Hyvä homma! Laitoin tilauksen sisään niin jospa saisi viikonlopuksi näprättävääNäitä pitäisi keskiviikoksi saapua, mikäli tukkurin arvio toteutuu. Pidetään peukkuja!
Hyvä homma! Laitoin tilauksen sisään niin jospa saisi viikonlopuksi näprättävääNäitä pitäisi keskiviikoksi saapua, mikäli tukkurin arvio toteutuu. Pidetään peukkuja!
Moikka ja kiitos mielenkiinnostasi@Jimm's Pystyttekö kertomaan vähän tarkemmin noista teidän uusista esitestatuista korkatuista prosessoreista?
Tuotekuvauksesta löytyy ihan hyvä kuvaus testimetodeista ja korkkauksesta, mutta olisi hyvä jos pystyisitte vastaamaan muutamaan kyssäriin.
1. Miten pitkiä testisessioita jokainen prosessoriyksilö käy läpi? Joskus olen kuullut esim siliconlotteryn prossuista huonoja kokemuksia kun testejä ei ole pakosti ajettu kuin muutamia tunteja.
2. Miten korkkauksen jälkeinen IHS paikalleenlaitto toteutetaan? GamersNexus -youtubekanavalta löytyy video jossa vertaillaan korkatun prossun lämpötiloja eri IHS kiinnitystyyleillä (ei silikoniliimaa/massaa, kevyt liimaus tai raskas liimaus), joista jotkin ovat olleet huonompia kuin vakiotahnat.
Jaa niin tämä? EK-Waterblocks Mounting plate Supremacy AMD -kiinnityslevy, musta - 5,20€Onko tietoa ?
AM4 Mounting Kit > EK Supremacy
Pienen raudan puute aiheuttaa pahan asennusongelman
Kiitos, että otit rohkeasti yhteyttä! Suhtaudumme foorumilaisten rautakriiseihin suurella vakavuudella!Isot plussat Jimmssille ripeästä toiminnasta! Perjantaina puoli neljän aikaa näyttiksestä tilaus sisään, YV herra Jimmylle että hätä on suuri. Nyt on näyttis kiinni ja talviloma pelastettu.![]()
Olis pitänyt varmaan itekkin huudella privalla kun keskiviikkona tilaus hyllyssä olevasta näyttiksestä, perjantai aamuyöstä varovaisesti udellen chatissä että onko mitään mahollisuutta että olis perjantaina paketissa ja loppujen lopuksi nyt maanantaina virastoajan jälkeen oli paketti kasassa, eli hyvällä tuurilla huomenna noudettavissa... Pakko sanoa että vakaasti harkitsin jo tilauksen perumista ja ~30% ylimääräisen maksamista kilpailijalle mihin olisi kävelymatka mutta sen verran laiskotti vielä että en lähtenyt patikoimaan.Isot plussat Jimmssille ripeästä toiminnasta! Perjantaina puoli neljän aikaa näyttiksestä tilaus sisään, YV herra Jimmylle että hätä on suuri. Nyt on näyttis kiinni ja talviloma pelastettu.![]()
Ei ole näyttöä tullu vekslailtua mutta muita tuotteita kyllä. Prosessi jotakuinkin tämä: havaitset tuotteessa häikkää -> teet RMA hakemuksen -> RMA hakemus hyväksytty -> Roudaat tuotteen pakattuna postiin -> Posti kuskaa turkuun -> Jimms tsekkaa onko vika olemassa -> Saat uuden tuotteen.Muilla foorumilaisilla kokemuksia tuotteen palauttamisesta/vaihtamisesta postitse? Uutta näyttöä ostamassa, mutta jos paneelilotossa käy huono säkä, mietityttää minkälainen härdelli siitä mahtaa syntyä.
Outletissa olevat kamathan on lähes poikkeuksetta asiakaspalautuksia. Sieltä ei välttämättä kannata näyttöä ostaa, sillä jos aiempi omistaja on ollut sitä mieltä ettei paneeli ole laadultansa ihan täysin mitä pitäis, niin todennäköisesti et itekkään oo siihen tyytyväinenPaitsi että paneelilotossa ei varmaan homma noin mene. Itsellä seuraavasti: Ostan tuotteen outletista -> kuolleita pixeleitä -> RMA Jimmssille -> "Ei vikaa näytössä, liian vähän kuolleita pixeleitä" -> muokataan RMA hakemusta -> näytön palautus. Vahvat epäilykset jopa että näyttö kerran palautettu samasta syystä ja siksi päätynyt outlettiin ilman mainintaa tästä. Ei tietenkään mitään varmuutta tästä ole.
Plussana kuitenkin se että palautus sujui melko kivuttomasti ja rahat palautuivat alle viikossa siitä kun paketti lähti takaisin Turkua kohti.
Itsellä meni niin kun ostin aikoinaan Benq ultrawiden about 750€~ ja melkein keskellä oli kuollut pixeli ja sivummassa toinen että koska näyttö oli niin kallis, perustelin ettei noin kalliissa näytössä saa olla vikaa joten sain uuden näytön, toki jouduin itse Benquun kanssa takuilemaan. Varmaan siksikin että uuden saaminen tulisi nopeammin. Mutta kyllä oikein perustelemalla saa uutta.Paitsi että paneelilotossa ei varmaan homma noin mene. Itsellä seuraavasti: Ostan tuotteen outletista -> kuolleita pixeleitä -> RMA Jimmssille -> "Ei vikaa näytössä, liian vähän kuolleita pixeleitä" -> muokataan RMA hakemusta -> näytön palautus. Vahvat epäilykset jopa että näyttö kerran palautettu samasta syystä ja siksi päätynyt outlettiin ilman mainintaa tästä. Ei tietenkään mitään varmuutta tästä ole.
Plussana kuitenkin se että palautus sujui melko kivuttomasti ja rahat palautuivat alle viikossa siitä kun paketti lähti takaisin Turkua kohti.
Moikka! Hyvä kun huomautit, eli oli Lantrek -sivu jäänyt linkkaamatta ekaan postaukseen! LanTrek '19 - Jimms.fi@Jimm's Mahtaako teillä olla mitään Lantrekeillä, vai oletteko paikalla ollenkaan?
Mietin vain kun pitäisi noista teidän edelliskertaisista Qpad:n kuuloke foorumitarjouksista ostetut kuulokkeet pistää varmaan tarkistukseen, kun microfonipuoli päätti lopettaa kyseisessä headsetissä toimintansa, niin olisi voinut tuoda vaikka mokomat näytille käydessäni siellä. (toimii kyllä vallan mainiosti vanhoissa HyperX Cloud 1:ni)![]()
Eikö olisi helpointa vain ostaa peli digitaalisena?Onkos muuten mahdollista PC-pelien tilanteessa jos kova hinku päästä pelaamaan, että tilaa fyysisen version teiltä ja ottaa täällä yhteyttä niin ostajan luvalla voitte avata sen pelin kotelon ja sieltä laittaa sen koodin PM/Sähköpostilla ennen julkaisupäivää ja postittaa kotelot kun julkaistu? Peliähän ei kuitenkaan pääse pelaamaan ennen julkaisua mutta pääsisi ainakin kellon koittaessa 00:00 pelailemaan eikä tarvitse postituksia odotella.
Vai onko pelien myynti teille hieman toissijainen homma että ei välttämättä kaikki pelit tule ennen julkaisupäivää? Sekiro tässä tapauksessa kyseessä.
Hinta.Eikö olisi helpointa vain ostaa peli digitaalisena?
En muista, että näin oltaisiin koskaan toimittu.Onkos muuten mahdollista PC-pelien tilanteessa jos kova hinku päästä pelaamaan, että tilaa fyysisen version teiltä ja ottaa täällä yhteyttä niin ostajan luvalla voitte avata sen pelin kotelon ja sieltä laittaa sen koodin PM/Sähköpostilla ennen julkaisupäivää ja postittaa kotelot kun julkaistu? Peliähän ei kuitenkaan pääse pelaamaan ennen julkaisua mutta pääsisi ainakin kellon koittaessa 00:00 pelailemaan eikä tarvitse postituksia odotella.
Vai onko pelien myynti teille hieman toissijainen homma että ei välttämättä kaikki pelit tule ennen julkaisupäivää? Sekiro tässä tapauksessa kyseessä.
Tässä kilpailutilanteessa täytyy vaan ottaa kovemmat keinot käyttöön:JIMM'SIN ASIAKASPALVELU TIEDOTTAA!
Tilauskyselyt ovat valitettavasti ruuhkauttaneet sähköpostin, ja tämän johdosta vastauksissa on useamman päivän viive.![]()
Myös chatissa voi joutua jonottamaan kohtuuttoman kauan. Kiireellisissä asioissa avun saa nopeinten soittamalla! Tilannetta helpottaaksemme tulemme purkamaan ruuhkaa talkoovoimin tulevana viikonloppuna. Pahoittelemme syvästi tilannetta ja kiitämme asiakkaitamme kärsivällisyydestä!
Eilen luin toisaalla et oli mennyt 7 viikkoa ja palautettu rahat kun ei pystytty toimittamaan.Mitenköhän pitkä toimitusaika teillä on noissa Jimms peli koneissa . Kaveri tilasi 27.1 eikä toistaiseksi ole näkynyt taikka kuulunut.
Jos on niitä Jimmssin itse kasaamia koneita niin siellähän se lukee tuotteen tiedoissa:Mitenköhän pitkä toimitusaika teillä on noissa Jimms peli koneissa . Kaveri tilasi 27.1 eikä toistaiseksi ole näkynyt taikka kuulunut.
Mun kaveri tilasi 18.1.Mitenköhän pitkä toimitusaika teillä on noissa Jimms peli koneissa . Kaveri tilasi 27.1 eikä toistaiseksi ole näkynyt taikka kuulunut.
Niin lukee, mutta se ei minusta tarkoita 6 viikkoa.Jos on niitä Jimmssin itse kasaamia koneita niin siellähän se lukee tuotteen tiedoissa:
"Konepaketit tehdään tilauksesta, toimitusaika-arvio 1-3vk tilauksesta"
Sit siihen lisätään toi ruuhka niin alkaahan se hieman pitkäksi venymään.
Kannattaa yksärillä kysellä täällä.
Missä mä niin sanoin tai puollustelin tuota toimitusaikaa ?Niin lukee, mutta se ei minusta tarkoita 6 viikkoa.
No toivottavasti ei ihan näin menisEilen luin toisaalla et oli mennyt 7 viikkoa ja palautettu rahat kun ei pystytty toimittamaan.
Bongasin kyllä tuon 1-3 vk mutta niin... Sähköpostia kaveri heille laittoi alkuviikosta eikä vielä ole siitäkään kuulunut takaisin mitään. Toivottavasti maaliskuun aikana saisi koneensaJos on niitä Jimmssin itse kasaamia koneita niin siellähän se lukee tuotteen tiedoissa:
"Konepaketit tehdään tilauksesta, toimitusaika-arvio 1-3vk tilauksesta"
Sit siihen lisätään toi ruuhka niin alkaahan se hieman pitkäksi venymään.
Kannattaa yksärillä kysellä täällä.
Melkein soittaisin jo aspaan ja kyselisin koneen perään. Toivotaan kanssa, että tän vklopun talkoot ratkoo edes vähän tuota ruuhkaa.No toivottavasti ei ihan näin menis
Bongasin kyllä tuon 1-3 vk mutta niin... Sähköpostia kaveri heille laittoi alkuviikosta eikä vielä ole siitäkään kuulunut takaisin mitään. Toivottavasti maaliskuun aikana saisi koneensa![]()
Toisaalta sähköpostien lukemisessakin on ruuhkaa:No toivottavasti ei ihan näin menis
Bongasin kyllä tuon 1-3 vk mutta niin... Sähköpostia kaveri heille laittoi alkuviikosta eikä vielä ole siitäkään kuulunut takaisin mitään. Toivottavasti maaliskuun aikana saisi koneensa![]()
JIMM'SIN ASIAKASPALVELU TIEDOTTAA!
Sähköposteissamme on tällä hetkellä ruuhkaa ja tämän johdosta vastauksissa on useamman päivän viive.Myös chatissa ajoittaista ruuhkaa. Kiireellisissä asioissa avun saa nopeinten soittamalla! Tilannetta helpottaaksemme tulemme purkamaan ruuhkaa talkoovoimin tulevana viikonloppuna. Pahoittelemme syvästi tilannetta ja kiitämme asiakkaitamme kärsivällisyydestä!
Tarkastellaan tämän hinta.Intel 2TB 660p series M.2 NVMe SSD-levy, 1800/1800 MB/s, bulk - 469,00€
Onkos joku kämmi kun hintaa on yli pari sataa enemmän kuin kilpailijoilla tai teidän retail-pakatulla versiolla ja tämä on bulkki?
Tämän hinta ollut jo jonkin aikaa 149 euroa. Joskus tosiaan ollut 99 euroakin. Ollut jonkinlainen tarjouserä tuo.Pakko kysyä, miksi tää oli tovin teillä satasella ja hinta pomppasi?
Corsair Carbide Air 740 High Airflow Cube, ikkunallinen ATX -miditornikotelo, musta - 149,00€
Ei sillä, 99eur maksoin omastani.![]()
Tällä hetkellä noin 5-6 viikkoa. Kirimme parhaamme mukaan.Mitenköhän pitkä toimitusaika teillä on noissa Jimms peli koneissa . Kaveri tilasi 27.1 eikä toistaiseksi ole näkynyt taikka kuulunut.
Eiköhän tämä listoille saada. Laitetaan tuotteistustiimi hommiin.
Tämä olikin jo selvityksessä@Jimm's Teillä näyttäisi olevan aika kattava valikoima älykotilaitteita ja sen pohjalta olisikin kiva tietää, onko suunnitelmissa ottaa myyntiin Yalen tuotteita? Yalelta löytyy melko kattavaa hälytysjärjestelmää, elektronista ovisilmää, älylukkoa, palohälyttimiä, ovi- ja liiketunntistimia ja vastaavia laitteita jotka olisi kiva hankkia teiltä.
Valitettavasti kyseinen malli on poistunut toimittajien valikoimasta, joten meille tätä ei enää saadaOnko mahdollista saada "Alienware AW2518HF" pelinäyttöä muutama kappale ees jostain?Vai onko tuon valmistus lopetettu jo kokonaan kun ei tahdo löytyä mistään? Juurikin tätä Freesync mallia.