrade kit, sovitesarja AMD A4 -kannalle - 8,00€

Onko tosiaan näin, että näitä olisi tulossa vasta 28.6.? Onko nopeampi tilata vain suoraan coolermaster storen kautta?

Edit: Vai miten käy jos ostaa täysin uuden, samanlaisen prossujäähyn teiltä, tuleeko siinä Am4-sovite mukana?
Tuskin saat yhtään mistään...
Availability
This product will not become available again! Please see product description below for link to updated toolbox with AM4 bracket!
AMD AM4 Upgrade kit Air1 XClip (RR-AM4B-H212-S1)

Kaikissa nykyisissä jäähyissä varmasti tulee AM4-kiinnikkeet ellei ole erikseen mainittu.
Jos uutta jäähyä lähtee hankkimaan niin samaan hintaan tahtoo saada parempia.
Kuten esim. SilentiumPC Fera 3 joka on vielä 3€ 212 EVOa halvempi.
 
Tuskin saat yhtään mistään...
Availability
This product will not become available again! Please see product description below for link to updated toolbox with AM4 bracket!
AMD AM4 Upgrade kit Air1 XClip (RR-AM4B-H212-S1)

Kaikissa nykyisissä jäähyissä varmasti tulee AM4-kiinnikkeet ellei ole erikseen mainittu.
Jos uutta jäähyä lähtee hankkimaan niin samaan hintaan tahtoo saada parempia.
Kuten esim. SilentiumPC Fera 3 joka on vielä 3€ 212 EVOa halvempi.

ja mun mielestä fera on jopa parempi ja hiljaisempi itsellä meinaan käytössä. Pysyy ihan pienilläkin kierroksilla rusina viileenä
 
Tuskin saat yhtään mistään...
Availability
This product will not become available again! Please see product description below for link to updated toolbox with AM4 bracket!
AMD AM4 Upgrade kit Air1 XClip (RR-AM4B-H212-S1)

Kaikissa nykyisissä jäähyissä varmasti tulee AM4-kiinnikkeet ellei ole erikseen mainittu.
Jos uutta jäähyä lähtee hankkimaan niin samaan hintaan tahtoo saada parempia.
Kuten esim. SilentiumPC Fera 3 joka on vielä 3€ 212 EVOa halvempi.

Niin, tuota "upgraded" kittiä tarkoitinkin että sen hankkis cmstoren kautta. Mutta nähtävästi helpoiten pääsee kun tilaa vaan uuden coolerin. Ruetaas sitte kattelee vaihtoehtoja, pistetään fera korvan taa.
 
Laitoin sitten ensimmäisen kerran vähän laadukkaammat kuulokkeet kiinni tuohon Jimms'iltä ostaamaani Sound BlasterX AE-5 -korttiin :eek:
Sissus. Ostos kannatti.
 
Hei! Takuuasian saat vireille täyttämällä takuulomakkeen: RMA lomake - Jimms.fi
Sieltä tulee sitten palautusohjeet. Takuuasian ollessa kyseessä ei alkuperäistä laatikkoa tarvita.

PS - tietoturvasyistä tilausnumerolliset kyselyt aina yksärinä, kiitos :)

RMA-käsittely yllätti nopeudellaan (muutama päivä meni perillesaapumisilmoituksesta) ja korvaavat tuotteet
tulossa tilalle.

Isot kiitokset nopeasta toiminnasta! :happy:
 
Kiiretön kysymys mikä kuitenkin askarruttaa koska olen suunnittelemassa koneen isompaa päivitystä tämän vuoden aikana:

Jos tilaan koneen + kasauksen ja kotiinkuljetuksen miten hoituu kuljetus takuuhuoltoon jos käykin epäonnisesti ja joku osa rikkoutuu? Itselläni ei ole autoa käytössä joten jos kone pitää kuljettaa lähimpään postiin/tms niin olisi pakko käyttää taksia joka on melko tyyris.
Hei, takuupalautukset meillä tosiaan matkahuollon tai postin pisteistä asiakaspalautuksena. Eli jollain keinolla tuo pitäisi toimittaa esimerkiksi Postin pisteeseen, josta palautus on maksuton. Omakustanteisisti voi toki halutessaan postin noutopalvelulla laittaa myös.
 
Omalla kohalla jimmi takuukäsittelyt ovat kestäneet pitkään, tässä olen jo odottellut jimmin vastausta viikon verran.
:(
 
Omalla kohalla jimmi takuukäsittelyt ovat kestäneet pitkään, tässä olen jo odottellut jimmin vastausta viikon verran.
:(

Viikon? Omassani meni yli 3 viikkoa, en jaksanut kysellä perään kun ei varmasti olisi osattu vastata mitään järkevää.

Huoltotilanteet on vähän ikäviä, niistä harvemmin kukaan selviää viikossa saati kahdessa.
 
Omalla kohalla jimmi takuukäsittelyt ovat kestäneet pitkään, tässä olen jo odottellut jimmin vastausta viikon verran.
:(

Moikka! Käsittelyjonoa on tällä hetkellä noin viikko - jos laitat tapausnumeron niin voin tarkistaa tilanteen.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 387
Viestejä
4 493 847
Jäsenet
74 199
Uusin jäsen
trajanie

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom