Noista RMA jutuista omaa kokemusta:
Vanha läppäri, ostettu joskus 2016 tyylisesti ja 2 vuotta takuuta. Alkoi ärsyttämään takuun loppu puolella, kun kannettavan näyttöön alkoi "palamaan" kuva kiinni. Ei niinkään palamaan, vaan ghostaamaan kauheasti. Joku Steam overlay saattoi näkyä 5 sekunttia ruudulla vielä sulkemisen jälkeen jne. No RMAta tekemeen, joka oli alkuun ainakin sillon jotenkin hämmentävä, mutta soitto aspaan niin asia selvisi että mitens hölmöläinen täyttääkään näitä.
No homma meni siinä sujuvasti, olin menossa koulutukseen muutaman viikkoa palautuksen jälkeen ulkomaille ja toivoin että läppärin saisi takaisin ennen sitä, niin itse koulutuksen/työn takia kuin sen takia että voi hotelilla vääntää videopelejä illalla sitten. Jimmssiltä heti todettiin että "ehkä ehtii, luultavasti ei". No ei ehtinyt, höh. Mutta kun tulin takaisin ja läppäri oli haettavissa, niin näyttö oli vaihdettu ja lapuissa kaikki teksti kiinaksi?? Oliko Jimms siis pistänyt läppärin sillon oikeen maailmaa kiertämään?
Kyseessä siis on Gigabyten kannettava. Kaikki sujui kyllä niin 5/5 eikä paljon tarvinnut vääntää ja kääntää noista, kuititkin löyty suoraan heiltä tallesta vielä jne.
Kuitenkin, erittäin positiivinen kuva on aina ollut liikeestä. Jo sillon kun liike sijaitsi Vähäheikkiläntiellä (jos oikein muistan) ja junnuna kaverin kanssa käveltiiin hiplailemaan tuulettimia koneeseen koska mitä enemmän sen parempi siihen aikaan.
Tietenkin huono ottaa kantaa näihin postitus ongelmiin kun itse Turun seudulla asuu ja tulee asioitua ihan liikeessä paikan päällä, mutta täältä isot jaxuhalut ja tsempit Jimmyn porukalle ja iso peukku!
Ps.
@Jimm's Miksei gigabyten läppäreitä teillä enää myydä ja onko mahdollista saada valikoimaan?