Kiitos korjauksesta. Luin nopeasti ja tuo etuliite ei rekisteröitynyt.Huomaa tuo etuliite "mm."![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos korjauksesta. Luin nopeasti ja tuo etuliite ei rekisteröitynyt.Huomaa tuo etuliite "mm."![]()
Moikka! Kyseessä on Postin kanssa toteuttamamme pilottihanke, joka voimassa vuoden loppuun Turun ja Tampereen seudulla
Siinä pystyy valitsemaan tavallista tarkemman aikaikkunan kuljetukselle!
Koskas saadaan it dustersia tarjoukseen?
![]()
IT Dusters CompuCleaner Original, sähköinen ilmapuhdistuslaite, valkoinen/musta - 58,90€
CompuCleaner Original on uusin versio myydyimmästä CompuCleaner-sähkökäyttöisestä pölyn puhaltimesta. Täss&auwww.jimms.fi
@Jimm's Onko tätä vielä ilmestynyt tukkureille? Nyt viimeistään marraskuussa pitäisi tulla myyntiin Euroopassa, ottaakahan listoille heti kun mahdollista.@Jimm's Saisitteko tätä listoille? Cooler Master CryoFuze Nano Thermal Grease
@Jimm's Onko tätä vielä ilmestynyt tukkureille? Nyt viimeistään marraskuussa pitäisi tulla myyntiin Euroopassa, ottaakahan listoille heti kun mahdollista.
Onkohan mahdollista saada ID-COOLING NO-12015-XT-ARGB tai muita 120mm slim ARGB- tuulettimia valikoimaan? Ei näyttäisi olevan tällä hetkellä kuin Silverstonelta yksi malli valikoimassa.
No ei osunu taaskaa![]()
MSI RTX 3080 Ti Ventus -osto-oikeusarvonta on suoritettu ja voittajille laitettu mailia![]()
Aina samat voittaa jep
Oliko monta osallistujaa tällä kertaa?
Jos on aikaisemmin voitanut niin sit ei voi toistamiseen voittaa
Karvan alle 500 osallistujaa tällä kertaa.
Oho nyt oli ihmeen vähän porukkaa mukana
@Jimm's Hoi, mulla tulossa teillepäin näyttis takuuseen, huoelttaa vaan pari asiaa.
1: Miten tarkkaa se pakkaaminen on, mulla on tuo alkuperäinen boksi tallessa ja siinä on kyllä mukana sisällä ihan tanakat vaahtomuovit että uskaltaako sen laitta vaan siinä tulemaan? Mistään en saa käsiini sopivaa ylimääräistä paffilaatikkoa johon sen sitten pakata.
2: Jos (kun) sitä korttia ei saada korjattua niin mitäs sitten tehdään, rahojen palautus vai.....? Kyseessä on kortti jota ei enää valmisteta.
En laittaisi missään nimessä vain näyttiksen omassa "virallisessa" laatikossaan, liian riskialtista. Esimerkiksi lähikaupasta voi kysäistä saako jonkun käytetyn laatikon mukaansa, jollei halua sellaista postilta ostaa. Sellainen että mahtuu pehmuketta näyttislaatikon ja pahvilaatikon väliin 5-10cm, kullekin sivulle. Olen esim. sanomalehdistä tehnyt pehmusteet, semmoisia möykkyjä lehtisistä laatikkojen väliin suht tiiviisti. Sen verran ettei liiku näyttislaatikko heilutellessa siellä sisällä.Juu lomake täytetty ja pakkausohjeet saatu mutta ongelmana on just se isompi paffiloota että mistä sellaisen saat. Siks just kysyn että onko se tuplapakkaaminen ihan 100% välttämätöntä?
Juu lomake täytetty ja pakkausohjeet saatu mutta ongelmana on just se isompi paffiloota että mistä sellaisen saat. Siks just kysyn että onko se tuplapakkaaminen ihan 100% välttämätöntä?
Juu lomake täytetty ja pakkausohjeet saatu mutta ongelmana on just se isompi paffiloota että mistä sellaisen saat. Siks just kysyn että onko se tuplapakkaaminen ihan 100% välttämätöntä?
En laittaisi missään nimessä vain näyttiksen omassa "virallisessa" laatikossaan, liian riskialtista. Esimerkiksi lähikaupasta voi kysäistä saako jonkun käytetyn laatikon mukaansa, jollei halua sellaista postilta ostaa. Sellainen että mahtuu pehmuketta näyttislaatikon ja pahvilaatikon väliin 5-10cm, kullekin sivulle. Olen esim. sanomalehdistä tehnyt pehmusteet, semmoisia möykkyjä lehtisistä laatikkojen väliin suht tiiviisti. Sen verran ettei liiku näyttislaatikko heilutellessa siellä sisällä.
Joskus 10v sitten lähetin uudelle omistajalle käytetyn näyttiksen, pakattuna vielä isompaan laatikkoon. Siitä huolimatta tuli laatikko pahasti vääntyneenä perille, onneksi näyttis toimi kuitenkin sillä päällimmäinen laatikko otti pahimmat iskut.
Kyllä tuolta saa ihan paketinkin, jos pistää rahaa menemään:
![]()
Jimm's Palautusboxi, sisältää laatikon ja pakkaustarvikkeet - 24,90€
Palautuslaatikko tietokoneen helppoon lähettämiseen tai muuhun siirtämiseen. Kun tilaat tämän tuotteen lähetämme sinulle suurwww.jimms.fi
Itse olisin enemmän huolissani postimiehestä, joka näkee "paljaan" tonnin näyttiksen ja se lähetys voi hukkua matkalla.. Eli jollain ainakin peittäisin sisällön.
Itse aikoinaan palautin näytönohjaimen takuuvaihtoon käyttäen alkuperäistä laatikkoa + sellaista paksua paperipussia mitä käytettään postilähetyksissä. Ostin muistaakseni Postin myymälästä ja taisin laittaa jotain sanomalehteä alkuperäisen laatikon ympärille pehmustukseeksi kun pussissa oli tilaa. Meni ainakin silloin perille ehjänä ja ongelmitta. Tämä oli joskus 2015 tai 2016 tms. Korvaava näytönohjain tuli samalla tavalla pakattuna (miinus sanomalehdet).
Kuten muut sanoivat niin en itsekkään lähettäisi sitä pelkässä alkuperäisessa laatikossa. Pahvilaatikoita voi ostaa suurimmasta osasta Postin toimipaikkoja tai sitten ihan kirjakaupasta tms. joka myy paperitarvikkeita.
En ole jimms, mutta eiköhän ne tule samaan aikaan listoille alder lakeprossujen kanssa. Samaan aikaan tulee varmaankin myös alder lake emolevyt.@Jimm's
Nytkun DDR5 muisteja julkaistaan ovista ja ikkunoista, tuleeko huomenna vaiko ylihuomenna listoille?
Menee offtopicin puolelle mutta:En ole jimms, mutta eiköhän ne tule samaan aikaan listoille alder lakeprossujen kanssa. Samaan aikaan tulee varmaankin myös alder lake emolevyt.
Onko teille jossain vaiheessa tulossa myös tuo päivityskitti?Nyt listoilla: Tuotehaku - Jimms.fi
Ostin itse kesällä Asus cashback kampanjasta aikalailla roipetta. Edelleen käsittelyssä myös itsellä.Ehkä väärä ketju kysyä mutta kysympä kuitenkin: Onko joku saanut jo rahoja takaisin tuosta Asus x Corsair kamppiksesta? Mulla näyttää tilaksi Approved, mutta ei ole rahoja vielä näkynyt (syyskuussa ostettu).
Ostin itse kesällä Asus cashback kampanjasta aikalailla roipetta. Edelleen käsittelyssä myös itsellä.
Ilmeisesti noissa on ideana että asiakkaat kerkeävät unohtamaan koko homman niin ei tarvitse maksaa. Kannattaa lyödä sähköpostia perään Asuksen supportiin jos rahoja kaipailee.
Ehkä väärä ketju kysyä mutta kysympä kuitenkin: Onko joku saanut jo rahoja takaisin tuosta Asus x Corsair kamppiksesta? Mulla näyttää tilaksi Approved, mutta ei ole rahoja vielä näkynyt (syyskuussa ostettu).
Ostin itse kesällä Asus cashback kampanjasta aikalailla roipetta. Edelleen käsittelyssä myös itsellä.
Ilmeisesti noissa on ideana että asiakkaat kerkeävät unohtamaan koko homman niin ei tarvitse maksaa. Kannattaa lyödä sähköpostia perään Asuksen supportiin jos rahoja kaipailee.
Meikäläisen kesän Asus Cashback hakemus käsiteltiin ja hyväksyttiin n. viikon sisällä hakemuksen jättämisestä. Sen jälkeen on tullut muutama muistutusposti että "hakemus on hyväksytty, rahat tilillä 90 päivän kuluessa hyväksymisestä, kiitos kärsivällisyydestä".
Noissa on oikeasti se 90 "työpäivää" eli 3kk siihen menee.Ostin itse kesällä Asus cashback kampanjasta aikalailla roipetta. Edelleen käsittelyssä myös itsellä.
Yli kolme kuukautta meni kerran omassa keississä, joten noissa kyllä menee oman aikansa.Ehkä väärä ketju kysyä mutta kysympä kuitenkin: Onko joku saanut jo rahoja takaisin tuosta Asus x Corsair kamppiksesta? Mulla näyttää tilaksi Approved, mutta ei ole rahoja vielä näkynyt (syyskuussa ostettu).
Kilpailu- ja kuluttajaviraston Alennusilmaisut markkinoinnissa -sivulla on kohtia, joihin Jimm'sin olisi hyvä kiinnittää enemmän huomiota.
Tarjousindikaattori ei esimerkiksi saa unohtua päälle hintojen noustessa: "Jos tarjouksessa oleva tuote on ollut aikaisemmin myyjän valikoimassa, tarjoushinnan pitää olla edullisempi kuin myyjän samasta tuotteesta aikaisemmin perimä hinta." Tällaista ikävää unohtumista näyttää tapahtuneen toistuvasti.
On harmillista joutua nostamaan moista esille.
Ajattelin tilata teiltä koneen osista ja ottaa siihen kokonamispalvelun. Mikä prossujäähdytin uusille lga1700-kannan prossuille sopii?
Voisi ihminen kaivata robotin apua joka hintamuutoksen kohdalla soittaisi kelloa "tästä on tarjous päällä!" jotta muutoksen tekevä epätäydellinen ei-robotti ymmärtäisi katsoa että onko aihetta ottaa tarjoustarra pois.
Tähän ois kiva saada vastaus ihan mielenkiinnosta. @Jimm's Ite tilasin juurikin näytön pikselitakuulla jota ei ollut suoraan varastossa.Miten jos teiltä ottaa näyttöön pikselitakuun sellaiseen tuotteeseen jota ei ole teillä varastossa, tilaatteko niin kauan näyttöjä että tulee se yksilö missä ei ole vikoja?
Miten jos teiltä ottaa näyttöön pikselitakuun sellaiseen tuotteeseen jota ei ole teillä varastossa, tilaatteko niin kauan näyttöjä että tulee se yksilö missä ei ole vikoja?
Tähän ois kiva saada vastaus ihan mielenkiinnosta. @Jimm's Ite tilasin juurikin näytön pikselitakuulla jota ei ollut suoraan varastossa.
Mites, kyseessä on kortti jota ei enää valmisteta niin uutta ei vaan voi hyllystä napata, sitten kai rahojen palautus tai muu hyvitys?
Jos sitä ei siis pystytä korjaamaan niin sitten rahoista ainakin osa takasin?
Näykkäri sit lähti teillepäin takuuseen, asiallisesti pakattuna.
Mites, kyseessä on kortti jota ei enää valmisteta niin uutta ei vaan voi hyllystä napata, sitten kai rahojen palautus tai muu hyvitys?
Jos sitä ei siis pystytä korjaamaan niin sitten rahoista ainakin osa takasin?
Historiallisesti nämä ovat ns. korttivalmistajan ongelmia. Heillä on usein vanhastakin mallistosta kappaleita mihin vaihtaa, joskus uusia, joskus tehdaskorjattuja. Heidän mielestään viallista korttia vastaavia. Jos ei ole, yleensä vaihtavat tuoreempaan malliin joka on lähinnä viallista vastaava. Rahoja harvemmin lähdetään palauttelemaan vaan joku kortti sieltä kyllä tulee tilalle.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.